Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2012, 20:16
Verwijderd
Oh jee, Balance heeft een topic gestart op psych, ze vraagt naar ervaringen met alternatieve geneeswijzen. Nou wil ik natuurlijk niemand opjutten, maar let the flaming commence
Advertentie
Oud 22-02-2012, 20:17
Verwijderd
Ik niet, want ik ben aardig.
Verwijderd
Eigenlijk lijkt het me wel eng om iemand van het forum echt te meeten. Maar het lijkt me ook wel weer best wel leuk
Verwijderd
Ik ook niet, want ik barst in tranen uit bij de gedachte mensen misschien wel te kwetsen.
Oud 22-02-2012, 20:18
Verwijderd
Zijn jullie ook altijd para als je je fiets ergens hebt staan? En dan niet voor je huis/in de schuur, maar ergens anders?

Ik ben er nu gewoon zo'n beetje van overtuigd dat hij weg is als ik hem morgen ga ophalen.
Oud 22-02-2012, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie ook altijd para als je je fiets ergens hebt staan? En dan niet voor je huis/in de schuur, maar ergens anders?

Ik ben er nu gewoon zo'n beetje van overtuigd dat hij weg is als ik hem morgen ga ophalen.
Dat is wel herkenbaar, inderdaad. Maar daarom laat ik hem ook meestal niet ergens anders staan.
Oud 22-02-2012, 20:20
Verwijderd
Ja hij staat helemaal vast aan een lantaarnpaal hoor, ook langs een weg waar nooit zoveel mensen langskomen, niet midden in de stad ofzo.

Maar toch
Oud 22-02-2012, 20:21
Verwijderd
Nee, mijn fiets kan zich prima alleen los redden. (behalve dat ik geen fiets heb, maar toen ik die nog wel had maakte ik me er ook nooit zorgen over)
Oud 22-02-2012, 20:22
Verwijderd
Ondanks dat je denkt dat hij er morgen niet meer is, zal hij er toch wel zijn *aai*
Oud 22-02-2012, 20:22
Verwijderd
Oke na lang nadenken mijn lijstje gemeet/gezien, ongeveer op volgorde en vast nog wat vergeten:

Quis, Absinthe, Lorelei, Fizzle, Repelsteel, Commendatore, Rivka, Changshan, White Trash/LePrince, Rationeel, Noedelhap, Havock, Martino, Sarah, Babs, Jive/Jiv/Liv, LP, Soija, snoopy, creativemusic, Mean/Doux/negerzoen, Aldan, Uice, Sherlock, Luud, Archont, Deadlock, Gnork, Tigerly, Zoef de Haas, Nina, Zonnevlekje/Sneeuwvlokje, Harry, pannekoekentrut, Forever, Miekepieke, Aarbei, testout.com, Wammus, Mephisto, Backstage, Metroid, 'I'he Prophet,Regenboog Queasy, Trimm (en het taxiongelukje ), Carn, Moesasji, Maaike., Klompje, Noci, Evolution, Daboman, Alletta Jacobs, Psychopath, Sophie, Gluipige bever, Noctullica, Dobermann/Quintiano, Pip, Kazet, Paranoide (ikea <3), Questor, Wisfulldreaming, Vince, Tuttebel, VonTingo, @rne, Betercore, Pancakes, Panopticon, Loezzel, Apate, Stefenootje, Zeehond, Zion, Axel, Macrador, Quandy, Not for Sale, Lilith, Bazz, Vanilla, Katertje, Mema, Ieke, Disturbedangel, Arnieman,

88 en volgens mij mis ik er nog een paar

Laatst gewijzigd op 22-02-2012 om 20:34. Reden: Ik bedenk de hele tijd meer mensen :'(
Oud 22-02-2012, 20:24
Verwijderd
Ohja, wij hebben elkaar gemeet een keer een hand gegeven!
Oud 22-02-2012, 20:32
Verwijderd
Ik was begonnen met opschrijven, maar toen had ik geen zin meer, want veel mensen zijn hier weg, en anderen heb ik wel gezien, maar niet echt gesproken (zoals op de massameet in Utrecht, in de Stairway enzo).
Oud 22-02-2012, 20:32
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wow, Sann.

Mijn teller staat op twee. Waarvan één met iemand was die ik al kende voor die lid werd van het forum.
Oud 22-02-2012, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik was begonnen met opschrijven, maar toen had ik geen zin meer, want veel mensen zijn hier weg, en anderen heb ik wel gezien, maar niet echt gesproken (zoals op de massameet in Utrecht, in de Stairway enzo).
Ja bij mij ook een hoop mensen die ik niet gesproken heb hoor, maar ach.

Als ik 100 forumers heb gemeet ga ik stoppen met forumen denk ik :')
Oud 22-02-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Oke na lang nadenken mijn lijstje gemeet/gezien, ongeveer op volgorde en vast nog wat vergeten:

Quis, Absinthe, Lorelei, Fizzle, Repelsteel, Commendatore, Rivka, Changshan, White Trash/LePrince, Rationeel, Noedelhap, Havock, Martino, Sarah, Babs, Jive/Jiv/Liv, LP, Soija, snoopy, creativemusic, Mean/Doux/negerzoen, Aldan, Uice, Sherlock, Luud, Archont, Deadlock, Gnork, Tigerly, Zoef de Haas, Nina, Zonnevlekje/Sneeuwvlokje, Harry, pannekoekentrut, Forever, Miekepieke, Aarbei, testout.com, Wammus, Mephisto, Backstage, Metroid, 'I'he Prophet,Regenboog Queasy, Trimm (en het taxiongelukje ), Carn, Moesasji, Maaike., Klompje, Noci, Evolution, Daboman, Alletta Jacobs, Psychopath, Sophie, Gluipige bever, Noctullica, Dobermann/Quintiano, Pip, Kazet, Paranoide (ikea <3), Questor, Wisfulldreaming, Vince, Tuttebel, VonTingo, @rne, Betercore, Pancakes, Panopticon, Loezzel, Apate, Stefenootje, Zeehond, Zion, Axel, Macrador, Quandy, Not for Sale, Lilith, Bazz, Vanilla, Katertje, Mema, Ieke, Disturbedangel, Arnieman,

Oud 22-02-2012, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Je staat erbij hoor! Of deed je gewoon "" omdat het zo wanstaltig veel mensen zijn?
Oud 22-02-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:

ik ga voortaan op Quandy naamzoeken.
Oud 22-02-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
ik ga voortaan op Quandy naamzoeken.
Ik twijfelde al, maar ik was te lui om het nog op te zoeken
Oud 22-02-2012, 20:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wow, Sann.

Mijn teller staat op twee. Waarvan één met iemand was die ik al kende voor die lid werd van het forum.
Ja nee, dat telt niet! Dan staat mijn teller ook ineens op... euh... vijf!
Oud 22-02-2012, 20:41
Verwijderd
Ik heb Pip en Absinthe denk ik het vaakst gemeet van iedereen.

Naja, afgezien van LL en Uice, maar dat telt niet
Oud 22-02-2012, 20:42
Verwijderd
Ik heb Scarlett O'Hara het vaakst gemeet, maar die telt niet. In dat geval fizzle, denk ik. :krabt aan kin: Of Koen. Ja, die zal het zijn.
Oud 22-02-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik twijfelde al, maar ik was te lui om het nog op te zoeken
nee, ik weet dat je niet te twijfelt en het gewoon doet om mij te irriteren. IT'S NOT WORKING
Oud 22-02-2012, 20:44
Verwijderd
Ik ben na aanleiding van ......sann's lijstje, ook maar aan het tellen geslagen
Oud 22-02-2012, 20:45
Verwijderd
Ik Quis, Absinthe, Lorelei, White Trash en Deadlock het meest.
Oud 22-02-2012, 20:46
Verwijderd
Deadlock telt wel want die heb ik misschien wel vaker gezien zonder verkering dan met verkering
Verwijderd
Ik heb er denk ik een stuk of dertig gemeet. Maar ik heb geen zin om het te tellen. Ik ga denk ik maar eens slapen, tenzij er nog een echt heel interessant gesprek hier of daar aanbloeit.
Verwijderd
Nou ja en Carn, Rationeel, Mephisto, Loezzel, Tigerly, Sophie, Maaike. en nog meer zie ik ook met grote regelmaat trouwens.
Oud 22-02-2012, 20:47
Verwijderd
2 jaar geleden was ik er nog fel van overtuigd dat ik nooit mensen zou meeten
Verwijderd
Ik zit al op 67 zonder tigerly's feestje
Verwijderd
Citaat:
Nee, de vloer is geen werk. Dat kun je zo goedkoop of duur maken als je zelf wil.

Wat vindt Absinthe ervan?
Ik was al meteen enthousiast, de stijl vind ik tof (zelfs die van de keuken, maar het is natuurlijk duidelijk dat daar nog veel aan moet gebeuren) en die ramen <3 En de ligging ben ik zeer voor, en 74 m2 is veeeeuuuul, in mijn ogen. Maar ik dacht wel inderdaad van 'hm, misschien niet te snel beslissen? Investeren in deze tijd is slim, maar dit is het eerste dat je ziet...' enzo.

Citaat:
Om hem 's nachts met een bijl te komen vermoorden!
Zeg!
Verwijderd
Citaat:
Ik zit al op 67 zonder tigerly's feestje
Volgens mij mis ik er ook nog best veel trouwens. Misschien zit ik al wel aan de 100
Oud 22-02-2012, 20:48
Verwijderd
Oh, en jongens, Wenen is gaaaaaaaf
Oud 22-02-2012, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Oh, en jongens, Wenen is gaaaaaaaf
Fijn <3
Oud 22-02-2012, 20:49
Carn
Carn is offline
Het gros van de DK mensen zijn gewoon lekker wereldvreemd!
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij mis ik er ook nog best veel trouwens. Misschien zit ik al wel aan de 100
Maar ik heb er net een jaar over gedaan.
Verwijderd
Ik ga niet eens proberen te tellen hoeveel mensen ik al gemeet heb. Dat zijn er denk ik al wel meer dan 100.
Verwijderd
Nou Sanne, verwijder maar snel je account dan.

Twee jaar geleden klinkt superkort geleden, maar toen was mijn hele leven ZO extreem anders, en ik, en alles. Dat is een raar gevoel.
Oud 22-02-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Het gros van de DK mensen zijn gewoon lekker wereldvreemd!
Je vindt me wereldvreemd omdat ik IEDEREEN gemeet heb?

Citaat:
Maar ik heb er net een jaar over gedaan.
Ja, die 74 die ik eerder noemde was mijn tussenstand na een jaar, dus geen zorgen
Oud 22-02-2012, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, wat een serial meeters hier
Oud 22-02-2012, 20:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar ik dacht wel inderdaad van 'hm, misschien niet te snel beslissen? Investeren in deze tijd is slim, maar dit is het eerste dat je ziet...' enzo.

:
True! Maar goed, in deze prijscategorie met dit oppervlakte en ligging zijn ze behoorlijk zeldzaam
Verwijderd
Oooh, dan lig ik op schema
mollerator
mollerator is offline
Haha ik kreeg vanmorgen post van de IB-groep, m'n studieschuld staat vast tegen 1,5% rente voor 3 jaar *Maniakaal lacht*
Oud 22-02-2012, 20:53
mollerator
mollerator is offline
Ik heb maar heel weinig actieve forumers gemeet. Ik heb maar een enkele forumer meer dan eens gemeet.
Verwijderd
Citaat:
True! Maar goed, in deze prijscategorie met dit oppervlakte en ligging zijn ze behoorlijk zeldzaam

Binnenkort housewarming dus?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha ik kreeg vanmorgen post van de IB-groep, m'n studieschuld staat vast tegen 1,5% rente voor 3 jaar *Maniakaal lacht*
Is dat afhankelijk van wanneer je bent begonnen met lenen of wanneer je klaar bent met studeren?
Oud 22-02-2012, 20:54
Verwijderd
Goed, het is mooi geweest voor vandaag. Welterusten, volk.
Verwijderd
Absinthe, Pippeloen, Little Phoebe, Schrodinger, Tink*, Sylph, Kunst, Dark Phoenix, Balance, Soija, TRA, fizzle-fluffy, Lorelei, .sann, Commendatore, Noedelhap, White Trash, Repelsteel, Luud, Paranoide, Rationeel, Martino, Trimm Trabb, Deadlock, Apate, Rivka, Topdrop, Niels, Sarah, Babs, Trophus, Gnork

(Uice, Lucky Luciano)

Maar ik vergeet er nu vast nog een paar.
Carn
Carn is offline
Citaat:

Binnenkort housewarming dus?
Ga iig nog n keer kijken met wat verbouw-'experts'.
Oud 22-02-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ga iig nog n keer kijken met wat verbouw-'experts'.
Ja goed idee.

Nou mocht het zover komen, ik ben een pro op het gebied van Ikea zooi Echt klussen kan ik verder niet, maar daar wil ik best mee helpen! In ruil voor bergen bier natuurlijk.
Oud 22-02-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ja het is uit! Al twee weken.
Oeh joh! Ja, gemist dus

Citaat:
Precies, dat zei je al, en daarom ben ik denk ik ook wel voor. Maar wel echt alleen als je echt denkt dat je er graag zou willen wonen. Als dat echt 'goed voelt' (bla bla) overleef je die verbouwing ook wel. Dan moet je het gewoon doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten