Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2011, 16:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, tijdens die Axereclames heb ik het te druk met facepalmen en mijn vertrouwen verliezen in de mensheid.
Advertentie
Oud 29-07-2011, 16:28
Verwijderd
hmmm kapsalomnomnom
Oud 29-07-2011, 16:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh tof Ja en mijn jas is ook die kleur.
Ik ga naar mijn vriendje, die heb ik twee weken niet gezien! Dus ik moet even op het eerste gezicht hem eraan herinneren waarom hij ookalweer verkering met me heeft en niet met iemand die in de buurt woont (omdat ik heet en stijlvol ben)
Jongens letten toch helemaal niet op schoentjes als er een hete meid voor ze staat, gekke Fizzle!
Oud 29-07-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Jongens letten toch helemaal niet op schoentjes als er een hete meid voor ze staat, gekke Fizzle!
Wel als 't een homo is. ;d;d;;;d;;

Oud 29-07-2011, 16:34
Lorelei
Lorelei is offline
We zitten een film te kijken. De enige die rationeel nog enigszins wilde zien (de keuze was nogal beperkt).. En hij is nu al, na een halfuur, in slaap gevallen hehe.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Quis
Verwijderd
Citaat:

Oud 29-07-2011, 16:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik wilde er serieus nog (Hetero) voor zetten om dit soort opmerkingen te vermijden!
Oud 29-07-2011, 16:40
Verwijderd
zolang het geen crocs zijn
Oud 29-07-2011, 16:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met Crocs gezien irl Ik krijg een beetje het idee dat ze net zo schaars zijn als boerka's.
Oud 29-07-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde er serieus nog (Hetero) voor zetten om dit soort opmerkingen te vermijden!
Nah, maar het is soms zo fijn om voor de hand liggende flauwigheden uit te halen, gun ons dat genot!

Citaat:
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met Crocs gezien irl Ik krijg een beetje het idee dat ze net zo schaars zijn als boerka's.
Niet in de grote stad!
Oud 29-07-2011, 16:44
Verwijderd
gemiddelde vinexwijk en het Mercatorplein in Amsterdam, kun je ze gewoon spotten hoor!
Oud 29-07-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Als Fizzle zich sexy voelt door die schoenen straalt ze dat wel uit! Maar op de schoenen zelf zal-ie inderdaad wel niet letten
Oud 29-07-2011, 16:50
Geel
Geel is offline
Net drie paar schoenen gekocht Goedkope schoenen, maar toch. Ben weer een stuk vrolijker dan nadat ik afgewezen was bij het sollicitatiegesprek bij PostNL. /vrouw
Oud 29-07-2011, 16:51
Verwijderd
Ik zag vroeger veel verpleegkundigen op Crocs, maar de laatste tijd zijn ze meer van de Birkenstocks en wit-met-zilveren sportschoenen.
Oud 29-07-2011, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Schoenen <3
Oud 29-07-2011, 16:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nah, maar het is soms zo fijn om voor de hand liggende flauwigheden uit te halen, gun ons dat genot!
Vooruit dan maar!

Citaat:
Niet in de grote stad!
Citaat:
gemiddelde vinexwijk en het Mercatorplein in Amsterdam, kun je ze gewoon spotten hoor!
Boerka's of crocs?

En hoe zit het met Crocs-dragende boerka's?
Oud 29-07-2011, 16:52
Verwijderd
Verpleegkundigen leren nooit
Oud 29-07-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Vooruit dan maar!

Boerka's of crocs?

En hoe zit het met Crocs-dragende boerka's?
Boerka's op het Mercatorplein, crocs in de vinexwijken. Die laatste combinatie heb ik ook nog nooit gezien
Oud 29-07-2011, 16:54
Geel
Geel is offline
Vrouwen die boerka's dragen zijn veel te stijlvol om er crocs bij te dragen
Oud 29-07-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Verpleegkundigen leren nooit
Verpleegkundigen staan vijf dagen per week ongeveer 5 uur per dag op hun voeten, en willen die dus graag heel houden, evenals hun rug
Verwijderd
Citaat:
De keren dat ik ze zag hadden ze toevallig wel heel mooie bevallige schoentjes aan, ja. Ironisch.
Geel
Geel is offline
Citaat:
De keren dat ik ze zag hadden ze toevallig wel heel mooie bevallige schoentjes aan, ja. Ironisch.
Niks geen ironisch!
Oud 29-07-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Als je een boerka draagt spoor je gewoon niet.

Citaat:
Verpleegkundigen staan vijf dagen per week ongeveer 5 uur per dag op hun voeten, en willen die dus graag heel houden, evenals hun rug
wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Oud 29-07-2011, 16:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zou wel eens bij wijze van experiment met een boerka door een boerendorp willen lopen
Oud 29-07-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Alsof je er überhaupt charmant uit gaat zien in een driekwartbroek en ongetailleerde blouse van dikke witte katoen dan maakt het echt niets meer uit wat voor schoenen je eronder draagt hoor
Oud 29-07-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Niks geen ironisch!
Vind ik wel!
Oud 29-07-2011, 17:00
Verwijderd
de schattingen van boerkadragers gaan uit van tussen de 80 en 300 boerkadragers in Nederland dus is het niet zo heel gek dat je die niet zo vaak ziet
Oud 29-07-2011, 17:01
Verwijderd
Nog even laat

Schoenen
Oud 29-07-2011, 17:02
Verwijderd
Ik heb nog nooit een vrouw in een boerka gezien. Wel een keer of tien een vrouw in een niqaab, maar wel elke keer op dezelfde twee plekken, dus ik denk dat het twee vrouwen in een niqaab waren die ik allebei een keer of vijf gezien heb.
Oud 29-07-2011, 17:03
Verwijderd
Een boerka is met zo'n roostertje voor de ogen en een niqaab is een lange hoofddoek die ook voor de onderste helft van het gezicht is gespeld, overigens.
Oud 29-07-2011, 17:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Pfft, wat is het benauwd zeg.
Oud 29-07-2011, 17:11
Verwijderd
ik ben trouwens om 5 uur 's middags opgestaan en dat voelt heel raar
Oud 29-07-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Een boerka is met zo'n roostertje voor de ogen en een niqaab is een lange hoofddoek die ook voor de onderste helft van het gezicht is gespeld, overigens.
Oh nu twijfel ik wat ik dan zag.

Pfff, je e-mail een week verwaarlozen heeft ook zo z'n gevolgen. Totale anarchie. Ik ben nu al een hele poos bezig met labelen/lezen/archiveren/terugschrijven en alles.
Oud 29-07-2011, 17:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben de enige in mijn familie die geen crocs heeft. Zelfs mijn vader, de alleshater, heeft ze. In teenslippervorm, dat wel, maar toch! HET ZIJN CROCS!
Oud 29-07-2011, 17:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een oud-collega van mij heeft crocs. En er is zelfs een oud-collega met uggs, terwijl je van natuurkundestudenten toch zou mogen verwachten dat ze enigszins intelligent zijn.
Oud 29-07-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Oh nu twijfel ik wat ik dan zag.

Pfff, je e-mail een week verwaarlozen heeft ook zo z'n gevolgen. Totale anarchie. Ik ben nu al een hele poos bezig met labelen/lezen/archiveren/terugschrijven en alles.
Heb jij ook altijd dat als je elke dag je email leest, je ongeveer 1 email per dag krijgt, maar dat als je een keer een paar dagen niet leest, je er tien per dag ontvangen blijkt te hebben?
Oud 29-07-2011, 17:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hebben best veel boerka's althans, niet hier hier, maar op het lorentzplein heb ik wel eens een paar gezien
Oud 29-07-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Heb jij ook altijd dat als je elke dag je email leest, je ongeveer 1 email per dag krijgt, maar dat als je een keer een paar dagen niet leest, je er tien per dag ontvangen blijkt te hebben?
Soort vreemde vorm van Murphy's law!
Oud 29-07-2011, 17:42
Verwijderd
Ik vind crocs ook echt lelijk, uggs veel minder
Verwijderd
Overigens wil ik deze link ook met jullie delen, want ik wacht al tijden op een geschikte discussie over loterijen, maar die komt maar niet, dus doe ik het nu
http://www.recensiekoning.nl/2010/12...dejaarsloterij
Verwijderd
Ik vind Uggs best gaan. Mits in de winter gedragen.
Oud 29-07-2011, 17:44
Verwijderd
Het wordt zo te zien, voor zover dat te voorspellen valt zover vantevoren, wel goed weer in Londen.
Oud 29-07-2011, 17:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn moeder komt binnen. "Is het uit of zo? Je kijkt zo bescheten!"
Oud 29-07-2011, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Uggs best gaan. Mits in de winter gedragen.
Uggs zijn echt zwaar lelijk! Niet zo ULTIEM KUT als crocs. Maar toch.
Oud 29-07-2011, 18:00
Verwijderd
Theodoor is de X-men tekenfilmserie aan het kijken.
Oud 29-07-2011, 18:03
Verwijderd
m'n moeder wilde een keer uggs voor me kopen 200 euro, tering
Oud 29-07-2011, 18:06
Verwijderd
Ik heb het gevoel wat ik altijd heb als ik ziek/verkouden ga worden. Neeee, please niet nu, of laat het afgelopen zijn voor dinsdag
Oud 29-07-2011, 18:07
Verwijderd
Toen ik deze winter op zoek was naar goedkope, comfortabele, bij de tenen warm gevoerde, sneeuwdichte schoenen met goede profielzool, om mee door de sneeuw te lopen, was dat heel moeilijk omdat de goedkope-schoenen-winkels vol zaten met oncomfortabele, alleen bovenaan gevoerde, dunne stoffen nep-uggs met gladde pantoffelzool
Oud 29-07-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
alleen bovenaan gevoerde, dunne stoffen nep-uggs met gladde pantoffelzool
Die had ik afgelopen winter gekocht, ik dacht, dan doe ik die aan als er sneeuw ligt, dat is toch bijna nooit.

Nou, was geen porem, ze waren na een dag al 'lek'.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten