Advertentie | |
|
![]() |
|
Wiehhhh!!!! Bijna weekendje weg met vriend
![]() En de laatste tijd is er nogal veel drama om me heen en komen er mensen hun hart bij me luchten. Wat ik altijd zag als niet weten wat je moet zeggen zag, zien mijn vrienden blijkbaar als goed kunnen luisteren. Het geeft wel een goed gevoel dat mensen me met persoonlijke dingen vertrouwen. Ik ben ook wel blij dat ik er voor ze kan zijn door gewoon te zitten en te luisteren. Bijna weekendje weg! Bijna 5 jaar samen, dus dat wordt feest! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Komende zateradg komt mijn zusje langs en daar heb ik vet veel zin in <3 Ik vind het wel heel tof dat we met wat aanpassing van hen uit en een beetje aanpassing avn mij uit toch af hebben kunnen spreken dat die afspraak is blijven staan zonder dat iemand zich gepasseerd voelt ofzo. Haar vriendje belde nog op om uit te leggen waarom ze alleen zaterdag komen en niet zaterdag/zondag. Heel erg lief, ik vind hen leuk samen! Ik vind het sowieso fijn om te merken dat mensen van thuis me niet vergeten en evengoed nog bij me willen zijn enzo. Ik kreeg vorige week donderdag ook een smsje van een vriend of ik nog in Limburg was en of we konden afspreken, terwijl hij weet dat ik nu hier woon en de kans groot is dat ik er gewono niet bij ben. Ik word er heel erg blijv an op deze manier. Als het me lukt om deze manier van Limburg en hier te combineren, word ik erg blij!
Daarnaast heb ik voo rmijn doen echt al veel vrienden gevonden. Mensen van wie ik blij word, bij wie ik mijn verhaal kwijt kan en die graag in mijn buurt zijn. Ik had dit twee jaar geleden écht niet durven dromen en het voelt zo ontzettend fijn! Gisteravond benoemde vriendje eindelijk datgene waar ik al weken tegen aan zit te hikken en het is fijn om te merken dat hij snapt wat ik bedoel. Het gaat sowieso goed de laatste week, we praten veel over hoe we in onze relatie staan, wat daar beter/anders aan kan en wat we missen. Alleen al dat we uberhaupt praten, is een grote vooruitgang, ik vind het tof en hoop dat de stijgende lijn blijft want ik hou veel te veel van hem om te laten gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hij is zo vet leuk en romantisch <3 |
![]() |
||
Citaat:
Dat een ex niet graag met je praat vind ik op zich niet gek, maar ik vind dat hij zich nu kinderachtig en eikelig gedraagt tegenover mij. Het afgelopen jaar heb ik mijn uiterste best gedaan om te zorgen dat het weer goed kwam tussen ons en was hij uiteindelijk de gene die opgaf. Dan doe ik een poging om duidelijk te maken dat ik geen wrok koester en dan reageert hij zo. Nou goed, hij was de opgever, dus waarom zou ik verwachten dat hij er nu nog moeite in steekt om normaal met elkaar om te gaan? Ik vind het niet respectvol, dus verlies ik mijn respect voor hem en nu is het net alsof hij een hele dikke drol uitsmeert over de twee jaar die we samen zijn geweest. /puber-tirade. Ik ben er nu wel klaar mee.
|
Verwijderd
|
Ach ja, exen. Die van mij presteert het na meer dan 5 jaar (!) nog steeds niet om normaal met me om te gaan. We zitten vaak in dezelfde vriendengroep en waren goeie vrienden, al voor we iets hadden. En elke poging hem erop aan te spreken, faalde kansloos. Mijn ervaring: als hij niet wil, dan gaat het niet, dus laat het zitten. Je hebt jezelf er alleen maar mee als je je eraan gaat ergeren.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Cherry: Ik hoop ook dat je het nu los kunt laten. Als er van beide kanten nu interesse was om elkaar weer te zien, dan was het tot daar aan toe, maar dat is er duidelijk niet. Ik hoop dat het nu wel lukt, succes ermee!
![]() Ot: Stiekem vind ik het heel fijn wanneer ik helemaal in mijn eigen hoofd zit en hij een beetje om me heen rommelt met boodschappen en een nieuw dekbedovertrek enzo. Fijn fijn fijn <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Leuk geslaagd weekend gehad
![]() ![]()
|
![]() |
Hij belde me op met 'Moeten we misschien niet even praten?'. Vond het nogal een stap van hem, dus ik ben dan ook naar hem toe gegaan. Ik heb redelijk mijn hart bij hem uitgestort en heb hem heel eerlijk verteld wat mij tegenhoudt en hoe ik er over denk. Vervolgens kreeg ik echt nauwelijks reactie daarop, dus ik heb besloten dat ik dan maar voorlopig wat afstand houd en kijk wat dat met hem doet. Als zijn gevoelens zoals hij ze me vertelde oprecht zijn, dan zal hij me missen en dat laten merken. Zo niet, dan is het jammer maar dan moet het echt maar een keer afgelopen zijn, want dit halve gedoe schieten we niks mee op.
|
![]() |
|
Hij komt vrijdag!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik wil helemaal niet weten dat t leuke huisgenootje van de vriendin van m'n beste vriend iets heel liefs over me heeft gezegd, want ik vind dat als zij vindt dat ik dat moet weten ze t maar tegen me zegt.
Maar nu ben ik wel nieuwsgierig ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Weekendje weg komt er aan! Ik heb er zo'n zin in. Lekker in een huisje aan het water, alleen met hem... zwijmel... Het feest voor ons 5 jaar samenzijn is ook al helemaal geregeld ![]() En de gezinsuitbreiding komt er nu echt aan. We hebben al twee kattenbakken aangeschaft! We kijken al zo lang uit naar een kat. Eindelijk een woning die groot genoeg is! Voelt wel als een flinke stap, samen een huisdier nemen dat zomaar 22 jaar kan worden. Maar we hebben hier allebei al jaren zin in en we zeggen al heel lang dat dan ons gezinnetje compleet is. Ik kijk er echt naar uit. Laatst waren we bij vrienden blijven slapen en 's ochtends kwam hun kat tussen ons in in bed liggen, dat was echt een heel fijn gevoel. Iets dat we al lang missen en iets dat er nu dus eindelijk weer aan komt! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@Skyblue: Wat gaaf, samenwonen! Hihi, spannend, hou ons op de hoogte?
![]() @Fizzle: Wat fijn ![]() ![]() @Volk: Oh, ik ben vet jaloers, een eigen kat! Wat gaaf, geniet er maar van, hebben juli een kat in het asiel gezocht? ot: Hij heeft me al twee keer wakker gemaakt op een heel rottige manier, een keer versliep ik me bijna omdat ik steeds weer in slaap viel en gisteren rammelde hij me bijna letterlijk ut bed door het grote licht aan te doen en me aan mijn arm uit bed te trekken. Ik ben niet heel erg gezellig 's morgens en dat draagt daar zeker niet aan bij. Vanmorgen kreeg ik dus heel erg lief een kop koffie op mijn nachtkastje gezet voordat hij ging. In de hoop dat ik dan wakker zou worden. Vet lief <3 |
![]() |
|
@SA: Ja, we zijn naar het asiel geweest, meerdere keren zelfs, kijken, spelen en vragen wat er bij ons past. Dat is voor ons ook niet zo moeilijk want ik woon op 3 minuten van het asiel. We vinden het een fijn idee dat we zo'n beestje een tweede start geven. En daarbij is het financieel gezien ook goedkoper om een kat uit het asiel te halen. Ik ben zo blij!!!
|
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk ben ik hier minder gaan posten omdat ik het een beetje gek vond om op zijn computer te doen, maar gister kwam het ter sprake en hij vond het stom. Dus hier ben ik weeeer.
Ot: hij heeft sinds 2 dagen een iphone, dus ik ben hem voorlopig kwijt. Gelukkig communiceren we via wordfeud... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hij piept wel anders als je vanavond zijn gezicht tussen je tetten duwt ![]() |
![]() |
|
Gister een stom gesprek, ookal was het wel goed dat we het er over gehad hebben. Vannochtend was ook nog beetje stom, omdat ik hem voorlopig (nouja paar dagen) niet meer zie en eigenlijk wilde ik het er nog wel even over hebben, maar ik weet ook wel dat ik dat niet 's ochtends vroeg moet doen. Nu zie ik hem dus even niet, en ik wil 'm zo graag ziiieeennn! We hebben niet vaak ruzie, en dit was niet eens echt een ruzie, maar als we zoiets hebben ben ik er altijd best wel van slag door.
|
Verwijderd
|
@St*r: Dat ken ik wel, ik wil dingetjes altijd het liefst meteen helemaal uitgepraat hebben. Ook met vrienden trouwens. Mijn ene beste vriendinnetje kan mij rustig een pislink mailtje sturen en dan gewoon verder gaan met haar werk. Ik zit dan helemaal ontdaan achter mijn computer en kan de hele dag niks doen tot we elkaar weer gesproken hebben
![]() @Fizzle: Ik geloof dat het libido al snel weer terug was, dus ik geloof dat er weer een stijgende lijn in zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met vrienden heb ik dat idd ook, dat ik er best veel mee zit als er iets is.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een beetje spijt dat ik dat topic en die site ben gaan opzoeken. En niet vanwege bovenstaande reden.... ![]() OT: Rotdag. Stomme rijles, stomme vergadering etc. Gelukkig kan hij steeds beter omgaan met een zeurende mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ik ben echt een chagrijnige kut tegen mijn omgeving. Nou zijn mijn tentamens over, maar de drukte echt niet! Mijn vriendje gaat vanavond wat te verduren hebben. |
![]() |
|
Woon sinds 1 januari samen met m'n vriendin, op één kamer. Gaat eigenlijk veel beter dan ik me te voren voorgesteld had, maar moet misschien toch iets meer hobby's buiten de deur gaan vinden
![]() ![]()
|
![]() |
Ik las: wup heeft bekende hangtieten
![]() Genoeg over tieten! Maar verder weinig anders. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|