Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn rooster voor volgend blok is per week verschillend, maar sowieso erg ontspannen: Ma - 11.00-12.45 Di - 19.00 - 21.45 Of Ma - 11.00-12.45 Di - 11.00-12.45 & 19.00-21.45 Of Ma - 11.00-12.45 & 13.15 - 17.00 (da's wel een kuttig lange dag) Di - 19.00 - 21.45
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ohja en weet iemand waar je van die ledlampjes voor op je fiets kan kopen? Want ik ben laatst met veel moeite en puppyogen onder een boete uitgekomen maar ik ben geen lekker wief dus eh it's urgent. Maar ik zag ze bij de fietsenmaker en toen waren ze 7,50 ;x Best duur voor dingen die ik er toch altijd op laat zitten en worden gejat maar nu weet ik niet meer waar ik ze eerst kocht
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je scheikunde studeert heb je gewoon 8 uur per dag college omdat je dan veel practica en zo hebt. Maar bij mijn studie bestaat het grootste deel uit leeswerk.. dat kun je niet in een practicum omzetten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die kleintjes hebben een elastiek en kan je makkelijk om je stuur/bagagedrager bevestigen en die blijven prima zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat wat wat! Crap, net een mail gekregen dat het tentamen alsnog NU op nestor staat. Blijft er wel tot morgen opstaan, maar euh ja, ik zou net de stad ingaan. Wat zal ik gaan doen... winkelen of nu het tentamen maken.....
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren heb ik er een klein nepkerstboompje gekocht en versiering ![]() Alleen jammer dat je er (bij 'onze' action tenminste) altijd 20 minuten in de rij staat. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
De rij valt hier meestal wel mee, behalve als ik daadwerkelijk 1 ding koop, dan staat er een megarij en dan neus ik nog even verder rond en dan koop ik uiteindelijk toch weer 20 dingen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|