Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier, alsjeblieft.
http://kb.mozillazine.org/Firefox_CPU_usage http://kb.mozillazine.org/Problematic_extensions |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En met jou? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb infuus 2 inmiddels in mijn aders zitten en bem veranderd in een huilebalk. Maar het lucht wel op en de bijwerkingen die ik heb passen op zich bij de medicijnen die in het infuus zouden moeten zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik, o, ik was gewoon een beetje in de war. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omfg Discovery stond nog aan en nu zie ik per ongeluk een stuk van die documentaire. Ik voel er bijna fysieke irritatie bij. Ze beweren dat de iPod een 'revolutionaire uitvinding' is en niet gewoon een witte mp3-speler, iTunes is 'een online Mekka voor muziek' in plaats van een verkoopbaar virus en ze zeggen irritante dingen als 'met een iPod werd je een Apple-mens' en 'als je in de metro zat met je iPod was je cooler dan de rest'.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
maar ik heb nergens last van. Dat wil zeggen, ik was alleen af en toe wat somberder, maar hallo, wie niet. En dan misbruiken ze dan om te zeggen dat het slecht gaat. Ze zeggen zelfs dat ze bang zijn voor su"icide, maar ik wil helemaal niet dood. juist niet. Maar dat zeggen ze dan zodat als ik dood ga ze kunnen zeggen dat ik het zelf gedaan heb.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Lentekriebel, heb je zelf niet ooit ergens gezegd dat als iemand psychotisch is dat zelf niet doorheeft, en ook anderen daaromtrent niet meer vertrouwd? Ik weet niet of het veel zin heeft om dit tegen je te zeggen, maar ik zou toch maar proberen de diagnoses die ze stellen te accepteren, en ook proberen te geloven dat ze het beste met je voor hebben, ook al is dat moeilijk.
Veel sterkte, hoop dat het snel weer beter gaat. |
![]() |
|
Is het bij jullie nu tien uur?
Ik mis mijn moeder. ![]() ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat je hashimoto encefalopathie hebt, dat heb je zelf ook een paar keer gezegd. Bijvoorbeeld hier. Niet om je onderuit te halen ofzo, hoor. Het is goed dat je kritisch bent. Maar moet je dan niet ook kritisch staan tegenover je eigen gevoel/beleving? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |