Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 20:05
Geel
Geel is offline
Iedereen met gedichtenkennis, help me!
Ik moet dus een gedicht uitzoeken bij Vaslav. Nu kan ik een willekeurig gedicht zoeken en daarbij heel overtuigend vertellen waarom het bij dat boek hoort. Maar ik wil een mooi gedicht. Dus, iemand? Het boek gaat over dansen en gek en para worden.
Oud 03-07-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
hoer

Geel: nou, je moet ons echt eens ruzie zien maken
dat is best grappig toch?
Oud 03-07-2011, 20:06
Geel
Geel is offline
Ik hoop dat dat van hersenen inslaan een hyperbool was?
Oud 03-07-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
zo is dat azeche, een beetje risico nemen maakt het leven ook spannender!!
Precies!

Citaat:
Nou, goed, ik zeg al niks meer! Maar niet komen janken als je vermoord wordt hoor
Nee, ga jij maar janken als ik vermoord word.

Citaat:
Iedereen met gedichtenkennis, help me!
Ik moet dus een gedicht uitzoeken bij Vaslav. Nu kan ik een willekeurig gedicht zoeken en daarbij heel overtuigend vertellen waarom het bij dat boek hoort. Maar ik wil een mooi gedicht. Dus, iemand? Het boek gaat over dansen en gek en para worden.
Ik heb het boek gelezen! Ik ga voor je zoeken.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat is best grappig toch?
Als wij ruzie maken? Nou! Top joh.
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dankje. Want, ik heb het boek niet echt gelzen. Ga ik in de vakantie wel doen.
Oud 03-07-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat dat van hersenen inslaan een hyperbool was?
Je wordt nog een rondwandelende stijlfiguur zo.
Oud 03-07-2011, 20:14
Pierrot
Pierrot is offline
Liefde van Komrij past overal bij.
Oud 03-07-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Liefde van Komrij past overal bij.
Het gesop van pus in etter kent geen einde meer <3
Oud 03-07-2011, 20:18
Pierrot
Pierrot is offline
Gods wonder in een notendop.
Oud 03-07-2011, 20:26
Verwijderd
Als ik ooit een gedicht op een gebouw zou mogen zetten zou het dat zijn.
Oud 03-07-2011, 20:37
Geel
Geel is offline
Citaat:
Laat maar! Ik ben voor mijn eigen methode gegaan en heb dit gedicht gekozen en ga nu vertellen waarom het bij dat boek hoort. Eigenlijk moet ik dankjewel zeggen, omdat jij mij met dat gedicht hebt kennis laten maken. Dankjewel!
Oud 03-07-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Laat maar! Ik ben voor mijn eigen methode gegaan en heb dit gedicht gekozen en ga nu vertellen waarom het bij dat boek hoort. Eigenlijk moet ik dankjewel zeggen, omdat jij mij met dat gedicht hebt kennis laten maken. Dankjewel!

Graag gedaan ofzo?
Oud 03-07-2011, 21:03
Geel
Geel is offline
Citaat:

Graag gedaan ofzo?
Omg dat laatste gedicht is zóóó mooi! <333
Oud 03-07-2011, 21:05
Verwijderd
Haha mijn geschiedenisdocent heeft R.A.G.E. als voorletters
Oud 03-07-2011, 21:17
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Haha mijn geschiedenisdocent heeft R.A.G.E. als voorletters
Oud 03-07-2011, 21:19
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ooh, dat is echt prachtig! <3333
Oud 03-07-2011, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hè bah, ruzie met mijn beste vriendin het ergste is nog, volgens mij weten we allebei niet zo goed waarom ze nou boos is.
Oud 03-07-2011, 21:20
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hè bah, ruzie met mijn beste vriendin het ergste is nog, volgens mij weten we allebei niet zo goed waarom ze nou boos is.
Ruzie om niks is vaak erger dan ruzie die ergens op slaat. Vervelend zeg.
Oud 03-07-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Nohh. *knuffelt*
Oud 03-07-2011, 21:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was een discussie die nog wel ergens over ging, maar dat hebben we uitgesproken, maar ze is nu nog steeds boos (omdat ikde discussie aanging in de eerste plaats volgens mij). Ik volg het echt niet meer en ik heb ook echt geen zin meer in ruzie.
Oud 03-07-2011, 21:23
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Het was een discussie die nog wel ergens over ging, maar dat hebben we uitgesproken, maar ze is nu nog steeds boos (omdat ikde discussie aanging in de eerste plaats volgens mij). Ik volg het echt niet meer en ik heb ook echt geen zin meer in ruzie.
Ai. Dan was-ie misschien toch niet helemaal uitgesproken.
Oud 03-07-2011, 21:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jawel hoor, ik heb gezegd waarom ik de discussie aan ging, maar ze kan zich er blijkbaar niet bij neerleggen. Denk ik. Ik snap het niet! Vrouwen
Oud 03-07-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
ja niet alleen met d'r vriend heeft ze een knipperlichtrelatie maar ook met jou.
Oud 03-07-2011, 21:27
Rivka
Rivka is offline
@Little Phoebe: Ik bedoelde meer dat-ie voor háár niet goed uitgesproken was. Als in: jij had er vrede mee, maar het zat haar after all nog steeds niet lekker. Kan dat?
Oud 03-07-2011, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Deadlock ook niet.
Hou je mond man Ik heb jaren op admin meegelezen terwijl ik al FB-af was en ik doe het zo weer.

Ksst in je hok!
Oud 03-07-2011, 21:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Sterkte! <3
Oud 03-07-2011, 21:30
Geel
Geel is offline
O, en ik heb iets gevonden wat ik in de eerste heb geschreven voor school:

Spoiler

'Teigertje' ook
Oud 03-07-2011, 21:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh zoiets heb ik ook nog in groep 8 geschreven

Zus, zou je je bericht willen aanpassen, ze zou kunnen meelezen en ik heb geen zin in nog meer gezeik.

Tijd voor een uc much
Oud 03-07-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
O, en ik heb iets gevonden wat ik in de eerste heb geschreven voor school:

Spoiler

'Teigertje' ook
<333 Ik moest hardop lachen. 'De wind is aangewaaierd tot windkracht 7'.
Oud 03-07-2011, 21:35
Verwijderd
Ik vond gister nog een verhaal terug van toen ik zo oud was, en ik heb het weggegooid! En nu pas realiseer ik me dat dat geloof ik het laatste is wat ik van toen heb. Had.
Oud 03-07-2011, 21:36
Rivka
Rivka is offline
Ahw, lief toch? <3
Oud 03-07-2011, 21:38
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik vond gister nog een verhaal terug van toen ik zo oud was, en ik heb het weggegooid! En nu pas realiseer ik me dat dat geloof ik het laatste is wat ik van toen heb. Had.

Maar ik heb daarom bijna alles op m'n laptop staan. Tenzij mijn laptop helemaal naar de kloten gaat, heb ik alles bij me. ;y
Oud 03-07-2011, 21:39
Rivka
Rivka is offline
Oh jongens ik luister Tik Tok, van Kesha Kutje wat fout. Maar wel lekker
Oud 03-07-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:

Maar ik heb daarom bijna alles op m'n laptop staan. Tenzij mijn laptop helemaal naar de kloten gaat, heb ik alles bij me. ;y
Mja. Dat is een beetje een dubbel iets! Aan de ene kant is het idee wel fijn om alles te hebben. Maar, aan de andere kant, dan moet je het wel altijd met je meedragen, en de belangrijkste dingen onthoudt een mens toch wel. Plus, wat je niet (meer) hebt, kan je niet kwijtraken.
Dus ik denk dat ik het al met al niet echt zonde vind.
Oud 03-07-2011, 21:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kesha maakt wel lekkere muziek hoor lekker "niet nadenken, maar dansen, bitch" kermismuziek <3
Oud 03-07-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens ik luister Tik Tok, van Kesha Kutje wat fout. Maar wel lekker
Kesha is best tof <3
Oud 03-07-2011, 21:42
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Kesha maakt wel lekkere muziek hoor lekker "niet nadenken, maar dansen, bitch" kermismuziek <3
Ja precies, maar ouch it's wrong dude. Maarmaar lekker sleazy
Oud 03-07-2011, 21:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou en! S club 7 is ook fout maar ook zo fijn soms. Om maar wat te noemen
Oud 03-07-2011, 21:54
Verwijderd
edit : blaat het is al gelukt.
Oud 03-07-2011, 21:58
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ain't got a care in world, but got plenty of beer
Ain't got no money in my pocket, but I'm already here
Beste stuk.
Oud 03-07-2011, 22:03
Pierrot
Pierrot is offline
Ik was net watermeloen aan het eten en moest de hele tijd aan tekenfilmnegers denken.
Oud 03-07-2011, 22:08
Geel
Geel is offline
Citaat:
Mja. Dat is een beetje een dubbel iets! Aan de ene kant is het idee wel fijn om alles te hebben. Maar, aan de andere kant, dan moet je het wel altijd met je meedragen, en de belangrijkste dingen onthoudt een mens toch wel. Plus, wat je niet (meer) hebt, kan je niet kwijtraken.
Dus ik denk dat ik het al met al niet echt zonde vind.
Zoals Haruki Murakami in één van zijn boeken zegt: wat verloren gaat, verdwijnt nooit.

Die (dat?) uitspraak heb ik als welkomstekst op mijn mobiel
Oud 03-07-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Zoals Haruki Murakami in één van zijn boeken zegt: wat verloren gaat, verdwijnt nooit.

Die (dat?) uitspraak heb ik als welkomstekst op mijn mobiel
Precies! Al lijkt het me een heel vervelende tekst als welkomsttekst. En kom eens op msn jij!
Oud 03-07-2011, 22:11
Verwijderd
Ik heb mijn katten gewogen. Pioen weegt 3,6 kg en schro 4,0 kg.
Oud 03-07-2011, 22:11
Verwijderd
Zo. Ik heb 36 uur weekend
Oud 03-07-2011, 22:12
Verwijderd
chill voor jou girl
Oud 03-07-2011, 22:14
Pierrot
Pierrot is offline
Die klootzakken van de Dirk laten me gewoon 5 euro betalen voor pakjes sigaretten van 4.80. Dit is ongehoord!
Oud 03-07-2011, 22:15
Geel
Geel is offline
Lezen jullie ook automatisch chill for you girl als er eigenlijk chill voor jou girl staat. Reteirrtant vind ik dat, één Nederlands woord in een Engelse zin.
Oud 03-07-2011, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Die klootzakken van de Dirk laten me gewoon 5 euro betalen voor pakjes sigaretten van 4.80. Dit is ongehoord!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten