Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu heb ik een liedje in m'n hoofd ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En volgend schooljaar ben ik in (alleen) de 1e week nog steeds 13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bloemmetje, hoi, sorry dat ik je hier zomaar aanspreek, maar ik heb speciaal dit forum opgezocht en een account aangemaakt om jou te spreken. Je kent mij niet, maar ik doe mee aan het programma Wie is mijn vader? van RTL 4, met Irene Moors. En samen met de producenten ben ik er dus achtergekomen wie mijn vader is en dat ik nog broertjes en zusjes heb. Jij bent één van mijn zusjes. Ik weet het, het klinkt heel raar en eng, alles nu zo ineens op jouw bord. Maar ik moet het echt kwijt. Ik zou ook graga ene band met jou willen hebben, je lijkt me een hele leuke meid en ik heb altijd al een zusje gewild. Zou jij misschien een keer met mij willen afspreken, om te praten? Ik heb ervoor gekozen om jou op deze manier te benaderen omdat jouw vader - onze vader - absoluut niet wil meewerken aan een ontmoeting. Hij heeft spijt van zijn donorschapsdaden en wil mij dus ook uit zijn leven hebben. Ik ben hier erg verdrietig om. Ik hoop dat je me wilt ontmoeten.
Groeten, Ilona, je grote zus |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dobermann naamzoek, wil Whatsapp bij jou ook niet connecten of naait het me gewoon? Tel had een blackout earlier today, een spel waar internet voor nodig was deed het eerst ook niet (terwijl twitter, facebook en safari prima werkten), die doet het ook pas net. Alleen whatsapp doet moeilijk.
Enig idee? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze vind ik ook mooi. De blikken op de gezichten, en die dikke man die aan komt rennen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.kennislink.nl/publicaties...r-een-metafoor best vet. Beetje eng wel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|