Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2011, 15:53
Verwijderd
Ja, dat wilde ik er nog achteraan zetten, dat het wel beroepen zijn die floreren tijdens de crisis. Maar dan nog heb je nu wel veel minder kleermakers dan honderdvijftig jaar geleden, toen de kleermaker nog je enige bron van (goede) kleding was.
Advertentie
Oud 13-08-2011, 16:00
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net heel goedkope schoenen gekocht in een heel goedkope schoenenketen. Maar ik ben erg tevreden want ze zijn best leuk en ze zijn heel prima voor in de vakantie
Oud 13-08-2011, 16:03
Lorelei
Lorelei is offline
Deze namelijk:

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/me...cat=merken/vty

+

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/ho...oenen-slippers
Oud 13-08-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat wilde ik er nog achteraan zetten, dat het wel beroepen zijn die floreren tijdens de crisis. Maar dan nog heb je nu wel veel minder kleermakers dan honderdvijftig jaar geleden, toen de kleermaker nog je enige bron van (goede) kleding was.
Mijn oma spreekt nog steeds van 'gemaakt gekochte' kleding ze maakte vroeger alles zelf.
Oud 13-08-2011, 16:09
Martiño
Martiño is offline
In Roermond had je een hele bekende poppendokter, een hele vriendelijke man die ik zelf ook kende, maar hij is helaas een paar maanden geleden gestorven. Jammer, want zijn winkeltje was in de hele omgeving bekend
Oud 13-08-2011, 16:21
Verwijderd
Die bovenste heb ik volgens mij ook . Lopen supergoed .
Oud 13-08-2011, 16:25
Verwijderd
wij hebben nog een poppendokter in den haag
Oud 13-08-2011, 16:25
Uice
Uice is offline
Ik denk dat kleermakers nooit zullen verdwijnen.

Buiksprekers daarentegen. Daarvan zijn er nog maar vier in Groot-Britannië!
Oud 13-08-2011, 16:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Schokkend! Zijn daar geen EU-richtlijnen voor? Dat kan toch niet!
Oud 13-08-2011, 16:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Uh dat van Facebook he...Hoe kan facebook nou weten welke nummers ik in mijn mobiel heb staan? HOAX!
Oud 13-08-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Uh dat van Facebook he...Hoe kan facebook nou weten welke nummers ik in mijn mobiel heb staan? HOAX!
doordat je facebookt vanaf je mobiel, waarschijnlijk. Als je dat niet doet zal facebook er ook wel niet achter komen.
Oud 13-08-2011, 16:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
To turn off instant personalisation on all partner sites, un-tick the box below.

Enable instant personalisation on partner websites.
Note: instant personalisation is not yet available for you.

Gaat maar om een paar nietszeggende sites, nja Bing en RottenTomatoes, dus boeieh.
Oud 13-08-2011, 16:31
Verwijderd
O, Gnork is online. Gnork, mijn favoriete Britse Minecraft-duo heeft ook drie filmpjes gemaakt over Terraria. Hier, de eerste. Ik vind hun commentaar altijd heel leuk.

(Hier is de eerste van hun Minecraft-serie, voor de geïnteresseerden.)
Oud 13-08-2011, 16:32
Verwijderd
pizza's in de oven ik heb verse basilicum aan mijn mozarellapizza toegevoegd, Theodoor heeft katenspek en extra kaas aan zijn tonijnpizza toegevoegd. Ik vind mijn combinatie veiliger.
Oud 13-08-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:

Schandalig! Waarom bestaat daar geen vereniging voor? In Duckstad was daar zeker al een stichting voor geweest!
Oud 13-08-2011, 16:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ventriloquist <3 Wat een prachtwoord.
Oud 13-08-2011, 16:35
Verwijderd
Het regent, terwijl het allang droog had meoten zijn. Ik moet verdorie boodschappen doen, dat wil ik niet in de regen .
Oud 13-08-2011, 16:36
Verwijderd
Minke Absinthe als je dit leest kom dan eens heel snel op msn want we hebben lowlands overleg!
Oud 13-08-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Wat Sarah zegt. Bij mij weet 'ie ook niks, want ik heb geen telefoon waarmee je op internet kan. Maar dat maakt niet uit, want ik heb een klein honderdvijftigtal aan Facebookvrienden, waarvan zo'n 75 mijn nummer hebben, waarvan de helft een telefoon zal gebruiken met internet, dus nu weet Facebook mijn telefoonnummer en daar valt niks meer aan te doen.
Verwijderd
Ik ben erachter waarom ik zo ontzettend vaak ziek ben. Normaal ben ik zeker twee keer per week of vaker heel buikpijnig, dat ik niks meer kan alleen nog heel stil liggen en wachten tot ik weer rechtop kan lopen. Maar nu gingen we op vakantie, en hop, een dikke twee weken niks! Tot we ergens in een huisje kwamen met koelkast. Mijn moeder kocht meteen allemaal melk, ik dronk melk en die middag was ik direct weer ziek. Twee dagen was ik bijna steeds ziek, tot we weer weggingen en ik geen melk meer dronk. Toen werd het beter.
Ergens is het stom, want ik houd van melk. Maar ergens voel ik me heel opgelucht nu. <3
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor wie het niet heeft meegekregen: Facebook heeft ook gesteld je profielfoto en je naam en achternaam te gebruiken bij advertenties. Dat kun je uitzetten door naar Account > Account Settings > Facebook Adverts te gaan en beide opties op 'No one' te zetten.
Adverts shown by third parties
Facebook does not give third party applications or advert networks the right to use your name or picture in adverts. If we allow this in the future, the setting you choose will determine how your information is used.

If we allow this in the future, show my information to "My Friends"

Storm in een glas water dus
Oud 13-08-2011, 16:39
Verwijderd
Vier buiksprekers, wat weinig. Maar dat zullen wel alleen de professionele buiksprekers zijn, niet? Die hun brood kunnen verdienen met hun buikspreekkunsten? Ik denk dat je er veel meer hebt die het als hobby doen.

Al geldt dat natuurlijk ook wel voor poppendokters en kleermakers. Oja, want ik had het ook over beroepen, niet over mensen die gewoon dingen kunnen. Ehh.
Oud 13-08-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
O, Gnork is online. Gnork, mijn favoriete Britse Minecraft-duo heeft ook drie filmpjes gemaakt over Terraria. Hier, de eerste. Ik vind hun commentaar altijd heel leuk.

(Hier is de eerste van hun Minecraft-serie, voor de geïnteresseerden.)
Wel grappig, maar voor de leerzaamheid, neh
Oud 13-08-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Kan ook op jezelf! Krijg je wel loeilamme armen van.
Maar ik moet eerst op iemand anders oefenen.

Citaat:
Ja hoor, kom maar langs
Dinsdag vier uur sta ik voor je deur.
Oud 13-08-2011, 16:43
Daboman
Daboman is offline
Zucht, waterpop was dit jaar niet leuk. Slecht weer, weinig bekenden.

Maar wel lekker morgen op vakantie
Oud 13-08-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Dinsdag vier uur sta ik voor je deur.
Waarom niet voor de mijne ?
Oud 13-08-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Adverts shown by third parties
Facebook does not give third party applications or advert networks the right to use your name or picture in adverts. If we allow this in the future, the setting you choose will determine how your information is used.

If we allow this in the future, show my information to "My Friends"

Storm in een glas water dus
Het gaat er meer om dat ze constant dergelijke veranderingen doorvoeren zonder er iets over bekend te maken aan hun userbase, en dat ze vervolgens de default-optie altijd op 'toestaan' zetten. Bovendien heb ik geen behoefte aan mijn naam en foto in welke advertentie dan ook, zelfs als die alleen te zien is aan mijn bekenden. Kwestie van principe.
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet voor de mijne ?
Ik weet jouw adres toch niet! En LP moet ik sowieso nog meeten. Maar ik wil graag ook bij jou langskomen hoor! Waar ergens woon je?
Verwijderd
In Leiden ergens
Oud 13-08-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Wel grappig, maar voor de leerzaamheid, neh
Ja, ze zijn er heel slecht in Ook in Minecraft. Maar ik vind dat ze leuke dingen zeggen. En ik vind het ook heel grappig hoe hard ze gaan gillen als er een monster komt.
Oud 13-08-2011, 16:46
Verwijderd
Maar, ik ga boodschappen doen anders kom ik om van de honger waarschijnlijk!
Oud 13-08-2011, 16:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het gaat er meer om dat ze constant dergelijke veranderingen doorvoeren zonder er iets over bekend te maken aan hun userbase, en dat ze vervolgens de default-optie altijd op 'toestaan' zetten. Bovendien heb ik geen behoefte aan mijn naam en foto in welke advertentie dan ook, zelfs als die alleen te zien is aan mijn bekenden. Kwestie van principe.
Ze staan ook niet IN de advertentie, alleen als je een advertentie Liked, kunnen vrienden zien dat je het liked. Ze gaan (althans op dit moment) nog niet je naam in de advertenties zelf gebruiken.

Verder ben ik wel met je eens dat FB moet kappen met het automatisch enablen. Al ben ik minder huiverig over het misbruik ervan.
Oud 13-08-2011, 16:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar, ik ga boodschappen doen anders kom ik om van de honger waarschijnlijk!
+ 1, al heb ik weinig zin om in die regen te gaan lopen
Oud 13-08-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
In Leiden ergens
Oei, dat is ver.

En in het kader van uitstervende beroepen: ik kwam in Bergen (dat 271 regendagen per jaar heeft, dat is vrij veel) en daar hadden ze een paraplureparatiewinkel. Al was het een beetje nep, want eigenlijk draaiden ze vooral op de verkoop van wandelstokken.
Oud 13-08-2011, 16:52
Thomas.
Thomas. is offline
Wat staat er bij jullie op het menu vanavond?

Ik eet vandaag zelfgemaakte pizza
Oud 13-08-2011, 16:53
Edelweiss
Edelweiss is offline
Bijna goedeavond!
Oud 13-08-2011, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Verder ben ik wel met je eens dat FB moet kappen met het automatisch enablen. Al ben ik minder huiverig over het misbruik ervan.
Vind je het helemaal geen eng idee dat facebook, zoveel van je weet, of gewoon iets minder eng dan Para?
Oud 13-08-2011, 16:56
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Bijna goedeavond!
Helemaal goede bijna avond!
Oud 13-08-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Minke Absinthe als je dit leest kom dan eens heel snel op msn want we hebben lowlands overleg!
Oh hai
Oud 13-08-2011, 17:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vind je het helemaal geen eng idee dat facebook, zoveel van je weet, of gewoon iets minder eng dan Para?
Facebook weet alleen wat ik erop zet. En mijn naam, adres en telnr is toch al publiekelijk bekend (want website).

Bovendien is Facebook geen Big Brother of CIA of alienras, dus ik vermoed niet dat zij nu als een soort megalomane badguy in hun handjes zitten te wrijven op hun megabasis met televisiescherm en satellietbeelden, al lachend dat ze nu eindelijk de telefoonnummers van 'die minderwaardige stervelingen' te pakken hebben en ons het leven zuur gaan maken met eeuwige marketingtelefoontjes en geheimzinnige stalkers.
Oud 13-08-2011, 17:02
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Helemaal goede bijna avond!
Ja dat bedoelde ik maar het was nog geen 18 uur dus vandaar bijna

Hoe is/was je dag?
Oud 13-08-2011, 17:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ach, ik maak me er ook niet zo druk om, er staat nauwelijks iets op mijn Facebook en ik "like" nooit wat.
Oud 13-08-2011, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Facebook weet alleen wat ik erop zet. En mijn naam, adres en telnr is toch al publiekelijk bekend (want website).

Bovendien is Facebook geen Big Brother of CIA of alienras, dus ik vermoed niet dat zij nu als een soort megalomane badguy in hun handjes zitten te wrijven achter hun megabasis met televisiescherm en satellietbeelden, al lachend dat ze nu eindelijk de telefoonnummers van 'die minderwaardige stervelingen' te pakken hebben en ons het leven zuur gaan maken met eeuwige marketingtelefoontjes en geheimzinnige stalkers.
Facebook wordt gerund door mensen. Mensen zijn nogal geneigd tot het doen van slechte dingen, zeker als ze ervoor betaald worden.
Bovendien weet Facebook meer dan je erop zet, zeker als het gecombineerd wordt met wat Google over je weet. Wat wat voor site of overheid dan ook over je weet. Als er dingen veranderen in de wereld - misschien hoeven er niet eens dingen voor te veranderen in de wereld - kan de AIVD, CIA, FSB of wat voor geheime dienst dan ook zó achterhalen met wie jij omgaat, wat jouw politieke denkbeelden en motieven zijn, wat je verdient, waar je woont, al dat soort dingen. Misschien doen ze dat niet. Maar het kan. Wie weet hoe dit land/de wereld er over twintig jaar uitziet en wie er dan belang bij heeft om alles te weten?
Oud 13-08-2011, 17:06
Geel
Geel is offline
Hoihoi

Jullie hebben me vast niet gemist, maar ik wil toch sorry zeggen dat ik de laatste 5 of 6 saaitopics niets van me heb laten horen en dus ook de topics niet door heb gelezen. Met de ramadanmaand die begonnen is, is mijn ritme nogal verstrooid.

Heb ik veel wereldschokkende dingen gemist?
Oud 13-08-2011, 17:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Facebook wordt gerund door mensen. Mensen zijn nogal geneigd tot het doen van slechte dingen, zeker als ze ervoor betaald worden.
Bovendien weet Facebook meer dan je erop zet, zeker als het gecombineerd wordt met wat Google over je weet. Wat wat voor site of overheid dan ook over je weet. Als er dingen veranderen in de wereld - misschien hoeven er niet eens dingen voor te veranderen in de wereld - kan de AIVD, CIA, FSB of wat voor geheime dienst dan ook zó achterhalen met wie jij omgaat, wat jouw politieke denkbeelden en motieven zijn, wat je verdient, waar je woont, al dat soort dingen. Misschien doen ze dat niet. Maar het kan. Wie weet hoe dit land/de wereld er over twintig jaar uitziet en wie er dan belang bij heeft om alles te weten?
En wat hebben de zionistische vrijmetselaars van de Bilderberggroep hier nu precies mee te maken?
Oud 13-08-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Hoihoi

Jullie hebben me vast niet gemist, maar ik wil toch sorry zeggen dat ik de laatste 5 of 6 saaitopics niets van me heb laten horen en dus ook de topics niet door heb gelezen. Met de ramadanmaand die begonnen is, is mijn ritme nogal verstrooid.

Heb ik veel wereldschokkende dingen gemist?
Hai! <3 Ja! Ik weet waarom ik zo vaak ziek ben! Het is toch de melk!
Oud 13-08-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
En wat hebben de zionistische vrijmetselaars van de Bilderberggroep hier nu precies mee te maken?
Die komen bij je in het concentratiekamp als de FSB weet dat je tuinsproeiers gebruikt van een merk waarvan de baas contacten heeft met de Tadzjiekse verzetsgroep Nasja Svoboda.
Oud 13-08-2011, 17:10
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ja dat bedoelde ik maar het was nog geen 18 uur dus vandaar bijna

Hoe is/was je dag?
Wat ik vandaag gedaan heb:
-LP's gedraaid
-muziek geluisterd
-gegeten
-nog meer gegeten
-forummen

Dus dat komt uit op niks, dus ik ben tevreden
Oud 13-08-2011, 17:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die komen bij je in het concentratiekamp als de FSB weet dat je tuinsproeiers gebruikt van een merk waarvan de baas contacten heeft met de Tadzjiekse verzetsgroep Nasja Svoboda.
*verwijdert Facebook*
Oud 13-08-2011, 17:11
Geel
Geel is offline
Citaat:
Hai! <3 Ja! Ik weet waarom ik zo vaak ziek ben! Het is toch de melk!
Hai! Ben je al terug uit Noorwegen? En, maar, maar, melk kan dat toch allemaal niet doen? Ik wil een pm met uitleg!

Citaat:
Ik moest hardop lachen <333

Citaat:
Jij gaat mij achteraf nog vertellen hoe ik moet spelen ook

En je "HAHA JE LIGT ERUIT" Whatsapp vond ik ook kut, want ik kwam net thuis en toen had je al gespoilerd
En, LP, wat doe je hier aangevallen zeg!

Regels voor berichten