Advertentie | |
|
![]() |
|
Je bent gewoon nog een keer aan het puberen, jippie!
![]() Kuthormonen. ![]() PS: Het lijkt wel of je een perfect cirkeltje op je kin hebt. Alsof iemand met een prikpen cirkeltjes uit karton heeft geponst en jouw kin heeft gebruik als matje. Arme Luud. *aai*
|
Verwijderd
|
haha ja je weet niet half hoeveel gelijk je hebt, als in, er ontstaan soms echt bijna perfect geometrische figuren
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zie echt de door bomen het bos niet meer in gastouderbureauland. Ik werd gister al gewaarschuwd voor malafide bureautjes, maar hoe moet ik dat nou allemaal weten? Gister wees een gastouderbureau ons af (wel heel vriendelijk overigens) omdat ze meer een bureau zijn die ouders en gastouders bemiddelen en dat is veel duurder en bovendien heb ik zelf al iemand gevonden dus dat hoeft niet. Ze zei dat ik een internetbureautje moest zoeken die enkel de subsidie regelt maar dat kan ik niet vinden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nog nooi zo'n slechte breakdancers gezien als in het theater, het was oersaai niemand luisterde iedereen zat wat te internetten, een andere asociale school was er, en ik ga nu niet meer naar school voor 1uur gym. niemand gaat en volgens mij hoefden we ook niet meer te gaan. het regent nu ook nog, ik ga eten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb het niet echt openbaar gepost eigelijk. |
![]() |
|
|