Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2012, 22:51
Catch
Catch is offline
Ik was laatst helemaal niet lekker en toen zorgde hij lief voor me! Verder is hij te ver weg en duurt het 2 weken voordat we elkaar weer zien en ik vind het maar stom dat het gewoon wel echt nog heel lang zo kan blijven. Maar, belangrijkste is dat het fijn is
Advertentie
Oud 19-04-2012, 09:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dapper, LP! Ik hoop dat je nu niet alsnog twijfelt over je keus (dat is niet wat je bedoelt toch?)!
Oud 19-04-2012, 13:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik twijfel helemaal niet! Ik weet zeker dat ik de juiste keus heb gemaakt en ik vind het heerlijk zo. Misschien moet ik gewoon geen relatie meer aangaan, ik ben veel te veel gehecht aan mijn eigen tijd en vrijheid.
Oud 19-04-2012, 16:31
Aurora
Aurora is offline
Vanaf volgende week zaterdag wonen we samen... in Londen!
Oud 20-04-2012, 10:51
ST*R
ST*R is offline
Denk de laatste tijd steeds meer aan mijn afstuderen en daarna. Hoe ga ik het allemaal redden en wat moet ik in hemelsnaam daarna doen?!?!!? Ben er best veel mee bezig. Ook als ik bij mn vriendje ben, en dat vind ik niet leuk want dan wil ik gewoon genieten van het bij hem zijn.

Verder gaat het echt super goed! Hij is zo leuk en lief en sexy! Gister was hij uit, en ik had mn mobiel uit staan, blijkt dat hij me vaak heeft gebeld/gesmst dat hij zo graag bij me wilde slapen. En nu vind ik het stom dat ik mn mobiel uit had staan, want ik wil 'm zien!

Dit weekend allemaal leuke dingen met vriendinnen, zin in
Oud 20-04-2012, 12:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoi, ik lees al een tijdje mee, maar wilde mijn twijfels nog niet openbaar maken. Vorige week heb ik het na ruim 4 maanden uitgemaakt. Ik werd echt enorm moe van hem en de kleinste dingetjes irriteerden me mateloos. Dus ja, als het niet werkt, werkt het niet.
Al zei hij volgens mij dat hij het niet erg zou vinden als ik zou doen alsof

Ik vroeg me laatst nog af hoe het met jou ging Balance (en je vriendje natuurlijk)! Ben blij dat het goed gaat tussen jullie
Hè LP, dat had ik nou niet verwacht! Waren het echt onoverkomelijke irritaties?
Ik lees in je latere post dat je wel tevreden bent met je besluit, dus dan zou het wel zo moeten zijn. Maar niet zeggen dat je nooit meer een relatie moet beginnen. Dat is net zo iets als met een kater roepen dat je nooit meer alcohol drinkt

En ja, hier gaat het dus nog (heel) goed! We durfden zelfs een vakantie te plannen voor komend najaar, dus voor alsnog hebben we er beide vertrouwen in dat we dat gaan redden
Oud 20-04-2012, 12:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hè LP, dat had ik nou niet verwacht! Waren het echt onoverkomelijke irritaties?
Ik lees in je latere post dat je wel tevreden bent met je besluit, dus dan zou het wel zo moeten zijn. Maar niet zeggen dat je nooit meer een relatie moet beginnen. Dat is net zo iets als met een kater roepen dat je nooit meer alcohol drinkt

En ja, hier gaat het dus nog (heel) goed! We durfden zelfs een vakantie te plannen voor komend najaar, dus voor alsnog hebben we er beide vertrouwen in dat we dat gaan redden
Ja ik heb geprobeerd me eroverheen te zetten, maar dat ging echt niet. En ik bedoel het niet zo! Ik bedoel meer dat ik veel te veel gehecht ben aan mijn eigen tijd. Maar goed, ik heb de afgelopen 4 jaar geen vriendje gehad om rekening mee te houden, dus daar kan het ook aan liggen.
Maar voorlopig hoef ik even nog niet.

Goed! Ik vind het leuk dat het goed gaat tussen jullie
Oud 21-04-2012, 14:28
Volk
Volk is offline
Het gaat eindelijk gebeuren, over een paar weken gaan mijn ouders en mijn schoonouders elkaar ontmoeten. Werd tijd ook na meer dan 5 jaar.
Oud 22-04-2012, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Weer lekker thuis na 5 weken in het buitenland te zijn geweest, ik heb iedereen zo gemist! Weer lekker samen met mijn vriend dingen doen, al is het maar samen op bed liggen lezen ofzo, heerlijk! Hij is zo lief <3.
Oud 22-04-2012, 21:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij stelde spontaan voor even langs te komen nu ik terug ben van mijn weekje Bristol. Het was hooguit twee uurtjes maar het is zo gezellig <3 Hij is zo leuk en lief en ik ben echt belachelijk verliefd geloof ik.
Oud 27-04-2012, 12:52
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Weer lekker thuis na 5 weken in het buitenland te zijn geweest, ik heb iedereen zo gemist! Weer lekker samen met mijn vriend dingen doen, al is het maar samen op bed liggen lezen ofzo, heerlijk! Hij is zo lief <3.
Fijn is dat hè . Heb zelf vorig jaar een paar maanden in Azië gezeten en de meest simpele dingen zijn weer zo fijn om te doen als je thuiskomt.
Oud 27-04-2012, 15:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, de meest simpele dingen heb je dan echt gemist!
Oud 27-04-2012, 17:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik twee/drie weken op vakantie ben dan ben ik altijd weer blij dat ik als ik thuis ben weer een kroketje kan eten en een beschuitje met hagelslag Oh, en ik ben dan altijd benieuwd wat voor liedjes er hier op de radio zijn

OT: Na een dipje wat waarschijnlijk vooral in míjn hoofd zat gaat het nu weer supergoed We zijn de hele week samen geweest en dat is heerlijk Hij is nu aan het werk en ik heb ff een dagje voor mezelf en dat is ook fijn
Oud 29-04-2012, 19:35
ST*R
ST*R is offline
Vanmiddag even ruzie, maar gelukkig was het snel voorbij.
Verder gaat het super goed! Hij zei dat hij nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden als van mij <3 Hij is zo leuk en ik ben zooo blij dat hij mijn vriendje is! Kan niet wachten tot ik 'm weer zie
Oud 30-04-2012, 17:35
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
een van mijn beste vriendinnen heeft wat met mn ex.. voelt echt zo gek. vind het echt een naar idee
Oud 30-04-2012, 18:47
Cherry Springs
Citaat:
een van mijn beste vriendinnen heeft wat met mn ex.. voelt echt zo gek. vind het echt een naar idee
Dat lijkt me ook heel gek. Ik kwam vandaag een vriend van mij tegen en pas na een paar seconden had ik door dat mijn ex ook bij hem was. Ik blijf er wel een beetje naar van worden omdat ik het niet op prijs stel dat hij me voor mijn gevoel sinds het uit is gewoon negeert, maar ik weet dat ik daar verder niks over te zeggen heb, dus laat ik het maar gebeuren. Ik blijf het niet echt leuk vinden.
Oud 30-04-2012, 19:09
Bogart
Bogart is offline
Kansloos.
Oud 30-04-2012, 19:19
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ja het is echt een Klote gevoel, omdat het echt een goede vriendin is waarmee ik altijd veel van die relatie heb besproken. En hoewel het al ruim 2.5 jaar uit is en ik 0.0 gevoelens voor die ex koester, heeft ze echt mn vertrouwen beschaamd. Achter mijn rug om het aanleggen met hem.. ipv dat ze nr me toekomt van zus en zo zit de situatie, ik vind het heel erg maar hopelijk kan je er wat mee, is het echt: ja hij en ik zijn verliefd en ik kies voor hem. Heb dus geen idee of die vriendschap ooit nog wordt zoals het was.
Oud 01-05-2012, 09:15
Lorelei
Lorelei is offline
Bij ons gaat het allemaal lekker. Wij hebben een heel gezellig weekend gehad. Zondagavond beetje door de stad wandelen en 's avonds laat bij een tapasrestaurantje wat drinken onder het genot van een bakje knoflook-garnalen en wat brood. En gisteren vonden we het eigenlijk te druk hier om nog een keer de stad in te gaan (we waren ook allebei ietwat moe en brakkig) en hebben we spontaan besloten om naar een dorpje in de buurt te gaan waar mijn moeder woont en daar een beetje rond te gaan lopen op het marktje, in het zonnetje te liggen in het gras en even bij het muziek/bier-hoekje te hangen. Had mijn moeder ook niets verteld dus wij kwamen haar na een tijdje bij een terrasje tegen, en ze was helemaal verbaasd en blij. 's Avonds bij haar kaasfondue gegeten en daarna lekker thuis op de bank series kijken. Prima prima.
Oud 01-05-2012, 13:25
Verwijderd
Gaat niet zo heel goed.. We zitten allebei slecht in ons vel en dat heeft zn invloed op onze relatie. Het stomme is dat de relatie dus niet de oorzaak is van dat we niet zo lekker gaan...

Het lijkt erop dat we gisteren het ergste gehad hebben, maar toch voel ik me vandaag erg onzeker erover...
Oud 01-05-2012, 23:30
DAH
DAH is offline
Hoe voel ik me op relationeel gebied? Super! Morgen heb ik een date, en ik ben er redelijk zeker van dat we na morgen een stelletje zijn. ^_^
Oud 02-05-2012, 09:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Damn, het is echt leuk Zelfs als we kibbelen dan hebben we daar eigenlijk superveel lol in. We willen hetzelfde van dingen en we kunnen alles samen doen en ik ben echt blij gister hebben we samen een koffiezetapparaat gekocht. Ik krijg geen verhaal gebreid. Maar ik vind het zo leuk
Oud 02-05-2012, 10:41
ST*R
ST*R is offline
Hopelijk gat het snel weer beter Bartezz!

Zo hebben we een tijd lang geen ruzie en dan opeens twee dagen achter elkaar. Op koninginnedag vertelde hij me dat hij drugs gebruikt had. In zijn vriendenkring is dat best normaal, maar bij mij niet en ik ken het helemaal niet en ik vind het eigenlijk best wel eng. Zeker omdat ik er dus helemaal niks over weet en over wat het met je doet. Ik vond dat ik er wel redelijk normaal op reageerde, maar op een gegeven moment, toen ik er eigenlijk al over opgehouden was, werd hij opeens best boos over dat ik er zo'n punt van maakte. We denken er gewoon heel anders over, voor hem is het meer van 'owja ik heb trouwens gister een pilletje geslikt' terwijl het voor mij best een big deal is. Ik had ook liever gehad dat hij het op een rustig moment verteld had, als we met z'n 2en waren, niet als we tussen de dronken en feestvierende mensen in amsterdam staan. Maarja gister ochtend nog even over gepraat en toen was het wel weer goed. Maar nog steeds zit ik er wel een beetje mee dat hij het heeft gebruikt, misschien toch nog een keer over hebben.
Pff best een lang verhaal geworden, maar moest het even kwijt. Ik kan er ook echt best een tijd mee zitten als we ruzie hebben gehad.
Oud 02-05-2012, 11:40
T.M.
T.M. is offline
Zoals jij het nu overbregt, St*r, gaat hij laconiek om met drugs! En ik vind het ook dat hij dit allang had moeten vertellen. Wat als een pilletje 'verkeerd' valt? Kijk, ik keur het ook af, maar ik vind wel ALS je het gebruikt, je het doet met volle verstand (1. wat zit er in de pil 2. weinig alcohol 3. genoeg water drinken 4. niet te veel in een keer en etc.)...
Of drugs gebruik normaal is, laat ik in het midden.
Moeilijk voor je St*r....Je houdt van hem en je vind hem leuk, maar dit is wel een klap(je) in het gezicht.

omtopic: ik zie mij oud-vriendinnetje nog wel eens...maar ik wil echt niet met haar nu verder. Ik vind het prima zo. Ondertussen druk bezig met muziek en de studie! Ik voel me goed! Sinds jaren voel ik mij stabiel...Ik kan makkelijk omgaan met tegenslagen, teleurstelling. Ik heb meer kracht en energie, doorzettingsvermogen!
Ik ga er voor!!
Oud 02-05-2012, 17:44
DAH
DAH is offline
En toen was ze mijn vriendin. ^_^ Tijdens het kijken van een film op de bank hielden we elkaars handwn vast en na de film vrowg ik haar of ze helemaal officieel mijn vriendin wou zijn. Ik ben zo blij!
Oud 02-05-2012, 19:00
DAH
DAH is offline
En toen was het uit en vkel ik me redelijk kut...
Oud 02-05-2012, 19:04
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
En toen was het uit en vkel ik me redelijk kut...
Wat? hoe kan dat Kut man!
Oud 02-05-2012, 19:11
DAH
DAH is offline
Citaat:
Wat? hoe kan dat Kut man!
Ze was overwhelmed en zei te snel ja... Ze kon het wel verwachten, volgens mij, maar het is geen super grote verrassing. Ze gedroeg zich al ietwat minder.
Oud 02-05-2012, 20:23
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Balen zeg.. Jammer
Oud 03-05-2012, 09:16
Catch
Catch is offline
Soms loopt het even niet en dan is hij er echt voor me, maar ik merk dat hij dat wel lastig vindt. Ik moet een beetje voorzichtig met 'm zijn.
Oud 03-05-2012, 15:14
DAH
DAH is offline
Ik heb de sterkte behoefte om te schreeuwen... Dat wordt vanavond Skyrim...
Oud 04-05-2012, 12:20
Cherry Springs
Nou, lekker is dat. Hij heeft het uitgemaakt. Sukkel.
Oud 04-05-2012, 12:22
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou, lekker is dat. Hij heeft het uitgemaakt. Sukkel.
Zo, dat was plotseling. Waarom?
Oud 04-05-2012, 13:38
DAH
DAH is offline
Ik heb de volledige radiostilte na een dag doorbroken... Nu maar kijken of en hoe ze reageerd... :/
Oud 04-05-2012, 13:50
Cherry Springs
Citaat:
Zo, dat was plotseling. Waarom?
Hij vond me toch minder leuk dan ik hem. Het stomme is, ik weet precies wat zijn slechte kanten zijn, waarom het niet zou werken en ik niet met hem oud zou willen worden, maar ik wilde het toch met hem volhouden en hij wilde dat niet. Dus, dat is kut. En hij zegt dan ook niks voor hij het besluit ofzo.
Oud 04-05-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de volledige radiostilte na een dag doorbroken... Nu maar kijken of en hoe ze reageerd... :/
een héle dag volledige radiostilte? petje af.
Oud 04-05-2012, 18:22
DAH
DAH is offline
Citaat:
Het was heel zwaar... D: Oke, nee...
Oud 04-05-2012, 20:52
kita
kita is offline
Citaat:
Zoals jij het nu overbregt, St*r, gaat hij laconiek om met drugs! En ik vind het ook dat hij dit allang had moeten vertellen. Wat als een pilletje 'verkeerd' valt? Kijk, ik keur het ook af, maar ik vind wel ALS je het gebruikt, je het doet met volle verstand (1. wat zit er in de pil 2. weinig alcohol 3. genoeg water drinken 4. niet te veel in een keer en etc.)...
Of drugs gebruik normaal is, laat ik in het midden.
Moeilijk voor je St*r....Je houdt van hem en je vind hem leuk, maar dit is wel een klap(je) in het gezicht.
Pff wat overdreven zeg. Laat die jongen lekker een beetje experimenteren, niks mis mee. St*r, niet een big deal van maken, dat jaagt hem alleen maar in het harnas. En geloof mij, een pilletje op zn tijd kan echt geen kwaad
Oud 05-05-2012, 07:16
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die dag was aanzienlijk lange dan de relatie duurde, dus wat dat betreft...
Oud 05-05-2012, 09:55
DAH
DAH is offline
Citaat:
Die dag was aanzienlijk lange dan de relatie duurde, dus wat dat betreft...
Het was/is gewoon kut omdat ik niets hoor. Ze is nergens online en ik ben echt heel slecht geinformeerd... En ik ben gewoon een aansteller en hopeloos geval, wat dit betreft.
Oud 05-05-2012, 09:56
Cherry Springs
Het voelt kut, ik was nog helemaal niet klaar met hem, en ook al vind ik eigenlijk dat ie me niet verdiende wil ik gewoon terug naar hoe het was, gezellig samen langs de gracht lopen of in bed liggen en gewoon lief voor elkaar zijn. Het gevoel gedumpt te zijn is op deze manier best wel nieuw voor me. Nogal een deuk in mijn ego.

En DAH, probeer afleiding te zoeken en geen contact met haar op te zoeken. Als ze je dingen te vertellen heeft dan hoor je dat vanzelf wel, het is voor haar alleen maar vervelend als ze niet je vriendin wil zijn en jij de hele tijd dingen van haar wil horen.
Oud 05-05-2012, 10:52
DAH
DAH is offline
Het enigste wat ik gedaan heb was reageren op facebook, op een foto van haar nieuwe hond. Ik stalk haar niet de wanhoop in, volgens mij.
Oud 06-05-2012, 22:15
Cherry Springs
Jeetje wat een heftig weekend. Ik was niet alleen van streek vanwege het vriendje die het vrijdag uitmaakte, maar ook vanwege de eerdere ex die me totaal leek te negeren alsof hij wilde dat ik nooit in zijn leven was geweest. Dat vond ik erg pijnlijk, maar zaterdag was er een feestje waar ik heenging, net zoals wat gemeenschappelijke vrienden. Hij negeerde me de hele avond, en ik was er heel boos over maar heb hem er toen niet over benaderd omdat ik te overstuur was. Vandaag besluit ik onze gemeenschappelijkste vriend eens te benaderen over hoe hij het gister vond gaan en hij zei dat hij het best wel ongemakkelijk vond, en dat mijn ex er ook moeite mee had. Plotseling word ik door de ex gebeld, over dat hij toch wel even wil praten enzo. Uiteindelijk kwam hij langs en praatten we over hoe het ging en hoe het was gegaan en dat hij wist dat het uitwas met het andere vriendje en hij me daarom niet wilde lastigvallen gister en dat soort dingen. Ik snap eropeens veel meer van en ik ben heel opgelucht dat hij er niet op terugkijkt alsof het een grote fout was, al die tijd die we samen waren. Geeft toch weer veel gemoedsrust.
Oud 08-05-2012, 23:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Knuffel, CS! Wat plots en vervelend!
Oud 14-05-2012, 11:32
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Jeetje, dan ontmoet je iemand waar je gelijk een klik mee hebt en die jou ook heel leuk en interessant vindt, heeft ze al drie jaar een vriend. Pffffffffffffrt!
Oud 14-05-2012, 13:08
tuttebel
tuttebel is offline
even een dipje, beiden voelen we het en beiden kunnen we er niet echt iets aan doen omdat het vooral ligt aan het feit dat we 40 uur per week aan t werk zijn. we praten er gelukkig wel heel open over (dat kan gelukkig wel heel goed ). toch lastig, je ziet elkaar minder, wanneer je elkaar wel ziet ben je vooral moe en heb je eigenlijk geen zin hebt om actief iets te ondernemen, maar dat is juist de manier waarop het leuker wordt! we moeten dus eigenlijk nog uitvogelen hoe dat werkt, een relatie onderhouden als je beiden werkt.
en het feit dat het op mn werk een beetje kut is helpt ook niet mee, zit in een beetje in een down-periode.
Oud 14-05-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, dan ontmoet je iemand waar je gelijk een klik mee hebt en die jou ook heel leuk en interessant vindt, heeft ze al drie jaar een vriend. Pffffffffffffrt!
Het zit jou ook altijd tegen he met de meiskes.
Oud 14-05-2012, 15:01
RienoBieno
RienoBieno is offline
In een woord kansloos
Oud 14-05-2012, 23:31
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Het zit jou ook altijd tegen he met de meiskes.
Met de dames die ik interessant vind wel ja. God heeft een naar soort humor!
Oud 15-05-2012, 08:22
ST*R
ST*R is offline
Hopelijk gaat het snel beter tuttubel!
Ik zit de laatste tijd ook niet helemaal lekker in mn vel door het afstuderen. Ik heb er al zoveel tijd aanbesteed maar het lijkt maar niet op te schieten en de einddatum komt steeds meer dichterbij..
Vanavond zie ik ein-de-lijk mijn vriendje weer, en ik kan echt niet wachten!!!!

Regels voor berichten