Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ging om dit topic trouwens http://forum.scholieren.com/showthre...500&highlight= (daardoor kwam dat andere topic)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik trollde toen zelf mega in de Ilse chat en dat was vast heel flauw en doorzichtig, ik denk dat ik heel hard was gaan huilen als ik toen door een grote groep twintigers gebasht was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had wel op m'n 14e filmavondjes met vriendinnen, en dan dronken we een breezer OMGGGGgg AlCHOHOL!!!!111!!one!!1 :') Voor de rest braaf. Braaf braaf braaf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dan 'ik heb nog nooit' spelen en niet dronken raken omdat je niets boeiends gedaan hebt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet nog dat er meisjes in de klas zaten die soms uitgingen naar tenten voor 16+ en dan ook dronken thuiskwamen enzo, en dat vond ik echt schokkend. Nog steeds eigenlijk, kom op, 14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel grappig om dat te spelen met mensen die je goed kent. Die kun je dan echt heel goed naaien. Zo herinner ik me nog vaag een avond met 2 beste vrienden, een fles wijn en een pan vol met pastis. Manmanman, wat een avond was dat. Knetterlam, maar dan door vragen als 'Ik ben nog nooit op m'n 16e naar *insert local kutfestival* geweest'. ![]()
||
Citaat:
En als je mensen dus goed kent kun je expres vragen gaan stellen waarvan je weet dat ze er op moeten drinken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Met oud en nieuw zijn er door dat spelletje 2 flessen prosecco pp doorheen gegaan. ![]()
|
|