Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar voorlopig hoef ik even nog niet. Goed! Ik vind het leuk dat het goed gaat tussen jullie ![]()
|
Weer lekker thuis na 5 weken in het buitenland te zijn geweest, ik heb iedereen zo gemist! Weer lekker samen met mijn vriend dingen doen, al is het maar samen op bed liggen lezen ofzo, heerlijk! Hij is zo lief <3.
|
Hij stelde spontaan voor even langs te komen nu ik terug ben van mijn weekje Bristol. Het was hooguit twee uurtjes maar het is zo gezellig <3 Hij is zo leuk en lief en ik ben echt belachelijk verliefd geloof ik.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Als ik twee/drie weken op vakantie ben dan ben ik altijd weer blij dat ik als ik thuis ben weer een kroketje kan eten en een beschuitje met hagelslag
![]() ![]() OT: Na een dipje wat waarschijnlijk vooral in míjn hoofd zat gaat het nu weer supergoed ![]() ![]() ![]()
|
Vanmiddag even ruzie, maar gelukkig was het snel voorbij.
Verder gaat het super goed! Hij zei dat hij nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden als van mij <3 Hij is zo leuk en ik ben zooo blij dat hij mijn vriendje is! Kan niet wachten tot ik 'm weer zie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja het is echt een Klote gevoel, omdat het echt een goede vriendin is waarmee ik altijd veel van die relatie heb besproken. En hoewel het al ruim 2.5 jaar uit is en ik 0.0 gevoelens voor die ex koester, heeft ze echt mn vertrouwen beschaamd. Achter mijn rug om het aanleggen met hem.. ipv dat ze nr me toekomt van zus en zo zit de situatie, ik vind het heel erg maar hopelijk kan je er wat mee, is het echt: ja hij en ik zijn verliefd en ik kies voor hem. Heb dus geen idee of die vriendschap ooit nog wordt zoals het was.
|
Bij ons gaat het allemaal lekker. Wij hebben een heel gezellig weekend gehad. Zondagavond beetje door de stad wandelen en 's avonds laat bij een tapasrestaurantje wat drinken onder het genot van een bakje knoflook-garnalen en wat brood. En gisteren vonden we het eigenlijk te druk hier om nog een keer de stad in te gaan (we waren ook allebei ietwat moe en brakkig) en hebben we spontaan besloten om naar een dorpje in de buurt te gaan waar mijn moeder woont en daar een beetje rond te gaan lopen op het marktje, in het zonnetje te liggen in het gras en even bij het muziek/bier-hoekje te hangen. Had mijn moeder ook niets verteld dus wij kwamen haar na een tijdje bij een terrasje tegen, en ze was helemaal verbaasd en blij. 's Avonds bij haar kaasfondue gegeten en daarna lekker thuis op de bank series kijken. Prima prima.
|
Verwijderd
|
Gaat niet zo heel goed.. We zitten allebei slecht in ons vel en dat heeft zn invloed op onze relatie. Het stomme is dat de relatie dus niet de oorzaak is van dat we niet zo lekker gaan...
Het lijkt erop dat we gisteren het ergste gehad hebben, maar toch voel ik me vandaag erg onzeker erover... |
![]() |
|
Damn, het is echt leuk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hopelijk gat het snel weer beter Bartezz!
Zo hebben we een tijd lang geen ruzie en dan opeens twee dagen achter elkaar. Op koninginnedag vertelde hij me dat hij drugs gebruikt had. In zijn vriendenkring is dat best normaal, maar bij mij niet en ik ken het helemaal niet en ik vind het eigenlijk best wel eng. Zeker omdat ik er dus helemaal niks over weet en over wat het met je doet. Ik vond dat ik er wel redelijk normaal op reageerde, maar op een gegeven moment, toen ik er eigenlijk al over opgehouden was, werd hij opeens best boos over dat ik er zo'n punt van maakte. We denken er gewoon heel anders over, voor hem is het meer van 'owja ik heb trouwens gister een pilletje geslikt' terwijl het voor mij best een big deal is. Ik had ook liever gehad dat hij het op een rustig moment verteld had, als we met z'n 2en waren, niet als we tussen de dronken en feestvierende mensen in amsterdam staan. Maarja gister ochtend nog even over gepraat en toen was het wel weer goed. Maar nog steeds zit ik er wel een beetje mee dat hij het heeft gebruikt, misschien toch nog een keer over hebben. Pff best een lang verhaal geworden, maar moest het even kwijt. Ik kan er ook echt best een tijd mee zitten als we ruzie hebben gehad.
|
![]() |
Zoals jij het nu overbregt, St*r, gaat hij laconiek om met drugs! En ik vind het ook dat hij dit allang had moeten vertellen. Wat als een pilletje 'verkeerd' valt? Kijk, ik keur het ook af, maar ik vind wel ALS je het gebruikt, je het doet met volle verstand (1. wat zit er in de pil 2. weinig alcohol 3. genoeg water drinken 4. niet te veel in een keer en etc.)...
Of drugs gebruik normaal is, laat ik in het midden. Moeilijk voor je St*r....Je houdt van hem en je vind hem leuk, maar dit is wel een klap(je) in het gezicht. omtopic: ik zie mij oud-vriendinnetje nog wel eens...maar ik wil echt niet met haar nu verder. Ik vind het prima zo. Ondertussen druk bezig met muziek en de studie! Ik voel me goed! Sinds jaren voel ik mij stabiel...Ik kan makkelijk omgaan met tegenslagen, teleurstelling. Ik heb meer kracht en energie, doorzettingsvermogen! Ik ga er voor!! |
![]() |
|
En toen was ze mijn vriendin. ^_^ Tijdens het kijken van een film op de bank hielden we elkaars handwn vast en na de film vrowg ik haar of ze helemaal officieel mijn vriendin wou zijn. Ik ben zo blij!
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Het voelt kut, ik was nog helemaal niet klaar met hem, en ook al vind ik eigenlijk dat ie me niet verdiende wil ik gewoon terug naar hoe het was, gezellig samen langs de gracht lopen of in bed liggen en gewoon lief voor elkaar zijn. Het gevoel gedumpt te zijn is op deze manier best wel nieuw voor me. Nogal een deuk in mijn ego.
En DAH, probeer afleiding te zoeken en geen contact met haar op te zoeken. Als ze je dingen te vertellen heeft dan hoor je dat vanzelf wel, het is voor haar alleen maar vervelend als ze niet je vriendin wil zijn en jij de hele tijd dingen van haar wil horen.
|
Jeetje wat een heftig weekend. Ik was niet alleen van streek vanwege het vriendje die het vrijdag uitmaakte, maar ook vanwege de eerdere ex die me totaal leek te negeren alsof hij wilde dat ik nooit in zijn leven was geweest. Dat vond ik erg pijnlijk, maar zaterdag was er een feestje waar ik heenging, net zoals wat gemeenschappelijke vrienden. Hij negeerde me de hele avond, en ik was er heel boos over maar heb hem er toen niet over benaderd omdat ik te overstuur was. Vandaag besluit ik onze gemeenschappelijkste vriend eens te benaderen over hoe hij het gister vond gaan en hij zei dat hij het best wel ongemakkelijk vond, en dat mijn ex er ook moeite mee had. Plotseling word ik door de ex gebeld, over dat hij toch wel even wil praten enzo. Uiteindelijk kwam hij langs en praatten we over hoe het ging en hoe het was gegaan en dat hij wist dat het uitwas met het andere vriendje en hij me daarom niet wilde lastigvallen gister en dat soort dingen. Ik snap eropeens veel meer van en ik ben heel opgelucht dat hij er niet op terugkijkt alsof het een grote fout was, al die tijd die we samen waren. Geeft toch weer veel gemoedsrust.
|
Jeetje, dan ontmoet je iemand waar je gelijk een klik mee hebt en die jou ook heel leuk en interessant vindt, heeft ze al drie jaar een vriend. Pffffffffffffrt!
|
even een dipje, beiden voelen we het en beiden kunnen we er niet echt iets aan doen omdat het vooral ligt aan het feit dat we 40 uur per week aan t werk zijn. we praten er gelukkig wel heel open over (dat kan gelukkig wel heel goed
![]() en het feit dat het op mn werk een beetje kut is helpt ook niet mee, zit in een beetje in een down-periode. ![]()
|
Hopelijk gaat het snel beter tuttubel!
Ik zit de laatste tijd ook niet helemaal lekker in mn vel door het afstuderen. Ik heb er al zoveel tijd aanbesteed maar het lijkt maar niet op te schieten en de einddatum komt steeds meer dichterbij.. Vanavond zie ik ein-de-lijk mijn vriendje weer, en ik kan echt niet wachten!!!!
|
![]() |
|
|