Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze namelijk:
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/me...cat=merken/vty + http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/ho...oenen-slippers
|
Verwijderd
|
O, Gnork is online. Gnork, mijn favoriete Britse Minecraft-duo heeft ook drie filmpjes gemaakt over Terraria. Hier, de eerste. Ik vind hun commentaar altijd heel leuk.
(Hier is de eerste van hun Minecraft-serie, voor de geïnteresseerden.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben erachter waarom ik zo ontzettend vaak ziek ben.
![]() Ergens is het stom, want ik houd van melk. Maar ergens voel ik me heel opgelucht nu. <3 |
![]() |
||
Citaat:
Facebook does not give third party applications or advert networks the right to use your name or picture in adverts. If we allow this in the future, the setting you choose will determine how your information is used. If we allow this in the future, show my information to "My Friends" Storm in een glas water dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vier buiksprekers, wat weinig. Maar dat zullen wel alleen de professionele buiksprekers zijn, niet? Die hun brood kunnen verdienen met hun buikspreekkunsten? Ik denk dat je er veel meer hebt die het als hobby doen.
Al geldt dat natuurlijk ook wel voor poppendokters en kleermakers. Oja, want ik had het ook over beroepen, niet over mensen die gewoon dingen kunnen. Ehh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik wel met je eens dat FB moet kappen met het automatisch enablen. Al ben ik minder huiverig over het misbruik ervan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in het kader van uitstervende beroepen: ik kwam in Bergen (dat 271 regendagen per jaar heeft, dat is vrij veel) en daar hadden ze een paraplureparatiewinkel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is Facebook geen Big Brother of CIA of alienras, dus ik vermoed niet dat zij nu als een soort megalomane badguy in hun handjes zitten te wrijven op hun megabasis met televisiescherm en satellietbeelden, al lachend dat ze nu eindelijk de telefoonnummers van 'die minderwaardige stervelingen' te pakken hebben en ons het leven zuur gaan maken met eeuwige marketingtelefoontjes en geheimzinnige stalkers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien weet Facebook meer dan je erop zet, zeker als het gecombineerd wordt met wat Google over je weet. Wat wat voor site of overheid dan ook over je weet. Als er dingen veranderen in de wereld - misschien hoeven er niet eens dingen voor te veranderen in de wereld - kan de AIVD, CIA, FSB of wat voor geheime dienst dan ook zó achterhalen met wie jij omgaat, wat jouw politieke denkbeelden en motieven zijn, wat je verdient, waar je woont, al dat soort dingen. Misschien doen ze dat niet. Maar het kan. Wie weet hoe dit land/de wereld er over twintig jaar uitziet en wie er dan belang bij heeft om alles te weten? |
![]() |
|
Hoihoi
![]() Jullie hebben me vast niet gemist, maar ik wil toch sorry zeggen dat ik de laatste 5 of 6 saaitopics niets van me heb laten horen en dus ook de topics niet door heb gelezen. Met de ramadanmaand die begonnen is, is mijn ritme nogal verstrooid. Heb ik veel wereldschokkende dingen gemist? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
-LP's gedraaid -muziek geluisterd -gegeten -nog meer gegeten -forummen Dus dat komt uit op niks, dus ik ben tevreden ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|