Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Alles wat ze wel deed deed ze ook nog eens fout, dus de arts moest het allemaal over doen. Lekker hoor, als je geen simulatiepatiënt bent.

Maar het meest boos word ik nog wel, denk ik, als mensen me verkeerd begrijpen en dat zelfs na uitleg blijven volhouden en dan daarop allerlei andere dingen (over mij) baseren.
Ooooh ja, die mensen kunnen ook echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen ja. Stom dus eigenlijk dat ik op een internetforum zit
Advertentie
Oud 23-08-2011, 22:39
Carn
Carn is offline
Daarom altijd je shit backupen, desnoods naar jezelf mailen Dropbox
Oud 23-08-2011, 22:39
Verwijderd
Minke, wat wilden we elien nu voor haar verjaardag geven, ook al weer?
Oud 23-08-2011, 22:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, of ik kom verkeerde mensen tegen of ik stel te hoge eisen Ik vrees soms het laatste
Vandaar ook mijn mening dat mensen eigenlijk allemaal stom en dom zijn, en als je ze beter leert kennen kan je die mening mooi naar boven bijstellen. Dat werkt beter dan andersom
Oud 23-08-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Minke, wat wilden we elien nu voor haar verjaardag geven, ook al weer?
Fuck ja, wat was het ook alweer?

Geen abonnement op de Penny hè? Volgens mij verzin ik die nu ter plekke namelijk
Oud 23-08-2011, 22:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat! Wat de hel!
Oud 23-08-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Vandaar ook mijn mening dat mensen eigenlijk allemaal stom en dom zijn, en als je ze beter leert kennen kan je die mening mooi naar boven bijstellen. Dat werkt beter dan andersom
Mwah, ik weet niet, daarmee maak ik mezelf dan weer minder populair vrees ik. Hoewel jij natuurlijk niet per se inpopulair bent, hm. Het zou mijn levensinstelling niet kunnen zijn in elk geval
Oud 23-08-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Dat deed ik vroeger heel fanatiek, maar ergens in de loop der jaren zag ik het licht en nu is mijn leven veel fijner. /hippie.
Oud 23-08-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Fuck ja, wat was het ook alweer?

Geen abonnement op de Penny hè? Volgens mij verzin ik die nu ter plekke namelijk
Nee iets op canvas. Suikerklontjefoto?

Abonnement op de Penny is wel hilarisch. Ik ga uitzoeken hoe duur het is, misschien willen de jongens daar wel aan mee betalen
Verwijderd
Citaat:
Dat deed ik vroeger heel fanatiek, maar ergens in de loop der jaren zag ik het licht en nu is mijn leven veel fijner. /hippie.
Kijk aan, en wat heeft het je opgeleverd? (serieuze vraag )
Verwijderd
Ik vind mensen in eerste instantie ook bijna altijd leuk. Maar ik kan heel snel van mening veranderen.
Oud 23-08-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Dat ze nu supergoeie vriendinnen is met een dispuuttrutje natuurlijk
Oud 23-08-2011, 22:45
Verwijderd
Oh, en ik vind mezelf gewoon da bomb, dus ik verwacht van mensen om me heen dat ze mijn gaafheid evenaren, en dat lukt lang niet iedereen
Oud 23-08-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Nee iets op canvas. Suikerklontjefoto?

Abonnement op de Penny is wel hilarisch. Ik ga uitzoeken hoe duur het is, misschien willen de jongens daar wel aan mee betalen
Oh ja, ik geloof het ook ja! Die gaan we dus sowieso voor haar maken.
En abonnement op de Penny is ook wel fantastisch ja
Oud 23-08-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, o.a.
Maar ik bedoel meer over het algemeen, ofzo.
Oud 23-08-2011, 22:49
Verwijderd
Waarom speelt iedereen aan deze tafel zo tight as fuck zeg, ik heb helemaal geen zin meer en wil naar bed. Ik zou bijna bewust zelf de boel saboteren om weg te kunnen achter de PC.
Oud 23-08-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik geloof het ook ja! Die gaan we dus sowieso voor haar maken.
En abonnement op de Penny is ook wel fantastisch ja
Wedden dat ze dan net NU aan het meelezen is?
Oud 23-08-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Dit.

En ehhh, minder energie hoeven steken in defensief gedrag/mensen op afstand houden, makkelijker dingen voor elkaar krijgen doordat je je laat helpen/dingen durft te vragen, het hebben van meer super close vrienden dan de meeste mensen die ik ken, kunnen omgaan met 'kennissen' en vreemden, me gewaardeerd voelen, seks, bij bepaalde soort mensen populair zijn, aandacht usw, usw.
Verwijderd
Dat zal toch niet?
Verwijderd
Citaat:
Wedden dat ze dan net NU aan het meelezen is?
Hoi Elien! *zwaai*
Oud 23-08-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Dit.

En ehhh, minder energie hoeven steken in defensief gedrag/mensen op afstand houden, makkelijker dingen voor elkaar krijgen doordat je je laat helpen/dingen durft te vragen, het hebben van meer super close vrienden dan de meeste mensen die ik ken, kunnen omgaan met 'kennissen' en vreemden, me gewaardeerd voelen, seks, bij bepaalde soort mensen populair zijn, aandacht usw, usw.
Ok Ja, dat snap ik wel.
Oud 23-08-2011, 22:55
Verwijderd
Elien, SCHEER JE WEG! We zijn hier je verjaardagscadeautje aan het bespreken.

Ach, tegen de tijd dat ze jarig is, is ze het alvast weer vergeten
Oud 23-08-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Dat zal toch niet?
Denk het niet, maar je weet nooit

Citaat:
Hoi Elien! *zwaai*
Oud 23-08-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Elien, SCHEER JE WEG! We zijn hier je verjaardagscadeautje aan het bespreken.

Ach, tegen de tijd dat ze jarig is, is ze het alvast weer vergeten
Als we nu al vergeten waren wat we dit weekend als cadeau hadden bedacht komt 't wel goed ja
Oud 23-08-2011, 22:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hmm nee, ik zie het nut er niet van in.
Oud 23-08-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ok Ja, dat snap ik wel.
Overigens betekend dat niet dat ik nu iedereen maar leuk vind tot ze stom doen, maar meer dat ik de meesten neutraal vind en vanuit daaruit verder kijk en mensen ook derde, vierde, vijfde kansen geef om te laten zien dat ze tof zijn, want sommige mensen hebben wat ondooitijd of een andere omgeving nodig. En ik ben ook niet altijd even geweldig in eerste instantie.
Oud 23-08-2011, 22:58
Verwijderd
Ik ben niet snel boos maar als ik kwaad ben dan ben ik ook echt explosief, -al zwak ik het liever af door het 'temperamentvol' te noemen. . Ik kan overigens veel bozer/gekwetst worden door kleine steekjes onder water dan wanneer mensen domme dingen zeggen of als ik het absoluut niet met ze eens zijn. En waar je mij echt mee op de kast krijgt is doorgaan wanneer al tien keer het gesprek netjes af probeer te sluiten om er later op terug te komen in alle redelijkheid. Zieken om het zieken dus, dan heb ik ook zoiets van: okay you asked for it, BITE ME
Oud 23-08-2011, 22:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit.

Dat lijken me meer persoonlijke, sociale dingen, ik heb met al die zaken bar zelden tot nooit problemen gehad.
Oud 23-08-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Dat lijken me meer persoonlijke, sociale dingen, ik heb met al die zaken bar zelden tot nooit problemen gehad.
Natuurlijk is het persoonlijk. Maar al die dingen staan wel degelijk in directe relatie met mijn mensbeeld.
Oud 23-08-2011, 23:03
Carn
Carn is offline
Prima, maar ik hou het lekker bij mijn skeptische, ietswat nihilistische wereldbeeld. Een verrassing blijft altijd leuker dan een aanname.
Oud 23-08-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Hmm nee, ik zie het nut er niet van in.
Ik zie het nut er niet van in om de wereld kut te vinden.
Oud 23-08-2011, 23:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zie het nut er niet van in om de wereld kut te vinden.
nou nou, dat is wat geageerd hè Het is meer dat ik praktisch nergens, bij voorbaat, waarde aan hecht.
Oud 23-08-2011, 23:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jammer dat er geen grotere versie te zien is
Oud 23-08-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
nou nou, dat is wat geageerd hè Het is meer dat ik praktisch nergens, bij voorbaat, waarde aan hecht.
Ja, maar dat lijkt me dus ook behoorlijk deprimerend. Ik vind het bijvoorbeeld ook heel fijn om ergens naar uit te kunnen kijken. En ik heb het idee dat ik vaker verrast word dan jij! (maar goed, dat is natuurlijk ook persoonlijk)
Oud 23-08-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Prima, maar ik hou het lekker bij mijn skeptische, ietswat nihilistische wereldbeeld. Een verrassing blijft altijd leuker dan een aanname.
Mis ik iets of heb ik je nergens willen bewegen van je wereldbeeld af te stappen? Het zou mij echt een zorg zijn hoor, en het werkt ook nog eens voor iedereen anders, ik vond mijn verandering in mensbeeld alleen nogal een vooruitgang.

Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:17.
Oud 23-08-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Mis ik iets of heb ik je nergens willen bewegen van je wereldbeeld af te stappen? Het zou mij echt een zorg zijn hoor, en het werkt ook nog eens voor iedereen anders, ik vond mijn verandering in mensbeeld alleen nog al een vooruitgang.
oh, en dit.
Oud 23-08-2011, 23:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mis ik iets of heb ik je nergens willen bewegen van je wereldbeeld af te stappen? Het zou mij echt een zorg zijn hoor, en het werkt ook nog eens voor iedereen anders, ik vond mijn verandering in mensbeeld alleen nog al een vooruitgang.
Je mist niets

Citaat:
Ja, maar dat lijkt me dus ook behoorlijk deprimerend. Ik vind het bijvoorbeeld ook heel fijn om ergens naar uit te kunnen kijken. En ik heb het idee dat ik vaker verrast word dan jij! (maar goed, dat is natuurlijk ook persoonlijk)
Dat is toch hetzelfde? Alleen is mijn basisaanname wat anders. Ipv bijvoorbeeld: "Ik hoop dat festival X dit jaar even leuk is als festival X vorig jaar" neig ik meer naar "Ik hoop dat het dit jaar leuk is"
Oud 23-08-2011, 23:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kreeg een mail van iemand van het Grafisch Lyceum die bij mij een stageplek wilde
Oud 23-08-2011, 23:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik kreeg een mail van iemand van het Grafisch Lyceum die bij mij een stageplek wilde
Wat heb je hem/haar gezegd?
Oud 23-08-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch hetzelfde? Alleen is mijn basisaanname wat anders. Ipv bijvoorbeeld: "Ik hoop dat festival X dit jaar even leuk is als festival X vorig jaar" neig ik meer naar "Ik hoop dat het dit jaar leuk is"
Ik zie niet wat hier hetzelfde aan is. Ik doelde vooral op uitkijken naar nieuwe dingen, waarbij ik er dan dus liever van uitga dat het wél leuk is, zodat ik me erop kan verheugen, i.p.v. er niks van te vinden of ervan uit te gaan dat het toch maar weinig voorstelt.
Oud 23-08-2011, 23:22
Verwijderd
Ik heb eens een Hongaar ontmoet die weken lang niets anders deed dan idioot glimlachend rondlopen en mensen van ongevraagd advies over hun levensstijl en wereldbeeld dienen. Hij verkondigen dingen als: ''je mag niet chagrijnig boos of verdrietig zijn, nouja misschien voor een uur, maar daarna moet je weer blij zijn want de wereld is mooi.'' En ''er is zoveel liefde, waarom zijn mensen toch niet blij en lief en mediteren ze niet meer?''
Hij werd door de meerderheid van de groep hartstochtelijk gehaat. Nader beschouwd had hij wel iets weg van Barney uit HIMYM, met zijn ''when I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead."
Citaat:
Oh maar dat probeer ik ook (lukt niet altijd even goed), dingen gewoon zo neutraal mogelijk proberen te benaderen en geen verwachtingen ontlenen aan dingen waar je geen verwachting aan kunt ontlenen. Maar soms is het gewoon heel fijn kinderlijk blij te zijn en voorpret te hebben en is de som van je geluk groter als iets tegenvalt, maar je wel voorpret had door al je verwachtingen, dan wanneer iets alleen maar tegenvalt.

Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:30.
Oud 23-08-2011, 23:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zie niet wat hier hetzelfde aan is. Ik doelde vooral op uitkijken naar nieuwe dingen, waarbij ik er dan dus liever van uitga dat het wél leuk is, zodat ik me erop kan verheugen, i.p.v. er niks van te vinden of ervan uit te gaan dat het toch maar weinig voorstelt.
Nou ja; ik stel me bijvoorbeeld voor dat mijn VS-trip van volgend jaar ook ontzettend kan tegenvallen. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet naar uitkijk; ik kijk op zich uit naar de ervaring. Dingen meemaken is altijd goed; maar ik ga er niet zomaar van uit dat het positief is.
Oud 23-08-2011, 23:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat heb je hem/haar gezegd?
"Nee, en nou opgetieft!"

Maar dan wat vriendelijker.
Oud 23-08-2011, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Nou ja; ik stel me bijvoorbeeld voor dat mijn VS-trip van volgend jaar ook ontzettend kan tegenvallen. Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet naar uitkijk; ik kijk op zich uit naar de ervaring. Dingen meemaken is altijd goed; maar ik ga er niet zomaar van uit dat het positief is.
Hm, ja, ok, als ik zoiets zou gaan doen hou ik er natuurlijk ook wel rekening mee dat het tegen kan vallen. Maar ik hang liever aan de positieve vooruitzichten ja
Oud 23-08-2011, 23:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb eens een Hongaar ontmoet die weken lang niets anders deed dan idioot glimlachend rondlopen en mensen van ongevraagd advies over hun levensstijl en wereldbeeld dienen. Hij verkondigen als: ''je mag niet chagrijnig boos of verdrietig zijn, nouja misschien voor een uur, maar daarna moet je weer blij zijn want de wereld is mooi.'' En ''er is zoveel liefde, waarom zijn mensen toch niet blij en lief en mediteren ze niet meer?''
Hij werd door de meerderheid van de groep hartstochtelijk gehaat. Nader beschouwd had hij wel iets weg van Barney uit HIMYM, met zijn ''when I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead."

Oh maar dat probeer ik ook (lukt niet altijd even goed), dingen gewoon zo neutraal mogelijk proberen te benaderen en geen verwachtingen ontlenen aan dingen waar je geen verwachting aan kunt ontlenen. Maar soms is het gewoon heel fijn kinderlijk blij te zijn en voorpret te hebben en is de som van je geluk kleiner als iets tegenvalt, maar je wel voorpret had door al je verwachtingen, dan wanneer iets alleen maar tegenvalt.
auch, dat klinkt als een intens vermoeiend figuur

Och ja, daar heb je ook wel wat gelijk in natuurlijk. Maar goed, geluk is natuurlijk relatief en geen doel, maar een resultaat. En voor mij is dat resultaat er sneller als ik mijn eigen verwachtingen flink temper .
Oud 23-08-2011, 23:31
Verwijderd
Ik had het van de week nog met Sann over vorig jaar mijn eerste keer Lowlands. Ik had er toen vooral heel veel zin in, maar was me ook absoluut wel bewust van de opties dat het met Elien bijvoorbeeld helemaal niet zou klikken, of dat het met Sann niet zou werken, of dat het hele festivalgebeuren me niet zou liggen...
Oud 23-08-2011, 23:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat onbekende mensen betreft ben ik ook vrij neutraal naar hun toe. Pas wanneer er aanleiding toe is, ga ik mensen stom vinden.
Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet bepaalde verwachtingen heb over iemand, maar vaak blijken die niet te kloppen. Mensen die dom of chagerijnig ogen op het eerste gezicht, zijn vaak slimmer of aardiger dan ik in eerste instantie denk.

Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 23:42.
Oud 23-08-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
auch, dat klinkt als een intens vermoeiend figuur

Och ja, daar heb je ook wel wat gelijk in natuurlijk. Maar goed, geluk is natuurlijk relatief en geen doel, maar een resultaat. En voor mij is dat resultaat er sneller als ik mijn eigen verwachtingen flink temper .
En bij mij niet.
Oud 23-08-2011, 23:33
Verwijderd
Oh, en alle mensen bij voorbaat dom en stom vinden vind ik niet neutraal
Oud 23-08-2011, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik had het van de week nog met Sann over vorig jaar mijn eerste keer Lowlands. Ik had er toen vooral heel veel zin in, maar was me ook absoluut wel bewust van de opties dat het met Elien bijvoorbeeld helemaal niet zou klikken, of dat het met Sann niet zou werken, of dat het hele festivalgebeuren me niet zou liggen...
Hmm, misschien is dat toch n beetje een man/vrouw ding. Ik heb al met Alex besproken dat de kans groot is dat we na 1 week in de VS al uitgepraat zijn en vooral chagerijnig de dag beginnen

Citaat:
Oh, en alle mensen bij voorbaat dom en stom vinden vind ik niet neutraal
Ik dramatiseer graag. Laat ik het zo zeggen, ik ben zelden onder de indruk van iemand

Regels voor berichten