Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 19:19
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
IDD,ik kan het wel zeggen.
Je moet de " in je sig in ' veranderen!

En, ja, het is gewoon een beetje een sovjettrekje om de dingen zo aan te pakken.
Oud 20-10-2011, 19:19
The Larch
The Larch is offline
Ik ga waarschijnlijk morgen of overmorgen haarverf kopen. En dan word ik blond. blond. blond! wuwuuu!
Oud 20-10-2011, 19:22
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Latijn. <333333333
latijn vond ik ook leuk, maar ik kon het niet gescheiden doen

ik had echt de pest aan grieks
Oud 20-10-2011, 19:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Errrr, waar zit in Chrome de Opties-knop? Of uberhaupt een soort van menubalk? /noob
Oud 20-10-2011, 19:25
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
latijn vond ik ook leuk, maar ik kon het niet gescheiden doen

ik had echt de pest aan grieks
Echt? Dat is raar.

Ja, ik vond Grieks ook altijd tamelijk stom. Maar ik heb bij Grieks ook nooit degelijk het begin geleerd, dan gaat het natuurlijk nooit goed. Die rijtjes zijn maar superkort, maar ik ken er geeneen. Ik heb ze ook nooit gekend - of, wacht, volgens mij kende ik aan het einde van de derde het rijtje van 'hè maxè' uit mijn hoofd, maar veel verder kwam ik gewoon niet. Om van de werkwoorden niet te spreken. Waarvoor heeft een taal in godsnaam zoveel tijden nodig? Is drie of vier of vijf of zes niet gewoon genoeg?
Oud 20-10-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Errrr, waar zit in Chrome de Opties-knop? Of uberhaupt een soort van menubalk? /noob
Chrome is kut, maar joh, als je per se niet naar mij wil luisteren.
Oud 20-10-2011, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Chrome is kut, maar joh, als je per se niet naar mij wil luisteren.
Ja, ik kan in Chrome niet eens een dubbele bladwijzerbalk krijgen waardoor ze er niet op passen :\

*probeert nu IE*
Oud 20-10-2011, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Rechts bovenin, die moersleutel. Maar Chrome heeft niet eens scrollbare tabs dus ik vind het niet echt wat.
Oud 20-10-2011, 19:44
Verwijderd
waar o waar is mijn ring heen??? hij was nog zo jong.
Oud 20-10-2011, 19:45
Verwijderd
Voor je helemaal gaat overstappen naar een nieuwe browser zou ik even een halfuurtje besteden aan het proberen te fixen, trouwens. Ik gok namelijk dat het abnormale CPU-gebruik gewoon aan je plugins of add-ons ligt.
Oud 20-10-2011, 19:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor je helemaal gaat overstappen naar een nieuwe browser zou ik even een halfuurtje besteden aan het proberen te fixen, trouwens. Ik gok namelijk dat het abnormale CPU-gebruik gewoon aan je plugins of add-ons ligt.
Ja, ik heb al wat addons en plugins uitgezet, maar soms steekt het nog de kop op. Javascript uitschakelen is geen optie, al zou dat heel goed de culprit kunnen zijn, want Java is blobbige AIDS door een trechter.
Oud 20-10-2011, 19:59
The Larch
The Larch is offline
Ik heb echt diehard een zwarte vrouw nodig maar kan er nergens een vinden.
Oud 20-10-2011, 20:02
Verwijderd
Goede? Avond! Wie gehts?
Oud 20-10-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Chrome en die vind ik heel fijn!
SRWare Iron is dan een betere keus
Oud 20-10-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
SRWare Iron is dan een betere keus
O.
Oud 20-10-2011, 20:09
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Goede? Avond! Wie gehts?
Weer goed. Niet alleen ben ik weer helder en mezelf, ik heb ook een zwarte vrouw gevonden (onder klaverenacht) en mijn freecell-winpercentage naar 45% gebracht. En ik hoorde net opeens im een liedje dat ik al heel vaak gehoord heb een heel mooie dwarsfluit op de achtergrond die me nooit eerder opgevallen was. Dat is fijn. <3 Maar ik ben vooral heel opgelucht dat ik zich weer terug heb. Ik was toch meer aan mezelf gehecht dan ik dacht.

En met jou?
Oud 20-10-2011, 20:09
Verwijderd
Ik heb eigenlijk geen idee welke browser ik op mijn. Telefoon heb..
Oud 20-10-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
O.
Het is Chrome, maar dan zonder een nieuwsgierige Google. Check de site voor details!
Oud 20-10-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Het is Chrome, maar dan zonder een nieuwsgierige Google. Check de site voor details!
Ik zal het eens uitzoeken, klinkt goed
Oud 20-10-2011, 20:14
Pierrot
Pierrot is offline
Een lekker avondje Europa League. Fijn.
Oud 20-10-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Weer goed. Niet alleen ben ik weer helder en mezelf, ik heb ook een zwarte vrouw gevonden (onder klaverenacht) en mijn freecell-winpercentage naar 45% gebracht. En ik hoorde net opeens im een liedje dat ik al heel vaak gehoord heb een heel mooie dwarsfluit op de achtergrond die me nooit eerder opgevallen was. Dat is fijn. <3 Maar ik ben vooral heel opgelucht dat ik zich weer terug heb. Ik was toch meer aan mezelf gehecht dan ik dacht.

En met jou?
Wat was loos?
Ik heb infuus 2 inmiddels in mijn aders zitten en bem veranderd in een huilebalk. Maar het lucht wel op en de bijwerkingen die ik heb passen op zich bij de medicijnen die in het infuus zouden moeten zitten.
Oud 20-10-2011, 20:21
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Wat was loos?
Ik heb infuus 2 inmiddels in mijn aders zitten en bem veranderd in een huilebalk. Maar het lucht wel op en de bijwerkingen die ik heb passen op zich bij de medicijnen die in het infuus zouden moeten zitten.
Wat fijn dat het goed gaat! En wat goed dat de bijwerkingen kloppen bij wat ze gezegd hebben. Stelt dat je een beetje gerust wel?
En ik, o, ik was gewoon een beetje in de war.
Oud 20-10-2011, 20:23
Verwijderd
Wat zeggen ze eigenlijk dat je hebt, lentekriebel?
Oud 20-10-2011, 20:32
Verwijderd
Omfg Discovery stond nog aan en nu zie ik per ongeluk een stuk van die documentaire. Ik voel er bijna fysieke irritatie bij. Ze beweren dat de iPod een 'revolutionaire uitvinding' is en niet gewoon een witte mp3-speler, iTunes is 'een online Mekka voor muziek' in plaats van een verkoopbaar virus en ze zeggen irritante dingen als 'met een iPod werd je een Apple-mens' en 'als je in de metro zat met je iPod was je cooler dan de rest'.
Oud 20-10-2011, 20:33
Verwijderd
"Je bekijkt een Apple-product intenser dan andere apparaten. Je gaat niet naar je afstandsbediening staren, andere apparaten neem je minder in je op."

:')
Oud 20-10-2011, 20:35
The Larch
The Larch is offline
In de verleden tijd ook echt?

Ik heb net een heel moeilijk freecell-spel uitgespeeld en nu ben ik ontzettend trots op mezelf. <3 Freecell. <3
Oud 20-10-2011, 20:42
Thomas.
Thomas. is offline
Ik vind google chrome hartstikke handig!
Oud 20-10-2011, 20:43
Pierrot
Pierrot is offline
Van die aflevering van DWDD over Jobs, met die lul van een Alexander Klöpping, kreeg ik ook de kriebels.
Oud 20-10-2011, 20:52
Verwijderd
Op mijn laptop heb ik FireFox en op mijn telefoon opera. FireFox heb ik omdat het tabbladen had voor ie en opera stond er al op.
Oud 20-10-2011, 20:53
Verwijderd
ze zeggen dat ik door de hashimoto encefalopathie knik met mijn hoofd en psychotisch ben en sloom ben en weet ik wat
Oud 20-10-2011, 20:56
Verwijderd
maar ik heb nergens last van. Dat wil zeggen, ik was alleen af en toe wat somberder, maar hallo, wie niet. En dan misbruiken ze dan om te zeggen dat het slecht gaat. Ze zeggen zelfs dat ze bang zijn voor su"icide, maar ik wil helemaal niet dood. juist niet. Maar dat zeggen ze dan zodat als ik dood ga ze kunnen zeggen dat ik het zelf gedaan heb.
Oud 20-10-2011, 20:58
Verwijderd
Sarah, kan je van prednison een kletskous en huilebalk worden?
Oud 20-10-2011, 21:04
Verwijderd
sorry. killed the topic
Oud 20-10-2011, 21:08
Thomas.
Thomas. is offline
Oud 20-10-2011, 21:09
Verwijderd
Lentekriebel, heb je zelf niet ooit ergens gezegd dat als iemand psychotisch is dat zelf niet doorheeft, en ook anderen daaromtrent niet meer vertrouwd? Ik weet niet of het veel zin heeft om dit tegen je te zeggen, maar ik zou toch maar proberen de diagnoses die ze stellen te accepteren, en ook proberen te geloven dat ze het beste met je voor hebben, ook al is dat moeilijk.

Veel sterkte, hoop dat het snel weer beter gaat.
Oud 20-10-2011, 21:13
The Larch
The Larch is offline
Is het bij jullie nu tien uur?

Ik mis mijn moeder. Er zijn wel meer mensen die ik mis, maar van iedereen mijn moeder het meest. Dat ze zingt en hoe ze theedrinkt terwijl ze nadenkt of een boek leest. En haar spreekwoorden, geur. Gewoon. Ik kan me niet eens herinneren hoe ze eruitzag toen ik haar voor het laatst zag. Hoe kan je zoiets nou vergeten. :') En nu ga ik ongeveer slapen. Morgen heb ik een schoolreisje.
Oud 20-10-2011, 21:15
Verwijderd
kwart over 10 ;p

Heuj hangover 2 is te koop, geen hd versie helaas
Oud 20-10-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Stefenootjes gewhine in die gewichtdiscussie was best logisch, ondanks dat ze niet echt fatty is. Ik voelde me ook nogal een matrjoshka bij jullie verhalen over hoe dun jullie op je zestiende waren.
Maar volgens mij ben ik de laatste tijd wel afgevallen, ondanks dat dat niet echt kan. Niet zoveel, maar gewoon, mijn gezicht lijkt een beetje dunnig.
Ik had tot mijn zestiende ongeveer een enorm bolle kop en dat 'babyvet' verdween gewoon ineens, daar hoef je dus niet per se voor af te vallen.

Citaat:
Buh, ik loop nu al vijf dagen rond met mijn gehoest, geslijm, gesnotter en oorpijn mag wel eens over zijn!
*boks*

Citaat:
Een gezinnnetje met 3 huilende, blerende, gillende, schreeuwende kinderen in de trein kjdkjdaskjkjdkjdsjkfdjkaskjdsf
Het zit je ook niet mee he, de laatste tijd, al dat gedoe over gezinnetjes.

Citaat:
Ik pleit voor kindervrij OV
Zal 't doorgeven.

Citaat:
Niet echt. Ik was sarcastisch.
Je was ironisch schat, ironisch.
Oud 20-10-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
ze zeggen dat ik door de hashimoto encefalopathie knik met mijn hoofd en psychotisch ben en sloom ben en weet ik wat
Geloof je zelf niet dat je psychotisch bent? Want je hebt het zelf een paar keer gezegd, hier bijvoorbeeld, terugblikkend op een periode dat je er erge last van had. Je hebt er zelfs over gepraat op dat protest tegen bezuinigingen op de psychiatrische zorg, weet je dat nog? Het nare aan psychotisch zijn is dat je soms zelf niet meer weet/gelooft dat je psychotisch bent. Dan krijg je het gevoel dat iedereen tegen jou is, doordat de andere mensen het wel nog weten.

En dat je hashimoto encefalopathie hebt, dat heb je zelf ook een paar keer gezegd. Bijvoorbeeld hier.

Niet om je onderuit te halen ofzo, hoor. Het is goed dat je kritisch bent. Maar moet je dan niet ook kritisch staan tegenover je eigen gevoel/beleving?
Oud 20-10-2011, 21:19
Verwijderd
Oud 20-10-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Geloof je zelf niet dat je psychotisch bent? Want je hebt het zelf een paar keer gezegd, hier bijvoorbeeld, terugblikkend op een periode dat je er erge last van had. Je hebt er zelfs over gepraat op dat protest tegen bezuinigingen op de psychiatrische zorg, weet je dat nog? Het nare aan psychotisch zijn is dat je soms zelf niet meer weet/gelooft dat je psychotisch bent. Dan krijg je het gevoel dat iedereen tegen jou is, doordat de andere mensen het wel nog weten.

En dat je hashimoto encefalopathie hebt, dat heb je zelf ook een paar keer gezegd. Bijvoorbeeld hier.

Niet om je onderuit te halen ofzo, hoor. Het is goed dat je kritisch bent. Maar moet je dan niet ook kritisch staan tegenover je eigen gevoel/beleving?
Ik heb ook hashimoto encefalopathie en ik was ook psychotisch, en dat gebruikt iedereen nu om te zeggen dat ik niet goed bijmijn hoofd ben en dan ben je vogelvrij. Dan kunnen ze alles met je.
Oud 20-10-2011, 21:25
The Larch
The Larch is offline
Quis: maar toen ik klein was had ik geen bolle kop. Of ja, als baby wel. Ik was echt zo'n dikke spleetoogbaby. Maar na mijn tweede was het helemaal weg, op mijn appelwangetjes na. Pas met mijn heupen kreeg ik weer een bol hoofd.
Oud 20-10-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
kwart over 10 ;p

Heuj hangover 2 is te koop, geen hd versie helaas
En blijkbaar ook geen dvd versie , vaker die comments lezen
Oud 20-10-2011, 21:28
Carn
Carn is offline
Oud 20-10-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Quis: maar toen ik klein was had ik geen bolle kop. Of ja, als baby wel. Ik was echt zo'n dikke spleetoogbaby. Maar na mijn tweede was het helemaal weg, op mijn appelwangetjes na. Pas met mijn heupen kreeg ik weer een bol hoofd.
Ja, nou, anyway, dan nog hoeft de vorm van je gezicht niet per se samen te hangen met je lichaamsgewicht.
Oud 20-10-2011, 21:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
En blijkbaar ook geen dvd versie , vaker die comments lezen
The Hangover Part II 2011 DVDRip XviD-LTW?
Oud 20-10-2011, 21:35
Pierrot
Pierrot is offline
Een penalty. Uiteraard, .
Oud 20-10-2011, 21:35
Martiño
Martiño is offline
Bluuuh, ik voel me beroerd, vreselijke druk achter mn oren en mn holtes zitten zo vol dat ik er hoofdpijn van krijg
Oud 20-10-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
The Hangover Part II 2011 DVDRip XviD-LTW?
User Comments (4)
severed1314 (karma: 160) yesterday
1 votes
It looks like someone just touched up the ppvrip. Watchable but that quality isn't that good.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten