Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Abonnement op de Penny is wel hilarisch. Ik ga uitzoeken hoe duur het is, misschien willen de jongens daar wel aan mee betalen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En abonnement op de Penny is ook wel fantastisch ja ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ehhh, minder energie hoeven steken in defensief gedrag/mensen op afstand houden, makkelijker dingen voor elkaar krijgen doordat je je laat helpen/dingen durft te vragen, het hebben van meer super close vrienden dan de meeste mensen die ik ken, kunnen omgaan met 'kennissen' en vreemden, me gewaardeerd voelen, seks, bij bepaalde soort mensen populair zijn, aandacht usw, usw. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet snel boos maar als ik kwaad ben dan ben ik ook echt explosief, -al zwak ik het liever af door het 'temperamentvol' te noemen.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:17. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb eens een Hongaar ontmoet die weken lang niets anders deed dan idioot glimlachend rondlopen en mensen van ongevraagd advies over hun levensstijl en wereldbeeld dienen. Hij verkondigen dingen als: ''je mag niet chagrijnig boos of verdrietig zijn, nouja misschien voor een uur, maar daarna moet je weer blij zijn want de wereld is mooi.'' En ''er is zoveel liefde, waarom zijn mensen toch niet blij en lief en mediteren ze niet meer?''
Hij werd door de meerderheid van de groep hartstochtelijk gehaat. ![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Och ja, daar heb je ook wel wat gelijk in natuurlijk. Maar goed, geluk is natuurlijk relatief en geen doel, maar een resultaat. En voor mij is dat resultaat er sneller als ik mijn eigen verwachtingen flink temper ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had het van de week nog met Sann over vorig jaar mijn eerste keer Lowlands. Ik had er toen vooral heel veel zin in, maar was me ook absoluut wel bewust van de opties dat het met Elien bijvoorbeeld helemaal niet zou klikken, of dat het met Sann niet zou werken, of dat het hele festivalgebeuren me niet zou liggen...
|
![]() |
|
Wat onbekende mensen betreft ben ik ook vrij neutraal naar hun toe. Pas wanneer er aanleiding toe is, ga ik mensen stom vinden.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet bepaalde verwachtingen heb over iemand, maar vaak blijken die niet te kloppen. Mensen die dom of chagerijnig ogen op het eerste gezicht, zijn vaak slimmer of aardiger dan ik in eerste instantie denk.
Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()