Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Willen jullie even allemaal vrolijke verhaaltjes vertellen?
Alas, no can do.
Advertentie
Oud 16-12-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Alas, no can do.
Ik snap het niet
Oud 16-12-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Willen jullie even allemaal vrolijke verhaaltjes vertellen?
Ik heb net twee (!) Zeeuwse bolussen op om mijn pms te stillen! Het werkt best goed!
Oud 16-12-2011, 20:19
Verwijderd
Er was eens een witte-kerstfee. Toen het december was sneewde het niet en het zag er ook niet naar uit dat het nog ging sneeuwen. De mensen werden bedroefd, vonden het vervelend en werden chagrijnig. Op kerstavond kwam de witte-kerstfee uit haar feeënhuisje en zwaaide met haar stokje. Het begon te sneeuwen en alle mensen werden vrolijk van de witte kerst.
Oud 16-12-2011, 20:20
Verwijderd
ik heb mijn facebook gedeactiveerd
Oud 16-12-2011, 20:20
Verwijderd
Oud 16-12-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net twee (!) Zeeuwse bolussen op om mijn pms te stillen! Het werkt best goed!
Zeeuwse bolussen zijn toch van die gesuikerde strikken of niet? Of van die dingen met jam? Ik zou er denk ik ook heel blij van worden! En nu ga ik eens kijken wat voor koekjes er hier in huis liggen
Oud 16-12-2011, 20:22
Verwijderd
Hielp het? Waar had je vrolijke verhaaltjes voor nodig?
Oud 16-12-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Hielp het? Waar had je vrolijke verhaaltjes voor nodig?
Ja het helpt . Vrolijke verhaaltjes tegen nare gedachtes waar ik van moet huilen. (uitgebreide verhaal staat wel op L&G)
Oud 16-12-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Zeeuwse bolussen zijn toch van die gesuikerde strikken of niet? Of van die dingen met jam? Ik zou er denk ik ook heel blij van worden! En nu ga ik eens kijken wat voor koekjes er hier in huis liggen
Hmm, het was in dit geval zompig, vet deeg met mierzoete stroop erin/op. Normaal veel te zoet, nu heerlijk.
Oud 16-12-2011, 20:28
Verwijderd
Ik ben wel een beetje een aansteller hoor, want eigenlijk heb ik heel goed nieuws gehad en dan ben ik nog aan het whinen over de nare dingen die in het gesprek naar voren kwamen. Maar whatever. Niemand heeft er last van als ik huil als ik alleen ben. Dus.
Oud 16-12-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Hmm, het was in dit geval zompig, vet deeg met mierzoete stroop erin/op. Normaal veel te zoet, nu heerlijk.
mjammie
Oud 16-12-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja het helpt . Vrolijke verhaaltjes tegen nare gedachtes waar ik van moet huilen. (uitgebreide verhaal staat wel op L&G)
Mooi dat het hielp (Waarom wil ik steeds 'holp' schrijven in plaats van 'hielp'? Het klinkt sowieso allebei raar.)
Oud 16-12-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel een beetje een aansteller hoor, want eigenlijk heb ik heel goed nieuws gehad en dan ben ik nog aan het whinen over de nare dingen die in het gesprek naar voren kwamen. Maar whatever. Niemand heeft er last van als ik huil als ik alleen ben. Dus.
Ik heb net je verhaal op L&G gelezen en heb er geen zinnig woord over te zeggen. Ik word er stil van en wil je alleen maar een heel dikke knuffel geven. *aai*
Oud 16-12-2011, 20:32
Verwijderd
Avond

Misschien ga ik vanavond wel lekker in bad want mijn ouders hebben een bad <3
Oud 16-12-2011, 20:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
He Uice en Dober, ik lees net over Hitchens:

"Hij was heel erg voor een politici die opkomen voor vrijheid en democratie. soort actieve interventie politiek. Om die reden was hij ook voor de interventie in Irak, en fan van George W. Bush. Een linkse aanhanger van Bush, ja.' "

Hm.
Hij was absoluut geen fan van Bush, maar hij was inderdaad een voorstander van die oorlog en heeft om die (en alleen die) reden op Bush gestemd. Tja.
Oud 16-12-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net je verhaal op L&G gelezen en heb er geen zinnig woord over te zeggen. Ik word er stil van en wil je alleen maar een heel dikke knuffel geven. *aai*
Dit. Ik vind jouw toon altijd bijzonder, Lentekriebel. Een bak tegenslagen en dan nog je toon helder weten te houden, jee.
Oud 16-12-2011, 20:40
Verwijderd
Dankjullie Quis en Luud .
Oud 16-12-2011, 20:43
Verwijderd
Lentekriebel, ik heb het ook gelezen. Wat een verhaal zeg. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen, maar dit

Citaat:
Een bak tegenslagen en dan nog je toon helder weten te houden, jee.
komt aardig in de buurt, denk ik. En als ik dat lees, dan schaam ik me. Mijn problemen zijn helemaal geen problemen meer, vergeleken met dit Ik wens je heel veel vrolijke verhalen en goede dingen toe!
Oud 16-12-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Lentekriebel, ik heb het ook gelezen. Wat een verhaal zeg. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen, maar dit

komt aardig in de buurt, denk ik. En als ik dat lees, dan schaam ik me. Mijn problemen zijn helemaal geen problemen meer, vergeleken met dit Ik wens je heel veel vrolijke verhalen en goede dingen toe!
Er zijn altijd ergere dingen, dus schaam je nooit voor de problemen die jij ervaart. Als je niet zou durven vertellen over de dingen die je dwars zitten, omdat je bang bent dat anderen het niet erg genoeg vinden, dan worden je problemen alleen maar groter. Ik had hier laatst weer allemaal gedachtes over toen ik ergens een paar meisjes een gesprek hoorde hebben over dat ze het zo stom vonden dat anderen klaagden over vriendjes enzo terwijl zij in een kliniek zaten en het zo moeilijk hadden. Ik vind dat je leed niet met elkaar kunt vergelijken en als je dit soort dingen denkt creëer je een cultuur waarin niemand meer over problemen durft te praten omdat ze misschien niet ernstig genoeg zouden zijn. In zo'n cultuur is het niet prettig leven lijkt mij. En reken maar dat ik ook klaag als ik mijn teen stoot oid hoor! En kindjes in Afrika huilen ook als broertjelief aan hun haren trekken. Het een sluit het ander niet uit.
Oud 16-12-2011, 20:58
Verwijderd
Eigenlijk wel maf. Ik ben altijd ontzettend bang verkeerd begrepen te worden en denk ook steeds dat ik dingen niet goed uitleg, maar eigenlijk begrijpen mensen mij zelden verkeerd. Het kost me wel altijd veel tijd om dingen te formuleren en heel vaak zeg of typ ik ook maar niets, uit angst . Daar ga ik wat aan doen!
Oud 16-12-2011, 21:02
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik lees dit nu pas - nee dat is niet waar, ik héb hem nu pas. Houd je eens een beetje in jij, ik luister weer naar je als tanks enzo hebt.
Aldan, .
Oud 16-12-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk wel maf. Ik ben altijd ontzettend bang verkeerd begrepen te worden en denk ook steeds dat ik dingen niet goed uitleg, maar eigenlijk begrijpen mensen mij zelden verkeerd. Het kost me wel altijd veel tijd om dingen te formuleren en heel vaak zeg of typ ik ook maar niets, uit angst . Daar ga ik wat aan doen!
Dat hoeft niet altijd jouw schuld of verantwoordelijkheid te zijn, hoor. Dit druist overigens wel in tegen hetgeen me uitgelegd is op de training leidinggeven, daar was het credo "Als jij mij niet goed begrijpt leg ik het niet goed uit." Daar ben ik het nooit helemaal mee eens geweest.

Laatst gewijzigd op 16-12-2011 om 21:17.
Oud 16-12-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Dat hoeft niet altijd jouw schuld of verantwoordelijkheid te zijn, hoor. Dit druist overigens wel in tegen hetgeen me uitgelegd is op de training leidinggeven, daar was het credo "Als jij mij niet goed begrijpt leg ik het niet goed uit." Daar ben ik het nooit helemaal mee eens geweest.
Ja maar het kan ook nare gevolgen hebben voor jezelf als een ander je niet goed begrijpt. En ik ben ook zo iemand die door iedereen aardig gevonden wil worden . Als iemand mij niet aardig zou vinden omdat hij/zij mij niet goed begrepen heeft, dan neem ik dat mezelf weer kwalijk. En ja ik weet ook wel dat dat stom is en dat nooit iedereen je aardig kan vinden en bla, maar toch!
Oud 16-12-2011, 21:34
Pierrot
Pierrot is offline
Gadverdamme, komt die CDA-troela Van Bijsterveldt chatten? Bah.
Oud 16-12-2011, 21:37
Verwijderd
Hm, ik heb een kleine fuckup gemaakt met een chemiecorrectie maar het proces blijft stabiel, mogen we na een paar uur concluderen. Mooi.
Oud 16-12-2011, 21:40
Swlabr
Swlabr is offline
230 kg deadlift vandaag.
Oud 16-12-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Er zijn altijd ergere dingen, dus schaam je nooit voor de problemen die jij ervaart. Als je niet zou durven vertellen over de dingen die je dwars zitten, omdat je bang bent dat anderen het niet erg genoeg vinden, dan worden je problemen alleen maar groter. Ik had hier laatst weer allemaal gedachtes over toen ik ergens een paar meisjes een gesprek hoorde hebben over dat ze het zo stom vonden dat anderen klaagden over vriendjes enzo terwijl zij in een kliniek zaten en het zo moeilijk hadden. Ik vind dat je leed niet met elkaar kunt vergelijken en als je dit soort dingen denkt creëer je een cultuur waarin niemand meer over problemen durft te praten omdat ze misschien niet ernstig genoeg zouden zijn. In zo'n cultuur is het niet prettig leven lijkt mij. En reken maar dat ik ook klaag als ik mijn teen stoot oid hoor! En kindjes in Afrika huilen ook als broertjelief aan hun haren trekken. Het een sluit het ander niet uit.
Je bent zo wijs.
Oud 16-12-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Je bent zo wijs.
hihi
Oud 16-12-2011, 22:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm, ik heb een kleine fuckup gemaakt met een chemiecorrectie maar het proces blijft stabiel, mogen we na een paar uur concluderen. Mooi.
Waar gaat dit over? Het klinkt alsof je een soufflé in de oven had staan en je zorgen zou maken of hij wel zou rijzen omdat je te veel of te weinig zout heb toegevoegd.
Oud 16-12-2011, 22:05
Verwijderd
<3 Soufflé
Oud 16-12-2011, 22:06
Verwijderd
Mannen! Grmbl. Ik had net een van mijn beste vrienden aan de telefoon en hij verweet me dat ik hem niet had laten weten dat ik een ander medicijn ga proberen, Ja hallo, ik had hem gisteren aan de telefoon en hij vroeg niet eens hoe het gesprek was gegaan. En nu hield ie dus ook eerst een monoloog over wat hij vandaag gedaan had en wie hij aan de telefoon had gehad en wat hij gegeten had enz. en daarna verweet hij me dat ineens dus. Hij kan ook gewoon vragen hoe het met mij gaat, dan vertel ik heus wel dat ik een rotgesprek heb gehad met een goede uitkomst. Maar als hij er niet naar vraagt, ga ik niet tegen hem lopen zeuren daarover. En ik vind dat hij moeilijk van mij kan eisen dat ik uit mezelf een zielig verhaal ga ophangen als hij niet eens de interesse toont om ernaar te vragen. Maar goed, dit heb ik allemaal maar niet tegen hem gezegd, en ik heb niet boos gedaan. Hij is wel een goede vriend en het heeft wel zijn redenen dat hij niet zo attent kan reageren denk ik, maar ik erger me er wel soms aan.
Oud 16-12-2011, 22:07
Verwijderd
*knuffel* wat naar vervelend dat soort mensen. Misschien moet je het hem wel een keer vertellen?
Oud 16-12-2011, 22:11
Verwijderd
En ter verduidelijking: hij wist dat ik dat gesprek had, en dat ik er gestresst om was. Maar dan is ie zo met z'n eigen dingetjes bezig dat hij dat vergeet, of hij niet snapt dat het een belangrijk gesprek is ofzo. En absoluut niet met opzet hoor, laat dat duidelijk zijn, maar dan nog.
Oud 16-12-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
*knuffel* wat naar vervelend dat soort mensen. Misschien moet je het hem wel een keer vertellen?
Ja, maar erg veel zin heeft dat niet denk ik. Hij zou oprecht verbaasd zijn. Er zijn meer van dit soort kleine irritaties tussen ons en ik heb van sommige dingen wel eens iets gezegd, maar dat blijft dan niet zo hangen dat hij daar dan ook steeds op let. Hij heeft zoiets op het moment zelf niet door. Hij is wel intelligent (universiteit ook afgemaakt), maar door psychoses en medicijnen is hij gewoon vrij traag in zijn denken. Het is een hele lieve jongen, maar tegelijkertijd kan hij niet in zijn acties enzo van te voren rekening houden met/zich verplaatsen in een ander.
Oud 16-12-2011, 22:21
Verwijderd
Ik ben wel erg op dreef met lange posts vanavond he
Sorry! haha
Oud 16-12-2011, 22:24
Verwijderd
Maakt toch niet uit joh!
Oud 16-12-2011, 22:27
Verwijderd
Het zal de wijn wel zijn. Ik neem er nog eentje!
Oud 16-12-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat dit over? Het klinkt alsof je een soufflé in de oven had staan en je zorgen zou maken of hij wel zou rijzen omdat je te veel of te weinig zout heb toegevoegd.
Procesbeheersing en -techniek! Een uitgekiende "wasstraat" met een complexe samenstelling van verschillende chemicaliën en ultrasonische reiniging, verschillend per bad (9 stuks). Shit in, pristine out. Mits de voorwaarden conform tolerantie zijn. En daar leek het even spaak te lopen, maar het had geen significant effect. Met andere woorden; een fuckup die niemand ooit te weten zal komen
Oud 16-12-2011, 22:49
Martiño
Martiño is offline
Oh. Ja ik weet eigenlijk niet eens wat je doet.
Oud 16-12-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Het zal de wijn wel zijn. Ik neem er nog eentje!
Puik plan.
Oud 16-12-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af
Oud 16-12-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Dat bedacht ik mij ook! En ik ben wel nieuwsgierig.
Oud 16-12-2011, 23:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zou zo bijna een arts kunnen zijn

Dat klopt wel, maar who de fuk, ik bedoel, waar heb ik dat gezegd dan?
Ehm, hier? Een aantal keer? Vanwege de prednison enzo?

Je vond het toch niet erg he? Ik bedoel, je hebt het er wel vaker over.
Oud 16-12-2011, 23:54
Verwijderd
Hoooooooooooooooooi
Oud 17-12-2011, 00:28
Elmp
Elmp is offline
hoi
Oud 17-12-2011, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Ehm, hier? Een aantal keer? Vanwege de prednison enzo?

Je vond het toch niet erg he? Ik bedoel, je hebt het er wel vaker over.
Oh, nee ik vind het niet erg, ik kon me alleen niet herinneren dat ik dat hier gezegd had (kapotte hersens ofzo? )
Oud 17-12-2011, 00:58
Verwijderd
Ik ben weer thuis en er stond een pakje voor mij klaar. Of eigenlijk voor de rattenfoemels. Nu hebben ze nieuwe klimzooi en dat vinden ze erg tof en ik daardoor ook.
Oud 17-12-2011, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Het is ook alleen hier op DK.

Absinthe, wil je rookworst of speklapjes bij je hutspot? Er is ook een mogelijkheid voor hutspot met spekreepjes én rookworst (maar persoonlijk vind ik dat wat veel vlezigheid).
<3 Doe maar speklapjes dan Maar eigenlijk maakt het me niet heel veel uit hoor!
Oud 17-12-2011, 07:05
Verwijderd
Zo. Vroeg.

Straks naar Utreg
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten