Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2010, 01:49
Verwijderd
/grapje over juiste insteek
Advertentie
Oud 15-11-2010, 01:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hm, er zal vast niemand meer zijn, maar ik wou toch even kwijt dat de slaap me overvalt en dat ik maar eens mijn bed ga opzoeken Nuttige info ftw.
tsktsktsk, Je zou beter moeten weten Noedel.

Maar weltrusten.
Oud 15-11-2010, 02:14
Verwijderd
Ha, ik heb eindelijk de 107 op mijn SU85!
Oud 15-11-2010, 02:43
Verwijderd
16.317+9.365

omg ik heb best weinig posts
Oud 15-11-2010, 03:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zit ze te janken dat ik haar neger, negert ze mij de hoer.
Oud 15-11-2010, 03:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik ben Glee kijken en slapen. Tschuss!
Oud 15-11-2010, 03:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Whut?
Oud 15-11-2010, 06:44
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
neger?
of bedoel je , negeer negeert?
Oud 15-11-2010, 07:20
Verwijderd
Citaat:
ik neger
hij negert
wij negeren.
Oud 15-11-2010, 08:49
Verwijderd
Do not use the phrase “well known”. It is either unnecessary or untrue.

Prachtige opmerking
Oud 15-11-2010, 09:27
Missy
Missy is offline
Goedemorgen.
Oud 15-11-2010, 09:37
Tink*
Tink* is offline
Oh hai

Ik mag straks heel Zernike gaan volhangen met posters, daar heb ik zo geen zin in.
Oud 15-11-2010, 09:39
Missy
Missy is offline
Jij staat er ook op, toch?
Oud 15-11-2010, 09:52
Tink*
Tink* is offline
Ja, ook nog. Maar het is gewoon irritant dat je van gebouw naar gebouw mag hobbelen, niet wetend waar je die shit op kan hangen.
Oud 15-11-2010, 10:12
Tink*
Tink* is offline
En ik mag straks mijn stageschool gaan bellen, spannend.
Oud 15-11-2010, 10:23
Missy
Missy is offline
Wat ben ik toch een lui mens geworden.
Oud 15-11-2010, 11:06
Verwijderd
Dag mensen

Ik heb me vanochtend voor het eerst in 2,5 jaar voor mijn werk verslapen. Werd om 5 voor 7 wakker gebeld waar ik bleef
Oud 15-11-2010, 11:13
Tink*
Tink* is offline
Zo ik heb woensdag een kennismakingsgesprek op mijn stageschool. En vanaf volgende week ga ik maandag daar stagelopen.
Oud 15-11-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Dag mensen

Ik heb me vanochtend voor het eerst in 2,5 jaar voor mijn werk verslapen. Werd om 5 voor 7 wakker gebeld waar ik bleef
Oeh joh! En ben je nu nog aan het werk dan?
Oud 15-11-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Oeh joh! En ben je nu nog aan het werk dan?
Nee, alweer thuis, gewoon een uur minder gewerkt dan normaal
Oud 15-11-2010, 11:38
Verwijderd
Lekker!
Ik ben serieus nog steeds kapot van gisteren. Sliep uiteindelijk pas om 3 uur ofzo, omdat ik gewoon te moe was om in slaap te vallen toen ik thuis kwam.
Oud 15-11-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Lekker!
Ik ben serieus nog steeds kapot van gisteren. Sliep uiteindelijk pas om 3 uur ofzo, omdat ik gewoon te moe was om in slaap te vallen toen ik thuis kwam.
Hehe ja ik ga me maar vaker verslapen denk ik

Oh ja! Hoe was het? Hoe ging het? Wat moest je doen?
Oud 15-11-2010, 11:47
Verwijderd
Doen

Ja, het was wel leuk hoor. Toffe collega's, gewoon een fijne sfeer met harde werkers en wat meer niveau dan bij bijvoorbeeld de AH Ik moest van alles doen. We moesten met een team de (uitverkochte) concertzaal draaien. Dus ik heb in de garderobe gestaan en jassen aangenomen, een bardienstje gedraaid in de pauze, de tafels steeds opnieuw schoongemaakt en gedekt, weer in de garderobe gestaan om de jassen weer terug te geven, en alle kopjes en dingetjes voor morgen (vandaag) weer klaargezet. En dat laatste was een langdurend kutwerkje! Mèn. En dat dus 5 uur lang op hakken. En je legt nogal wat afstanden af en we hadden geen pauze.
Oud 15-11-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Doen

Ja, het was wel leuk hoor. Toffe collega's, gewoon een fijne sfeer met harde werkers en wat meer niveau dan bij bijvoorbeeld de AH Ik moest van alles doen. We moesten met een team de (uitverkochte) concertzaal draaien. Dus ik heb in de garderobe gestaan en jassen aangenomen, een bardienstje gedraaid in de pauze, de tafels steeds opnieuw schoongemaakt en gedekt, weer in de garderobe gestaan om de jassen weer terug te geven, en alle kopjes en dingetjes voor morgen (vandaag) weer klaargezet. En dat laatste was een langdurend kutwerkje! Mèn. En dat dus 5 uur lang op hakken. En je legt nogal wat afstanden af en we hadden geen pauze.
Dat zal wel ja, moet je hakken dragen? Op mijn werk is een voorkeur voor een lage hak, maar als ik een dienst heb van 9 uur ga ik gewoon voor instappers hoor

Het klinkt wel leuk, lekker afwisselend.
Oud 15-11-2010, 11:51
Verwijderd
Ja, dat afwisselende vond ik dus ook wel leuk. De garderobe vond ik het leukst, omdat je dan ook gewoon echt bezig met het gasten ontvangen en klantvriendelijkheid enzo. Ging me ook wel goed af, ook al was dat ook wel stressen af en toe. Maar dat was juist wel lekker.

Ja, ik zag ook wel een paar mensen op instappertjes lopen, anderen zeiden weer dat je zo aan die hakken gewend bent. Maar ik begin pas op 16 december daar (vind ik ook wel prima, kan ik eerst rustig verhuizen enzo) en tegen die tijd zorg ik gewoon dat ik ook instappertjes gekocht heb.
Oud 15-11-2010, 11:53
Verwijderd
Oh ja, en ik had nog nooit fatsoenlijk een biertje getapt dus dat moest ik even oefenen
Er zijn twee Dommelsch (Solero naamzoek)-biertjes weggegooid door mijn geklungel De derde was goed
Oud 15-11-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat afwisselende vond ik dus ook wel leuk. De garderobe vond ik het leukst, omdat je dan ook gewoon echt bezig met het gasten ontvangen en klantvriendelijkheid enzo. Ging me ook wel goed af, ook al was dat ook wel stressen af en toe. Maar dat was juist wel lekker.

Ja, ik zag ook wel een paar mensen op instappertjes lopen, anderen zeiden weer dat je zo aan die hakken gewend bent. Maar ik begin pas op 16 december daar (vind ik ook wel prima, kan ik eerst rustig verhuizen enzo) en tegen die tijd zorg ik gewoon dat ik ook instappertjes gekocht heb.
Een beetje stress vind ik ook altijd wel fijn, gaat de dag lekker snel.

Ah dikke prima inderdaad Hoeveel ga je daar werken?
Oud 15-11-2010, 11:57
Verwijderd
Ja, precies. Daarom was het einde van de avond ook zo slopend. Iedereen is dan moe en dan moeten al die honderden kopjes voor de koffie en thee (met chocolaatje, druppelvanger en lepeltje) allemaal nog klaargezet worden. En daar zit dan verder geen druk achter, en hoor je er al genoeg roepen van 'Niet te hard werken hoor, we worden per uur betaald!' terwijl ik dacht van Jongeeeeeens, ik wil naar huis en mijn schoenen uitdoen!

En ik ga er waarschijnlijk 2 à 3 avonden in de week werken. Hangt er een beetje vanaf of ik er nog werk bij krijg in het lesgeven.
Oud 15-11-2010, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeedemiddag!
Oud 15-11-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. Daarom was het einde van de avond ook zo slopend. Iedereen is dan moe en dan moeten al die honderden kopjes voor de koffie en thee (met chocolaatje, druppelvanger en lepeltje) allemaal nog klaargezet worden. En daar zit dan verder geen druk achter, en hoor je er al genoeg roepen van 'Niet te hard werken hoor, we worden per uur betaald!' terwijl ik dacht van Jongeeeeeens, ik wil naar huis en mijn schoenen uitdoen!

En ik ga er waarschijnlijk 2 à 3 avonden in de week werken. Hangt er een beetje vanaf of ik er nog werk bij krijg in het lesgeven.

Citaat:
goeeeeeedemiddag!
Rationeel
Oud 15-11-2010, 12:09
Verwijderd
Hallo dan!
Oud 15-11-2010, 12:43
Verwijderd
Hoiii.
Oud 15-11-2010, 12:58
Verwijderd
n00dles
Oud 15-11-2010, 13:08
Verwijderd
sann! <3
Oud 15-11-2010, 13:11
Verwijderd
Holladiejee, ik heb net met zes verhuisdozen gefietst vanaf de Praxis (km of 3) naar hier. Dat was me een rit, maar het is gelukt. En ik ben trots op mezelf
Oud 15-11-2010, 13:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Holladiejee, ik heb net met zes verhuisdozen gefietst vanaf de Praxis (km of 3) naar hier. Dat was me een rit, maar het is gelukt. En ik ben trots op mezelf
Schiet het een beetje op? En wanneer ben je definitief over?
Oud 15-11-2010, 13:16
Verwijderd
Er begint wat vaart in te komen, maar ik moet ook nog heel veel doen
Vrijdag ga ik echt over!
Oud 15-11-2010, 13:17
Martiño
Martiño is offline
Oh ik ken het, dan denk je dat je nog maar een paar dingen hoeft te doen, en dan komt er toch nog een hoop kijken... Maar je hebt nog een week, dus dat komt dan wel goed.
Oud 15-11-2010, 13:19
Verwijderd
Heeft Missy de smaak weer te pakken?
Oud 15-11-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
sann! <3
Alles wel?

Citaat:
Heeft Missy de smaak weer te pakken?
Oud 15-11-2010, 13:23
Verwijderd
Een Oh Oh Cherso-topic, komt ze nu mee ;x
Verwijderd
Wat gaat dit traag.
Verwijderd
Barbie een plork?????
Oud 15-11-2010, 13:26
Verwijderd
Barbie is meer een llork.
Oud 15-11-2010, 13:28
Verwijderd

Niet lelijk maar 'prachtig'
Oud 15-11-2010, 13:29
Verwijderd
Gvd, zijn we eindelijk van die genetisch dieptepunten verlost, gaat het nog steeds over ze
Oud 15-11-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Gvd, zijn we eindelijk van die genetisch dieptepunten verlost, gaat het nog steeds over ze
Oud 15-11-2010, 13:57
Martiño
Martiño is offline
Hm, ik heb hier de folder van mijn werk voor de verhuisvergoeding, en ik krijg naast de kosten voor het verhuisbedrijf ook nog eens herinrichtingskosten (vloer, gordijnen, schilderwerk) vergoed, maximaal 4% van mijn jaarsalaris. Nu is alles al in prima staat en kan ik er zo in, maar ik vind het zo zonde dat ik dat niet kan uitgeven.
Oud 15-11-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb hier de folder van mijn werk voor de verhuisvergoeding, en ik krijg naast de kosten voor het verhuisbedrijf ook nog eens herinrichtingskosten (vloer, gordijnen, schilderwerk) vergoed, maximaal 4% van mijn jaarsalaris. Nu is alles al in prima staat en kan ik er zo in, maar ik vind het zo zonde dat ik dat niet kan uitgeven.
Ik zou er gewoon een mooie nieuwe vloer inleggen dan
Oud 15-11-2010, 14:08
Rationeel
Rationeel is offline
ik kwam er vorige week achter dat ik een dag vrij krijg voor mijn verhuizing. oladiejee-oladiejoee!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten