Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
had vandaag hamreepjes, champignon, paprika, sausje en rijst. misschien is het maar goed dat bij thuis vroeger niet erg gevarieerd werd gegeten want nu geniet ik duizendhonderd van alles wat nieuw is. ![]() ![]() behalve tonijnsalade, dat is kotsopwekkend ranzig
|
En voor maaltijdsalade:
-kip (met kruiden) -rucola met veld- of ijsbergsla (of een mix met rucola erin) -tomaten -knoflook -mayonnaise -water kip bakken, in blokjes snijden en vermengen met de sla, rucola en tomaten. dan een beetje mayonnaise in een bakje doen, dan wat knoflook erin en smeuïg maken met water (knoflooksaus) dan giet je de knoflooksaus erover heen, en klaar! naar eigen recept ![]()
|
Ik mis mijn ouders zo ontzettend erg.
![]() ![]() |
![]() |
|
Bij Nieuwsuur meldt de verslaggever:
"Merkel heeft Sarkozy een pluche teddybeertje gegeven voor zijn pasgeboren kindje. Een zeer vriendelijk gebaar. Het is een mooi bruin beertje, erg schattig en pluizig. Bij de fotoshoot was Merkel opvallend ontspannen, Sarkozy licht aangebrand. Ook is Sarkozy tijdens de vergadering even de zaal uitgelopen om te kijken naar de rugbywedstrijd Frankrijk-Italie, die Frankrijk helaas heeft verloren. Wel weer een kans voor Merkel om te zeggen: "Ach, Sarky, tweede plaats is ook goed hoor!" Nou, en zo liggen de verhoudingen een beetje." Wat een verslag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Slaap je al Kat? Ik wilde zeggen dat ik eindelijk mijn verjaardagscadeau helemaal uit hebt en echt, duisentmiljard bedankt! <3 Ik was helemaal geïnspireerd tot het schrijven van een gedicht, maar dat werd gesmoord door de bergen huiswerk. Dat is raar, aangezien ik al dat huiswerk echt keihard aan het ontwijken ben. Maar toch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
O, en dat bericht was natuurlijk ook deels om je te troosten omdat je je ouders mist. En mijn sig, is ook daarvoor. Want ik had al duisent andere opties voor mijn sig uit die gedichten van je, maar die waren allemaal te lang
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit nu pas in Utrecht vanwege alle vertraging ![]() ![]() Sorry. Ik moest even zielig doen en uithuilen enzo, want ik baal er wel zo van! Ik wou nog heel graag studeren vanavond, maar alle treinen waren zo druk dat je je niet kon bewegen, laat staan wat uit je tas kon pakken, en nu ben ik zo moe en hongerig dat het niet meer lukt. En ik ga best wel laat naar bed terwijl ik morgen wel weer vroeg op moet en tentamen moet maken en nu stijgt mijn stress niveau weer naar ongekende hoogte. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik ben al heel erg bijna thuis. Echt waar, nog maar 40 minuten, en dan ben ik op Leiden Centraal en dan nog maar 10 minuten fietsen ofzo ![]() Maar nu ga ik mijn Ipod aansluiten op mijn laptop en hem opladen, want mijn Ipod vond 5 uur trein ook te veel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoe voelt dat, een aardbeienhumeur? En hoe verschilt dat van bijvoorbeeld een sinaasappel of een bananenhumeur?
@apate: Klote zeg. Ik ben ook pas net weer in Leiden, maar heb echt totaal geen problemen gehad met de treinen. Maar ik heb de 'mazzel' dat ik niet langs Utrecht hoef. *Apate aai*
|
Vanmiddag las ik een verhaal. Of, verhaal, het is meer een soort anekdote. Het is als volgt:
'Een haas ruikt een vos, of hij hoort haar geluid, of hij ziet haar. Bij tekenen van vossen rent hij snel weg. Maar het is een haas, dus hij kan niet denken. Hij denkt niet: wat nu als er een vos is die ik niet kan zien, horen of ruiken? Alleen mensen, die verbeeldingskracht en veel intelligentie (sommige) hebben, denken aan dat soort gevaren.' Toen ik het las, dacht ik zoiets als 'o ja dat is zo, goed verhaal, die ga ik onthouden!'. Maar nu realiseer ik me dat ik de hele clou en boodschap niet begrijp. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|