Advertentie | |
|
![]() |
|
M'n broertje krijgt vrijdag het diploma van z'n cursus en nu heb ik een degelijk kado bedacht, maar ik moet daarvoor iets uitprinten op A2 (40*50cm) en het liefst op wat dikker papier 200g oid. Ik kan niet echt achterhalen waar je dat goed kan laten doen. Vooral omdat de prijzen nogal uiteenlopen die ik zo hier en daar tegenkom.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zoals elke tv-persoon verbergt ook Nicolette haar zwangerschap zo lang dat nog enigszins kan, om zodra het niet meer kan, juist alle aandacht erop te vestigen. Met afleveringen die in acht weken zijn opgenomen, levert dat een vreemde overgang op halverwege de aflevering. Van de ene minuut op de andere is ze ineens volop zwanger.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vragen jullie je trouwens ook af hoe wanneer Axel11 en mollerator in dit topic het punt hebben bereikt dat ze gewoon de kleren van elkaars lijf rukken en gaan neuken?
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Jezus, wat is The Face toch een naar programma. Ik heb 1 minuut gezien en daarrrw hoorrrwde ik iemand zeggen dat haar 'unique selling point' haar spontaniteit is, want 'ze gaat met elk moment mee!'
*hurl*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik durfde bijna niet verder te scrollen, omdat ik bang was dat er een huge-ass spin kwam ![]() Wat is 9gag toch een winsite, ik kan daar uren zoet mee zijn. Alleen jammer dat het tegenwoordig veranderd is, en dat je niet meer naar oudere pagina's kan ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, maar het gaat vast zo verder!
Die ene kwam echt zo volop naakt aangelopen en die fotograaf reageerde echt zo van 'eeww, dude, dat was echt het eerste beeld wat ik van je zag. eeeeh....'. En een andere wou de fotograaf een hand geven en dat was ook een nee. ![]()
|
|