Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overdag is het me met zo'n weer te warm om te blowen, denk dat ik dan flauw ga vallen ![]() Maar nu het is afgekoeld, heerlijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik begin te merken dat ik angstiger word met andere drugs dan wiet. eerst had ik echt geen problemen met het doen van salvia maar nu begin ik er toch wat banger tegenover te staan.
||
Citaat:
![]() ![]() Had m'n laatste beetje pep wat ik nog had opgemaakt ![]() Misschien een idee dan om weer wat leuke tripreports te lezen? ![]() |
![]() |
|
ahh leek me al niet echt iets wat je gewoon pakt voor een avondje achter de computer
![]() en weet het niet. ik denk dat het deels komt door een minder succesvolle truffeltrip en redelijk snel daarna een zeer slechte ervaring met ritalin die beide eigenlijk redelijk een paniekaanval op hebben geroept en dat is denk ik waar ik vooral bang voor ben.
|
Maar de keren daarvoor ben je wel goed gegaan? Denk daar dan aan, probeer de leuke herinneringen naar boven te halen.
Als je je er voorlopig nog niet goed bij voelt raad ik het je af, drugs moet je alleen gebruiken als je je goed voelt. Heb je toevallig ervaring met 2-CB? Ik wil dat binnenkort gaan proberen maar zou niet weten met wie, is dat ook prima alleen te gebruiken? |
![]() |
|
hmm dat probeer ik ook wel maar het schrikt me telkens toch te erg af om het weer te proberen. en inderdaad je moet het alleen doen als je je er goed bij voelt.
hmm nee ik heb zelf geen ervaring met 2-CB volgens mij een paar andere wel maar die zijn hier jammer genoeg weg ![]()
|
|