| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou goed; ik reed mee met dame X, soort van carpool-systeem. Na een poosje begon de geruchtenmolen in de wandelgangen op stoom te komen en nou ja, ik moest daar wel om lachen. Een paar jaar later gaan dame Y en haar toenmalige vriend (kind in het spel ook) uit elkaar. Daar zou ik dan ook meteen maar de reden van zijn Dame Y en ik besloten daar lekker op in te spelen en we gingen het roddelcircuit voeren door nét even elkaar te lang aan te raken wanneer we elkaar passeerden en zo; en we zorgden er voor dat mensen de indruk kregen dat ze bij mij in ging trekken. Schík dat we hadden! 't Grappige was wel dat sommige mensen het niet eens geloofden toen we zeiden, na een paar weken, "Joh, we zitten de boel gewoon te fucken man." Uiteindelijk is dat overgewaaid en ineens zou ik wat met dame Z hebben out of the blue. Heerlijk, toch? Vrouwelijke collega's |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met of zonder lens maakt geen verschil; mijn hersenen negeren dat oog volledig wanneer het andere oog open is.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel kut. Hoe komt het? Citaat:
Maar goed, dan nog, met -2 kun je 's nachts nog zonder bril naar de badkamer strompelen, of koffie zetten, of misschien zelfs snel boodschappen doen als je je bril niet kan vinden. Al weet ik niet hoe -2 eruitziet dus misschien ben ik wel aan het liegen. Maar met -13 zijn die dingen wel sowieso een stuk lastiger, lijkt me.Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
), ze dachten toen dat ik het domweg niet begreep (omdat ik te jong was), maar achteraf denken ze dat ik toen dus al geen diepte zag. Niets aan te doen, en ik weet niet beter Enige kutte is dat ik geen 3D-films kan kijken
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Edit: geen diepte zien dan. 3D-films zijn sowieso kut
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht vroeger telkens dat een bal al héél dichtbij was, maar dan was hij er nog lang niet, óf ik dacht dat hij nog niet echt dichtbij was, en dan zat hij ineens al tegen m'n neus aan
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen is het soms wel kut als je bijvoorbeeld met meerdere mensen blijft crashen in zo'n melkpakjesstudentenwoning bijvoorbeeld aan 't Ei in Amsterdam. Dan worden er 's ochtends nog wel eens ledenmaten geraakt van mensen die nog aan het slapen zijn, omdat ze overal op de grond liggen door heel het kamertje heen ![]() Overigens heb ik een correctie van -8dpt en -9dpt, gepaard met een cilinder van ik meen 2dpt en 3dpt. Die cilinder is wél kut want dat zorgt voor wat complicaties en vereist een goede opticien om dat in 't montuur te zetten. Anders krijg je geheid sores als daar een paar graden afwijking in zit. Met contactlenzen valt de correctie, logischerwijs, minder uit; dan is het -6dpt en -7dpt. Ook is de cilinderas dan niet zo heel erg belangrijk meer. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die de lenzen uit heeft is het echt een ramp
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
maar nee inderdaad, hoewel het wel raar is dat ze niet voor de leuk gaan lunchen. Ze hebben wel van die ruzietjes maar kunnen nog wel door een deur |
||
![]() |
|
|