Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 15:22
Verwijderd
De eerste zin van het antwoord eindigt ook ALTIJD met een uitroepteken en heeft zelden een persoonsvorm
Advertentie
Verwijderd
Ik heb twee keer in volkskrant magazine gestaan met ingezonden brieven dan. Bij dat man/vrouw gedeelte.
En in de krant, met de milieuclub
Verwijderd
Ik heb in de Kidsweek gestaan! En dat was het geloof ik al
Oud 24-01-2011, 15:23
Uice
Uice is offline
En ik heb ook eens een boze brief naar de Volkskrant gestuurd omdat er in hun recensie van Inglourious Basterds spoilers stonden.
Oud 24-01-2011, 15:23
Batave
Batave is offline
Ik in Metro.
Oud 24-01-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb ook twee keer achterop de VPRO-gids gestaan. De laatste keer deed ik me voor als achttienjarig meisje. Een jongen had geschreven dat hij moeite heeft de gel uit zijn haar te krijgen, en ik had geschreven dat hij geen gel in zijn haar moest doen omdat leuke meisjes daar niet van houden.

Ik had met een vriendinnetje een brief geschreven over dat we altijd al vonden dat we heel erg op elkaar leken, maar dat we nu brieven van onze ouders hadden gevonden waaruit bleek dat ze elkaar al heel lang kenden. Toen kregen we brieven van mensen die zeiden dat we een 'D&A-test' moesten doen, want misschien waren we wel een tweeling We kregen een follow-up, na de DNA-test was gebleken dat we dezelfde vader hadden
Oud 24-01-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb twee keer in volkskrant magazine gestaan met ingezonden brieven dan. Bij dat man/vrouw gedeelte.
En in de krant, met de milieuclub
Oh ja, in de man/vrouw gedeelte heb ik ook twee keer gestaan. Iets over heet douchen ofzo. En een keer iets over sokken die kwijtraken in de wasmachine.
Oud 24-01-2011, 15:25
Carn
Carn is offline
ik heb in de Slagwerkkrant gestaan met de 'notenbalktip' .
Verwijderd
Citaat:

Ik had met een vriendinnetje een brief geschreven over dat we altijd al vonden dat we heel erg op elkaar leken, maar dat we nu brieven van onze ouders hadden gevonden waaruit bleek dat ze elkaar al heel lang kenden. Toen kregen we brieven van mensen die zeiden dat we een 'D&A-test' moesten doen, want misschien waren we wel een tweeling We kregen een follow-up, na de DNA-test was gebleken dat we dezelfde vader hadden
<3
Verwijderd
Citaat:

ohja jullie kregen ook heel veel brieven bij jou thuis toch? Niet alleen wat er als antwoord op de achterkant stond
Verwijderd
Citaat:
ohja jullie kregen ook heel veel brieven bij jou thuis toch? Niet alleen wat er als antwoord op de achterkant stond
Echt een enorme enveloppe vol
Oud 24-01-2011, 15:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
En er wordt ALTIJD een uitroepteken gebruikt. Zowel in de reacties op de brieven in de brievenbus als in de tekstballonnetjes in de strips. Daar is overigens ook wel eens een brief over geweest
Oh ja.

Ik heb ook nog tweemaal een strip naar de VPRO-gids gestuurd, maar die kwamen er niet in. De eerste ging over een paardendief in het Wilde Westen, die de fout maakte het paard van de sherrif te stelen.

De tweede ging over een jongen die zich onderweg naar school beklaagde over het feit dat hij de hele dag breuken zou moeten leren. Dan wordt hij aangereden en komt hij in het ziekenhuis, waar hij zegt 'nou, gelukkig heb ik hier geen last van breuken', maar dan komt de dokter en die zegt 'nou, dat zijn een paar stevige botbreuken!'
Oud 24-01-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, in de man/vrouw gedeelte heb ik ook twee keer gestaan. Iets over heet douchen ofzo. En een keer iets over sokken die kwijtraken in de wasmachine.
Die van heet douchen weet ik nog, die discussie liep weken door met mensen die hadden berekend wat de gemiddelde afstand van de douchekop tot de schouders van een vrouw was en wat de afstand tot de schouders van een man was en hoeveel warmteverlies er dan zou zijn over dat traject
Oud 24-01-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
De tweede ging over een jongen die zich onderweg naar school beklaagde over het feit dat hij de hele dag breuken zou moeten leren. Dan wordt hij aangereden en komt hij in het ziekenhuis, waar hij zegt 'nou, gelukkig heb ik hier geen last van breuken', maar dan komt de dokter en die zegt 'nou, dat zijn een paar stevige botbreuken!'
Die is grappiger dan het gemiddelde niveau van die stripjes
Verwijderd
Citaat:
Die van heet douchen weet ik nog, die discussie liep weken door met mensen die hadden berekend wat de gemiddelde afstand van de douchekop tot de schouders van een vrouw was en wat de afstand tot de schouders van een man was en hoeveel warmteverlies er dan zou zijn over dat traject
Precies
Verwijderd
Citaat:
Oh ja.

Ik heb ook nog tweemaal een strip naar de VPRO-gids gestuurd, maar die kwamen er niet in. De eerste ging over een paardendief in het Wilde Westen, die de fout maakte het paard van de sherrif te stelen.

Die laatste stond ook ongeveer zo als grapje in ons wiskundeboek
Oud 24-01-2011, 15:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Die laatste stond ook ongeveer zo als grapje in ons wiskundeboek
Hebben die smiechten bij de VPRO hem niet geplaatst, maar wel doorverkocht!
Oud 24-01-2011, 15:29
Verwijderd
Nu heb ik zin om weer ergens een brief naartoe te sturen! Misschien heeft Onze Taal nog wel een leuk iets waar ik op kan reageren
Oud 24-01-2011, 15:30
Uice
Uice is offline
De DD was trouwens wel beter met zijn antwoorden dan de Tjakka!. Daar stond een brief van een meisje dat zei 'ik heb ruzie met mijn beste vriendin, maar dat vind ik niet zo erg, want ik vind ruzie best leuk', en het antwoord was 'ja, leuk hè? Nu heb je lekker geen beste vriendin meer!'
Oud 24-01-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
De DD was trouwens wel beter met zijn antwoorden dan de Tjakka!. Daar stond een brief van een meisje dat zei 'ik heb ruzie met mijn beste vriendin, maar dat vind ik niet zo erg, want ik vind ruzie best leuk', en het antwoord was 'ja, leuk hè? Nu heb je lekker geen beste vriendin meer!'
Oh ja, de Tjakka! , dan dronken ze in het avontuur altijd even een blikje Raak! Kinder Cola ofzo
Oud 24-01-2011, 15:32
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat?
Oud 24-01-2011, 15:32
Rationeel
Rationeel is offline
spotify hersenspoelt mij. ik luister de queen greatest hits cd en opeens hoor ik 20 seconde van de jeugd van tegenwoordig
Oud 24-01-2011, 15:33
Batave
Batave is offline
Ja, stiekem willen ze dat je jvt koopt.
Oud 24-01-2011, 15:33
Verwijderd
nomnomnom pasta carbonara.
Oud 24-01-2011, 15:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
spotify hersenspoelt mij. ik luister de queen greatest hits cd en opeens hoor ik 20 seconde van de jeugd van tegenwoordig
moet je gewoon betalen hè
Oud 24-01-2011, 15:36
Verwijderd
En dan ga ik nu naar de bieb!
Oud 24-01-2011, 15:37
Verwijderd
oeh even weer sterrenstof luisteren
Oud 24-01-2011, 15:38
Verwijderd
Ik heb honger dus ik ga eens broodjes met filet americain besmeren <3
Oud 24-01-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
oeh even weer sterrenstof luisteren
Haha, dat heb ik ook nét gedaan. Nu even Shenkie
Oud 24-01-2011, 15:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat?
De Tjakka! is sowieso een verschrikkelijk blad. Een an al sluikreclame. En de brieven hadden meestal het niveau 'ik vind racisme/vandalisme/genocide echt supererg!'
Oud 24-01-2011, 15:40
Rationeel
Rationeel is offline
het was sterrenstof ja
Oud 24-01-2011, 15:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb in de Kidsweek gestaan! En dat was het geloof ik al
Wat deed je in de kidsweek?
Oud 24-01-2011, 15:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh ja, de Tjakka! , dan dronken ze in het avontuur altijd even een blikje Raak! Kinder Cola ofzo
Ja, precies. "Nou Zap, dat was schrikken. Hier, neem een glas Fristi!"
Oud 24-01-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies. "Nou Zap, dat was schrikken. Hier, neem een glas Fristi!"
Oh ja, ze dronken veel Fristi
Oud 24-01-2011, 15:43
Verwijderd
Niet veranderd trouwens, die Tjakka! :
http://www.tsjakka.nl/
Oud 24-01-2011, 15:43
Verwijderd
ik kan massa en macht nergens vinden :"(
nou ja, voor 70 euro maar dat vind ik een beetje veel
Oud 24-01-2011, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Wat deed je in de kidsweek?
Ik was boos om ruimtevervuiling en om (oh dit verzin ik niet ) onobjectieve verslaglegging van het leven in een communistische staat.
Oud 24-01-2011, 15:44
Batave
Batave is offline
Niks mis met communisme.
Oud 24-01-2011, 15:45
Uice
Uice is offline
Er stonden ook altijd leesverhalen in de Tjakka!, meestal over van die Carry Sleeproblemen, maar een keer ging het erover dat ze 's nachts bij Siem waren en ontdekten dat hij naakt slaapt. Ze roepen dan: "Hee Siem, in je blote piem!", maar als ze van het lachen bekomen zijn, legt Siem uit dat hij het gewoon prettiger vindt slapen zo, en dan vinden ze het eigenlijk heel normaal en komt alles toch nog goed met een glas First Choice cola.
Oud 24-01-2011, 15:46
Verwijderd
ha, first choice cola heb ik nu
Oud 24-01-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Er stonden ook altijd leesverhalen in de Tjakka!, meestal over van die Carry Sleeproblemen, maar een keer ging het erover dat ze 's nachts bij Siem waren en ontdekten dat hij naakt slaapt. Ze roepen dan: "Hee Siem, in je blote piem!", maar als ze van het lachen bekomen zijn, legt Siem uit dat hij het gewoon prettiger vindt slapen zo, en dan vinden ze het eigenlijk heel normaal en komt alles toch nog goed met een glas First Choice cola.
Haha, godver, die Siem
Verwijderd
Citaat:
Niks mis met communisme.
Ik denk dat ik, als ik al iemand een rang kan geven, ik alleen Ninel de rang van Kameraad kan geven! Anders verlies jij je moderator-status.
Uice
Uice is offline
Ik meen me ook nog een vrij explicitiete illustratie te herinneren van Siem in zijn zielement.
Oud 24-01-2011, 15:49
Verwijderd
Oh, toch gelukt! Kom op ons forum en word ook Kameraad!
Oud 24-01-2011, 15:57
Verwijderd
zo, elias canetti 'crowds and power',
primo levi 'is dit een mens', 'zo niet nu wanneer dan?' en 'op een onzeker uur'

die komen naar me toe deze week <3
Oud 24-01-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
zo, elias canetti 'crowds and power',
primo levi 'is dit een mens', 'zo niet nu wanneer dan?' en 'op een onzeker uur'

die komen naar me toe deze week <3
Egon, jij had je toch ook ooit ingeschreven voor de topnieuwsnieuwsbrief? Heb jij die ooit gehad?
Oud 24-01-2011, 16:01
Carn
Carn is offline
oeh, fijne beelden vanuit Moskou.
Oud 24-01-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Egon, jij had je toch ook ooit ingeschreven voor de topnieuwsnieuwsbrief? Heb jij die ooit gehad?
nee, nooit
Oud 24-01-2011, 16:03
Uice
Uice is offline
Ze moeten natuurlijk eerst genoeg topmerkelijk nieuws uit héél Nederland verzamelen.
Oud 24-01-2011, 16:03
Carn
Carn is offline

Regels voor berichten