Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2011, 00:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
zoiets, geen idee verder. Over n jaar of 2 / 3 is dit wel n beetje de norm qua realtime rendering

[filmpje] (1080go!)
Ja. Wel leuk, maar verbazingwekkend hoe snel je er gewend aan raakt. Hopelijk gaat het niet ten koste van de gameplay, al dat gestreef naar uberrealisme.
Advertentie
Oud 10-07-2011, 00:28
Carn
Carn is offline
er was weinig realistisch aan dat filmpje (Unreal tech3 is sowieso niet echt gericht op realisme) En gameplay is al helemaal relatief geworden met de 'wii' generatie van non-gamers John Romero had wel een goeie quote; dat er binnen nu en 5 jaar niet echt een 'sprong' gemaakt kan worden omdat er een gebrek is aan juiste tools om alles te produceren. Een gave engine maken is 1 ding, maar je moet ook mensen hebben die alle models, textures, gamescripts en levels etc in elkaar bakken. En die drempel schijnt nogsteeds vrij hoog te zijn.
Oud 10-07-2011, 00:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
zoiets, geen idee verder. Over n jaar of 2 / 3 is dit wel n beetje de norm qua realtime rendering

[filmpje] (1080go!)
Oja, ik kan me herinneren dat jij(?) die al eens eerder hebt gepost Paar maandjes geleden alweer.

Ze zouden een nieuwe Blade Runner game moeten maken, vind ik
Oud 10-07-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Overbelichting, nabewerking.

Sowieso zie je er op je 40e nog niet OUD uit. Wel mature, maar de echte zware ouderdomsrimpels en groeven en wallen en hanfflubbers komen pas na 40.
Dat zeg je ook alleen maar omdat de 40 niet zo heel ver meer weg is voor jou

Citaat:
Leeft hij nog wel?
Ja, hij doet dit bijna elke dag.
Oud 10-07-2011, 00:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
er was weinig realistisch aan dat filmpje (Unreal tech3 is sowieso niet echt gericht op realisme) En gameplay is al helemaal relatief geworden met de 'wii' generatie van non-gamers John Romero had wel een goeie quote; dat er binnen nu en 5 jaar niet echt een 'sprong' gemaakt kan worden omdat er een gebrek is aan juiste tools om alles te produceren. Een gave engine maken is 1 ding, maar je moet ook mensen hebben die alle models, textures, gamescripts en levels etc in elkaar bakken. En die drempel schijnt nogsteeds vrij hoog te zijn.
Nouja, het talent om mooie modellen en animaties te maken, of mooie textures te tekenen e.d. is er ook wel. Vooralsnog was men altijd gelimiteerd aan de technische specs van het medium.
Oud 10-07-2011, 00:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Hehe, wij mannen worden er alleen maar beter op met de jaren, jullie vrouwen verzakken alleen maar
Oud 10-07-2011, 00:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oja, ik kan me herinneren dat jij(?) die al eens eerder hebt gepost Paar maandjes geleden alweer.

Ze zouden een nieuwe Blade Runner game moeten maken, vind ik
Ik tip je net op Deus Ex; vrind

Wat kekke concept:

DE1 is sowieso een classic <3 Cyberpunk ftw.
Oud 10-07-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Hehe, wij mannen worden er alleen maar beter op met de jaren, jullie vrouwen verzakken alleen maar
Beter in het ontwikkelen van erectiestoornissen, ja! Vrouwen hebben hun seksuele piek tenminste pas rond hun 35ste In plaats van op hun, like, vijftiende.
Oud 10-07-2011, 00:41
Verwijderd
Niet dat we daar veel aan hebben zonder mannen, maar goed.
Oud 10-07-2011, 00:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik tip je net op Deus Ex; vrind

[filmpje]

[filmpje]

Wat kekke concept:

[afbeelding]

[afbeelding]

DE1 is sowieso een classic <3 Cyberpunk ftw.
Deus Ex 1 is helemaal langs me heen gegaan destijds. Dit ziet er wel leuk uit, hoewel dik cliché en macho DE 1 was toch meer roleplay? Dit ziet er uit als actie.

En het haalt het natuurlijk niet bij een échte BR game he
Oud 10-07-2011, 00:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Beter in het ontwikkelen van erectiestoornissen, ja! Vrouwen hebben hun seksuele piek tenminste pas rond hun 35ste In plaats van op hun, like, vijftiende.
He, was dat niet 25? Nee Para, denk maar niet dat je het 11 jaar vooruit kunt schuiven, VOLGEND jaar al een forumbaby!
Oud 10-07-2011, 00:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ja, hij doet dit bijna elke dag.
Nou ja, niet dat hij met een hartstilstand op het balkon zit
Oud 10-07-2011, 00:51
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Vrouwen zijn op hun 35ste al geclasseerd als oude moeder. Dan beginnen de complicaties als je zwanger wordt. En die van mannen ligt rond de 20.
Oud 10-07-2011, 00:52
Carn
Carn is offline
wat een topdocu/
Oud 10-07-2011, 00:55
Verwijderd
Citaat:
He, was dat niet 25? Nee Para, denk maar niet dat je het 11 jaar vooruit kunt schuiven, VOLGEND jaar al een forumbaby!
Nee, 35. Maar ik heb het niet over vruchtbaarheid, he, ik heb het over zaken als libido en hoeveel plezier je eruit haalt enzo. Kinderen baren kun je wel 't beste een beetje vroeg doen ja, schijnt.

Citaat:
Vrouwen zijn op hun 35ste al geclasseerd als oude moeder. Dan beginnen de complicaties als je zwanger wordt.
Zie boven.
Oud 10-07-2011, 00:58
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee, 35. Maar ik heb het niet over vruchtbaarheid, he, ik heb het over zaken als libido en hoeveel plezier je eruit haalt enzo. Kinderen baren kun je wel 't beste een beetje vroeg doen ja, schijnt.
Akkoord dan.
Oud 10-07-2011, 01:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kut, 10 voor half 3 slaaptijd!
Oud 10-07-2011, 01:27
Verwijderd
Ik kan niet slapen. Again.
Oud 10-07-2011, 01:31
Sherlock
Sherlock is offline
2 supertoffe nieuwe films op 1 avond. Komt niet vaak voor!
Oud 10-07-2011, 01:35
Verwijderd
Gooooeeedenavond! Ik ben zo blij dat ik thuis ben Er was een heel gaaf bbq-feestje van mijn werk, maar ik was zonder fiets daar terecht gekomen, met m'n zusje mee, maar die was al weg, dus nu moest ik naar huis lopen. En het was echt een takke-eind en ook nog door vervelende straten en ik ben echt drie keer aangesproken en té vaak nagekeken en daarom ben ik blij dat ik weer veilig thuis ben
Oud 10-07-2011, 05:30
Verwijderd
Ik heb gewoon meer dan 8 uur geslapen terwijl ik moet werken. Volgens mij is dat maar 1 of 2 x eerder gebeurd de afgelopen 3 jaar
Oud 10-07-2011, 07:54
Verwijderd
Wat een pokkenacht. Ik ben minstens 7 keer naar het toilet gegaan (als ik wakker word ga ik vaak naar het toilet = even eruit, en kan ik daarna weer een beetje slapen)
Oud 10-07-2011, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Niet dat we daar veel aan hebben zonder mannen, maar goed.
*grinnik*

Goedemorgen allemaal trouwens! Ik had net zó'n enorme bloedneus. Hij bleef gewoon maar stromen. Echt stromen, niet druppelen.
Oud 10-07-2011, 08:51
Verwijderd
Citaat:
*grinnik*
Ja, jij hebt het inderdaad wel goed voor elkaar
Oud 10-07-2011, 09:31
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
*grinnik*

'morgen allemaal!

Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 09:39.
Oud 10-07-2011, 09:52
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

'morgen allemaal!
Telll usss
Oud 10-07-2011, 10:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zoo hee, wat ging hardlopen slecht. Ik ben volgensmij een beetje teveel aan het vragen van mezelf. Maar even rustdagje spelen dan.
Oud 10-07-2011, 10:30
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Telll usss
Que?
Verwijderd
Morrrrning!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Laatslapers zijn langslapers!
Oud 10-07-2011, 10:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Que?
LOL

Ik las morgen helemaal!
Oud 10-07-2011, 10:36
Verwijderd
OMG, het is echt LANG geleden dat ik een bedrag bestaande uit 4 cijfers op m'n rekening had staan <3
Oud 10-07-2011, 10:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
€10,01?
Oud 10-07-2011, 10:43
Verwijderd
6 cijfers, sorry
Oud 10-07-2011, 10:43
Verwijderd
Wat is het fijn om eens per twee maanden ooit nog accordeon te spelen. <3
Oud 10-07-2011, 10:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen fijne mensen!
Oud 10-07-2011, 10:55
Verwijderd
Goedemorgen. Phoebe! Ik bedenk net dat je het al een tijdje zonder afstreepkalender moet stellen! Wat erg! Wil je een nieuwe?
Oud 10-07-2011, 10:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
6 cijfers, sorry
Oud 10-07-2011, 11:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Goedemorgen. Phoebe! Ik bedenk net dat je het al een tijdje zonder afstreepkalender moet stellen! Wat erg! Wil je een nieuwe?
Nee, ik heb die andere ook niet afgestreept ik onthoud dat soort dingen toch niet.
Ik sta in je sig
Oud 10-07-2011, 11:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
afstreepkalender?
Oud 10-07-2011, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb die andere ook niet afgestreept ik onthoud dat soort dingen toch niet.
Ik sta in je sig
O. Nouja, hij was ook veel te mooi om af te strepen. d;

Citaat:
afstreepkalender?
Ja ik handel in gratis afstreepkalenders. Wil je er ook een?
Oud 10-07-2011, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ja graag! Dan krijg jij een plaatje van een V8 van mij. Met uitleg. Want dat heb ik nieuw geleerd
Oud 10-07-2011, 11:09
Verwijderd
Je weet hoe een V8 motor werkt?
Oud 10-07-2011, 11:12
Verwijderd
Zo, dat was een nacht van 11 uur. <3

Citaat:
Quis naamzoek:

"Wederom super toffe show van Iron & Wine in Tivoli; goede setlist van zo'n 2u en blijft één vd enige band die live een briljante andere draai geven aan hun nummers. Vanwaar de toevoeging van de saxofonist is mij echter een raadsel; de dwarrel speelt kazig als een muziekant op Smooth Jazz Beach Classics Vol. 13 (inc zonsondergang coverart) die je voor een knaak uit een bak bij het Kruitvat vist "

maar hoe was het?
Ik zie dus nu pas deze naamzoek, terwijl ik drie posts daaronder al dit schreeft:

Citaat:
Oh hmmm wat is Iron & Wine fijn, ook live. <3333 Ze speelden niet alles wat ik graag wilde horen maar wel veel fijne dingen, anderhalf uur aan een stuk. Nu ben ik wel weer ontspannen, de komende twaalf uur of zo.:
Maar het was gaaf dus. De saxofonist is me noch in positieve noch in negatieve zin opgevallen. Het enige waar ik me aan stoorde is dat ze soms zo typisch rockband-achtig zo lang mogelijk een zee van geluid gingen produceren. En dat dan na zo'n slaapliedjesmelodie met een zoet klinkend achtergrondkoor.

Citaat:
Ik heb gewoon meer dan 8 uur geslapen terwijl ik moet werken. Volgens mij is dat maar 1 of 2 x eerder gebeurd de afgelopen 3 jaar
Oud 10-07-2011, 11:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je weet hoe een V8 motor werkt?

Nou ik kan er geen nabouwen hoor. Maar mijn vriendje heeft het uitgelegd
Oud 10-07-2011, 11:59
Verwijderd
Die wil ik dolgraag fizz0l! PM je adres maar, dan ga ik er ergens binnenkort een maken.
Oud 10-07-2011, 12:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar het was gaaf dus. De saxofonist is me noch in positieve noch in negatieve zin opgevallen. Het enige waar ik me aan stoorde is dat ze soms zo typisch rockband-achtig zo lang mogelijk een zee van geluid gingen produceren. En dat dan na zo'n slaapliedjesmelodie met een zoet klinkend achtergrondkoor.
Da's juist dynamiek. Rock
Oud 10-07-2011, 12:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Vooralsnog merk ik daar weinig van!
Oud 10-07-2011, 12:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Muur van geluid.

Oud 10-07-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Da's juist dynamiek. Rock
Ik houd niet van rock.
Advertentie
Topic gesloten