Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2011, 20:03
Thomas.
Thomas. is offline
Wij eten hier elke dag zelfgemaakt, zelfs de friet
Oud 23-10-2011, 20:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Laat de Achterhoeker maar in je los meid!
Oh, daar moest een I staan natuurlijk. bloeiiii
Oud 23-10-2011, 20:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
do want

laatste tijd gek op home-made voedsel, keiharde nom met wat extra's
Duisentsimpel hoor, paprika, tomaat, ui, snijden en in de pan, gehakt bakken en erbij, bonen erbij, klaar. En een rode peper erbij voor de pittigheid.
Oud 23-10-2011, 20:04
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
friet

zelfgemaakte wortelsoep <3
Oud 23-10-2011, 20:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld, wat gaat Trimm nu precies voor je doen? Iets met taalkundige software ofzo?
Ze gaat m'n crappy Engels verbeteren

Eigenlijk is m'n Engels helemaal niet crappy maar wel roestig en een beetje achtergesteld in deze opdracht omdat-ie inhoudelijk zo moeilijk was dat ik wat minder aandacht heb besteed aan vorm
Oud 23-10-2011, 20:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tja, als je zin en tijd hebt om dat te doen...
Oud 23-10-2011, 20:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Duisentsimpel hoor, paprika, tomaat, ui, snijden en in de pan, gehakt bakken en erbij, bonen erbij, klaar. En een rode peper erbij voor de pittigheid.
Dit gaat dan morgen bij mij in de maag.

had vandaag hamreepjes, champignon, paprika, sausje en rijst.

misschien is het maar goed dat bij thuis vroeger niet erg gevarieerd werd gegeten want nu geniet ik duizendhonderd van alles wat nieuw is.

behalve tonijnsalade, dat is kotsopwekkend ranzig
Oud 23-10-2011, 20:10
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Tja, als je zin en tijd hebt om dat te doen...
zoveel tijd hoeft het niet te kosten!

een pasta met simpele tomatensaus is al heel makkelijk zonder een blikje te maken!
Verwijderd
Citaat:
Mais!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mais!
Bah, maïs
Oud 23-10-2011, 20:14
Thomas.
Thomas. is offline
http://www.okokorecepten.nl/recept/p...ven-kappertjes

kan uiteraard ook met minder ingrediënten
Oud 23-10-2011, 20:21
Thomas.
Thomas. is offline
En voor maaltijdsalade:

-kip (met kruiden)
-rucola met veld- of ijsbergsla (of een mix met rucola erin)
-tomaten
-knoflook
-mayonnaise
-water

kip bakken, in blokjes snijden en vermengen met de sla, rucola en tomaten.

dan een beetje mayonnaise in een bakje doen, dan wat knoflook erin en smeuïg maken met water (knoflooksaus)

dan giet je de knoflooksaus erover heen, en klaar!

naar eigen recept
Oud 23-10-2011, 20:24
Martiño
Martiño is offline
Je hebt trouwens een pm, sann
Verwijderd
Citaat:
Je hebt trouwens een pm, sann
Sann ligt in bed. D;d;d;D
Maar ik wil ook wel horen over je prille avonturen hoor.
Martiño
Martiño is offline
gvd, ik zal nog eens mijn hart uitstorten
Oud 23-10-2011, 20:36
The Larch
The Larch is offline
Ik mis mijn ouders zo ontzettend erg. En mijn beste vriend. Ik wil dat hij hier is en dan iets zegt van 'hee, sletje van me, waarom ben je nou zo verdrietig? Niet huilen hoor, het komt allemaal wel weer goed.' En ik wil mijn zusje zo graag zien en haar haar vlechten. /huilpost tussendoor
Oud 23-10-2011, 21:01
The Larch
The Larch is offline
O sorry, ik wilde niet de topic killen. Dan meld ik nu iets leuks, namelijk dat ik ongeveer vijf minuten geleden een mug op mijn arm heb doodgeslagen. Ik tref nu nog overal stukjes mug aan. Het arme dier.
Oud 23-10-2011, 21:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bij Nieuwsuur meldt de verslaggever:

"Merkel heeft Sarkozy een pluche teddybeertje gegeven voor zijn pasgeboren kindje. Een zeer vriendelijk gebaar. Het is een mooi bruin beertje, erg schattig en pluizig. Bij de fotoshoot was Merkel opvallend ontspannen, Sarkozy licht aangebrand. Ook is Sarkozy tijdens de vergadering even de zaal uitgelopen om te kijken naar de rugbywedstrijd Frankrijk-Italie, die Frankrijk helaas heeft verloren. Wel weer een kans voor Merkel om te zeggen: "Ach, Sarky, tweede plaats is ook goed hoor!" Nou, en zo liggen de verhoudingen een beetje."

Wat een verslag
Oud 23-10-2011, 21:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sann ligt in bed. D;d;d;D
Maar ik wil ook wel horen over je prille avonturen hoor.
Ik ook

Ik ga ook naar bed maar dan heb ik morgen iets te lezen
Oud 23-10-2011, 21:09
Martiño
Martiño is offline
Ik geef sann bij deze permissie om de inhoud van de pm te delen met de leden van de wwww

Overigens zou ik er ook weer niet te veel waarde aan hechten hoor, zo spannend is het niet
Oud 23-10-2011, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

"Merkel heeft Sarkozy een pluche teddybeertje gegeven voor zijn pasgeboren kindje. Een zeer vriendelijk gebaar. Het is een mooi bruin beertje, erg schattig en pluizig. Bij de fotoshoot was Merkel opvallend ontspannen, Sarkozy licht aangebrand. Ook is Sarkozy tijdens de vergadering even de zaal uitgelopen om te kijken naar de rugbywedstrijd Frankrijk-Italie, die Frankrijk helaas heeft verloren. Wel weer een kans voor Merkel om te zeggen: "Ach, Sarky, tweede plaats is ook goed hoor!" Nou, en zo liggen de verhoudingen een beetje."

Wat een verslag
Oud 23-10-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik geef sann bij deze permissie om de inhoud van de pm te delen met de leden van de wwww

Overigens zou ik er ook weer niet te veel waarde aan hechten hoor, zo spannend is het niet
Stuur zelf maar door dan, want sann kan dat nu juist niet doen!
Oud 23-10-2011, 21:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Wat een verslag
Frankrijk - Nieuw-Zeeland.
Oud 23-10-2011, 21:23
Geel
Geel is offline
Slaap je al Kat? Ik wilde zeggen dat ik eindelijk mijn verjaardagscadeau helemaal uit hebt en echt, duisentmiljard bedankt! <3 Ik was helemaal geïnspireerd tot het schrijven van een gedicht, maar dat werd gesmoord door de bergen huiswerk. Dat is raar, aangezien ik al dat huiswerk echt keihard aan het ontwijken ben. Maar toch.
Oud 23-10-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ik mis mijn ouders zo ontzettend erg. En mijn beste vriend. Ik wil dat hij hier is en dan iets zegt van 'hee, sletje van me, waarom ben je nou zo verdrietig? Niet huilen hoor, het komt allemaal wel weer goed.' En ik wil mijn zusje zo graag zien en haar haar vlechten. /huilpost tussendoor
Je bent waarschijnlijk allang weg, maar: *knuffel* for what it's worth.
Oud 23-10-2011, 21:28
Geel
Geel is offline
O, en dat bericht was natuurlijk ook deels om je te troosten omdat je je ouders mist. En mijn sig, is ook daarvoor. Want ik had al duisent andere opties voor mijn sig uit die gedichten van je, maar die waren allemaal te lang
Oud 23-10-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Het verbaasde me eigenlijk enorm dat er niks van al dat gedoe rondom Amersfoort te merken was toen ik net van Assen naar Groningen ging, terwijl er zó vaak vertraging is op dat traject op zondagavond.
HAAAAAAAAT.

Ik zit nu pas in Utrecht vanwege alle vertraging ik ben pas over een UUR thuis. Dat betekent dat ik er 5 uur over heb gedaan

Sorry. Ik moest even zielig doen en uithuilen enzo, want ik baal er wel zo van! Ik wou nog heel graag studeren vanavond, maar alle treinen waren zo druk dat je je niet kon bewegen, laat staan wat uit je tas kon pakken, en nu ben ik zo moe en hongerig dat het niet meer lukt. En ik ga best wel laat naar bed terwijl ik morgen wel weer vroeg op moet en tentamen moet maken en nu stijgt mijn stress niveau weer naar ongekende hoogte.
Oud 23-10-2011, 21:55
Verwijderd
En volgens mij zit ik gewoon met een studiegenoot in de trein (opmerkelijk, want ik heb er maar 25) en hij negeert mij gewoon
Oud 23-10-2011, 22:00
Pierrot
Pierrot is offline
Vijf uur treinen? Wat een nachtmerrie.
Oud 23-10-2011, 22:01
Verwijderd
Ja vooral aangezien ze een vet kleine trein lieten rijden voor te veel mensen waardoor mensen zo ongeveer bij je op schoot moesten om allemaal mee te kunnen, en zelfs toen moesten er mensen in Arnhem blijven Gelukkig was ik ondertussen al op een bitch-punt en kon ik zitten
Oud 23-10-2011, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ja vooral aangezien ze een vet kleine trein lieten rijden voor te veel mensen waardoor mensen zo ongeveer bij je op schoot moesten om allemaal mee te kunnen, en zelfs toen moesten er mensen in Arnhem blijven Gelukkig was ik ondertussen al op een bitch-punt en kon ik zitten
zit je nu nog in die trein? Zo ja, dan zit je met met mijn vriend in de trein
Oud 23-10-2011, 22:04
Verwijderd
Ik zit nu in de trein naar Den Haag centraal!

Want de trein vanuit Utrecht rijd namelijk OOK niet naar Leiden, want dat zou te snel zijn
Oud 23-10-2011, 22:05
Verwijderd
Apate, :kusje:. Wat een klotezooi zeg .
Oud 23-10-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu in de trein naar Den Haag centraal!
Awh, ik ben jaloers op je
Oud 23-10-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Awh, ik ben jaloers op je
Ruilen?

Nee, ik ben al heel erg bijna thuis. Echt waar, nog maar 40 minuten, en dan ben ik op Leiden Centraal en dan nog maar 10 minuten fietsen ofzo Dus het valt allemaal wel weer mee.

Maar nu ga ik mijn Ipod aansluiten op mijn laptop en hem opladen, want mijn Ipod vond 5 uur trein ook te veel hopen dat ik dan zometeen met muziek naar huis kan fiesen
Oud 23-10-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ruilen?
Als ik nog voldoende vrije dagen zou hebben wel

Nee, maar kut voor je joh. Ik voel je pijn en leef met je mee.
Oud 23-10-2011, 22:14
The Larch
The Larch is offline
Nee, ik slaap nog niet. Apate; oei! *knuffelt* Stefenootje: dank je! En Geel ook. <3 Je bent lief. Maar het komt allemaal wel goed hoor. Ik ben immers niet zomaar iemand, ik ben Katarina de Taaie en ik ben spijkerhard.
Oud 23-10-2011, 22:22
Verwijderd
jezus apathe wat een kutgedoe joh...
Oud 23-10-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik slaap nog niet. Apate; oei! *knuffelt* Stefenootje: dank je! En Geel ook. <3 Je bent lief. Maar het komt allemaal wel goed hoor. Ik ben immers niet zomaar iemand, ik ben Katarina de Taaie en ik ben spijkerhard.
Hold on. Je komt er wel
Oud 23-10-2011, 22:28
Verwijderd
Leuke serie op National Geographic, nu. Taboo. Deze aflevering is alleen niet heel boeiend, hij gaat over een meisje dat langer wil worden en daar een drastische chirurgische ingreep voor ondergaat.
Oud 23-10-2011, 22:31
Swlabr
Swlabr is offline
Haha ik trip zo hard
Oud 23-10-2011, 22:33
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Hold on. Je komt er wel
Waar?
Oud 23-10-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Waar?
Daar waar je wilt zijn. Ik steek er nog wel eentje op, kuch. Nee, het komt wel goed, dat bedoel ik.
Oud 23-10-2011, 22:34
Verwijderd
Oh, nee, het gaat over plastische chirurgie in het algemeen. Nouja, alsnog een beetje saai. Ik wil eigenlijk alleen de mensen die verliefd worden op voorwerpen zien, want die zitten in de reclame, maar die stellen ze zeker weer uit tot de laatste aflevering.
Oud 23-10-2011, 22:38
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Daar waar je wilt zijn. Ik steek er nog wel eentje op, kuch. Nee, het komt wel goed, dat bedoel ik.
Ja, natuurlijk komt het wel goed. Het kan ook onmogelijk niet goedkomen, al was het maar omdat ik niet gemaakt ben om lang verdrietig te zijn. Maar toch bedankt lieve Koen. <3
Oud 23-10-2011, 22:43
The Larch
The Larch is offline
Ik zit nu, midden in de nacht, thee met de gedenkwaardige naam 'aardbeienhumeur' te drinken om een beetje te kalmeren. Ineens springt de kat op de wasmachine. Ik dacht dat het huis in zou storten ofzo.
Oud 23-10-2011, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe voelt dat, een aardbeienhumeur? En hoe verschilt dat van bijvoorbeeld een sinaasappel of een bananenhumeur?

@apate: Klote zeg. Ik ben ook pas net weer in Leiden, maar heb echt totaal geen problemen gehad met de treinen. Maar ik heb de 'mazzel' dat ik niet langs Utrecht hoef.
*Apate aai*
Oud 23-10-2011, 22:56
The Larch
The Larch is offline
Vanmiddag las ik een verhaal. Of, verhaal, het is meer een soort anekdote. Het is als volgt:
'Een haas ruikt een vos, of hij hoort haar geluid, of hij ziet haar. Bij tekenen van vossen rent hij snel weg. Maar het is een haas, dus hij kan niet denken. Hij denkt niet: wat nu als er een vos is die ik niet kan zien, horen of ruiken? Alleen mensen, die verbeeldingskracht en veel intelligentie (sommige) hebben, denken aan dat soort gevaren.'
Toen ik het las, dacht ik zoiets als 'o ja dat is zo, goed verhaal, die ga ik onthouden!'. Maar nu realiseer ik me dat ik de hele clou en boodschap niet begrijp.
Oud 23-10-2011, 23:01
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Hoe voelt dat, een aardbeienhumeur? En hoe verschilt dat van bijvoorbeeld een sinaasappel of een bananenhumeur?
Geen idee. Ik heb, ondanks de thee, op het moment duidelijk geen aardbeienhumeur - al kan ik dat eigenlijk natuurlijk helemaal niet weten, daar ik niet weet hoe dat voelt. Maar het is prima thee. En, volledig los van de thee - als jullie verdrietig zijn hè, wat doen jullie dan?
Oud 23-10-2011, 23:05
Verwijderd
Aaaaaah jullie zijn allemaal heel erg lief!

Ik zit weer fijn thuis. Na 5 uren (mijn trein reed 5 over 7 weg uit Leeuwarden ) ben ik weer in mijn eigen kamer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten