Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 22:26
Verwijderd
Tuurlijk . Daarom doe ik dat ook, want de rest heeft veel te veel nut, en ik wil even niet nuttig zijn .

Maar, ik ben wel benieuwd, hoe wordt die nuttigheid gemeten dan? Deze studie bestaat namelijk nog maar 1 jaar .
Advertentie
Oud 02-07-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk . Daarom doe ik dat ook, want de rest heeft veel te veel nut, en ik wil even niet nuttig zijn .

Maar, ik ben wel benieuwd, hoe wordt die nuttigheid gemeten dan? Deze studie bestaat namelijk nog maar 1 jaar .
Ja het was ingedeeld op salaris, tevredenheid na de studie, werk op niveau, duur tot eerste baan en nog wat van dat soort dingen.
Oud 02-07-2011, 22:27
Uice
Uice is offline
Maar Interglot, heb je je sig werkelijk uit de film?
Oud 02-07-2011, 22:30
Verwijderd
. Ten minste, daar heb ik hem uit opgepikt ja Maar toen heb ik het eigenlijk opgezocht, en toen kwam ik ergens een stukje tegen over dat zinnetje, en pas daarna heb ik m als sig genomen.
Oud 02-07-2011, 22:30
Geel
Geel is offline
Citaat:
[Paranoide] [/Paranoide]
Zeg je dat The Hatter niet door Johnny Depp gespeeld wordt of dat Johnny Depp en/of The Hatter niet in de film Alice in Wonderland voorkomt? Of, heel raar, bedoel je dat je het een slechte film vindt?
Oud 02-07-2011, 22:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zeg je dat The Hatter niet door Johnny Depp gespeeld wordt of dat Johnny Depp en/of The Hatter niet in de film Alice in Wonderland voorkomt? Of, heel raar, bedoel je dat je het een slechte film vindt?
Klik.
Oud 02-07-2011, 22:34
Verwijderd
We hebben een enorm uit de kluiten gewassen muis. Of een minirat. BUUH.
Geel
Geel is offline
Hmm, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik dat gelezen heb? Ik moet het boek maar eens gaan herlezen
Verwijderd
Was ik nou toch maar de kroeg in gegaan dan was ik onwetendheid gebleven
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
*hamer geef*
Verwijderd
Laat er een kat op los
Oud 02-07-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Wild?
Verwijderd
Ik pas volgende week wel op 2 katten *lampje* Misschien moet ik ze gewoon mee naar huis nemen en ze hier laten ravotten.
Verwijderd
Citaat:
Wild?
Ja. In mijn keuken
Oud 02-07-2011, 22:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hmm, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik dat gelezen heb? Ik moet het boek maar eens gaan herlezen
Het is een van de bekendste zinnen uit het boek.

De film vind ik trouwens wel leuk, maar niet wat je zou hopen bij de combinatie Alice-Burton.
Oud 02-07-2011, 22:37
Verwijderd
Tsja, wij hebben hier 3 katten, maar dat gaat jou natuurlijk niet helpen .
Oud 02-07-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Tsja, wij hebben hier 3 katten, maar dat gaat jou natuurlijk niet helpen .
Nee, jij zit in Friesland, daar heb ik weinig aan
Verwijderd
Citaat:
Ja. In mijn keuken
Stefenootje is erg bedreven in het uitroeien van muizen
Verwijderd
Citaat:
Dan moet ik stefenootje maar een paar dagen in mijn huis laten ravotten
Oud 02-07-2011, 22:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja het was ingedeeld op salaris, tevredenheid na de studie, werk op niveau, duur tot eerste baan en nog wat van dat soort dingen.
Niet allemaal relevante criteria.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Het is een van de bekendste zinnen uit het boek.

De film vind ik trouwens wel leuk, maar niet wat je zou hopen bij de combinatie Alice-Burton.
Ik lees boeken zonder enig besef van wat ze buiten mijn eigen belevingswereld betekenen.
Verwijderd
Citaat:
wat?
Geel
Geel is offline
Maar misschien moet ik daar verandering in brengen.
Verwijderd
Citaat:
Dan moet ik stefenootje maar een paar dagen in mijn huis laten ravotten
no way
Oud 02-07-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Niet allemaal relevante criteria.
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt.
Oud 02-07-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
no way
Oud 02-07-2011, 22:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat ligt eraan vanuit welk perspectief je het bekijkt.
Poneer je me daar even een overal toepasbare stelling.

Maar genoeg mensen worden niet ongelukkiger van een laag salaris of gebrek aan werk op niveau.
Verwijderd
Citaat:
no way
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kunnen ze dat bepalen van een studie waar mensen nog niet eens een bachelor hebben gehaald . Ik bedoel nog geen salaris, nog geen tevredenheid ná de studie, ook geen werk etc.
Oud 02-07-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo.

Maar genoeg mensen worden niet ongelukkiger van een laag salaris of gebrek aan werk op niveau.
Ik geloof dat ik wel ongelukkig zou worden van een laag salaris. Hoewel laag natuurlijk behoorlijk relatief is. /materialgirl

Hm en onder niveau, weet ik niet zo goed. Ligt eraan hoever onder niveau denk ik.
Oud 02-07-2011, 22:44
Verwijderd
Ik kijk Mary Poppins, maar ik vind het helemaal niet leuk
Oud 02-07-2011, 22:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan heb je geen hart.
Oud 02-07-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je geen hart.
balen
Oud 02-07-2011, 22:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[Uice weer]

Wie is jullie favoriete Shakespearepersonage? Mijne Kenneth Branagh.
Mijne Heath Ledger!
Verwijderd
Nee, ik vind het tot nu toe zelfs een vervelende film, had dat niet verwacht!
Verwijderd
Citaat:
balen
Oh nu kunnen we een club beginnen! Ik zou geen ziel hebben omdat ik een bepaald (beroemd?) muziekstuk dat Noedelhap een keer postte niet mooi vind.
Oud 02-07-2011, 22:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Citaat:
Dan heb je geen hart.
I couldn't agree more!

Hoe kan iemand Mary Poppins zelfs niet een beetje leuk vinden? Arme Stefanie.
Oud 02-07-2011, 22:48
Geel
Geel is offline
Ik kan niet genoeg Engels om Shakespeare te begrijpen! Zelfs in het Nederlands is het te ingewikkeld voor mij, waardoor ik het saai vind.
Oud 02-07-2011, 22:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou nou, het was een aardige film, maar nu ook weer niet een fantastisch meesterwerk.
Oud 02-07-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Oh nu kunnen we een club beginnen! Ik zou geen ziel hebben omdat ik een bepaald (beroemd?) muziekstuk dat Noedelhap een keer postte niet mooi vind.
Geen ziel

Ach ja.
Verwijderd
Jong0ns zijn jullie niet ook een beetje nieuwsgierig naar hoe het gaat met Schrodinger en Syori? /zitteveelophetforumdelaatstetijd.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nou nou, het was een aardige film, maar nu ook weer niet een fantastisch meesterwerk.
Films kijk ik ook zonder enig besef naast mijn eigen belevingswereld. Dus ik vond hem denk ik een stukje mooier dan andere filmkijkers.
Verwijderd
Citaat:
Jong0ns zijn jullie niet ook een beetje nieuwsgierig naar hoe het gaat met Schrodinger en Syori? /zitteveelophetforumdelaatstetijd.
Ze hebben al gebatst!
Oud 02-07-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
interesseert me eigenlijk nauwelijks
Geel
Geel is offline
Hoe weet je dat!?
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben al gebatst!
Staand Russisch!
Oud 02-07-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Poneer je me daar even een overal toepasbare stelling.

Dat beweert ook niemand, maar als het je doelstelling is om een hoog salaris en een baan op niveau te vinden, kan je sommige studies maar beter niet doen.
Oud 02-07-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe kunnen ze dat bepalen van een studie waar mensen nog niet eens een bachelor hebben gehaald . Ik bedoel nog geen salaris, nog geen tevredenheid ná de studie, ook geen werk etc.
Ze hebben ook niet elke studie apart behandeld. Die van jouw valt onder Klassieke taal en cultuurstudies.
Oud 02-07-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Staand Russisch!
Nee, maar er is wel expliciet vermeld dat ze slikt
Oud 02-07-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat!?
Ik heb intel
Advertentie
Topic gesloten