Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2011, 19:08
Missy
Missy is offline
Steun van vriendinnetjes.
Oud 10-08-2011, 09:17
Verwijderd
Het huidige seizoen Weeds
En The Big C
Oud 10-08-2011, 09:28
Edelweiss
Edelweiss is offline
Den Olden Florus in Terschuur

Laatst gewijzigd op 10-08-2011 om 09:38.
Oud 10-08-2011, 13:06
Verwijderd
Voetenbad .
Oud 10-08-2011, 13:47
Verwijderd
Also: de HBO serie Classical Baby. Klassieke stukken met leuke kleurige beelden erbij. HBO heeft ook altijd gave dingen
Oud 10-08-2011, 15:49
Martiño
Martiño is offline
Mannendagje op het werk, alle vrouwelijke collega's hadden vrij, gezellig met elkaars gadgets spelen in de pauze.
Oud 10-08-2011, 16:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Also: de HBO serie Classical Baby. Klassieke stukken met leuke kleurige beelden erbij. HBO heeft ook altijd gave dingen
Dat klinkt leuk. Hier kijken we altijd Baby Einstein, ook erg gaaf.
Maar waar heb je het vandaan? En is het een cd of een dvd? Je hebt het wel over 'beelden', maar soms heb je ook van die kleurtjes op de achtergrond als je een cd luistert, vandaar...
Oud 10-08-2011, 16:28
Verwijderd
Het is dvdspul en ik heb het gedownload. Beelden is ook een beetje ongelukkig uitgedrukt, het zijn op zich gewoon tekenfilmfragmentjes, maar wel redelijk abstract. Bijvoorbeeld kikkers die zwemmen in de vijver-op-dat-ene-beroemde-schilderij op de muziek van die-ene-bekende-componist. Baby Einstein klinkt ook leuk!
Oud 10-08-2011, 16:30
snoopy
snoopy is offline
Oh, leuk! Hmm... Misschien maar eens kijken op bol.com. Het is wel echt de moeite waard toch?
Oud 10-08-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Oh, leuk! Hmm... Misschien maar eens kijken op bol.com. Het is wel echt de moeite waard toch?
Hangt er vanaf hoe duur het is Het is geloof ik een serie van drie keer een half uur met de thema's music, art en dance.
Stukje uit music:

Oud 10-08-2011, 17:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, vele bekende acteurs en artiesten uit Hollywood hebben gewoon een LinkedIn-profiel Hoe gewoontjes maakt dat ze toch

Robert De Niro
--Actor
Greater New York City Area
Entertainment
Connections
1 connection
Contact Robert for:
Robert De Niro is not currently open to receiving Introductions or InMail™.
Oud 10-08-2011, 18:25
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hangt er vanaf hoe duur het is Het is geloof ik een serie van drie keer een half uur met de thema's music, art en dance.
Stukje uit music:

[filmpje]
Die is leuk! <3
Oud 11-08-2011, 18:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met op straat zingen 20 euro per uur per persoon ophalen. (Ja pap heeft de helft van het geld meegenomen, hij vindt dat hij dat net zo hard nodig heeft als ik). Het was superleuk! Vooral onder de dom zingen toen het regende, want toen bleven mensen echt staan en luisteren en had ik een heel publiek
Oud 11-08-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Mannendagje op het werk, alle vrouwelijke collega's hadden vrij, gezellig met elkaars gadgets spelen in de pauze.
Oud 11-08-2011, 19:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Elkaars "gadgets", uhu.
Oud 11-08-2011, 19:39
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Oud 11-08-2011, 19:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Elkaars "gadgets", uhu.
O god, ik dacht dat ik een verdorven geest had, maar blijkbaar ligt het er gewoon dik bovenop
Oud 11-08-2011, 20:02
Verwijderd
Ik was eerst!
Oud 11-08-2011, 20:30
Martiño
Martiño is offline
Ik was me bewust van de dubbelzinnigheid, maar we zaten gewoon met elkaars telefoons en tablets te spelen.
Oud 11-08-2011, 20:30
Martiño
Martiño is offline
Stelletje viespeuken!
Oud 11-08-2011, 20:31
Martiño
Martiño is offline
En het is vandaag Hug A Gay Day! Yay
Oud 11-08-2011, 20:32
Daboman
Daboman is offline
Vakantie! Nog 1 dagje werken en dan is het zo ver. Wel nog even een keertje vroeg op, maar dat moet dan maar.
Oud 11-08-2011, 20:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hug A Gay Day?
Oud 11-08-2011, 20:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En het is vandaag Hug A Gay Day! Yay
oh echt
Ik ga mijn huisgenootje knuffelen en dan heel hard giechelen
Oud 11-08-2011, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hug A Gay Day?
Waarom
Oud 11-08-2011, 20:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
O god, ik dacht dat ik een verdorven geest had, maar blijkbaar ligt het er gewoon dik bovenop
Of White Trash en ik hebben gewoon een even verdorven geest als jij
Oud 11-08-2011, 21:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom
Waarom is daar een dag voor? Er zitten 365 dagen in een jaar, genoeg om een of meerdere homo's te knuffelen
Maar ik ben zo'n whiner die ook tegen valentijnsdag is om die reden hoor
Oud 11-08-2011, 21:37
Martiño
Martiño is offline
*kuch* jaloers *kuch*
Oud 11-08-2011, 22:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ben je dan wel al geknuffeld of is dit een stille hint, Martino?
Oud 11-08-2011, 22:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
oh echt
Ik ga mijn huisgenootje knuffelen en dan heel hard giechelen
Moet je voor de grap eens doen bij een groepje Marokkanen op straat, en als ze dan vragen: "wat mot je" dan zeg je "Het is Hug a Gay-day *trollface*"

Oh, oh, de jolijt.
Oud 11-08-2011, 22:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ben je dan wel al geknuffeld of is dit een stille hint, Martino?
Twee collega's hebben mij geknuffeld! De rest wilde er niet aan beginnen, wat ik vrij hypocriet vond, op coming out dag hebben ze gewoon roze koeken gegeten, en op international pi day hebben ze ook van mijn pie gegeten.

<3 nerdcollega's
Oud 11-08-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Moet je voor de grap eens doen bij een groepje Marokkanen op straat, en als ze dan vragen: "wat mot je" dan zeg je "Het is Hug a Gay-day *trollface*"

Oh, oh, de jolijt.
Strak plan. Kan je scooters afschudden?
Oud 11-08-2011, 22:37
Verwijderd
Ik waardeer Quis en onze vriendschap heul erg
Oud 11-08-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer Sanne en onze vriendschap duizendmiljoenmiljard
+ ik wil je mee als gadget naar Den Haag.
Oud 11-08-2011, 23:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Passend op de katten van mijn ouders die op vakantie zijn, en ondertussen genieten van hun drankkast en bierkelder
Oud 11-08-2011, 23:35
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
Twee collega's hebben mij geknuffeld! De rest wilde er niet aan beginnen, wat ik vrij hypocriet vond, op coming out dag hebben ze gewoon roze koeken gegeten, en op international pi day hebben ze ook van mijn pie gegeten.

<3 nerdcollega's
Awsome hoe kom jij toch aan al die dagen
Oud 11-08-2011, 23:45
Martiño
Martiño is offline
Ik kom daar niet aan, ze bestaan gewoon.
Oud 12-08-2011, 07:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Oh, oh, de jolijt.
Ja maar dan breken ze je neus

OT: ontbijt op bed
Oud 13-08-2011, 12:05
Verwijderd
Ik kocht vandaag Misschien wisten zij alles. De prijs ervan kon ik overigens minder waarderen.
Oud 13-08-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Ik kocht vandaag Misschien wisten zij alles. De prijs ervan kon ik overigens minder waarderen.
Die heb ik ook pas gekocht <3
Oud 13-08-2011, 16:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die is echt geweldig <3 Dat kan ik echt blijven lezen.
Oud 13-08-2011, 16:20
Verwijderd
Ik moet bekennen dat ik de verhalen nog nooit heb gelezen afgezien van een paar die zijn voorgelezen @filosofieles. Maar het lijkt me erg gaaf en de verhaaltjes zijn precies de goede lengte voor voorleesverhaaltjes
Oud 13-08-2011, 16:34
Verwijderd
Toon Tellegen <3
Oud 13-08-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik moet bekennen dat ik de verhalen nog nooit heb gelezen afgezien van een paar die zijn voorgelezen @filosofieles. Maar het lijkt me erg gaaf en de verhaaltjes zijn precies de goede lengte voor voorleesverhaaltjes
Ik kocht 'm idd ook als voorleesboek. En voor mezelf ook, want tof, maar ik vind het echt zo'n gaaf voorleesboek

(En het verhaaltje over de schildpad op pagina 396 is echt geniaal <3 Naast alle andere verhalen natuurlijk, maar dat verhaaltje vond ik zo tof, niet normaal )
Oud 14-08-2011, 21:56
Verwijderd
Ik waardeer heel veel en daarom ga ik nu een lange post maken met alles wat me vrolijk en blij maakt. Bijna alles.

Ik waardeer het dat de beste gesprekken gevoerd worden om middernachten waarop men moet slapen. Juist omdat je ze niet kan voeren en toch voert zijn ze min of meer dringend en dat maakt ze onvervangbaar door iets anders (slaap, bijvoorbeeld, of in je eentje nadenken over zaken waar je toch niet uitkomt). En toepen, omdat ik dat goed kan en ik houd van gezelschapsspelletjes die ik goed kan. Het is ook fijn dat ik de laatste tijd bij vrienden en in hutten was waar ik warm kan ontbijten, want warm en groot ontbijt is duizend keer beter om een dag mee te beginnen dan koud brood of zulkse ellende. Havermout. <3 Het landschap in sommige delen van de wereld is ook werkelijk prachtigmooi, dat waardeer ik zeer, en leuke post en hoe de hemel er deze avond uitzag. En ik waardeer de prijs-landdienst, waardoor ik gratis de prijzen van landen op kan vragen en zo ontdekken dat T-Mobile van landen als Abchazië, Tibet, Noord-Korea, Somalië en Swaziland het bestaan ontkent. Waarom is me nog niet duidelijk, maar daar kom ik nog wel achter. En ik waardeer de kleur van de vloerbedekking, die past mooi bij de muur.

En! Cornelis Vreeswijk! Luud Ludwig naamzoek, ken je die? Ik denk dat je - althans sommige liedjes - hem ook best zou waarderen.

Spoiler

Misschien vind je het ook wel helemaal niks, maar ik ben heel benieuwd naar je mening erover.
Oud 14-08-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Zeer goede keus!
Oud 15-08-2011, 15:38
Verwijderd
Ik kan het wel waarderen, dat ik een grote collectie bladmuziek te koop zette, en dat meer als de helft binnen 30 minuten verkocht is...
Oud 15-08-2011, 15:45
snoopy
snoopy is offline
Wakker worden om 7.30 uur en dan denken: 'heuh, slaapt iedereen nog?'
Oud 16-08-2011, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Toon Tellegen <3
ja! <3
Oud 16-08-2011, 16:48
Martiño
Martiño is offline
Den Bosch Ik woon hier nu een maandje of 10, en ik voel me echt als een vis in het water hier.

Regels voor berichten