Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 18:00
Verwijderd
Ik vind het wel héél leuk als Sinterklaas bij Ik Hou van Holland komt. Want Bram is zo grappig. <3
Advertentie
Oud 29-11-2010, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb ik dus precies andersom. Dingen met geesten kan ik over het algemeen goed hebben. Terwijl ik in het echt heilig geloof in bijna al het bovennatuurlijke dat er is. Boze oog, geesten, watervrouwen die kinderen in het water trekken en ze dan verdrinken, dat soort dingen. Maar in films is dat gewoon niet... eng
Apart, juist omdat je er wel in gelooft!

Nee, dingen die naar/schokkend/bloederig zijn vind ik niet prettig om te zien, maar dat is niet eng of spannend. Ik kan ook niet tegen de dreiging van een schrikmoment. Want hoe erg je het ook ziet aankomen, je schrikt toch. (Mede ook door de enge shriek shriek!! geluiden)
Dus ik kan het dan meestal niet meer aanzien, en dan ga ik zappen.
Oud 29-11-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
watervrouwen die kinderen in het water trekken en ze dan verdrinken

Gelukkig heb ik al gedoucht vandaag, anders stond ik constant te 'en en shampoo in m'n ogen te krijgen omdat ik ze niet wil dichtdoen. Voor als er opeens een watervrouw komt. Ookal ben ik geen kind. En geloof ik niet eens in watervrouwen.
Oud 29-11-2010, 18:03
Verwijderd
is de paniekpiet jochem myjer?
Oud 29-11-2010, 18:05
Verwijderd
Haha ja, soms als ik m'n haar sta uit te spoelen en ik heb m'n ogen dicht, dan ga ik mezelf een beetje gek maken van 'er staat nu iemand recht voor je neus! Doe je ogen open snellll doe het!' :')
Oud 29-11-2010, 18:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eerste en enige sneeuwengel is gemaakt, en nou smelten met die handel!
Oud 29-11-2010, 18:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik vind het sinterklaasjournaal zo geniaal <3 gewoon een journaal. Over sinterklaas. Journaal. Nieuws. Sinterklaas
Para snapt niet dat ik daarnaar kijk. Ze vindt het geen echt journaal.
Oud 29-11-2010, 18:10
Uice
Uice is offline
Niet dat ik er vaak naar kijk, hoor. Ik vind het een beetje overdreven worden tegenwoordig.
Oud 29-11-2010, 18:11
Verwijderd
de pepernoten onderzoeks dienst <3 een soort drugsbrigade.
en het zijn die twee gasten van 'droog brood'.

'we zijn niet zo goed op de hoogte. We zijn er een paar dagen tussenuit geweest. Bij mijn oma'
Oud 29-11-2010, 18:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
de pepernoten onderzoeks dienst <3 een soort drugsbrigade.
en het zijn die twee gasten van 'droog brood'.

[afbeelding]

'we zijn niet zo goed op de hoogte. We zijn er een paar dagen tussenuit geweest. Bij mijn oma'
Droog Brood is wel geniaal.
Oud 29-11-2010, 18:14
Verwijderd
Ja, er is nu ook een babypiet.
Oud 29-11-2010, 18:16
Uice
Uice is offline
Dat vind ik ook maar raar. Hebben ze een baby net zo lang door de schoorsteen gegooid tot ie zwart was?
Oud 29-11-2010, 18:18
Verwijderd
Ja, het gevaar van al die strapatsen is wel dat slimme kinderen misschien te veel vragen gaan stellen, en dan gaan de ouders daar weer verhalen omheen bedenken, en op school, en zo is het einde zoek.
Oud 29-11-2010, 18:21
Uice
Uice is offline
Ik weet het niet hoor. Als kind geloofde ik nooit al dat drama rond Sinterklaas, ik nam gewoon aan dat Sint en zijn Pieten het allemaal speelden.
Oud 29-11-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook maar raar. Hebben ze een baby net zo lang door de schoorsteen gegooid tot ie zwart was?
Nee de grap is ook dat die baby bijna nog helemaal wit is. Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan om dit jaar de discussie over zwarten die een blanke dienen voor te zijn.
Oud 29-11-2010, 18:23
Verwijderd
Maar in onze tijd was er nog geen Sinterklaasjournaal.

Wel inderdaad elk jaar een probleem rond de intocht (het Grote Boek is kwijt, wat nu?!), maar ik weet niet meer wat ik daar van vond.
Oud 29-11-2010, 18:24
Verwijderd
Bijna een record nu al op de eerste sneeuwdag Een na langste filelengte ooit
Miekje*
Miekje* is offline
Het sneeuwt <3. Er ligt hier nu ongeveer een halve centimeter. En bij jullie?
Verwijderd
Citaat:
Maar in onze tijd was er nog geen Sinterklaasjournaal.

Wel inderdaad elk jaar een probleem rond de intocht (het Grote Boek is kwijt, wat nu?!), maar ik weet niet meer wat ik daar van vond.
Ik vond het altijd maar vervelend dat die man verdwaald was of z'n boek kwijt was
Sherlock
Sherlock is offline
3 ofzo
Oud 29-11-2010, 18:25
Rationeel
Rationeel is offline
even honderdmiljoenmiljard sinterklaascadeautjes inpakken, hopelijk heb ik aan 6 meter pakpapier genoeg
Oud 29-11-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Nee de grap is ook dat die baby bijna nog helemaal wit is. Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan om dit jaar de discussie over zwarten die een blanke dienen voor te zijn.
Ik weet niet of hij niet zwart was?

LL en ik zagen toevallig net dat stukje dat de babypiet in de schoorsteen werd gegooid, we zaten best geboeid/geschokt te kijken.
Oud 29-11-2010, 18:26
Verwijderd
De NSB kwam ook weer in de tram en er was een probleem met iemand z'n chipkaart, want die deed het niet op het uitleesapparaat van de nsb
Oud 29-11-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Bijna een record nu al op de eerste sneeuwdag Een na langste filelengte ooit

Citaat:
Het sneeuwt <3. Er ligt hier nu ongeveer een halve centimeter. En bij jullie?
Ja hier ook. Niet '<3', though
Oud 29-11-2010, 18:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga even loos huiswerk maken.
Oud 29-11-2010, 18:27
Verwijderd
Hier ligt er 3 cm
Oud 29-11-2010, 18:28
Verwijderd
Het is wel de langste avondspits ooit, gewoon stukken met 50km file.
Oud 29-11-2010, 18:28
Verwijderd
Waar ben je nu ste?
Oud 29-11-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Waar ben je nu ste?
Weer op m'n kamer.
Oud 29-11-2010, 18:29
Verwijderd
diewertje blok: 'het kan natuurlijk dat je zelf pietennieuws hebt, dan kan je een filmpje opsturen naar het sinterklaasjournaal. Vandaag kregen we dit filmpje van Jean Luc Godard (:;;:)
*raar filmpje*
diewertje: ja...je moet er maar van houden!
Oud 29-11-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Weer op m'n kamer.
Je smst ook al niet terug
Verwijderd
Haha, dat had ik wel willen zien.
Verwijderd
Citaat:
Je smst ook al niet terug
Oh hij zit in m'n tas.
Oud 29-11-2010, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Oh hij zit in m'n tas.
Je had wel mazzel dan dat de trein geen last had van de sneeuw, want normaal rijdt die niet meer als de eerste 3 vlokken sneeuw van het jaar gevallen zijn.
Oud 29-11-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Mensen, as off today, ben ik over m'n walgelijkste verliefdheid ooit heen. Power to the people maar dan aan ehm, mij, of zo.
En já dat moet ik zo nodig op het forum zetten en já dat moet ik aan iedereen kwijt.
Heel goed, en terecht!

Ik heb echt een lief vriendinnetje. Komt me even een kopje broccolisoep brengen... En dadelijk komt ze nog even langs met brandnetelthee, want dat schijnt goed voor me te zijn.
Oud 29-11-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Heel goed, en terecht!

Ik heb echt een lief vriendinnetje. Komt me even een kopje broccolisoep brengen... En dadelijk komt ze nog even langs met brandnetelthee, want dat schijnt goed voor me te zijn.
Dat noem ik niet lief, maar kwellen
Oud 29-11-2010, 18:41
Verwijderd
Pff, ik niet.
Oud 29-11-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Pff, ik niet.
Dat mag.
Oud 29-11-2010, 18:44
Verwijderd
Gelukkig maar!
Oud 29-11-2010, 19:16
Carn
Carn is offline
zo, nog steeds een hartslag van 4082 maar het was weer vet. nu even een salade opnommen en het dagje gezond doen is weer voor elkaar.
Oud 29-11-2010, 19:17
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Hon>dota.
Oud 29-11-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Stel nou dat er iemand van gisteravond nu zit te lezen dan zijn jullie allemaal busted. Want ze weten dat hier enge oude mannetjes zoals Jaeger en Dobermann zitten.. misschien zitten ze hier zelf ook wel.
.
Oud 29-11-2010, 19:21
Verwijderd
Ja, had je me nu maar gedag gezegd bij het P.C. Hoofthuis laatst, dan kon ik ze tegenspreken
Oud 29-11-2010, 19:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die wil ik ook een!
Oud 29-11-2010, 19:26
Verwijderd
Ik hoorde laatst dat bij een faculteit de werkgroepen wegbezuinigd gaan worden. Wtf.
Oud 29-11-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, had je me nu maar gedag gezegd bij het P.C. Hoofthuis laatst, dan kon ik ze tegenspreken
Ja, had ik dat maar gedaan. Alleen maar foute keuzes in mijn leven, .
Oud 29-11-2010, 19:29
Rationeel
Rationeel is offline
nog 3 nachtjes slapen!
Oud 29-11-2010, 19:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
nog 3 nachtjes slapen!
[afbeelding]
Tijdens Iceland Airwaves (oid) pleuren ze ook gewoon wat DJ's en bands daar neer en een prima bar, dikke prima

Oud 29-11-2010, 19:32
Rationeel
Rationeel is offline
sweet
Oud 29-11-2010, 19:32
Verwijderd
ik wil zo graag naar ijsland
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten