Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://vocaroo.com/?media=vlICC91AJC5jFN7py /boze Rus Ik kan nog veel harder en resoluter roepen maar dan horen mijn Poolse buren me nog. Wat voor naamval dat is zou ik zo gauw niet weten. Maar sowieso родительный, винительный of творительный want dat is waar de с standaard mee gaat. Ik zou gokken dat 't родительный is, dus genitief. Maar ik kan het vrij makkelijk voor je opzoeken als ik weer bijgeslapen ben, herinner me er morgen even aan. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
O en nu heb ik wel zin om woedendheid en resolutie op te nemen, maar iets zegt me dat mijn huisgenoten dat minder waarderen. |
![]() |
||
Citaat:
"wil je een punt mee?" - "nee, hoeft niet" "ah, kom op, één punt" - "nee, ik heb thuis nog eten dat opmoet." "vond je de quiche niet lekker?" - "jawel, maar ik hoef niks mee!" "hmpf, nou, vooruit dan. je weet niet wat je mist." - "jawel, quiche." ...en als ik dan naar huis ga, krijg ik een in aluminiumfolie gewikkelde quichepunt in mijn handen geduwd die ze in het geniep heeft ingepakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Een laatste ding, check het verschil tussen Nederland en Russisch in verband met schelden/vloeken: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu echt slapen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is juist zo lekker friskoud dat je lekker je jas aanhebt en lekker BRRWRBBRBW in de frisse kou loopt. Zeg maar. Maar ik moet vanavond laat nog 20 minuten op de fiets, ik weet niet of ik er dan nog zo over denk. Zonder handschoenen. |
![]() |
|
|