Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2011, 19:09
Daboman
Daboman is offline
@Vegs: Oh ja, ik begrijp je verkeerd idd. *facepalm*.
Oud 25-01-2011, 19:16
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
ik wil geen gelijkspel. en ik wil alleen maar zeggen dat in the worst case scenario we er nog baat bij (kunnen) hebben.
Naja, goed. Dan heb je het wat onhandig verwoord, maar snap ik wat je bedoelt.

@ DaT:
Het is nu 7 tegen 5. Dan is er wel een kans op gelijkspel, als mensen liegen over hun stem.
Maar als je switcht wordt het 8 tegen 4, en kun je in een later stadium heel weinig informatie uit de lijstjes halen.
Overigens weten we ook niet wat Sabir doet.
Oud 25-01-2011, 19:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als Sabir wat doet. Ik word niet goed van dat stille gedrag. Helemaal omdat hij aan het begin zei (na waarschuwing dat het tijd kost om dit spel te spelen) dat hij er tijd in ging steken.
Oud 25-01-2011, 19:18
Verwijderd
Ik heb op Repelsteel gestemd. Ik ben trouwens ook zo belachelijk stil omdat ik de laatste tijd niet erg veel meer achter de computer zit.
Oud 25-01-2011, 19:19
Daboman
Daboman is offline
Och twinkebel is ook veel te stil. Beetje jammer want dat maakt ze wel moeilijk peilbaar.
Oud 25-01-2011, 19:20
Verwijderd
Ja waarom doe je dan mee?

Het kan ook zijn dat Queasy slecht is en nu verdachtmakingen strooit om juist de aandacht van hen af te leiden omdat ze ook slecht zijn.
Oud 25-01-2011, 19:20
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Naja, goed. Dan heb je het wat onhandig verwoord, maar snap ik wat je bedoelt.

@ DaT:
Het is nu 7 tegen 5. Dan is er wel een kans op gelijkspel, als mensen liegen over hun stem.
Maar als je switcht wordt het 8 tegen 4, en kun je in een later stadium heel weinig informatie uit de lijstjes halen.
Overigens weten we ook niet wat Sabir doet.
7 tegen 6 nu..
Oud 25-01-2011, 19:21
VeGs
VeGs is offline
@ Sabir:
Damn, timing... Ik zet je er bij.

Maar nu je toch achter een computer zit: wie verdenk jij? Of juist niet?
Want én je zegt weinig, én je geeft je stem soms erg laat door, wat je geen hele nuttige speler maakt.

Ben je bang om theorien te plaatsen, of vind je het moeilijk iets te bedenken?
Want dat is niet zo vreemd bij je eerste spel, maar dan is het nog steeds fijner als je dat wel doet/probeert.
Oud 25-01-2011, 19:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb op Repelsteel gestemd. Ik ben trouwens ook zo belachelijk stil omdat ik de laatste tijd niet erg veel meer achter de computer zit.
Oud 25-01-2011, 19:22
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
@ Sabir:
Damn, timing... Ik zet je er bij.

Maar nu je toch achter een computer zit: wie verdenk jij? Of juist niet?
Want én je zegt weinig, én je geeft je stem soms erg laat door, wat je geen hele nuttige speler maakt.

Ben je bang om theorien te plaatsen, of vind je het moeilijk iets te bedenken?
Want dat is niet zo vreemd bij je eerste spel, maar dan is het nog steeds fijner als je dat wel doet/probeert.
Ja inderdaad, dan ben je bang gelijk verdacht te worden, maar eigenlijk is het een onrealistische gedachte als je denkt dat je eruit vliegt als iemand je verdacht vindt.
Oud 25-01-2011, 19:27
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ja inderdaad, dan ben je bang gelijk verdacht te worden, maar eigenlijk is het een onrealistische gedachte als je denkt dat je eruit vliegt als iemand je verdacht vindt.
Als we iedereen op moeten hangen die verkeerde theoriën geplaatst heeft of op een onschuldige stemde, kunnen we inmiddels het halve dorp op gaan hangen.

@ DaT:
Ik zag het. Ik heb Sabir er bij gezet. It's your call. Misschien komt die laatste stem van hem de wolven ook wel slecht uit.
Ik durf echt niet te voorspellen of er nu wel of geen gelijkspel uit gaat komen gezien alle vorige rondes.
Oud 25-01-2011, 19:28
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wil jij op mijn theorieen over jou ingaan misschien? Nu je er toch bent?
Oud 25-01-2011, 19:31
Dingaantouwtje
Citaat:
Als we iedereen op moeten hangen die verkeerde theoriën geplaatst heeft of op een onschuldige stemde, kunnen we inmiddels het halve dorp op gaan hangen.

@ DaT:
Ik zag het. Ik heb Sabir er bij gezet. It's your call. Misschien komt die laatste stem van hem de wolven ook wel slecht uit.
Ik durf echt niet te voorspellen of er nu wel of geen gelijkspel uit gaat komen gezien alle vorige rondes.
Onder andere wegens gebrekkig internet gewoon blijven staan. Misschien hebben we zo extra aan de stemlijstjes.
Oud 25-01-2011, 19:38
Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 8: drink up me harties yo ho
Dott kwam opgewekt de kamer binnen lopen. ‘Jongens, ik heb eindelijk bedacht wat ik wil met mijn leven. Gisteravond was er een documentaire op TV over Somalische piraten, en nu heb ik besloten om piraat te worden. Het houten been heb ik immers al. Ik heb altijd gedacht dat piraten niet meer bestonden maar gisteren ben ik er dus achter gekomen dat ze nog steeds voorkomen!’ Dott sprong enthousiast de kamer door (iets wat nog best lastig was met een houten been). ‘Ik heb altijd al piraat willen worden!’ De rest van de studenten begon te lachen. Ze dachten dat Dott een grapje maakte. Maar Dott bleek bloedserieus te zijn. ‘Lach maar, maar we zullen nog wel zien wie er het laatste lacht’ gromde ze. ‘Arrr’
Een paar uur later werden de studenten (en de buren) opgeschrikt door een hevig getimmer in de achtertuin. Toen ze gingen kijken wat er aan de hand was, bleek er een enorme stapel hout in de tuin te liggen. Dott was kennelijk begonnen met een of ander bouwwerk. Dott zag er ook anders uit. Ze droeg nu het kostuum van een piratenkapitein, compleet met een hoed met veren en een vlijmscherpe sabel. Ze had zelfs een papegaai gekocht. De andere studenten rolden nu over de grond van het lachen. ‘Dott, je ziet er echt belachelijk uit’ proestte Etmakas. ‘Wat ben je in godsnaam van plan met al dat hout?’ ‘Arrr’ zei Dott, zonder te stoppen met timmeren. ‘In eerste instantie wilde ik met het vliegtuig naar Somalië vliegen, en dan daar ter plekke een schip en bemanning werven, maar ik had niet genoeg geld voor een vliegticket. Dus toen heb ik besloten om hier een schip te bouwen en daarmee naar Somalië te varen.’ ‘En je had wel genoeg geld voor al dat hout?’ vroeg iemand. ‘Arrr’ zei Dott. ‘Dat hout heb ik geplunderd, zoals het een echte piraat betaamd. Ik heb mijn geld opgemaakt aan rum, en aan die papegaai daar.’ De papegaai scheet op Dott’s jas. ‘Arrrr, stom luizebeest! Niet schijten op de kapitein!’ ‘Arrr! Niet schijten op de kapitein, niet schijten op de kapitein’ kraste de papegaai. Dott stampte boos op de grond. ‘Je moet niet herhalen wat ik gezegd heb, je moet het gewoon niet doen!! Als je nog een keer op mijn jas schijt beland je op de barbecue!’
Sweetsmile was ondertussen naar het kanon gelopen dat Dott even verderop op het gras had neergezet. Ze keek in de loop. ‘Zeg Dott is dit een echt kanon?’ vroeg ze. ‘Arrr’ zei Dott. ‘Een echte piraat heeft niet zoveel aan een kanon dat het niet doet he. Heb ik gekocht van het museum. Heb alleen nog geen kanonskogels, maar tegen de tijd dat mijn schip af is heb ik vast wel iets gevonden wat ik erin kan stoppen.’

ondertussen bij de buren
Queasy liep luid vloekend door haar huis. Sinds die studenten in haar wijk waren komen wonen had ze geen moment rust gehad. Op de eerste plaats hadden ze haar iedere nacht wakker gehouden met hun luidruchtige feestjes, verder werd ze knettergek van de wietlucht in de wijk, en bovendien was het een hele dierentuin geworden. Ze had al een python gezien, en vanochtend stond er ineens een tijger uit haar vijver te drinken! Maar nu ze hadden besloten om een heus piratenschip in hun tuin te gaan bouwen was voor haar de maat vol. Die studenten moesten verdwijnen, al was dat het laatste wat ze deed.
Queasy en Daboman hadden een jachtgeweer boven de schoorsteenmantel hangen dat Daboman in zijn jeugd gebruikt had om op fazanten te jagen. Queasy had het gepakt en geladen en was daarmee naar het studentenhuis gelopen. Ze zou die onverlaat die een piratenschip aan het bouwen was in haar wijk wel eens mores leren! Ze richtte het geweer op Dott, die nog steeds nietvermoedend stond te timmeren. ‘He jij daar!’ krijste ze. ‘Hou onmiddellijk op met die herrie, anders knal ik je vol lood!’ Dott schrok en draaide zich om. ‘Parley?’ zei ze met een halve grijns terwijl ze haar handen in de lucht stak.
Toen werd Queasy’s aandacht getrokken door iets anders: Absinthe en Daboman die net naar buiten kwamen. Absinthe droeg de diamanten ketting die Daboman 40 jaar geleden aan Queasy had gegeven. Verder was ze uitgebreid bezig haar man af te lebberen! ‘Jij vuile klootzak!!!’ brulde ze. Toen Daboman zijn vrouw zag probeerde hij zich achter Absinthe te verstoppen. Queasy aarzelde niet en loste een schot hagel op het tweetal. Ze werd echter meteen tegen de grond geslagen door de zware terugslag van het jachtgeweer. Daboman was niet geraakt en begon te rennen. Hij had in zijn broek geplast van schrik. Zijn vrouw was helemaal doorgeslagen! Absinthe had een schampschot in haar rechterborst waardoor het implantaat eruit was gevallen. ‘Verdomme’ kreunde ze. ‘Niet weer hé’ Queasy bleef op Daboman vuren maar er klonken alleen maar klikjes: het jachtgeweer had geen munitie meer. Toen zag ze het kanon van Dott staan. ‘Jij daar, piraat!’ gromde ze naar Dott. ‘Is dat kanon geladen?’ Dott schudde angstig haar hoofd. ‘Nee mevrouw. Er zit kruit in ja maar ik heb geen kanonskogels.’ ‘Geen probleem’ zei Queasy met een waanzinnige blik in haar ogen. Ze griste het implantaat van Absinthe, dat ongeveer even groot was als een kanonskogel, van het gras af en propte dat in het kanon. Ze richtte het kanon op de nog steeds wegvluchtende Daboman. ‘Jij zit toch zo graag aan haar tieten?!’ brulde ze. ‘Wel hier heb je ze!’ Toen stak ze de lont aan. Helaas voor haar was het implantaat zo enorm dat de loop van het kanon erdoor verstopt was geraakt. Toen de lont was opgebrand explodeerde het kanon. Queasy werd door de explosie aan stukken gereten en was op slag dood.

1) Kapitein Dott
2) Mr. Mark (leerling-evilziener)
3) Etmakas
4) Rode Panda (dorpeling)
5) Little Phoebe
6) Twinkebel
7) Batave (tovenaar)
8) Michelangelo (evilziener)
9) SweetSmile
10) Queasy (dorpeling)
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
14) Geel (dorpeling)
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
20) Röps (dorpeling)
21) Daboman
22) VeGs

Blauw is opgehangen
Rood is opgegeten
Roze is gestorven uit liefdesverdriet
Groen is neergeschoten door de jager

De dorpelingen kozen voor Queasy, die helaas slechts een onschuldige dorpeling was. De wolven mogen weer iemand uitkiezen. Hiervoor hebben ze tot morgenavond 20.30 de tijd

Laatst gewijzigd op 25-01-2011 om 19:48.
Oud 25-01-2011, 19:40
Verwijderd
Succes nog!
Oud 25-01-2011, 19:44
Dingaantouwtje
Shoot! Nouja, het spel wordt met de ronde verwarrender, maar we komen er vanzelf. Eerst maar eens hopen dat de wolven mishappen naar de geliefden of de heks ofzo.
Oud 25-01-2011, 19:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hmm vraag me af waarom ze zich zo raar gedroeg dan.
Oud 25-01-2011, 19:52
Daboman
Daboman is offline
Okee, blijkbaar kan ik wel op mijn gevoel vertrouwen.

Little Phoebe, jij gemene wolf!
Oud 25-01-2011, 19:53
Dingaantouwtje
KAKWOLF
Oud 25-01-2011, 19:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ehh? Omdat Queasy onschuldig is, ben ik schuldig?
Oud 25-01-2011, 19:57
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ehh? Omdat Queasy onschuldig is, ben ik schuldig?
Nice try there!
Oud 25-01-2011, 19:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nice try there!
Nou dag, als je niet normaal wil doen, dan niet, RP2.
Oud 25-01-2011, 20:00
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Nou dag, als je niet normaal wil doen, dan niet, RP2.
Zwartmakerij!

Jij probeert er voor te zorgen dat ik niet serieus word genomen. Waarom probeer je mijn argumenten niet inhoudelijk onderuit te halen?
Oud 25-01-2011, 20:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zwartmakerij!

Jij probeert er voor te zorgen dat ik niet serieus word genomen. Waarom probeer je mijn argumenten niet inhoudelijk onderuit te halen?
Heb je die dan, anders dan waar ik al op gereageerd heb en volgens jou 'overdreven verdedigend' op reageerde?
Oud 25-01-2011, 20:05
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Heb je die dan, anders dan waar ik al op gereageerd heb en volgens jou 'overdreven verdedigend' op reageerde?
Natuurlijk, die heb ik al vaak genoeg gepost. Ik begrijp alleen niet waarom je de behoefte hebt me ook nog een beetje extra zwart te maken. Dat verdien ik helemaal niet
Oud 25-01-2011, 20:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Natuurlijk, die heb ik al vaak genoeg gepost. Ik begrijp alleen niet waarom je de behoefte hebt me ook nog een beetje extra zwart te maken. Dat verdien ik helemaal niet
Je reageerde net als RP, niet luisteren, niet reageren. Je roept nog net geen kakwolf, maar gelukkig was daar DaT om met je mee te doen.
Oud 25-01-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Shoot! Nouja, het spel wordt met de ronde verwarrender, maar we komen er vanzelf. Eerst maar eens hopen dat de wolven mishappen naar de geliefden of de heks ofzo.
Een heks is er niet, toch? Daarvoor is ooit de evilziener in de plaats gekomen, en die ligt er al uit.
Maar anyway, wat een vaaaaaag spel van je Queasy. Beetje jammer.

Wel een heerlijk verhaal weer trouwens
Oud 25-01-2011, 20:09
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Je reageerde net als RP, niet luisteren, niet reageren. Je roept nog net geen kakwolf, maar gelukkig was daar DaT om met je mee te doen.
Kakwolf!

En je spreekt nonsense. Ik wil best wel eens naar je luisteren. Lees maar eens terug
Oud 25-01-2011, 20:11
Dingaantouwtje
Citaat:
Een heks is er niet, toch? Daarvoor is ooit de evilziener in de plaats gekomen, en die ligt er al uit.
Maar anyway, wat een vaaaaaag spel van je Queasy. Beetje jammer.

Wel een heerlijk verhaal weer trouwens
Oh, excusez-moi. Ik veronderstelde dat alle functies meededen omdat we vol zitten
Oud 25-01-2011, 20:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kakwolf!

En je spreekt nonsense. Ik wil best wel eens naar je luisteren. Lees maar eens terug
Helemaal niet. Als ik me verdedig, is het overdreven, als ik me probeer uit te leggen, is het overdreven. Je bent er zo op ingesteld dat ik slecht ben, dat ik geen eens meer zin heb om een discussie met je aan te gaan. Het is toch zinloos.
Oud 25-01-2011, 20:13
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Helemaal niet. Als ik me verdedig, is het overdreven, als ik me probeer uit te leggen, is het overdreven. Je bent er zo op ingesteld dat ik slecht ben, dat ik geen eens meer zin heb om een discussie met je aan te gaan. Het is toch zinloos.
Ach houd toch op. Je hebt het niet eens serieus geprobeerd. Vanaf het moment dat ik een geintje maakte over jouw wolf-zijn, beschouwde je me direct als Ronde Panda 2.
Oud 25-01-2011, 20:17
Dingaantouwtje
Citaat:
1) Kapitein Dott
Oud 25-01-2011, 20:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach houd toch op. Je hebt het niet eens serieus geprobeerd. Vanaf het moment dat ik een geintje maakte over jouw wolf-zijn, beschouwde je me direct als Ronde Panda 2.
Dat was dan ook wel een RP opmerking hè, en ik geloof niet dat we toen al zo serieus waren als nu.
Oud 25-01-2011, 20:22
Verwijderd
Rare jongens, die dorpelingen! Maar klote dat we een dorpeling kwijt zijn, maar ze gedroeg zich ook wel erg vreemd.
Oud 25-01-2011, 20:27
Verwijderd
Jeetje, het gaat wel hard tegen hard hier.
Ik denk dat ik Daboman sowieso wel vertrouw, hij zat goed wat betreft Queasy, en dacht daarover veel dingen hetzelfde als ik. (alleen trok ik de verkeerde conclusie)
LP was mij alleen nog niet heel erg opgevallen, en ook al reageert ze nu heel fel, ik weet nog niet echt of dat is omdat ze slecht is, of omdat Daboman het haar ook wel erg moeilijk maakt (hij is tenslotte ook heel fel, en ook niet altijd helemaal fair, vind ik).
Daarnaast is er natuurlijk het eten van RP in de eerste ronde, wat nu juist wel of juist geen link naar LP kan betekenen (dit is niet zo'n nutteloze opmerking als het lijkt ).
Ik ben er nog niet uit. Maar goed, dat hoeft ook nog niet.
Oud 25-01-2011, 20:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dat was dan ook wel een RP opmerking hè, en ik geloof niet dat we toen al zo serieus waren als nu.
Toen was ik ook niet zo serieus nee, maar nu valt het me op dat jouw naam vaak opduikt als ik me afvraag waarom de wolven bepaalde keuzes maken.

Maar daarna heb je het in mijn ogen ook niet serieus geprobeerd. Want roepen dat ik rode panda ben, nee dat maakt op mij niet echt indruk.
Oud 25-01-2011, 21:10
Dott
Dott is offline
Mijn gevoel wat betreft LP word nu alleen maar sterker.
Heb steeds meer het idee dat ik het toch wel goed heb gezien.
Ben benieuwd wat de wolven nu gaan doen..
Oud 25-01-2011, 21:19
Verwijderd
Ik had niet verwacht dat Queasy goed was. Dat is wel een tegenvaller. Ik heb nu nog niet echt een idee op wie ik de volgende hangronde ga stemmen, eerst maar eens afwachten wat de wolfjes doen.
Oud 26-01-2011, 00:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik geloof niet dat het echt zin heeft om nog iets te zeggen. Alles wat ik zeg, is overdreven verdedigend of slaat nergens op OF ik probeer iemand zwart te maken. Ik kan dus toch niks meer goed doen.

Maar de ziener heeft mij niet opgevraagd, en dit weet ik zeker, de hints zijn nogal makkelijk te volgen namelijk. Dus daar zou ik ook niet teveel vertrouwen in leggen, en Dabo, als we dezelfde persoon in ons hoofd hebben als ziener, weet jij dat ik gelijk heb.
Oud 26-01-2011, 10:15
Verwijderd
Haha, dat verhaal <3. Jammer dat Queasy dorpeling was trouwens. Hebben we nou twee dorpelingen gehad met de kolder in hun kop of wat?

Citaat:
Hee, ik heb een idee! Als je nou eens meer achter de computer gaat zitten!

Citaat:
Ik geloof niet dat het echt zin heeft om nog iets te zeggen. Alles wat ik zeg, is overdreven verdedigend of slaat nergens op OF ik probeer iemand zwart te maken. Ik kan dus toch niks meer goed doen.

Maar de ziener heeft mij niet opgevraagd, en dit weet ik zeker, de hints zijn nogal makkelijk te volgen namelijk. Dus daar zou ik ook niet teveel vertrouwen in leggen, en Dabo, als we dezelfde persoon in ons hoofd hebben als ziener, weet jij dat ik gelijk heb.
Wil je nou zeggen dat de ziener dus iemand is die jou verdenkt? Subtiel en dit vind ik weer een beetje een stampvoet-post. Raar. Ik verdacht je niet zo erg, maar nu, hm, hm, mja.

Ik weet trouwens niet zo goed wat ik moet denken. Ik heb de neiging om op Repelsteel te stemmen de volgende ronde, maar wacht nu maar af wat de wolven gaan doen.
Oud 26-01-2011, 10:54
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Goed. Ik ben begonnen met bijlezen. Dat kost wat tijd want goddamn wat is er veel gepost, en wat een hoop onzin ook. In het algemeen wil ik dan ook zeggen dat mensen dit spel echt raar spelen. Ik had veel van de uitslagen niet verwacht.

Het eerste wat me op is gevallen is de hele discussie hier tussen LP en Dabo. Ik ga zo nog eens teruglezen of ik iets gemist heb maar voor mijn gevoel is die echt out of the blue ontstaan. Ik had al vrij vroeg in het spel het gevoel dat Dabo wel goed was.. dus dat maakt automatisch dat ik meer op LP zal gaan letten. Probleem is natuurlijk wel dat zelfs als Dabo inderdaad goed is, LP niet automatisch slecht hoeft te zijn (zoals we ook wel eerder gezien hebben). Maar goed, dat is even iets waar ik me nog wat in wil verdiepen.

Dan is er nog de kwestie van de stille spelers. Ik vind het ook superirritant. Ik weet wel dat sommige mensen een wat minder actieve speelstijl hebben, en dat is prima. Maar op dit moment zijn er vrijveel spelers die echt 0 toevoegen. Ik had bij SweetSmile het gevoel dat het wel meeviel, maar kijkend naar de postcount blijkt dat idee toch niet te kloppen. Haar posts heb ik echter wel voorbij zien komen en zijn me dus blijkbaar opgevallen, dat is meer dan ik kan zeggen van Sabir, Twinkebel, Bright Blue en Sherlock sinds Geel eruit is. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het allemaal toevallig stille spelers zijn. Ik pak straks even de stemlijstjes erbij en ga eens kijken welke opties er zijn.

Voor mijn gevoel was Mutant ook redelijk stil en het verbaasde me ook dat ze begon over de stille spelers. Maar ik heb net even naar de postcount gekeken en het valt wel mee. Ik wil wel straks even nalezen wat ze precies gezegd heeft, want ze is mij dus nauwelijks opgevallen.

Wat betreft de postcount moet ik sowieso zeggen dat mijn gevoel niet helemaal klopte. Bright Blue heeft bijv redelijk wat posts, ze voegt alleen geen bal toe. Dat doet ze nooit, en ze geeft daar altijd weer 'goeie' redenen voor zoals "ik speel altijd dom" .. en nu is het "ik heb toetsweek". Ja dag. Dat gaat gewoon niet op.

Uiteraard ben ik de eerste om toe te geven dat wij ook niet erg actief zijn geweest tot nu toe. Dat komt door mij, want ik ben de actieve speler bij ons en ik had geen toegang tot fatsoenlijk internet. Maar vanaf nu gaat dat veranderen en komen de monsterposts weer zoals gebruikelijk (hoewel ik VeGs niet ga overtreffen denk ik zo )

Dit was mijn gevoel-post Ik zal straks ook nog met een feit-post komen

//Lorelei
Oud 26-01-2011, 11:14
Verwijderd
Postcount zegt inderdaad niet zo veel. Eigenlijk moet men kijken naar aantal tekens
Oud 26-01-2011, 11:25
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ja, en gewoon inhoud
Oud 26-01-2011, 14:45
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Wat betreft de postcount moet ik sowieso zeggen dat mijn gevoel niet helemaal klopte. Bright Blue heeft bijv redelijk wat posts, ze voegt alleen geen bal toe. Dat doet ze nooit, en ze geeft daar altijd weer 'goeie' redenen voor zoals "ik speel altijd dom" .. en nu is het "ik heb toetsweek". Ja dag. Dat gaat gewoon niet op.
Je hebt gelijk dat ik tot nu toe weinig toevoeg, maar om te zeggen dat ik nooit wat toe voeg vind ik overdreven en onterecht.
Oud 26-01-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn gevoel was Mutant ook redelijk stil en het verbaasde me ook dat ze begon over de stille spelers. Maar ik heb net even naar de postcount gekeken en het valt wel mee. Ik wil wel straks even nalezen wat ze precies gezegd heeft, want ze is mij dus nauwelijks opgevallen.
Klopt, in het begin was ik actiever, maar ik heb van vrijdagavond tot dinsdagavond mijn vriend/scharrel/whateveritmaybe over de vloer gehad. Ja dan gaat mijn aandacht wel naar andere dingen ^^.

Maar ik moet ook toegeven dat ik een beetje ondersteboven wordt geveegd door de diepgaande theorieën. Ik heb nog nooit zo intens gespeeld eigenlijk en ik heb niet zoveel ervaring blijkbaar dat ik die theorieën zelf kan bedenken.

Uitvluchten natuurlijk, maar het speelt wel mee. Daarom probeer ik ook altijd nog iets van me te laten horen, tenminste wat ik stem en wat ik denk en waarom ik zo denk. Alleen is het allemaal niet zo briljant als dat van de rest ^^.
Oud 26-01-2011, 15:53
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Ik denk ook dat de ziener je niet heeft opgevraagd. Dat betekent dus ook dat niet is vastgesteld dat je goed bent.

@Furby: het komt absoluut niet out of the blue, alleen doe ik het nu wat overtuigender omdat ik wat meer overtuigd ben van haar slechtheid. Tot nu toe blijk ik met mijn gevoel steeds goed te zitten en mijn gevoel zegt dus ook dat Little Phoebe slecht is. Naast het feit dat ik het ook al met feiten onderbouwd heb.

Wat mij betreft wordt ze straks eindelijk eens een keer opgehangen.
Oud 26-01-2011, 16:44
Verwijderd
Waar kun je de postcount vinden? En ik post niet zo heel veel omdat ik het nog vrij lastig vind om theorieën te bedenken en eigenlijk speel ik dit spel nog vooral op mijn gevoel. Ookal is dat niet helemaal de bedoeling.
Oud 26-01-2011, 16:59
Verwijderd
Klikken op het getalletje 'aantal posts'.
Oud 26-01-2011, 17:02
Verwijderd
En waar staat dat getalletje? Ik kan het niet vinden.
Oud 26-01-2011, 17:07
Verwijderd
Spoiler

Edit: misschien forum je wit. Daar moet ik het nog even voor opzoeken.
Edit2: in het wit is het bijna hetzelfde, maar dan... wit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten