Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook zo open en vriendelijk, het is net of je me al járen kent.

Nope. Meeten is eng.

Ja jeez, daar heb je toch geen zin in?

Het is een beetje als bij Tink, die heb ik ook nooit gemeet, maar heel veel andere mensen wel. Ik heb altijd het idee dat jij vroegah wel meette ofzo.
Advertentie
Oud 29-08-2011, 22:41
Verwijderd
Overigens is meeten helemaal niet eng.
Oud 29-08-2011, 22:42
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Dan is 8 niet je norm, maar 6, smartass.

Ja en al die mensen die gaan 'oh jammer' 'watskeburt' en 'oh wat erg knuffel' doen. :')
(6+7+8)/3 = 7, andere smartass
Carn
Carn is offline
Citaat:
2012 was 't toch?
jot!

Citaat:
Want?
Ikzelf zou bv geen problemen hebben met dat soort comments.
Verwijderd
Misschien moet ik gaan slapen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja, DK meets zijn wel wat knulliger dan Onzin-meets
Geel
Geel is offline
Citaat:
Geel! Heb jij wel eens iemand gemeet ?
Nee!
Oud 29-08-2011, 22:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
knulligheid ftw
Verwijderd
Citaat:
Nee!
Ik dacht me al zoiets te herinneren . Waarom niet?
Verwijderd
mehe, knulligheid
Verwijderd
Citaat:
Ligt er ook maar net aan met wie je meet Op onzin kent gewoon iedereen elkaar en is het nauwelijks meeten te noemen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Het is een beetje als bij Tink, die heb ik ook nooit gemeet, maar heel veel andere mensen wel. Ik heb altijd het idee dat jij vroegah wel meette ofzo.
Ah oke

Citaat:
Wellus

Citaat:
Ikzelf zou bv geen problemen hebben met dat soort comments.
I stand corrected! MIJ lijkt het superpijnlijk .
Oud 29-08-2011, 22:44
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben ook zo open en vriendelijk, het is net of je me al járen kent.

Nope. Meeten is eng.

Ja jeez, daar heb je toch geen zin in?
Nou moet ik niets zeggen, want ik heb ook een relatie op facebook. Dus het moet maar niet uitgaan, dan verandert die status ook niet. Anders zou ik het idd sneaky doen.

Citaat:

Via via meeten.

Citaat:
(6+7+8)/3 = 7, andere smartass
Ik weet toch niet of je elke dag om 1 uur naar bed gaat of niet. :')
Martiño
Martiño is offline
Carn, heb jij Space:1999 wel eens gezien?
Verwijderd
Waarom is meeten eng dan?
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat is er zo awesome supertof aan onzin-meets?
Citaat:
Ik dacht me al zoiets te herinneren . Waarom niet?
Ik zit in de forumkast tegenover mijn ouders. Nou ja, ze weten wel dat ik forum, maar ze hebben niet helemaal door wat een forum is, of zo
Oud 29-08-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
En ik

Je moet gewoon nooit een status over je relatie invullen. Superpijnlijk als je moet invullen dat je uit elkaar bent en dat iedereen daar dan op gaat reageren.
Meeten is leuk, gewoon doen!

1 van mijn beste vrienden zijn relatie op FB is met zijn broer of course its complicated.
Oud 29-08-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in de forumkast tegenover mijn ouders. Nou ja, ze weten wel dat ik forum, maar ze hebben niet helemaal door wat een forum is, of zo
Ik moest echt even lachen . Ik kan niet eens in de forumkast zitten. Mijn vader heeft ook een forummer gemeet
Oud 29-08-2011, 22:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik las knuffeliger

Citaat:
Nou moet ik niets zeggen, want ik heb ook een relatie op facebook. Dus het moet maar niet uitgaan, dan verandert die status ook niet. Anders zou ik het idd sneaky doen.
De status relatie van mijn soortvannichtje was voor iedereen te volgen op facebook, inclusief aanvankelijk vreselijk geslijm en later pijnlijke berichten die duidelijk maakten dat er problemen waren. Awkward.
Oud 29-08-2011, 22:46
Verwijderd
Als ik met onzinners 'meet' vind ik het eigenlijk geen meet maar gewoon bier slempen met vrienden/goede kennissen. Op DK heb ik dat met een aantal mensen, maar een meet vind ik bij DK wel echt een meet (tenzij het met Quis/Lorelei/Absinthe/Carn/Rationeel/Martino is). Ze ontstaan ook een stuk minder spontaan.
Oud 29-08-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Als ik met onzinners 'meet' vind ik het eigenlijk geen meet maar gewoon bier slempen met vrienden/goede kennissen. Op DK heb ik dat met een aantal mensen, maar een meet vind ik bij DK wel echt een meet. Ze ontstaan ook een stuk minder spontaan.
precies dit.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom is meeten eng dan?
Omdat ik nieuwe mensen eng vind
Thomas.
Thomas. is offline
Ik ga voorlopig nog niet meeten, met m'n colaatje op een cocktailmeet

Heeft iemand jonger dan 16 trouwens een keer gemeet?
Oud 29-08-2011, 22:48
Verwijderd
Oh, en ik heb leuke DK-meets meegemaakt, maar de laatste tijd ook wel wat suffe, dus voor mij hoeven ze ook niet meer per se. Afhankelijk natuurlijk ook van wie er komen.
Verwijderd
ja hoor, vroeger een keer een soija meet, volgens mij was ik toen 15? 14?
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voorlopig nog niet meeten, met m'n colaatje op een cocktailmeet

Heeft iemand jonger dan 16 trouwens een keer gemeet?
Ja hoor. Cherry Springs Sigmund naamzoek.
Oud 29-08-2011, 22:49
Verwijderd
Waarom een cola op de cocktailmeet ? Ik volg je niet . Als je naar de cocktailmeet kom meet je toch gewoon ?

En nieuwe mensen zijn niet eng! Ik ben helemaal niet eng. En de rest natuurlijk ook niet maar daar kan ik niet voor instaan, want die heb ik ook nog nooit gemeet.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ligt er ook maar net aan met wie je meet Op onzin kent gewoon iedereen elkaar en is het nauwelijks meeten te noemen.
Nou ja, DK heeft toch wel een wat groter "laten we lekker in een cirkeltje tegenover elkaar zitten" gehalte. In mijn ervaring! En ik heb het idee dat Onzinners zich wat socialer opstellen (dat was "vroeger" ook voor Muziek het geval )
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik las knuffeliger

De status relatie van mijn soortvannichtje was voor iedereen te volgen op facebook, inclusief aanvankelijk vreselijk geslijm en later pijnlijke berichten die duidelijk maakten dat er problemen waren. Awkward.
Ja ik ken ook van die mensen die dan hun status veranderen naar 'het is ingewikkeld' en dan gaat iedereen sterkte wensen en vragen wat er is en dan later verandert het in vrijgezel of weer gewoon aan. Zo awkward. ;x

Maar goed, de term facebook-official bestaat niet voor niets!
Oud 29-08-2011, 22:50
Verwijderd
Ik ben ook wat minder meeterig, al zie ik natuurlijk wel heel veel forumers, maar dat zijn gewoon vrienden.
Oud 29-08-2011, 22:51
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Waarom een cola op de cocktailmeet ? Ik volg je niet . Als je naar de cocktailmeet kom meet je toch gewoon ?

En nieuwe mensen zijn niet eng! Ik ben helemaal niet eng. En de rest natuurlijk ook niet maar daar kan ik niet voor instaan, want die heb ik ook nog nooit gemeet.
Ik zie wel
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik nieuwe mensen eng vind
Nieuwe mensen leren kennen is ook leuk!
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou ja, DK heeft toch wel een wat groter "laten we lekker in een cirkeltje tegenover elkaar zitten" gehalte. In mijn ervaring! En ik heb het idee dat Onzinners zich wat socialer opstellen (dat was "vroeger" ook voor Muziek het geval )
Over het algemeen idd, op beide fora zitten soms zulke sociaal niet zo vaardige mensen. Ik kan me nog wel wat namen herinneren.

Citaat:
Ik ben ook wat minder meeterig, al zie ik natuurlijk wel heel veel forumers, maar dat zijn gewoon vrienden.
Ik heb echt al een aantal jaar niet meer gemeet, daarvoor was ik echt een meetslet.
Verwijderd
Citaat:
Denk ik ook hoor, maar volgens mij is dat dus vooral omdat DK'ers elkaar niet zo goed (irl) kennen. En misschien zijn onzinners gewoon wat socialer begaafd. Of meeten alleen de sociaal begaafde onzinners
Oud 29-08-2011, 22:53
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
ja hoor, vroeger een keer een soija meet, volgens mij was ik toen 15? 14?
Vinden je ouders dat dan meteen goed?

"mam, ik ga een paar gasten die 10 jaar ouder zijn dan ik meeten en ik ken ze van een of ander forum, ik pak zelf de trein naar Utrecht en kom later nog wel een keer terug"

Sure.
Oud 29-08-2011, 22:54
Verwijderd
Ja, als je het zo brengt mag je natuurlijk nooit wat .

Ik denk dat mijn ouders het waarschijnlijk wel goed hadden gevonden. Mijn ouders vertrouwen mij .
Verwijderd
Citaat:
Vinden je ouders dat dan meteen goed?

"mam, ik ga een paar gasten die 10 jaar ouder zijn dan ik meeten, ik pak zelf de trein naar Utrecht en kom later nog wel een keer terug"

Sure.
wat heb jij een bijdehante toon en nee, ik zei gewoon dat ik iets anders ging doen. Winkelen in utrecht of zo.
Verwijderd
Zo, ik ga even was ophangen, douchen en een fijne schone pyjama aantrekken en dan zometeen helemaal schoon m'n schone bed in <3
Oud 29-08-2011, 22:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nieuwe mensen leren kennen is ook leuk!
Nudge nudge wink wink
Oud 29-08-2011, 22:55
Verwijderd
Het moet maar snel september worden vind ik . Veel leuke dingen in september . En eigenlijk bedoel ik ook gewoon vanaf 6 september ofzo , want ja, het is al de 29ste enzo .
Oud 29-08-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Denk ik ook hoor, maar volgens mij is dat dus vooral omdat DK'ers elkaar niet zo goed (irl) kennen. En misschien zijn onzinners gewoon wat socialer begaafd. Of meeten alleen de sociaal begaafde onzinners
Dat laatste denk ik vooral. En daarin stellen DK'ers wat dat betreft juist socialer op, want zij 'accepteren' ook de sociale debielen
Oud 29-08-2011, 22:58
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
wat heb jij een bijdehante toon en nee, ik zei gewoon dat ik iets anders ging doen. Winkelen in utrecht of zo.
Sowieso gaan mijn ouders me niet alleen op de trein zetten. Ze vertrouwen me volkomen, maar ik ga bijvoorbeeld nog niet stappen of alleen naar een andere stad

Ik ga nog maar sinds een jaar in m'n eentje naar gitaarles
Oud 29-08-2011, 22:59
Em.
Em. is offline
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik mijn ouders zou moeten uitleggen dat ik mensen van een forum zou willen meten. Al heb ik mijn vader een keer meegesleept naar Kunstbende toen DaT en Azèche er waren, dus wat dat betreft weet mijn vader dat ik mensen van het internet ken. En ik heb mijn moeder ook al iets van drie keer proberen uit te leggen wat een forum is. Maarja. Ik ben eigenlijk ook veel te schijterig voor dat soort dingen.
Oud 29-08-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Sowieso gaan mijn ouders me niet alleen op de trein zetten. Ze vertrouwen me volkomen, maar ik ga bijvoorbeeld nog niet stappen of alleen naar een andere stad

Ik ga nog maar sinds een jaar in m'n eentje naar gitaarles
Dat is dan ook wel weer een andere extreem
Oud 29-08-2011, 23:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, op m'n 14e was ik al 2 weken alleen thuis.
Verwijderd
Ik ben op mijn 15e voor het eerst alleen met de trein geweest (nouja daarvoor ook wel, maar dan werd ik door mijn ouders op de trein gezet en door familie van de trein gehaald, dus dat telt niet) en ook op mijn 15e voor het eerst uitgeweest (behalve schoolfeesten), ik vind het ook niet zo raar als dat op je 14e nog net niet mag.
Verwijderd
Ik ging al eerder wel eens alleen met de trein.
Oud 29-08-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Nudge nudge wink wink
Verwijderd
ik denk dat mijn ouders gewoon allang blij waren dat ik eens buiten kwam in plaats van in mijn eigen kameruniversum weg zat te rotten :"D
Verwijderd
Ik ging ook op m'n 13de volgens mij voor het eerst alleen met de trein . Ook een echte wereldreis van Leeuwarden naar Groningen .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten