Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Maar zonder ontbijt mis je toch ook gewoon belangrijke voedingsstoffen? Of haal je dat dan weer in bij de lunch?
KoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoff ieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKo ffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffie KoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoff ieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKo ffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffieKoffie

Werkt best goed
Advertentie
Oud 06-08-2011, 13:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nah, ik eet wel voor ik ga werken, maar ik heb vandaag gewoon pauze, dus dan neem ik nog een kopje kippengroentensoep <3
Oud 06-08-2011, 13:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Deadlock, jij viese layout verneuker!
Oud 06-08-2011, 13:25
Verwijderd
Hier verneukt hij niets
Oud 06-08-2011, 13:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit mobiel
Oud 06-08-2011, 13:28
Verwijderd
Achsooo! Mijn excuses!
Oud 06-08-2011, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee ban
Oud 06-08-2011, 13:29
Verwijderd
Maar dan mag ik gelijk een half jaar niet meer
Oud 06-08-2011, 13:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Echt? Gedraag je dan ook!
Oud 06-08-2011, 13:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik rook mijn sigaret op, dan ga ik douchen en aankleden en dan eten. En dan werken. Yaaaaaaay.
Oud 06-08-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Echt? Gedraag je dan ook!
Doe ik de laatste tijd ook
Oud 06-08-2011, 13:37
Verwijderd
Eetze en werkze trouwens!
Oud 06-08-2011, 13:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Doe ik de laatste tijd ook
Ik ben trots op je
Oud 06-08-2011, 13:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eetze en werkze trouwens!
Dank je! Gaat goed komen, ondanks dat ik echt geen zin heb nu
Oud 06-08-2011, 13:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb scones gebakken en eet er nu één met aardbeien en slagroom <3
Fizzle naamzoek.
Oh lekker! Prima

Ik was net even naar papa luisteren die op straat speelde met een zangeres, en toen zette hij opeens een liedje in dat ik wel ken en zij niet. Toen heb ik maar gezongen (in mijn joggingbroek en pyjamashirt ). Enorme bak snoep gekregen van de winkel ertegenover en 3 euro van voorbijgangers! Voor 5 minuten werken!
Oud 06-08-2011, 13:49
Verwijderd
Ik moet echt nog duisentmiljart dingen doen voordat ik op vakantie kan
Oud 06-08-2011, 14:15
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik was net even naar papa luisteren die op straat speelde met een zangeres, en toen zette hij opeens een liedje in dat ik wel ken en zij niet. Toen heb ik maar gezongen (in mijn joggingbroek en pyjamashirt ). Enorme bak snoep gekregen van de winkel ertegenover en 3 euro van voorbijgangers! Voor 5 minuten werken!
Wauw, wat leuk zeg!
Oud 06-08-2011, 14:18
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik moet echt nog duisentmiljart dingen doen voordat ik op vakantie kan
Waar ga je naartoe?
Oud 06-08-2011, 14:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wauw, wat leuk zeg!
Ja! Heb zeker zin in volgende week, dan gaan we meer en langer spelen
Oud 06-08-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Waar ga je naartoe?
Hrvatska!
Oud 06-08-2011, 14:31
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hrvatska!
Chill
Oud 06-08-2011, 14:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hrvatska!
Dat klinkt als een ziekte.
Oud 06-08-2011, 15:07
Verwijderd
Gratis internet in de trein Jammer dat ik nu bijna Den Bosch binnen rijd..
Oud 06-08-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
ik ben vrij vandaag dus wat ga ik doen? werken bij iemand anders
pfft 85 verhuisdozen vol oude zaken en tijdschriften van een advocaat naar beneden sjouwen. Was iets meer dan we hadden verwacht! lekker boven je macht die dozen aanpakken en zo! maar we zijn klaar dus tijd voor bier. maar nu eerst douchen en schone kleren aan, wel een litertje gezweet als het niet meer is
Oud 06-08-2011, 15:42
DarkRobo
DarkRobo is offline
Edit; Oeps, reageer op een andere pagina!
Oud 06-08-2011, 16:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh yeah, de schoenen zijn binnen! Ze zijn volgens mij gemaakt van karton en ze ruiken naar Chinees, maar dat mag de pret niet drukken. Nu nog leren erin te lopen.
Oud 06-08-2011, 16:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar zonder ontbijt mis je toch ook gewoon belangrijke voedingsstoffen? Of haal je dat dan weer in bij de lunch?
Ja, je mist dan de energie om iets te doen (dus haalt je lichaam het maar uit je spieren) en je metabolisme komt niet op gang, en na 3 uur na opstaan pas iets eten is eigenlijk ook al te laat.

Ik probeer altijd wel IETS te eten als ik haast heb 's ochtends, ook al is het maar een cracker of een drinkontbijtje.
Oud 06-08-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als een ziekte.
Is het ook een beetje
Oud 06-08-2011, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
De Alkmaarse wethouder Jan Nagengast is de overlast van meeuwen in zijn gemeente meer dan zat. Tijdens de kaasmarkt vrijdag werden de liggende kazen bestookt door kokmeeuwen die een hapje meepikken, blijkt uit een reportage van het actualiteitenprogramma EénVandaag.

Nagengast: "Ik vind gewoon dat als meeuwen pikken in kaas dat het te ver gaat. Ze mogen er best boven vliegen en dat soort zaken, maar ik vind dat we onder die bepaalde mate van agressiviteit een streep moeten zetten."

Ook op terrasjes zorgen de vogels voor overlast. "Al die zaken hebben terrasjes, en die meeuwen komen gewoon naar beneden, pikken van je bord, pikken gewoon brood uit je hand. Ik vind dat dat te ver gaat. We merken gewoon dat de meeuwen agressiever worden de laatste tijd. Er zijn meer meeuwen. Wij vinden gewoon dat we een daad moeten stellen", vertelt de wethouder.

:'D Die wethouder ziet ze vliegen.
Oud 06-08-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ik gom dat je al snel rond de 1000+ zit als je iets leuks en centraal zoekt :0
Nee joh, het is geen Utrecht.
Oud 06-08-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
De Alkmaarse wethouder Jan Nagengast is de overlast van meeuwen in zijn gemeente meer dan zat. Tijdens de kaasmarkt vrijdag werden de liggende kazen bestookt door kokmeeuwen die een hapje meepikken, blijkt uit een reportage van het actualiteitenprogramma EénVandaag.

Nagengast: "Ik vind gewoon dat als meeuwen pikken in kaas dat het te ver gaat. Ze mogen er best boven vliegen en dat soort zaken, maar ik vind dat we onder die bepaalde mate van agressiviteit een streep moeten zetten."

Ook op terrasjes zorgen de vogels voor overlast. "Al die zaken hebben terrasjes, en die meeuwen komen gewoon naar beneden, pikken van je bord, pikken gewoon brood uit je hand. Ik vind dat dat te ver gaat. We merken gewoon dat de meeuwen agressiever worden de laatste tijd. Er zijn meer meeuwen. Wij vinden gewoon dat we een daad moeten stellen", vertelt de wethouder.

:'D Die wethouder ziet ze vliegen.
Ook mooi dat zoals hij het vertelt, het klinkt alsof we de meeuwen gewoon beter moeten opvoeden
Oud 06-08-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Edit; Oeps, reageer op een andere pagina!
Robobobobobobbo-boboobobo! Ohja, ik moet even reageren op je sms!
Oud 06-08-2011, 17:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Seizoen 2 en 3 van Breaking Bad zijn binnen, ben benieuwd of het nou echt veel beter wordt dan S1 zoals men zegt!
Oud 06-08-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ook mooi dat zoals hij het vertelt, het klinkt alsof we de meeuwen gewoon beter moeten opvoeden
Net of het Marokkanen zijn en hij een PVVer
Oud 06-08-2011, 18:31
Martiño
Martiño is offline
Het is wel irritant, die meeuwen.
Oud 06-08-2011, 18:34
Verwijderd
Ik vind de meeuwen totaal niet irritant. Terwijl Leiden zo'n meeuwenoverlast schijnt te hebben .
Oud 06-08-2011, 18:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Inderdaad. Vooral dat ie het wel oké vind als ze erboven vliegen; alsof je die meeuwen dan kunt leren zich onder bedwang te houden.
Oud 06-08-2011, 18:43
Martiño
Martiño is offline
Ik vind hier in den bosch de duiven ontzettend irritant als je door de binnenstad fietst. Die stomme toeristen voeren die beesten, waardoor je constant bezig bent met die beesten te ontwijken, want ze vliegen natuurlijk pas net weg als jij met je wiel op 2 cm afstand komt te staan.
Oud 06-08-2011, 18:43
Verwijderd
Uice vertel eens iets leuks, ik verveel me.
Oud 06-08-2011, 18:45
Verwijderd
Duiven wachten idd tot de laatste seconde met wegvliegen. Toch durf ik dan nooit door te rijden, te bang dat er onder elke band dan vijf duiven komen :') laatst nog op de rem gegaan voor een stel hangduiven. En ja, dan gaan ze natuurlijk helemaal niet meer aan de kant
Oud 06-08-2011, 18:46
Martiño
Martiño is offline
Buh, ik heb nergens zin in, geen zin om te koken maar wel honger. En ik wil iets leuks doen vanavond maar niemand wil iets leuks doen met mij.
Oud 06-08-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Buh, ik heb nergens zin in, geen zin om te koken maar wel honger. En ik wil iets leuks doen vanavond maar niemand wil iets leuks doen met mij.
Bestel iets.
Oud 06-08-2011, 18:49
Verwijderd
thuisbezorgd.nl <3
Oud 06-08-2011, 18:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bestel iets.
Daar ben ik te budgetverantwoord voor Ik ben toch al begonnen met koken nu, lekker simpel, zalmwraps
Oud 06-08-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de meeuwen totaal niet irritant. Terwijl Leiden zo'n meeuwenoverlast schijnt te hebben .
Ik ben ooit eens in m'n nek/op m'n schouder gescheten door een meeuw, maar dat was in Zwolle.
Oud 06-08-2011, 18:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice vertel eens iets leuks, ik verveel me.
Het regende hier net even teringhard, en een minuut nadat het voorbij was kwam er over de sloot achter het huis een heel lullig bootje voorbij dobberen, helemaal vol met kletsnatte wijven.
Oud 06-08-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
thuisbezorgd.nl <3
<3<3<3<3 Meestal wordt het hier alsnog sofra
Oud 06-08-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Het regende hier net even teringhard, en een minuut nadat het voorbij was kwam er over de sloot achter het huis een heel lullig bootje voorbij dobberen, helemaal vol met kletsnatte wijven.
Oud 06-08-2011, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Godverdegodver, klote albert heijn, nooit koop ik er nog nectarines, 24 uur na aankoop al beschimmeld! Altijd hetzelfde gezeik, versafdeling my ass.
Oud 06-08-2011, 19:04
Martiño
Martiño is offline
En gvd, stomme pijnboompitten, na vijf seconden in de pan al verbrand

Regels voor berichten