Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 19:54
Verwijderd
Goed, deze overprating was toch echt te erg.
Advertentie
Oud 07-02-2012, 19:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
YAR ik heb Sanne ingehaald.
Ik niet. Dan moet ik nog 17 posts. Maar zo veel heb ik niet te melden vandaag. Behalve dat ik morgen toch echt, echt even mijn computer in elkaar moet zetten. Of nou ja, hij zit nu wel in elkaar (duh), maar even met de nieuwe kast, processor en alles, checken of het allemaal goed is. En dan een doos halen bij de Karwei en die volproppen met die kast en allemaal andere zooi, om op te sturen naar Finland, want anders kom ik daar en heb ik geen computer en dat kan natuurlijk niet!
Oud 07-02-2012, 19:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
eXistenZ (:') @ titel) is best een kutfilm, wat ik me ervan kan herinneren.
Nonsens. En die titel is gewoon het ding waar het over gaat.
Oud 07-02-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
YAR ik heb Sanne ingehaald.
Zal ze blij mee zijn
Oud 07-02-2012, 19:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zal ze blij mee zijn
Ze zal zo wel gaan naamzoeken en terecht komen in saai en dan gaan spammen.
Oud 07-02-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ze zal zo wel gaan naamzoeken en terecht komen in saai en dan gaan spammen.
Dat dacht ik ook al. En verder, ik zou ook wel iets interessants willen posten, maar eigenlijk heb ik helemaal niks te vertellen of zo.
Oud 07-02-2012, 19:59
Carn
Carn is offline
Banlieue 13 is een puike actiefilm ja
Oud 07-02-2012, 20:00
Verwijderd
pfff bijna 20 min P&W gekeken en het gaat alleen nog maar maar over die stomme elfstedentocht. Nu weten we het wel!!
Oud 07-02-2012, 20:02
Verwijderd
Oh, Vowel, volgens mij las ik laatst ergens dat mensen je zouden omschrijven als gemeen, maar ik vind je helemaal niet gemeen. Of had ik dat niet moeten zeggen?
Oud 07-02-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
pfff bijna 20 min P&W gekeken en het gaat alleen nog maar maar over die stomme elfstedentocht. Nu weten we het wel!!
Irritant eah :') In de kranten ook. Kan de afgelopen weken geen Volkskrant openslaan zonder minimaal drie pagina's aan OMG ELFSTEDENTOCHTFAPFAPFAP
Oud 07-02-2012, 20:04
Verwijderd
Iedereen die nu al genoeg heeft van de elfstedentocht is niet patriottisch genoeg. Toon eens wat liefde voor het vaderland, kinderen.
Verwijderd
Citaat:
Ze zitten er weer hoor, Erben, Erik en Mark :')
Hehe
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh, Vowel, volgens mij las ik laatst ergens dat mensen je zouden omschrijven als gemeen, maar ik vind je helemaal niet gemeen. Of had ik dat niet moeten zeggen?
Oh, is dat zo? Nou misschien omdat ik in saai over het algemeen ook niet gemeen ben hoor. Dank je.

Soms kan ik wel gemeen zijn, maar sommige mensen hebben het ook gewoon nodig!
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Iedereen die nu al genoeg heeft van de elfstedentocht is niet patriottisch genoeg. Toon eens wat liefde voor het vaderland, kinderen.
Oud 07-02-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik noemde nu allemaal 'geschikt voor 17jarige meisjes' films op, maar buiten dat moet men ook The Big Lebowski, Before Sunrise, Irréversible, Festen en A Beautiful Mind kijken. En Simon en Naked en Reservoir Dogs en The Dreamers. The Dreamers is met veel naakt.
Films van Noé aanraden, hrm. Vind je dat niet meer materiaal voor de door de wol geverfde liefhebber? Anders wil ik ook wel Seul Contre Tous adviseren
Oud 07-02-2012, 20:06
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Dingaantouwtje naamzoek, waarom krijg ik steeds mailtjes van je fanhyve?
Ik wil geen mailtjes van hyves of je fanclub, zeker niet als ik al honderd keer op het afmeldlinkje heb geklikt! Kappen aub!
Die hyves beheer ik niet. Zover ik weet nodigen zij de hele tijd willekeurige mensen uit. Ik heb echt geen idee hoe jij daarbij bent uitgenodigd
Oud 07-02-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Die elfstedentocht zit me tot op boven mijn Noren.
Oud 07-02-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat pas één keer heel erg gehad. Of nou ja, meerdere keren, maar vooral bij de originele versie van The Ring. En bij the Grudge. En bij Dark Water. Omg. Die Japanners zijn zo ziek.
Serieus? Ik ben immuun voor die typische Aziatische stijl. De enige nare ervaring (lees: dus goed!) heb ik met Audition gehad. Maar dat komt ook omdat het een a-typische horror is, waarin aan binding wordt gedaan met de hoofdpersoon. Of zo.
Oud 07-02-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Die elfstedentocht zit me tot op boven mijn Noren.
Ik vind dat een slecht iets. Breng de liefde gewoon maar op, dat is echt voor iedereen beter.
Oud 07-02-2012, 20:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Films van Noé aanraden, hrm. Vind je dat niet meer materiaal voor de door de wol geverfde liefhebber? Anders wil ik ook wel Seul Contre Tous adviseren
Hmm ja, maar Irréversible is toch wel een film die mensen kunnen kijken als geen filmfanaat zijn? Vind ik..
Oud 07-02-2012, 20:11
Verwijderd
http://www.nrc.nl/schaatskoorts/ waar gaat het heen met deze wereld
Verwijderd
Citaat:
Over enge films gesproken, heb net eXistenZ gezien. Eng op een andere manier enzo.
Toffe film, man. Ik houd sowieso wel van Cronenberg (of is het Kronenberg?) <3
Verwijderd
O en ik heb antwoord op dit namelijk:

Citaat:
wat ontzettend gaaf om te horen!! nu je t zegt herinner ik het me weer,, echt heel mooi om zo terug te horen, dat je t zo goed onthouden hebt! én dat je er ook iets mee hebt kunnen doen, echt prachtig!

bedankt voor je lieve krabbel, kat! (wat n woordgrap )

xx
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat een slecht iets. Breng de liefde gewoon maar op, dat is echt voor iedereen beter.
Neen. De Elfstedentocht is het carnaval voor boven de rivieren. Daar weiger ik liefde voor op te brengen.
Oud 07-02-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:

Wat fijn dat je haar toch geschreven hebt, en dan ook nog zoiets leuks terugkrijgt.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Serieus? Ik ben immuun voor die typische Aziatische stijl. De enige nare ervaring (lees: dus goed!) heb ik met Audition gehad. Maar dat komt ook omdat het een a-typische horror is, waarin aan binding wordt gedaan met de hoofdpersoon. Of zo.
Oh nee. Immuun? Hoe kan dat nou? Ik vond Audition ook creepy. Maar zoals ik al zei: ik vind heel veel dingen eng, of ranzig, of ontzettend schrikwekkend. Ik spring bij het minste of geringste op, hoor. /weak
Verwijderd
Citaat:
Neen. De Elfstedentocht is het carnaval voor boven de rivieren. Daar weiger ik liefde voor op te brengen.
De nationale eenheid is ver te zoeken.
Oud 07-02-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja, maar Irréversible is toch wel een film die mensen kunnen kijken als ze geen filmfanaat zijn? Vind ik..
Nou ja, als je cinematografisch niet veel gewend bent ga je geen leuk filmavondje hebben met Noé, over het algemeen
Oud 07-02-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn dat je haar toch geschreven hebt, en dan ook nog zoiets leuks terugkrijgt.

Ik spam trouwens een beetje, gewoon om Sanne te klieren.
Oud 07-02-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
De nationale eenheid is ver te zoeken.
Eenheid in onenigheid
Oud 07-02-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:

Ik spam trouwens een beetje, gewoon om Sanne te klieren.
Van mij mag je wel even doorspammen, hoor.
Verwijderd
Citaat:
Eenheid in onenigheid
Nederland heeft een nationale vijand nodig. We kunnen kiezen uit Wilders, Islam, Duitsland, Rusland, Amerika en Joden.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou ja, als je cinematografisch niet veel gewend bent ga je geen leuk filmavondje hebben met Noé, over het algemeen
Fair enough. Nu zou ik sowieso de "term" leuk niet zo snel in de mond nemen bij dat soort films. En ik zie nu pas dat ik een woord ben vergeten in de post die jij citeerde.
Verwijderd
Oh en Finland.
Verwijderd
Citaat:
Oh nee. Immuun? Hoe kan dat nou? Ik vond Audition ook creepy. Maar zoals ik al zei: ik vind heel veel dingen eng, of ranzig, of ontzettend schrikwekkend. Ik spring bij het minste of geringste op, hoor. /weak
De schrikmomenten liggen nogal voor de hand en, nu komt het, als je er één gezien hebt hoef je de rest eigenlijk niet meer te kijken. Stilistisch zijn het fijne films hoor, maar qua schrikken of spanning is het maar ach.

Ichii the Killer is trouwens ook hilarisch! Smakelijk om moeten lachen, met die gekke Kakahari. Tot onbegrip van andere mensen, overigens
Oud 07-02-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nederland heeft een nationale vijand nodig. We kunnen kiezen uit Wilders, Islam, Duitsland, Rusland, Amerika en Joden.
Of Het IJs. Net zoals dat Het Water onze nationale vijand is. Men moet wel consequent zijn.
Oud 07-02-2012, 20:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Lol, wtf?
Verwijderd
Citaat:
Of Het IJs. Net zoals dat Het Water onze nationale vijand is. Men moet wel consequent zijn.
Verwijderd
Citaat:
Fair enough. Nu zou ik sowieso de "term" leuk niet zo snel in de mond nemen bij dat soort films. En ik zie nu pas dat ik een woord ben vergeten in de post die jij citeerde.
Fixed

Nee, maar eh, ja. RfaD is ook echt een moker, net als Magnolia en die andere titels. Voor een leek zou ik toch kalmer beginnen denk ik.
Oud 07-02-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Dit is niet eens nasynchronisatie, het is overprating. Met één stem die zonder enige emotie alle tekst voorleest. Je ziet mensen rennen en schreeuwen en dan een stem die volledig toonloos leest: 'ho. ho. blijf staan. slet. kom hier. ik schiet je dood.' Met een dienstplichtigenaccent. En hij klinkt alsof hij het per moment vertaalt, compleet met 'ehhh' ertussendoor.
Oud 07-02-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is nu een bindende factor. Die moet je niet verspillen.
Oud 07-02-2012, 20:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De schrikmomenten liggen nogal voor de hand en, nu komt het, als je er één gezien hebt hoef je de rest eigenlijk niet meer te kijken. Stilistisch zijn het fijne films hoor, maar qua schrikken of spanning is het maar ach.

Ichii the Killer is trouwens ook hilarisch! Smakelijk om moeten lachen, met die gekke Kakahari. Tot onbegrip van andere mensen, overigens
Ja, maar het zijn niet alleen de schrikmomenten die ik eng vind. Ik zit letterlijk de hele film door in spanning. Met dat rare gevoel in je onderbuik? Vooral tijdens de eerste keer dat ik ze keek, omdat ik niets wist wat ik kon verwachten. Toen ik ze eenmaal had gezien wist ik op welke momenten ik kon relaxen! Maar dat geluid en die sfeer en en, omg, ik vind dat zo eng. En ik krijg er nachtmerries van, en het gevoel dat ik ieder moment besprongen kan worden door dingen die zich in donkere hoekjes schuilhouden.

Hilarisch, pfft.
Oud 07-02-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is nu een bindende factor. Die moet je niet verspillen.
Maar een nationale vijand is toch ook een bindende factor?
Oud 07-02-2012, 20:21
Verwijderd
Als Nederland echt zoiets als eenheid wil maken moeten ze een nationale kunst ontwikkelen waar het hele volk op z'n minst een beetje iets mee heeft en de rest van de wereld niet. En die overal promoten met vlaggetjes. En aan álle kinderen laten zien. Dat is heel effectief. Vooral als we over een paar jaar België ingelijfd hebben is dat nuttig, om die Belgen een beetje te binden.
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik gezien. Vond het nou niet echt OMG het ergste ooit.
Verwijderd
Citaat:
Maar een nationale vijand is toch ook een bindende factor?
Ja! Ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde dat het nu een nationale liefde is.
Oud 07-02-2012, 20:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
Als Nederland echt zoiets als eenheid wil maken moeten ze een nationale kunst ontwikkelen waar het hele volk op z'n minst een beetje iets mee heeft en de rest van de wereld niet. En die overal promoten met vlaggetjes. En aan álle kinderen laten zien. Dat is heel effectief. Vooral als we over een paar jaar België ingelijfd hebben is dat nuttig, om die Belgen een beetje te binden.
Wat dacht je van drop?
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Fixed

Nee, maar eh, ja. RfaD is ook echt een moker, net als Magnolia en die andere titels. Voor een leek zou ik toch kalmer beginnen denk ik.
Ja, Magnolia. Dat is waar hoor. De eerste keer dat ik die zag was ik 14 of 15. We moesten met school verplicht naar het filmhuis en daar werd 'ie gedraaid. Nou, dan ben je een puber en je let toch niet op, en toen opeens begon het kikkers te regenen en ik had echt zoiets van "Wtf?"

Jaren later heb ik hem toen in alle rust nog een keer gekeken en dat was iets meer geslaagd.
Verwijderd
Citaat:

Ik zei toch dat je het moest doen
Verwijderd
Citaat:
Ja! Ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoelde dat het nu een nationale liefde is.
Alleen is het nu geen nationale liefde.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten