Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2012, 21:11
Vowel
Vowel is offline

Awwww. <3
Advertentie
Verwijderd
Ik heb geen leven
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Awwww. <3
omg

En ook lekker bovenaan de pagina <3
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb geen leven
Ik ook niet.
Oud 11-02-2012, 21:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
omg

En ook lekker bovenaan de pagina <3
Oh, dat was niet gepland hoor.
Oud 11-02-2012, 21:12
Verwijderd
Nee, maar dat is gewoon mooi meegenomen
Oud 11-02-2012, 21:13
Vowel
Vowel is offline
Ik wil ook een kat. Of twee. Of vijf!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh, er wordt superlang niks gepost, ik zeg wat en ineens is er een gesprek gaande...

[/gangmaker]
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind katten arrogante kutbeesten.
Oud 11-02-2012, 21:14
Vowel
Vowel is offline
Trimm for president!
Oud 11-02-2012, 21:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja nou goed. Honden hebben baasjes, katten hebben personeel?

Ik wil nog steeds een kat!
Oud 11-02-2012, 21:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oud 11-02-2012, 21:18
Verwijderd
Katten zijn heerlijk <3
Oud 11-02-2012, 21:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm for president!

Citaat:
Ja nou goed. Honden hebben baasjes, katten hebben personeel?
Ja, zoiets. Maar ik heb sowieso niks met huisdieren. Ze zijn net als kinderen: Je kan er niks mee, ze kosten klauwen met geld en schijten de hele boel onder.
Als ik dieren wil zien ga ik wel naar de dierentuin ofzo. Of ik kijk naar Animal Planet.
Oud 11-02-2012, 21:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Katten zijn cool. Ze zijn zacht en fluffy en spinnen en zo.
Oud 11-02-2012, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat merk jij niet, omdat jij het enige wezen bent dat nog arroganter is dan katten.
Oud 11-02-2012, 21:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Katten zijn cool. Ze zijn zacht en fluffy en spinnen en zo.
Ik heb knuffels. Die zijn ook zacht en fluffy, maar houden hun bek gewoon en gaan niet over je hoofd heen lopen/op je benen liggen als je probeert te slapen.
Verwijderd
Je kunt ze knuffelen en ze troosten je als je verdrietig bent.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Ja, zoiets. Maar ik heb sowieso niks met huisdieren. Ze zijn net als kinderen: Je kan er niks mee, ze kosten klauwen met geld en schijten de hele boel onder.
Als ik dieren wil zien ga ik wel naar de dierentuin ofzo. Of ik kijk naar Animal Planet.
Ja klopt. Ze kosten wel tijd en geld, maar ze zijn toch (soms) ook best lief. En het is wel lekker om niet helemaal alleen te zijn als je lekker op de bank hangt, beetje aanspraak en zo? Tenminste, ik vind dat altijd lekker.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat merk jij niet, omdat jij het enige wezen bent dat nog arroganter is dan katten.
Oud 11-02-2012, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je kunt ze knuffelen en ze troosten je als je verdrietig bent.
Knuffels.

Citaat:
En het is wel lekker om niet helemaal alleen te zijn als je lekker op de bank hangt, beetje aanspraak en zo? Tenminste, ik vind dat altijd lekker.
Radio/TV.
Oud 11-02-2012, 21:23
Verwijderd
Knuffels troosten je niet als je verdrietig bent.
Oud 11-02-2012, 21:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heehee, ik heb Consolation Carrot, ja!

Mja, ik zal wel defect zijn ofzo. [/ongevoelige autist]
Oud 11-02-2012, 21:24
Vowel
Vowel is offline
Nee, ik kan het best begrijpen hoor. Je hoeft dan ook nooit rekening te houden met..

Hmm, denk ik gewoon een kwestie van het afwegen van voor- en nadelen.
Oud 11-02-2012, 21:24
Em.
Em. is offline
Citaat:
[afbeelding]

Awwww. <3
Omg, do want. <3

En katten zijn heel verschillend. Sommigen zijn heel lief en aanhankelijk, anderen accepteren dat jij ook bij hén in huis woont, mits je ze eten geeft en de deur voor hun snorharen opent (ja, ook als dit de derde keer in één minuut is en ook als ze het zelf kunnen) en anderen zijn heel stoer totdat jij langsloopt en ze als een malloot met je mee gaan rennen.

En katten zijn leuk.
Oud 11-02-2012, 21:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben ook echt de enige persoon die ik ken die niet van katten/dieren houdt, dus ik snap ook wel dat ik de weirdo ben hoor.

Maar ik ben dan dus weer zo dat ik panisch word als iemand aan m'n knuffels zit.
Oud 11-02-2012, 21:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
Oud 11-02-2012, 21:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben ook echt de enige persoon die ik ken die niet van katten/dieren houdt, dus ik snap ook wel dat ik de weirdo ben hoor.

Maar ik ben dan dus weer zo dat ik panisch word als iemand aan m'n knuffels zit.
Awwww. Je kunt je dus wél hechten aan voorwerpen maar niet aan levende dieren?
Oud 11-02-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:

Dan heb je aan mij een slechte, want ik vind het grappig om met de dierbare knuffels van mensen te gooien enzo.

Absinthe Uice naamzoek.
Oud 11-02-2012, 21:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Awwww. Je kunt je dus wél hechten aan voorwerpen maar niet aan levende dieren?
Voorwerpen zijn makkelijker dan levende wezens.

Citaat:
Dan heb je aan mij een slechte, want ik vind het grappig om met de dierbare knuffels van mensen te gooien enzo.
Een vriendin van mij doet dat dus ook altijd. M'n Vark heeft ze al helemaal geplet. Ze slaat altijd op z'n hoofd en gebruikt 'm als kussen en nu is 'ie helemaal groezelig en zitten er pluisjes aan en hangt z'n oortje los. Ik kan daar echt ZO kwaad om worden. Pas wou ze dat ook bij m'n knuffelwortel doen en toen heb ik 'r maar even afgesnauwd en gewaarschuwd dat ze daar echt met d'r poten van af moest blijven, want anders...
Srsly, echt niet tof.
Oud 11-02-2012, 21:39
Verwijderd
Awh
Oud 11-02-2012, 21:40
Verwijderd
Nu mis ik eigenlijk mijn eigen katten. Én knuffels
Oud 11-02-2012, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik hou ook niet zo van katten, en ook niet echt van huisdieren in het algemeen.
Oud 11-02-2012, 21:42
Em.
Em. is offline
Als klein kind ben ik eens WOEST geworden op mijn nichtje omdat ze met mijn beer zat te kloten. Ze ging erop zitten (oké, het is een grote beer, ik gebruikte 'm ook altijd als zitzak) en dan op en neer wippen en lachen of zoiets. En ze luisterde niet naar me als ik zei dat ze eraf moest. Woedend was ik. En toen was ze een beetje bang voor me, geloof ik.
Oud 11-02-2012, 21:43
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Nu mis ik eigenlijk mijn eigen katten. Én knuffels
Wat is dat toch met meiden en hun knuffels?

Zoveel meiden die knuffels hebben terwijl ze 20+ zijn.
Oud 11-02-2012, 21:45
Verwijderd
Knuffels zijn gewoon knuffels. Ze zijn schattig. En fluffy.

En in feit val ik voor alles wat schattig en fluffy is.
Oud 11-02-2012, 21:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Chicks houden van knuffelen, yo.

Maar schattige knuffels zoals beertjes enzo vind ik lame. Ik heb een kamperkonijn, broccoli, wortel, debiele pinguin, snor met een snor, 2 microbes en een bracchiosaurus.
Oud 11-02-2012, 21:47
Verwijderd
Ik heb sinds groep vier geen knuffels meer, want er werd in de klas een keertje over gepraat en iedereen hield vol dat hij/zij geen knuffels meer had en toen durfde ik niet t zeggen dat ik ze wel had en toen heb ik meteen al mijn knuffels aan mijn zusje gegeven. Ook de knuffel waar ik mee sliep.
Oud 11-02-2012, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Och, ik durf ook gewoon toe te geven dat ik nog steeds duim en dat ik flip als ik m'n frummel kwijt ben, dus dan kan het hebben van knuffels er ook nog wel bij.
Oud 11-02-2012, 21:50
Verwijderd
Ik had vroeger kleine hondjes. Die waren ooit ooit ooit in een ver verleden een keer in een actie bij de een of andere supermarkt waar mijn moeder toen op het hoofdkantoor werkte. Ik kreeg er een, en wou die absoluut niet meer loslaten zo ongeveer. Toen hebben mijn ouders er een stuk of 10 verzameld. 2 in bed, 2 in de auto, 2 in een luiertas ofzo , 2 in een box en 2 reserve voor als ze gewassen moesten worden . Ik heb er nu nog 3 ofzo, de rest is allemaal kapot gegaan. Geen oren/staarten/ogen meer enzo. Maar ze zijn dus niet in Leiden. Sowieso dat ik die mee ga nemen de volgende keer dat ik bij mijn ouders ben
Oud 11-02-2012, 21:52
Verwijderd
Hoe vaak ga jij eigenlijk naar huis? Want je ouders wonen in Friesland, toch? Dat is best een eindje..
Oud 11-02-2012, 21:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Chicks houden van knuffelen, yo.

Maar schattige knuffels zoals beertjes enzo vind ik lame. Ik heb een kamperkonijn, broccoli, wortel, debiele pinguin, snor met een snor, 2 microbes en een bracchiosaurus.
Mag ik de debiele pinguin zien?
Oud 11-02-2012, 21:53
Verwijderd
Klopt. Vorig jaar (vanaf het moment dat ik op mezelf ging wonen tot aan nieuwjaar zeg maar) ben ik denk 4 of 5 keer thuis geweest? En dit jaar was ik nog op 1 en 2 januari bij ze, maar verder nog niet thuis geweest. Ik wil nu wel weer heel graag, maar dat duurt nog even tot ergens halverwege maart voordat ik weer tijd heb. Dus dat is wel een beetje balen eigenlijk.

Het probleem bij mij is dat ik op vrijdag al naar mijn ouders wil. En dan moet ik dus vrijdagmiddag/zaterdag/zondag geen plannen hebben.
Oud 11-02-2012, 21:54
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Och, ik durf ook gewoon toe te geven dat ik nog steeds duim en dat ik flip als ik m'n frummel kwijt ben, dus dan kan het hebben van knuffels er ook nog wel bij.
je frummel?
Oud 11-02-2012, 21:55
Verwijderd
En geheel zonder vertragingen ben ik meestal 4 uur in totaal onderweg, van deur naar deur. Dan word ik wel altijd door mijn ouders opgehaald van het station in Leeuwarden, en reken ik even de achterlijke tijd die ik van te voren wegga uit angst de trein te missen mee.
Oud 11-02-2012, 21:58
Verwijderd
Poe, dat is wel erg lang onderweg zijn. Voor één dagje doe je dat inderdaad niet.
Oud 11-02-2012, 21:59
Verwijderd
Citaat:
en reken ik even de achterlijke tijd die ik van te voren wegga uit angst de trein te missen mee.
Hoelang is die 'achterlijke tijd' dan? Ik ben ook vaak bang om de trein te missen, dan zorg ik meestal dat ik 15 à 20 minuutjes eerder op het station ben
Verwijderd
Ik doe het wel eens voor hele korte tijd hoor . Als een vriendin in Stiens zit en me nodig heeft spring ik zo op de trein hoor . Maar het is gewoon een heel eind ja. En daar heb ik lang niet altijd zin in.
Verwijderd
Citaat:
Hoelang is die 'achterlijke tijd' dan? Ik ben ook vaak bang om de trein te missen, dan zorg ik meestal dat ik 15 à 20 minuutjes eerder op het station ben
10-15 minuten ja
Oud 11-02-2012, 22:01
Verwijderd
Van in de trein zitten wordt ik ook altijd zo moe. Over moe gesproken, ik val bijna rechtop in slaap, dus misschien ga ik maar eens naar bed. Al zo'n vijf dagen lang hoop ik elke dag als ik wakker wordt dat ik niet meer ziek ben, en ik ben nog steeds ziek.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten