Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2011, 09:27
Verwijderd
Hoi!
Advertentie
Oud 22-10-2011, 09:34
Verwijderd
Hoe is het hier nog? Lang geleden dat ik hier ben geweest.
Oud 22-10-2011, 09:38
Verwijderd
Nou rustig op het moment
Oud 22-10-2011, 09:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfffff goedemorgen, ik wil nog een paar uur slapen plz
Oud 22-10-2011, 09:39
Verwijderd
Oh! Goedemorgen! En ik wou nog even zeggen dat ik het heel erg vind gecondoleerd!
Oud 22-10-2011, 09:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankjewel Apate! Wat lief <3

Als ik er weer aan denk word ik weer verdrietig, en straks naar m'n ouders en daar is 'ie natuurlijk heel duidelijk afwezig
Oud 22-10-2011, 09:42
The Larch
The Larch is offline
Goedemorgen. Ik ben bezig met een project, te weten het project 'VIJFTIG KEER MIJN HAND NATEKENEN'. Nu zit ik op zes. En de zesde is al duisentmiljart keer beter dan de eerste. Over vierenveertig keer kan ik het.
Oud 22-10-2011, 09:43
Verwijderd
goedemorgen! ik heb heul goed geslapen
Oud 22-10-2011, 09:45
Verwijderd
En eigenlijk zou ik wel een hoofdletter L voor mijn nick willen hebben.... dat wil ik eigenlijk altijd al.. ik was zo stom dat te vergeten toen met mijn nickchange.. hmmmz... ik ga een berichtje posten om M&M!
Oud 22-10-2011, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar gisteravond vierde ik m'n verjaardag met vriendinnen en dat was echt zó gezellig en we hebben heel veel gelachen en semi-serieuze gesprekken gevoerd en de laatste vier mensen gingen pas weg om kwart over één (en dat is héél laat voor mij).
Oud 22-10-2011, 09:46
Verwijderd
Er is vast wel iemand heel erg lief lentekriebel

En waarom zou iemand zijn hand 50 keer natekenen ?

Oh, en wat leuk CR leuke feestjes
Oud 22-10-2011, 09:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb wel reteveel eten over.
Oud 22-10-2011, 09:49
Verwijderd
kom je hier langs CR? ik heb wel zin in lekker eten! haha
Oud 22-10-2011, 09:51
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
goedemorgen! ik heb heul goed geslapen
Wat goed!
Ik werd wakker van geluid in de kamer naast me. Die is van L, en die zou om half zeven weggaan omdat ze dit weekend naar haar dienstplichtige vriendje gaat, dus ik dacht dat het half zeven was. Ik kwam op het briljante idee om op te staan en te vertellen dat ze zijn ouders de groeten moest doen, dus dat deed ik, met de gedachte daarna weer naar bed te gaan. Maar het was mijn tante die haar kamer altijd gebruikt om zich om te kleden (mijn oom en tante hebben geen slaapkamer, ze slapen in de woonkamer ivm klein huis) en om nou te zeggen 'goedemorgen!' en weer te gaan slapen vond ik ook weer zoiets om half tien. Maar ik was helemaal niet uitgeslapen en nu ben ik nog steeds moeiig. Hng.

Citaat:
Maar gisteravond vierde ik m'n verjaardag met vriendinnen en dat was echt zó gezellig en we hebben heel veel gelachen en semi-serieuze gesprekken gevoerd en de laatste vier mensen gingen pas weg om kwart over één (en dat is héél laat voor mij).
Leukleuk. En zie je, je kan tot kwart over een opblijven! Dat is zo'n fijn idee he, dat je dat gewoon (weer) kan. <3 Dat heeft mij ook nogal geholpen bij revalideren (wat een naar woord eigenlijk. ) en beter worden. 'Omfg het leven is te leuk om te verslapen ik GA NIET NAAR BED ook al ben ik nog zo moe!'. En dan gewoon heel laat gaan slapen omdat het kan. Gewoon. Doen wat ik leuk vind. En dan echt helemaal beter worden. <3
Oud 22-10-2011, 09:53
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
En waarom zou iemand zijn hand 50 keer natekenen ?
Zodat ik over vijftig keer een hand kan tekenen ipv een bolletje met vingers, natuurlijk. En als sog-project.
Oud 22-10-2011, 09:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
kom je hier langs CR? ik heb wel zin in lekker eten! haha
Ik denk niet dat ik vandaag iets actievers doe dan naar de trein fietsen en dan opgehaald worden door m'n vader dus helaas.

Citaat:
Leukleuk. En zie je, je kan tot kwart over een opblijven! Dat is zo'n fijn idee he, dat je dat gewoon (weer) kan. <3 Dat heeft mij ook nogal geholpen bij revalideren (wat een naar woord eigenlijk. ) en beter worden. 'Omfg het leven is te leuk om te verslapen ik GA NIET NAAR BED ook al ben ik nog zo moe!'. En dan gewoon heel laat gaan slapen omdat het kan. Gewoon. Doen wat ik leuk vind. En dan echt helemaal beter worden. <3
Nou.. jammergenoeg is dat niet helemaal het geval. Ik kan best veel als ik mezelf tot het uiterste push, maar dan voel ik me daarna wel meerdere dagen enorm kut
Oud 22-10-2011, 09:58
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Nou.. jammergenoeg is dat niet helemaal het geval. Ik kan best veel als ik mezelf tot het uiterste push, maar dan voel ik me daarna wel meerdere dagen enorm kut
Je moet jezelf ook niet tot het uiterste pushen, gewoon steeds een klein beetje verdergaan. Maar ik weet niet hoe het nu precies met je gaat en hoe laat kwart over een dan precies voor je is, dat is zo.
Oud 22-10-2011, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat ik vandaag iets actievers doe dan naar de trein fietsen en dan opgehaald worden door m'n vader dus helaas.
he damn you!
Oud 22-10-2011, 10:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neenee, dat weet ik ook wel maar het punt is dat ik het soms wel waard vind om mezelf zo te pushen, om me daarna een tijdje slechter te voelen (bijvoorbeeld voor mijn verjaardag met vriendinnen), maar dat dat het vaak ook niet waard is (bijvoorbeeld om gewoon tot laat op te blijven).

Laatst gewijzigd op 22-10-2011 om 10:11.
Oud 22-10-2011, 10:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
he damn you!
Scusi
Oud 22-10-2011, 10:03
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Neenee, dat weet ik ook wel maar het punt is dat ik het soms wel waard vind om mezelf zo te pushen, om me daarna een tijdje slechter te voelen (bijvoorbeeld voor mijn verjaardag met vriendinnen), maar dat dat het vaak ook niet waard is (bijvoorbeeld om gewoon tot laat op te blijven).
Mmmja, dat is ook logisch.

Ik wou dat ik een gum had. Maar ik heb wel mijn nagelvijl teruggevonden!
Oud 22-10-2011, 10:05
Verwijderd
Oud 22-10-2011, 10:16
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Deal!
Deze moet nu ook weg, eigenlijk.

Oh ja, ik zocht een muziekje voor mijn Nederland-presentatie. Ik denk dat het 'Ik houd van jou' van Herman van Veen wordt. Of is dat weer te verdrietig?
Oud 22-10-2011, 10:20
The Larch
The Larch is offline
Klopt het dat in windows 7 geen WMM zit of moet ik beter zoeken?
Oud 22-10-2011, 10:54
Verwijderd
Ik ben het nog niet tegengekomen. Maar ik heb veel uitgeschakeld
Oud 22-10-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Klopt het dat in windows 7 geen WMM zit of moet ik beter zoeken?
Bedoel je Windows Movie Maker? </not sure, niet echt wakker ook>

Dat zit tegenwoordig in het Windows Live-pakket; als-ie vanilla niet geinstalleerd is kan je 'm even oppikken van http://explore.live.com/windows-live-movie-maker
Oud 22-10-2011, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, wat is The King's Speech een fijne film
Oud 22-10-2011, 12:15
Tink*
Tink* is offline
Ik maak een tosti.
Oud 22-10-2011, 12:16
Verwijderd
Tosti <3 ik moet van mezelf nog heel veel doorwerken voordat ik wat ga eten
Oud 22-10-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik maak een tosti.
Ik ga zo een shitload aan eieren met bacon bakken, roerei de gekste! Lekker bruin brood d'r bij, nomz.
Oud 22-10-2011, 12:25
Tink*
Tink* is offline
Ook nomz! Ik ga straks muffins bakken.
Oud 22-10-2011, 12:27
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Bedoel je Windows Movie Maker? </not sure, niet echt wakker ook>

Dat zit tegenwoordig in het Windows Live-pakket; als-ie vanilla niet geinstalleerd is kan je 'm even oppikken van http://explore.live.com/windows-live-movie-maker
Ja, die heb ik. Maar ik moet er iets mee maken voor school en op school hebben ze windows xp, geloof ik. Kan ik hem dan thuis maken, op een stick zetten en daar gewoon in Windows Movie Maker openen?
Oud 22-10-2011, 12:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nog heel veel stokbrood, groene olijven, peppadew roomkaas, kruidenroomkaas en brie over oja en ook nog veel baklava.
Oud 22-10-2011, 12:29
The Larch
The Larch is offline
9/50.
Oud 22-10-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, die heb ik. Maar ik moet er iets mee maken voor school en op school hebben ze windows xp, geloof ik. Kan ik hem dan thuis maken, op een stick zetten en daar gewoon in Windows Movie Maker openen?
Ik denk het wel!
Oud 22-10-2011, 12:31
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik denk het wel!
O, dat is mooi.
Oud 22-10-2011, 12:34
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Kaddafi ligt nu opgebaard in een koelcel van een supermarkt in Misurata. Een lange rij mensen neemt foto's van hem.
Verwijderd
ik ben pas op pagina 447 van 453
Verwijderd
dit is het eerste weekend sinds juni dat mijn liefje en ik geen tijd voor elkaar hebben in het weekend ook door die stomme afstand.
Oud 22-10-2011, 12:37
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
ik ben pas op pagina 447 van 453
Pas?
Oud 22-10-2011, 12:38
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Pas?
Je weet natuurlijk niet hoe groot de pagina's en hoe klein de letters zijn.
Oud 22-10-2011, 12:38
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Je weet natuurlijk niet hoe groot de pagina's en hoe klein de letters zijn.
Dat is waar.
Oud 22-10-2011, 12:40
The Larch
The Larch is offline
Oioioi wat is Canadees Frans toch verschrikkelijk lelijk. :')
Oud 22-10-2011, 12:42
Verwijderd
Ter vergelijking: In 3 kwartier doe ik ongeveer 1 à 1.5 pagina
Oud 22-10-2011, 12:43
Pierrot
Pierrot is offline
Wut? Hoe?
Oud 22-10-2011, 12:44
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ter vergelijking: In 3 kwartier doe ik ongeveer 1 à 1.5 pagina
Het gaat meestal sneller met de computer uit.
Oud 22-10-2011, 12:45
Verwijderd
Ze maken zinnen ter grootte van normale alinea's, met veel moeilijke woorden die ik wel begrijp maar waar ik over na moet denken en het is in het engels. Dat alles maakt het behoorlijk moeilijk, vooral aangezien er ook nog allemaal vaktermen dingen doorheen gaan. En het zijn grote pagina's
Oud 22-10-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Oioioi wat is Canadees Frans toch verschrikkelijk lelijk. :')
En de bron van al het Kwaad, getuige Celine Dion.
Oud 22-10-2011, 12:49
Pierrot
Pierrot is offline
Leave Québec alone! Leave it alone, .
Oud 22-10-2011, 12:49
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
En de bron van al het Kwaad, getuige Celine Dion.
Bijvoorbeeld.
Spoiler

Aiiiiiiiaauuuuu. Ik spreek meestal Frans met mijn beste vriend, en sinds hij addict is van Canadese films oefent hij zo'n accent.

Regels voor berichten