Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Lentekriebel, ik heb het ook gelezen. Wat een verhaal zeg. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen, maar dit
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk wel maf. Ik ben altijd ontzettend bang verkeerd begrepen te worden en denk ook steeds dat ik dingen niet goed uitleg, maar eigenlijk begrijpen mensen mij zelden verkeerd. Het kost me wel altijd veel tijd om dingen te formuleren en heel vaak zeg of typ ik ook maar niets, uit angst
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-12-2011 om 21:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mannen! Grmbl. Ik had net een van mijn beste vrienden aan de telefoon en hij verweet me dat ik hem niet had laten weten dat ik een ander medicijn ga proberen, Ja hallo, ik had hem gisteren aan de telefoon en hij vroeg niet eens hoe het gesprek was gegaan. En nu hield ie dus ook eerst een monoloog over wat hij vandaag gedaan had en wie hij aan de telefoon had gehad en wat hij gegeten had enz. en daarna verweet hij me dat ineens dus. Hij kan ook gewoon vragen hoe het met mij gaat, dan vertel ik heus wel dat ik een rotgesprek heb gehad met een goede uitkomst. Maar als hij er niet naar vraagt, ga ik niet tegen hem lopen zeuren daarover. En ik vind dat hij moeilijk van mij kan eisen dat ik uit mezelf een zielig verhaal ga ophangen als hij niet eens de interesse toont om ernaar te vragen. Maar goed, dit heb ik allemaal maar niet tegen hem gezegd, en ik heb niet boos gedaan. Hij is wel een goede vriend en het heeft wel zijn redenen dat hij niet zo attent kan reageren denk ik, maar ik erger me er wel soms aan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ter verduidelijking: hij wist dat ik dat gesprek had, en dat ik er gestresst om was. Maar dan is ie zo met z'n eigen dingetjes bezig dat hij dat vergeet, of hij niet snapt dat het een belangrijk gesprek is ofzo. En absoluut niet met opzet hoor, laat dat duidelijk zijn, maar dan nog.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: