Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was net even naar papa luisteren die op straat speelde met een zangeres, en toen zette hij opeens een liedje in dat ik wel ken en zij niet. Toen heb ik maar gezongen (in mijn joggingbroek en pyjamashirt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik probeer altijd wel IETS te eten als ik haast heb 's ochtends, ook al is het maar een cracker of een drinkontbijtje. |
![]() |
|
De Alkmaarse wethouder Jan Nagengast is de overlast van meeuwen in zijn gemeente meer dan zat. Tijdens de kaasmarkt vrijdag werden de liggende kazen bestookt door kokmeeuwen die een hapje meepikken, blijkt uit een reportage van het actualiteitenprogramma EénVandaag.
Nagengast: "Ik vind gewoon dat als meeuwen pikken in kaas dat het te ver gaat. Ze mogen er best boven vliegen en dat soort zaken, maar ik vind dat we onder die bepaalde mate van agressiviteit een streep moeten zetten." Ook op terrasjes zorgen de vogels voor overlast. "Al die zaken hebben terrasjes, en die meeuwen komen gewoon naar beneden, pikken van je bord, pikken gewoon brood uit je hand. Ik vind dat dat te ver gaat. We merken gewoon dat de meeuwen agressiever worden de laatste tijd. Er zijn meer meeuwen. Wij vinden gewoon dat we een daad moeten stellen", vertelt de wethouder. :'D Die wethouder ziet ze vliegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind hier in den bosch de duiven ontzettend irritant als je door de binnenstad fietst. Die stomme toeristen voeren die beesten, waardoor je constant bezig bent met die beesten te ontwijken, want ze vliegen natuurlijk pas net weg als jij met je wiel op 2 cm afstand komt te staan.
||
Citaat:
|
|