Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2010, 20:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
We laten 'm gewoon inslapen, asiel is zo zielig.
whats next, castratie?
Oud 28-11-2010, 20:17
Verwijderd
Als ie maar van de plakjes ham op m'n aanrecht afblijft, CARNivoor dat ie is! :;d::
Verwijderd
Citaat:
whats next, castratie?
Alleen als je je niet gedraagt!
Verwijderd
Citaat:
whats next, castratie?
Eerst laten inslapen, en dan nog even castreren! Wat bruut!
Oud 28-11-2010, 20:18
Verwijderd
Castratie voorkomt waarschijnlijk wel dat hij op het aanrecht gaat plassen.
Verwijderd
Schatjes, ik moet echt achter de pc weg, zo wordt het niks meer met mijn nobele strevens van vanavond!

Tot morgen of later!
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is wel zo, maar ik doel meer op het feit dat er zoveel meer gruwelijke en ziekelijke dingen zijn gebeurd vóór en na de Holocaust. Waarom zou de Holocaust wel gespaard moeten blijven van verfilmingen zoals die van Uwe Boll. Wil je dan ook stellen dat andere films over oorlogen en genocide ook niet gemaakt mogen worden?

Ik krijg namelijk sterk de indruk dat je dit nu zegt omdat de Holocaust relatief recent en dichtbij gebeurd is, maar als het een film over bijv. de Armeense genocide zou betreffen, je dan waarschijnlijk minder heftig had gereageerd.
Ik snap dat je bij allerlei mensen dat soort tijdsdiscriminatie verwacht maar die spreekt niet uit mijn woorden dus stop dat er niet zelf in.
Oud 28-11-2010, 20:19
Verwijderd
Aww, Sann. Wat jammer. Maar je hebt gelijk hoor. Ik had mezelf ook als doel gesteld om m'n bed in te duiken en daar nog even twee sinterklaasgedichten te fabriceren. Nog niets van terecht gekomen..
Oud 28-11-2010, 20:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Alleen als je je niet gedraagt!
leuk is dat; kom je gezellig op bezoek om een biertje te drinken, worden je ballen met een roestige schaar bewerkt

Citaat:
Eerst laten inslapen, en dan nog even castreren! Wat bruut!
Ik ga er van uit dat jullie me dan wel opzetten en een leuke plek geven in een kamer.
Oud 28-11-2010, 20:21
Verwijderd
Citaat:
leuk is dat; kom je gezellig op bezoek om een biertje te drinken, worden je ballen met een roestige schaar bewerkt

Ik ga er van uit dat jullie me dan wel opzetten en een leuke plek geven in een kamer.
Creatief met dode Carn
Oud 28-11-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat je bij allerlei mensen dat soort tijdsdiscriminatie verwacht maar die spreekt niet uit mijn woorden dus stop dat er niet zelf in.
+ daarom meng ik me nooit in internet discussies want ik blijf er te lang in hangen en het slurpt mijn hoofd op terwijl ik normaal gesproken gewoon maar op 20 procent forum en de rest van de tijd teken ofzo. Enfin, ik heb het weer even opgezocht en dit is wel een artikel waar ik het mee eens ben. Laat ik het betogen maar over aan mensen die verstand hebben van woorden:

http://www.dewitteraaf.be/artikel/detail/nl/3354
Verwijderd
Verwijderd
"En hier staat een echte Carn.
Die moet je niet met een dodo verwarren."

Oud 28-11-2010, 20:24
Carn
Carn is offline
"Het was een tamme, goedlachse Brabander, een uitstervend ras"
Oud 28-11-2010, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik wou opzoeken of er een speciale naam is voor een shirt met lange mouwen dat niet zo strak zit als een longsleeve maar ook niet zo lang is als een tuniek en ook geen knoopjes heeft zoals een overhemd, en kijk eens wie we tegenkomen als we googelen op 'wijd shirt'!
Goede vondst, ik heb Onzin er ook even op attent gemaakt.
Oud 28-11-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
"Het was een tamme, goedlachse Brabander, een uitstervend ras"
Aww
Oud 28-11-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Goede vondst, ik heb Onzin er ook even op attent gemaakt.
Ik vraag me af op hoeveel forums hij zijn foto's post en hoevaak mensen zijn foto's reposten, dat hij het zesde plaatje wordt
Oud 28-11-2010, 20:31
Carn
Carn is offline
"Toen zijn natuurlijke habitat (een kroeg) hem werd ontnomen ging het al snel bergafwaarts"
Oud 28-11-2010, 20:34
Carn
Carn is offline
<3
Oud 28-11-2010, 20:46
Carn
Carn is offline
Oud 28-11-2010, 20:48
Allure
Allure is offline
Opvallend dat niemand opmerkingen maakt over de kleding van Cornel in dat topic.
Oud 28-11-2010, 20:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar heb ik dit nou weer aan te danken, je kwetst me

Ik had het Moment Suprême wel willen meemaken trouwens, ik heb gisteren al verschillende scenario's door m'n hoofd laten gaan toen Sann begon over "welk verhaaltje moet ik instuderen", wat een heerlijke socially awkward impending DOOM zeg

edit: Trouwens ik heb wat van je liedjes geluisterd en ik wil het graag nog 'ns horen maar dan met fatsoenlijke kwaliteit want het klinkt zo op het eerste oor best lekker.
Sorry

Ik zal proberen vandaag de versie mee te nemen die nog lang niet af is, waar we mee bezig zijn.
Oud 28-11-2010, 20:51
Carn
Carn is offline
hey Little Phoebe; doe anders eens Heart coveren!
Oud 28-11-2010, 20:51
Verwijderd
Ik heb een speculaaspuddinkje. Zal ik wat chocopasta in de magnetron doen als saus?

Hmm nee dat doe ik een andere keer.
Oud 28-11-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Opvallend dat niemand opmerkingen maakt over de kleding van Cornel in dat topic.
Als hij zich er happy in voelt more power to him toch?
Oud 28-11-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een speculaaspuddinkje. Zal ik wat chocopasta in de magnetron doen als saus?

Hmm nee dat doe ik een andere keer.
Iew, dat klinkt echt ontzettend smerig.
Oud 28-11-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Iew, dat klinkt echt ontzettend smerig.
chocolade-hazelnotensaus wordt het! Je moet het wel warm eten, anders verandert het weer terug in chocopasta.

De speculaaspudding is niet zo heel lekker trouwens. Beetje alsof je natte geprakte speculaas eet. Met maar heel weinig speculaaskruiden ook.
Oud 28-11-2010, 20:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zal mijn best doen
Oud 28-11-2010, 21:02
Verwijderd
LP schiet eens op met die goede opnames dan :>
Oud 28-11-2010, 21:03
Verwijderd
Oud 28-11-2010, 21:04
Verwijderd
hahaha
"help ik verdrink in kittens"
Oud 28-11-2010, 21:04
Verwijderd
*must resist*
Oud 28-11-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Oh, ok.

Citaat:
+ daarom meng ik me nooit in internet discussies want ik blijf er te lang in hangen en het slurpt mijn hoofd op terwijl ik normaal gesproken gewoon maar op 20 procent forum en de rest van de tijd teken ofzo. Enfin, ik heb het weer even opgezocht en dit is wel een artikel waar ik het mee eens ben. Laat ik het betogen maar over aan mensen die verstand hebben van woorden:

http://www.dewitteraaf.be/artikel/detail/nl/3354
Zit wat in Ik ga het artikel eens lezen.
Verwijderd
Citaat:
erosie.

Daar heb je wel een punt, ja. Maar geschiedenis is natuurlijk één grote erosiëring, en als je er helemaal niet over praat, gaat het nog eerder weg. Wie weet er nog van de oorlogsveteranen die in Duitse krijgsgevangenschap zaten en na aankomst in de SU direct naar de goelagarchipel zijn gestuurd? Dat is kortgeleden eigenlijk, maar niemand praat er meer over. Echt, ik heb meegemaakt dat een man die in Rusland geschiedenisleraar was geweest het vertelde aan een kennis van me die redelijk nationalistisch is. Die ontkende het. Dat liegt u, zei hij, dat is nooit gebeurd. En de steppevolkeren zijn nooit achtergesteld geweest. Dat mag niet ook met Auschwitz gebeuren. En als we erover moeten praten door middel van zo'n film, dan moet dat maar, want we moeten erover praten. Linksom of rechtsom.
Oh also, dit lees ik nu pas. Ja, het is een moeilijke grens, de grens tussen echt geweld en gefictionaliseerd geweld. En die tussen censuur en exploitatie. En verdringing en trauma. Komt allemaal ongeveer op hetzelfde neer. Boeken vol over te schrijven.
Carn
Carn is offline
Een windei is een zwangerschap waarbij het embryo zich niet (verder) ontwikkelt.

aha.
Oud 28-11-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, ok.

Zit wat in Ik ga het artikel eens lezen.
who we pikten hem alletwee gelijk weer op ik heb ook geen pasklaar antwoord hoor, ik denk ook een beetje ter plekke en ik kan niet zeggen JA DIE OORLOG WEL EEN FILM EN DIE NIE NENENENENE /marc-marie. Ik zoek ook nog een beetje de grond van dingen die ik onacceptabel vind.
Oud 28-11-2010, 21:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP schiet eens op met die goede opnames dan :>
Ik ben nog niet eens thuis man. En ze zitten black ops te spelen, dus ik denk dat ik hem morgen pas kan krijgen.

En nu moet ik weg. Daaag
Oud 28-11-2010, 21:10
Verwijderd
Ik vind Peter R. de Vries echt weer zo naar interviewen Irritant zijn denkbeelden opdringen aan een ander, hopend op een emotionele reactie.
Oud 28-11-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
JA DIE OORLOG WEL EEN FILM EN DIE NIE NENENENENE /marc-marie.
Je beseft dat iedereen dit ook daadwerkelijk "las" in de stem van Marc-Marie?
Oud 28-11-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Je beseft dat iedereen dit ook daadwerkelijk "las" in de stem van Marc-Marie?
minde ge da nou?
Oud 28-11-2010, 21:13
Verwijderd
Citaat:
minde ge da nou?
Maar ik wílde het helemaal niet
Oud 28-11-2010, 21:15
marc-marie
marc-marie is offline
Citaat:
Maar ik wílde het helemaal niet
Ge hed helemaal gewoon geen keuze! Ik zit allang in jouw hoofd!
Oud 28-11-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
who we pikten hem alletwee gelijk weer op ik heb ook geen pasklaar antwoord hoor, ik denk ook een beetje ter plekke en ik kan niet zeggen JA DIE OORLOG WEL EEN FILM EN DIE NIE NENENENENE /marc-marie. Ik zoek ook nog een beetje de grond van dingen die ik onacceptabel vind.
Nja, eerst maar eens die film van Uwe afwachten. Ik ben onderhand wel nieuwsgierig

OT:

Argh, Peter R. weer. "Why don't you want to talk to us? Why are you running away? ARE YOU HIDING SOMETHING?"

En maar beweren dat hij neutraal is :'D
Oud 28-11-2010, 21:16
Verwijderd
Oud 28-11-2010, 21:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een windei is een zwangerschap waarbij het embryo zich niet (verder) ontwikkelt.

aha.

ha!
Oud 28-11-2010, 21:17
Geel
Geel is offline
meest verslavend spelletje ooit
Oud 28-11-2010, 21:18
Geel
Geel is offline
Oud 28-11-2010, 21:23
Verwijderd
Werkendemensenbedtijd!