Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook nog tweemaal een strip naar de VPRO-gids gestuurd, maar die kwamen er niet in. De eerste ging over een paardendief in het Wilde Westen, die de fout maakte het paard van de sherrif te stelen. De tweede ging over een jongen die zich onderweg naar school beklaagde over het feit dat hij de hele dag breuken zou moeten leren. Dan wordt hij aangereden en komt hij in het ziekenhuis, waar hij zegt 'nou, gelukkig heb ik hier geen last van breuken', maar dan komt de dokter en die zegt 'nou, dat zijn een paar stevige botbreuken!'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De DD was trouwens wel beter met zijn antwoorden dan de Tjakka!. Daar stond een brief van een meisje dat zei 'ik heb ruzie met mijn beste vriendin, maar dat vind ik niet zo erg, want ik vind ruzie best leuk', en het antwoord was 'ja, leuk hè? Nu heb je lekker geen beste vriendin meer!'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Er stonden ook altijd leesverhalen in de Tjakka!, meestal over van die Carry Sleeproblemen, maar een keer ging het erover dat ze 's nachts bij Siem waren en ontdekten dat hij naakt slaapt. Ze roepen dan: "Hee Siem, in je blote piem!", maar als ze van het lachen bekomen zijn, legt Siem uit dat hij het gewoon prettiger vindt slapen zo, en dan vinden ze het eigenlijk heel normaal en komt alles toch nog goed met een glas First Choice cola.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|