Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En katten zijn heel verschillend. Sommigen zijn heel lief en aanhankelijk, anderen accepteren dat jij ook bij hén in huis woont, mits je ze eten geeft en de deur voor hun snorharen opent (ja, ook als dit de derde keer in één minuut is en ook als ze het zelf kunnen) en anderen zijn heel stoer totdat jij langsloopt en ze als een malloot met je mee gaan rennen. En katten zijn leuk. ![]()
|
Ik ben ook echt de enige persoon die ik ken die niet van katten/dieren houdt, dus ik snap ook wel dat ik de weirdo ben hoor.
Maar ik ben dan dus weer zo dat ik panisch word als iemand aan m'n knuffels zit. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Absinthe Uice naamzoek. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Srsly, echt niet tof.
|
Als klein kind ben ik eens WOEST geworden op mijn nichtje omdat ze met mijn beer zat te kloten.
![]() ![]()
|
Chicks houden van knuffelen, yo.
Maar schattige knuffels zoals beertjes enzo vind ik lame. Ik heb een kamperkonijn, broccoli, wortel, debiele pinguin, snor met een snor, 2 microbes en een bracchiosaurus.
|
Verwijderd
|
Ik heb sinds groep vier geen knuffels meer, want er werd in de klas een keertje over gepraat en iedereen hield vol dat hij/zij geen knuffels meer had en toen durfde ik niet t zeggen dat ik ze wel had en toen heb ik meteen al mijn knuffels aan mijn zusje gegeven. Ook de knuffel waar ik mee sliep.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had vroeger kleine hondjes. Die waren ooit ooit ooit in een ver verleden een keer in een actie bij de een of andere supermarkt waar mijn moeder toen op het hoofdkantoor werkte. Ik kreeg er een, en wou die absoluut niet meer loslaten zo ongeveer. Toen hebben mijn ouders er een stuk of 10 verzameld. 2 in bed, 2 in de auto, 2 in een luiertas ofzo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Klopt. Vorig jaar (vanaf het moment dat ik op mezelf ging wonen tot aan nieuwjaar zeg maar) ben ik denk 4 of 5 keer thuis geweest? En dit jaar was ik nog op 1 en 2 januari bij ze, maar verder nog niet thuis geweest. Ik wil nu wel weer heel graag, maar dat duurt nog even
![]() Het probleem bij mij is dat ik op vrijdag al naar mijn ouders wil. En dan moet ik dus vrijdagmiddag/zaterdag/zondag geen plannen hebben. |
![]() |
|
|