Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 12:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Sowieso, mensen die afslankmiddeltjes nodig hebben.
Advertentie
Oud 11-06-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Godver, op Dombo-TV een artisjokkendrankje om af te vallen; ze claimen dat je maarzo 5-10kg af kunt vallen in een week tijd, door alleen dat drankje weg te tikken
Wellicht bedoelen ze als je alleen maar dat drankje neemt eens per dag
Oud 11-06-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Niet volgens de commercial Stel dat het eckt zou werken, for the sake of amusement, dan zou ik toch een lichte vrees hebben voor dat goedje
Oud 11-06-2011, 12:25
Verwijderd
Ik ontbijt de laatste tijd elke ochtend met zo'n maaltijdvervangende weightcare-reep ze zijn zo lekker en ik ben 's ochtends te lui om uitgebreid ontbijt te staan maken
Oud 11-06-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Niet volgens de commercial Stel dat het eckt zou werken, for the sake of amusement, dan zou ik toch een lichte vrees hebben voor dat goedje
Misschien is de truuk dat je armen afsterven oid hoppa in één keer 10 kilo kwijt.
Oud 11-06-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, mensen die afslankmiddeltjes nodig hebben.
Dat sowieso. Maar hey, niets mis met het exploiten van stupiditeit
Verwijderd
Citaat:
Ja zo zit ik ook een beetje

Waarom?

Ja dat is ook zo.

O geen idee eigenlijk, ze nemen opzich niet zo heel veel mensen aan. Althans ze huren iedereen in, echt 75% van de mensen die daar werkt staat niet direct bij hen onder contract
Omdat 10 maanden een saai project doen echt heel lang is, + betere verdiensten + ervaring + wat schrodinger zegt + ik ben boos op het rijk omdat ze Quis dissen.

Citaat:
Dubbel burn
Citaat:
Dat Sann op dreef is

Citaat:
Op dreef met door het ijs zakken als oldschool, ja
Ik ben helemaal niet oldschool, daarvoor heb ik tussendoor een veel te lange pauze genomen.

Citaat:
En je burnen.
Niet iedereen komt op de nerd subfora

Citaat:
Teh fuck is dat met dat "burnen" anyway, nieuw staaltje hipsterslang?

En het is niet alleen voor nerds, ook voor geeks
Ik ben geen van beide!

Citaat:
Godver, op Dombo-TV een artisjokkendrankje om af te vallen; ze claimen dat je maarzo 5-10kg af kunt vallen in een week tijd, door alleen dat drankje weg te tikken
Als je alleen dat neemt komt 't vast goed
Citaat:
Misschien is de truuk dat je armen afsterven oid hoppa in één keer 10 kilo kwijt.
Of dat
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat sowieso. Maar hey, niets mis met het exploiten van stupiditeit
Het gepeupel moet tegen zichzelf beschermd worden.
Oud 11-06-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Dan nog red je dat niet
Oud 11-06-2011, 12:36
Verwijderd
LL, je kunt ook zeggen dat je eerst wel 8 maanden het project van je huidige werkgever gaat doen en dan wel wil overwegen alsnog naar de overheid te komen. Weten ze ook weer wat het oplevert als ze valse verwachtingen scheppen.
Oud 11-06-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Het gepeupel moet tegen zichzelf beschermd worden.
Laten we dan beginnen stemrecht aan banden te leggen!
Oud 11-06-2011, 12:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Laten we dan beginnen stemrecht aan banden te leggen!
Ik zie geen goede manier om dat in te voeren.
Oud 11-06-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Dan nog red je dat niet
Nou ik keek laatst een documentaire over een kerel van 19 van 380 kg oid, en die verbruikte 8000 calorieën met praktisch geen beweging (want dat ging niet meer) dus als je dan 1000 calorien per dag binnenkrijgt moet je in theorie toch 7 kg per week afvallen? En 8 als je alleen dat drankje neemt
Oud 11-06-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Alle mensen die bij de laatste verkiezingen PVV stemden hun stemrecht ontnemen zal al een hoop schelen.
Oud 11-06-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Assessment!
Oud 11-06-2011, 12:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Alle mensen die bij de laatste verkiezingen PVV stemden hun stemrecht ontnemen zal al een hoop schelen.
Ja, die mensen deugen natuurlijk niet, maar het is niet echt een systematische manier.
Oud 11-06-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Nou ik keek laatst een documentaire over een kerel van 19 van 380 kg oid, en die verbruikte 8000 calorieën met praktisch geen beweging (want dat ging niet meer) dus als je dan 1000 calorien per dag binnenkrijgt moet je in theorie toch 7 kg per week afvallen? En 8 als je alleen dat drankje neemt
ja dat dan weer wel maar de meeste mensen verbruiken geen 8000 kcal per dag natuurlijk
Oud 11-06-2011, 12:46
Pierrot
Pierrot is offline
Dat stemrecht beperken is maar onhandig. Je kan beter een aantal partijen verbieden, . Commie-style.
Verwijderd
Citaat:
Oh dat was zo'n mooie tv. <3
Verwijderd
Citaat:
Ik moet dit weekend beslissen wat ik wil qua werk, moeilijk moeilijk.

Werkgever 1:
Rijksoverheid
24 vakantiedagen
2-jarig contract met 2-3 verschillende opdrachten, maar de eerste opdracht is in Oost Gelderland en saai en duurt 8-10 maanden.
Veel opleidingsdagen
36 uur
33.600 euro per jaar en na 1 jaar 5% erbij

Werkgever 2:
Olieindustrie
23 vakantiedagen
Contract op projectbasis
Projectleider van een leuk project voor 8 maanden en daarna kijken we verder
Geen opleidingsdagen
36 uur
44.200 en na 8 maanden mogelijk 5-10% erbij.
optie 2 natuurlijk, je gaat toch niet 8-10 maanden in Oost-Gederland zitten, teringjantje!

Optie 2
Verwijderd
Citaat:
Dat stemrecht beperken is maar onhandig. Je kan beter een aantal partijen verbieden, .
Dat is gevolgbestrijding, stemrechtbeperking is de oorzaak aanpakken
Oud 11-06-2011, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Joh.

misschien weet je het nog, was op die chocoladefondue-meet bij Absinthe, toen vroeg ik aan hem: hoe heette jij ook alweer?
En toen wilde hij per se geen antwoord geven en alles
Vreemd was dat ja!
Ik heb nog met hem 'gecorrespondeerd', hij wilde me een kaart schrijven. Toen schreef ik er maar één terug, en toen kreeg ik er weer één terug en toen zag ik hem in het echt en besloot ik het daarbij maar te laten
Oud 11-06-2011, 12:49
Verwijderd
Minke, hoe heette dat knuffeltje ook alweer die ik mishandeld heb?
Oud 11-06-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
ja dat dan weer wel maar de meeste mensen verbruiken geen 8000 kcal per dag natuurlijk
Nee dat snap ik Maar als ze het op hem hebben getest dan kan het!
Oud 11-06-2011, 12:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1834347

Haha, die eerste reactie.
Oud 11-06-2011, 12:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Je kan natuurlijk ook in plaats van heel dik te zijn acht uur per dag wielrennen.
Verwijderd
Citaat:
en baby is toch gaver dan studeren. en nu gaan vast heel veel mensen me haten omdat ik mijn intellect verkwansel aan poepluiers en zelfgestampte fruithapjes maar puh
je gebruikt je intellect om de fruithapjes zelf te stampen ipv potjes te komen omdat je denkt dat dat beter is
Verwijderd
Citaat:
Ben denk ik met jou en Pippeloen een van de enigen hier die er nog vanaf het begin bij is.
Ik zat hier eerder dan jij volgens mij
Oud 11-06-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Je kan natuurlijk ook in plaats van heel dik te zijn acht uur per dag wielrennen.
Als je 380 kg weegt kun je niet eens alleen naar de wc, laat staan 8 uur wielrennen.
Oud 11-06-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Minke, hoe heette dat knuffeltje ook alweer die ik mishandeld heb?
Vasicons!

Oud 11-06-2011, 12:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je 380 kg weegt kun je niet eens alleen naar de wc, laat staan 8 uur wielrennen.
Nee, maar als je een normaal gewicht hebt, bedoel ik.
Oud 11-06-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, die deadline heb ik ook zelf bepaald (je moet je inschrijven voor de examenzitting), maar daar zit je daarna wel aan vast natuurlijk.
bij ons is de deadline gewoon 26 weken na de datum waarvan je aan de universiteit hebt doorgegeven dat je zou beginnen met je scriptie hbo-plus
Oud 11-06-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar als je een normaal gewicht hebt, bedoel ik.
Bij een normaal gewicht hoef je geen 5 kg per week af te vallen!
Oud 11-06-2011, 12:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
bij ons is de deadline gewoon 26 weken na de datum waarvan je aan de universiteit hebt doorgegeven dat je zou beginnen met je scriptie hbo-plus
Ah, ja bij ons is het 60 ECTS, dus wel iets meer werk denk ik.
Oud 11-06-2011, 12:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij een normaal gewicht hoef je geen 5 kg per week af te vallen!
Wel als je pro-ana bent!
Verwijderd
ik snap nooit zo goed hoe mensen 380 kg kunnen gaan wegen.
In Jerry Springer werd die man geïnterviewd die toen met een hijskraan uit zijn huis getild zou worden om naar het ziekenhuis te gaan, en toen vroeg Jerry 'do you still eat?' en die man zei 'hmm, I snack' terwijl hij daar als een soort Jabba op zijn bed lag, omringd door chipszakken en chocoladecakejes
Verwijderd
Citaat:
Oh jezus ik zie ineens dat mens voor me die schaamteloos vet was in de douche, linkje in WSZ een paar edities geleden door -ik meen- Gnork of Snoops. Uit die serie over anorexia en gierend uit de klauwen geëscaleerde vraatzucht. Wat een horror
Oud 11-06-2011, 12:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat zijn gewoon mensen met een zwakke persoonlijkheid.
Verwijderd
Mwhehe, mijn eerst post in Wat Saai Zeg ooit, was in nummer 5, het was een dag voor mijn 19e verjaardag, en ik schreef:

OMG ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten, en het deed meer pijn dan ik gedacht had.

Ben nu wel weer helemaal girly.
Verwijderd
Citaat:
Mwhehe, mijn eerst post in Wat Saai Zeg ooit, was in nummer 5
Citaat:
Ik zat hier eerder dan jij volgens mij
Nummer 5 dus!
Oud 11-06-2011, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom huil je? Wijntje? [/willemijn]
<3 Vind je 't leuk?
Verwijderd
Oh, ging het over WSZ, dat weet ik niet precies. Ik had pas laat door dat dit een leuk topic was
Verwijderd
Citaat:
Bij ons is het 25 6e jaar is 25 punten scriptie, 26 punten semi-arts-stage f.k.a. oudste co-schap en 11 punten voortgangstoets f.k.a. artsexamen.
Oud 11-06-2011, 13:00
Verwijderd
jammer dat ik gisteravond het herinneringen ophalen gemist heb
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn gewoon mensen met een zwakke persoonlijkheid.
nah, die wegen misschien 150 kg maar om boven de 300 te komen moet je echt actief je best doen volgens mij
Verwijderd
Citaat:
Oh, ging het over WSZ, dat weet ik niet precies. Ik had pas laat door dat dit een leuk topic was
Met de zoekfunctie kom ik als eerste saaitopic uit bij nummer 12, maar kan zijn dat die niet helemaal accuraat is natuurlijk.

Maar ik ben gewoon de fucking harde kern.
Oud 11-06-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Wel als je pro-ana bent!
Ja dan wel

Citaat:
ik snap nooit zo goed hoe mensen 380 kg kunnen gaan wegen.
In Jerry Springer werd die man geïnterviewd die toen met een hijskraan uit zijn huis getild zou worden om naar het ziekenhuis te gaan, en toen vroeg Jerry 'do you still eat?' en die man zei 'hmm, I snack' terwijl hij daar als een soort Jabba op zijn bed lag, omringd door chipszakken en chocoladecakejes
Mja, dit was als klein kind begonnen doordat die moeder compleet de weg kwijt was (oudere kind was overleden en ze wilde haar enige overgebleven kind niks ontzeggen) en toen ie veel te dik werd vond ze het zielig om nee te zeggen. En hij werd gepest en kon niet meekomen op school en toen ging ze hem nog meer lekkere dingen geven. En bla. Het was echt te bizar voor woorden. Na een paar weken ziekenhuis (en normaal eten) was ie al 36 kg kwijt. Toen hebben ze 90 kg aan huid weggesneden omdat ze anders niet bij zijn maag konden voor een verkleining. Maar eenmaal thuis kreeg ie weer hotdogs

Citaat:
Oh jezus ik zie ineens dat mens voor me die schaamteloos vet was in de douche, linkje in WSZ een paar edities geleden door -ik meen- Gnork of Snoops. Uit die serie over anorexia en gierend uit de klauwen geëscaleerde vraatzucht. Wat een horror
Niet gezien. Foto!
Oud 11-06-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Mja, dit was als klein kind begonnen doordat die moeder compleet de weg kwijt was (oudere kind was overleden en ze wilde haar enige overgebleven kind niks ontzeggen) en toen ie veel te dik werd vond ze het zielig om nee te zeggen. En hij werd gepest en kon niet meekomen op school en toen ging ze hem nog meer lekkere dingen geven. En bla. Het was echt te bizar voor woorden. Na een paar weken ziekenhuis (en normaal eten) was ie al 36 kg kwijt. Toen hebben ze 90 kg aan huid weggesneden omdat ze anders niet bij zijn maag konden voor een verkleining. Maar eenmaal thuis kreeg ie weer hotdogs
Ja, ik ken het soort verhalen, maar ik snap het toch niet
Verwijderd
Citaat:
Zoveel? Bij ons maar 38! Dan nog 10 literatuurstudie en 12 stage
Verwijderd
Citaat:
Niet gezien. Foto!
Ha, ik heb wel wat beters voor je!

Even skippen naar 02:30 en je hebt een paar minuutjes pret. Als je nog wilt eten zou ik dat wel even doen vóór je het gaat kijken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten