Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Doen
![]() Ja, het was wel leuk hoor. Toffe collega's, gewoon een fijne sfeer met harde werkers en wat meer niveau dan bij bijvoorbeeld de AH ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het klinkt wel leuk, lekker afwisselend. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat afwisselende vond ik dus ook wel leuk. De garderobe vond ik het leukst, omdat je dan ook gewoon echt bezig met het gasten ontvangen en klantvriendelijkheid enzo.
![]() Ja, ik zag ook wel een paar mensen op instappertjes lopen, anderen zeiden weer dat je zo aan die hakken gewend bent. Maar ik begin pas op 16 december daar (vind ik ook wel prima, kan ik eerst rustig verhuizen enzo) en tegen die tijd zorg ik gewoon dat ik ook instappertjes gekocht heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah dikke prima inderdaad ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, precies. Daarom was het einde van de avond ook zo slopend. Iedereen is dan moe en dan moeten al die honderden kopjes voor de koffie en thee (met chocolaatje, druppelvanger en lepeltje) allemaal nog klaargezet worden. En daar zit dan verder geen druk achter, en hoor je er al genoeg roepen van 'Niet te hard werken hoor, we worden per uur betaald!' terwijl ik dacht van Jongeeeeeens, ik wil naar huis en mijn schoenen uitdoen!
![]() En ik ga er waarschijnlijk 2 à 3 avonden in de week werken. Hangt er een beetje vanaf of ik er nog werk bij krijg in het lesgeven. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm, ik heb hier de folder van mijn werk voor de verhuisvergoeding, en ik krijg naast de kosten voor het verhuisbedrijf ook nog eens herinrichtingskosten (vloer, gordijnen, schilderwerk) vergoed, maximaal 4% van mijn jaarsalaris. Nu is alles al in prima staat en kan ik er zo in, maar ik vind het zo zonde dat ik dat niet kan uitgeven.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|