Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2012, 10:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou jaaaa.. Uitslag van een paper. Ik wist dat het niet mijn beste was en hoopte op een 7. Nu heb ik een 7, maar dacht toch stiekem 'jammer dat het geen 8 is'

En beste vriendin heeft het vak ook gedaan. Ik weet haar studentnr niet, maar wel met welk cijfer het begint. Daarmee staan 3 studenten op de lijst, één met een 4, één met een 5 en één met een 8. Nou is schrijven niet haar sterkste kant... dus ik ben heel bang dat het niet de 8 is En ze is vandaag en morgen ergens aan het werk waar ze geen bestanden van email kan openen, dus nu moet ik haar eigenlijk smsen dat ze waarschijnlijk een onvoldoende heeft
Oud 13-01-2012, 10:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat zijn PVV'ers toch een leuke mensen

&

Die kop ook echt:
[afbeelding]

Wat een griezel
He bah
Oud 13-01-2012, 10:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou jaaaa.. Uitslag van een paper. Ik wist dat het niet mijn beste was en hoopte op een 7. Nu heb ik een 7, maar dacht toch stiekem 'jammer dat het geen 8 is'

En beste vriendin heeft het vak ook gedaan. Ik weet haar studentnr niet, maar wel met welk cijfer het begint. Daarmee staan 3 studenten op de lijst, één met een 4, één met een 5 en één met een 8. Nou is schrijven niet haar sterkste kant... dus ik ben heel bang dat het niet de 8 is En ze is vandaag en morgen ergens aan het werk waar ze geen bestanden van email kan openen, dus nu moet ik haar eigenlijk smsen dat ze waarschijnlijk een onvoldoende heeft
Oei dat is wel vervelend ja, het tweede vooral.
En ik zou bij een 7 ook zoiets hebben hoor . Ik ben ook wel een strebertje wat cijfers betreft.
Oud 13-01-2012, 10:11
Carn
Carn is offline
Tja, blame the voters.
Oud 13-01-2012, 10:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmm ze is helemaal alleen (als in, zonder bekenden) aan het werk in Gent de komende dagen. Dus ik weet niet of ik haar nu wel moet gaan vertellen dat ze het vak niet heeft gehaald
Oud 13-01-2012, 10:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hmm ze is helemaal alleen (als in, zonder bekenden) aan het werk in Gent de komende dagen. Dus ik weet niet of ik haar nu wel moet gaan vertellen dat ze het vak niet heeft gehaald
Mja.. misschien heeft ze die 8? Of is dat echt heel onwaarschijnlijk?
Oud 13-01-2012, 10:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja.. misschien heeft ze die 8? Of is dat echt heel onwaarschijnlijk?
Ik geloof niet dat ze eerder een 8 heeft gehaald op een schrijfopdracht. En ze heeft 'm in twee dagen ofzo geschreven. Maar then again, ik heb haar stuk niet gelezen, dus misschien is het heel goed.
Oud 13-01-2012, 10:15
Lorelei
Lorelei is offline
Heeft ze je gevraagd om haar cijfer door te geven? If yes: toch maar doen denk ik.. If no: lekker laten gaan
Oud 13-01-2012, 10:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
We hebben het er wel over gehad. Dus ik ben bang dat ik het wel even moet smsen... Meh
Oud 13-01-2012, 10:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, gedaan!
Oud 13-01-2012, 10:18
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 13-01-2012, 10:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oke, gedaan!
Goedzo . Het komt vast wel goed.
Oud 13-01-2012, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Die kop ook echt:
[afbeelding]

Wat een griezel
die kan zo in New Kids
Oud 13-01-2012, 10:24
Verwijderd
Huh, er staat hier een plant precies voor de 2e stoel tegenover mijn bureau (waar een meekomend familielid zou gaan zitten). Waarschijnlijk al de hele ochtend, maar gisteren zeker weten nog niet.
Oud 13-01-2012, 10:26
Verwijderd
Er staat spontaan een plant ?
Oud 13-01-2012, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Er staat spontaan een plant ?
Misschien dat hij eerst op de kast stond ofzo? Dat de schoonmaakster hem gisteravond heeft verplaatst om water te geven? Ik weet het niet.
Oud 13-01-2012, 10:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Huh, er staat hier een plant precies voor de 2e stoel tegenover mijn bureau (waar een meekomend familielid zou gaan zitten). Waarschijnlijk al de hele ochtend, maar gisteren zeker weten nog niet.
Als het een palm of vingerplant is, zou ik hem lekker laten staan. Alleen misschien wel op een ander plekje .
Oud 13-01-2012, 10:28
Verwijderd
Oh, oke. Bizar wel

Ik ben aan het luisteren naar muziek. En het komt uit Ugarit, oude stad uit Mesopotamië. Of nou ja, niet letterlijk want het bestaat natuurlijk al lang niet meer. Maar het is wel grappig om te horen want eigenlijk luister ik alleen maar naar interpretatie, dus het kan ook gewoon totaal niet kloppen
Oud 13-01-2012, 10:28
Verwijderd
Het is geen palm of vingerplant maar een plant met kleine pluizige blaadjes. Maar ik laat hem sowieso wel staan, wat moet ik er anders mee Ik zit aan een L-vormig bureau, ik heb 'm nu op de korte poot van de L gezet.
Oud 13-01-2012, 10:30
Miekje*
Miekje* is offline
Er zit een los element in mijn koptelefoon dat beweegt als ik nee schud met mijn hoofd.

En huhuhu, mijn intaketoets Nederlands zei dat ik 3f-niveau heb . Dat moet je hebben aan het eind van de opleiding, en de toets was vorig jaar in het eerste jaar. Vandaar dat ik het zo'n saai vak vind.
Oud 13-01-2012, 10:33
Verwijderd
Hmm, ik heb dringend nieuwe kledij nodig zodat ik mezelf nóg sprankelender kan presenteren aan de wereld. Zijn er nog specifieke dingen helemaal de shit vandaag de dag -- maar niet in de zin van hopeloos "modern en de hip" dat het weer een stuk stof gereduceerd is tot facepalmmateriaal? </moden00b>
Oud 13-01-2012, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik heb dringend nieuwe kledij nodig zodat ik mezelf nóg sprankelender kan presenteren aan de wereld. Zijn er nog specifieke dingen helemaal de shit vandaag de dag -- maar niet in de zin van hopeloos "modern en de hip" dat het weer een stuk stof gereduceerd is tot facepalmmateriaal? </moden00b>
Voor mannen? Hmm truien die wel zo'n rijtje poloknoopjes hebben maar geen kraag zie ik wel veel de laatste tijd.
Oud 13-01-2012, 10:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik volg geen mode, dus ik heb geen idee . En mijn vriend volgt ook geen mode, dus aan mij heb je niets.
Oud 13-01-2012, 10:38
Verwijderd
En kabeltruien, maar dat kan ook heel makkelijk verkeerd gaan en schots geruite overhemden.
Oud 13-01-2012, 10:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor mannen? Hmm truien die wel zo'n rijtje poloknoopjes hebben maar geen kraag zie ik wel veel de laatste tijd.
Ohja, die dragen docenten hier ook wel. Dat moet je wel kunnnen hebben, vind ik hoor. Als je lang/mager bent als man, staat dat je niet .
Oud 13-01-2012, 10:39
Verwijderd
Ik heb ook geen idee, maar mijn devies luidt: als het nu in de winkels hangt is het waarschijnlijk niet zo hopeloos verouderd dat je er mee voor lul loopt. En als je dan gewoon the obvious vermijdt (bontrandjes, fietsbroekjesmaterialen, grappigbedoeldemaareigenlijkgenante teksten etc) zit je al gauw goed.
Oud 13-01-2012, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ohja, die dragen docenten hier ook wel. Dat moet je wel kunnnen hebben, vind ik hoor. Als je lang/mager bent als man, staat dat je niet .
Ja lang is niet erg maar dan moet je wel de breedte hebben om het op te vullen. Maar geen breedte door al te veel vet want borstkwabjes kunnen er ook wel in opvallen
Oud 13-01-2012, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook geen idee, maar mijn devies luidt: als het nu in de winkels hangt is het waarschijnlijk niet zo hopeloos verouderd dat je er mee voor lul loopt. En als je dan gewoon the obvious vermijdt (bontrandjes, fietsbroekjesmaterialen, grappigbedoeldemaareigenlijkgenante teksten etc) zit je al gauw goed.
Ja, dat sowieso.
Oud 13-01-2012, 10:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja lang is niet erg maar dan moet je wel de breedte hebben om het op te vullen. Maar geen breedte door al te veel vet want borstkwabjes kunnen er ook wel in opvallen
Ja, zeg dat wel . Maar de twee docenten die er hier in lopen zijn wel vrij gespierd ook, dus dat staat dan wel weer.
Oud 13-01-2012, 10:41
Verwijderd
Oh, en wat je ook doet, draag nooit, nooit, nooit, NOOIT coltruien. Als er toch íets de prijs verdient voor meest afstotelijke kledingstuk ooit ;x
Oud 13-01-2012, 10:43
Verwijderd
Citaat:
En kabeltruien, maar dat kan ook heel makkelijk verkeerd gaan en schots geruite overhemden.
Eeh je zult me toch echt plaatjes moeten voorschotelen van wat wél en wat níet kan. Straks loop ik er bij als Mart in Forward to the Past.
Oud 13-01-2012, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, en wat je ook doet, draag nooit, nooit, nooit, NOOIT coltruien. Als er toch íets de prijs verdient voor meest afstotelijke kledingstuk ooit ;x
Die dingen heb ik nog nóóit gedragen Onze O&T-managert heeft er eentje permanent aan z'n lichaam vergroeid zitten. Tot grote hilariteit van de rest.
Oud 13-01-2012, 10:44
Verwijderd
Ja zo precies weet ik het ook allemaal niet, ik denk gewoon aan wat er in de winkels hing toen Theodoor in december kleren ging kopen
Oud 13-01-2012, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Mh, ik denk dat 't met die breedte wel snor zit
Oud 13-01-2012, 10:46
Miekje*
Miekje* is offline
Die eerste trui is mooi, Rationeel .
Oud 13-01-2012, 10:47
Rationeel
Rationeel is offline
mja, nu wil ik m zelf ook
Oud 13-01-2012, 10:48
Verwijderd
Ik heb overigens ook nog nooit een schipperstrui gehad. Ziet er wel nice uit!
Oud 13-01-2012, 10:49
Verwijderd
Die eersteeerste niet, dat is zo'n huisvadertrui. Die eerste uit de tweede post wel
Oud 13-01-2012, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Die eersteeerste niet, dat is zo'n huisvadertrui. Die eerste uit de tweede post wel
ja die eersteeerste staat hip-ironisch op het model maar als je geen model bent heeft niemand door dat het ironisch was
Oud 13-01-2012, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ja die eersteeerste staat hip-ironisch op het model maar als je geen model bent heeft niemand door dat het ironisch was
Haha ja idd. Om die reden twijfel ik ook ieder jaar weer aan de aanschaf van zo'n gebreide kersttrui met rendieren en/of sneeuwpoppen a la bridget jones zeg maar
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha ja idd. Om die reden twijfel ik ook ieder jaar weer aan de aanschaf van zo'n gebreide kersttrui met rendieren en/of sneeuwpoppen a la bridget jones zeg maar
DOEN, dat vind ik echt awesome
Verwijderd
Citaat:
als je er maar genoeg mee overdrijft dan mag het van mij
Oud 13-01-2012, 10:53
Verwijderd
Ik heb voor mijn werk denk ik jasjes nodig die er niet uitzien alsof ik ga solliciteren ofzo maar wel een beetje netjes zijn. En waar zakken in zitten. Voor mijn professionele uitstraling en zodat ik mijn werktelefoon niet aan m'n broekzak hoef te hangen
Oud 13-01-2012, 10:55
Verwijderd
kledingwinkels voor vrouwen van middelbare leeftijd hebben vaak wel van die nette jasjes met een kekke twist. Wel vaak truttig, maar wie weet.
Oud 13-01-2012, 10:56
Verwijderd
Citaat:
kledingwinkels voor vrouwen van middelbare leeftijd hebben vaak wel van die nette jasjes met een kekke twist. Wel vaak truttig, maar wie weet.
mijn ervaring is dat die meestal beginnen bij maat 38
ik bestel wel wat bij H&M ofzo
Oud 13-01-2012, 10:57
Verwijderd
Nou ik hoor het al wel weer; 't gaat over kledij en in no-taim gaan de vrouwen onderling los 'k Denk dat ik mijn meestgebruikte strategie maar weer uit de mottenballen ga halen; een enigszins fatsoenlijke zaak binnenlopen en tegen zo'n juffrouw zeggen "Oi, doe mij eens een mooie outfit."
Oud 13-01-2012, 10:58
Verwijderd

ik snap waarom die in de opruiming is
Oud 13-01-2012, 10:59
Verwijderd
Also:

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten