Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 13:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je laatste bezoek: Vandaag om 13:37

Oud 25-03-2012, 13:50
Verwijderd
Ik heb nu ook heel vaak hetzelfde merk. Maar ik heb genoeg bh's nu, en ik denk dat het nog wel even duurt voor ik weer een nieuwe nodig heb
Oud 25-03-2012, 13:50
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ikzelf zweer bij Sapph, zit ook heel fijn.
edit : te flauw, zelfs voor mij.
Oud 25-03-2012, 14:04
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nog geen echt fijne bh gehad. Maar ik moet wel een nieuwe, want er zijn er net twee kapot gegaan. Maar die had ik ook al best lang.
Oud 25-03-2012, 14:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hier zus:

Oud 25-03-2012, 14:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hier zus:

[filmpje]
thanks a lattee lief van je!
Oud 25-03-2012, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
No problem
Oud 25-03-2012, 14:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omdat hunkemöller en livera vaak geen leuke bh's in mijn maat hebben (alhoewel het de laatste tijd steeds meer voorkomt dat ze hem wel hebben) maar ik ze nu ook niet meer lekker vind zitten. Ik loop nu een winkel in met een verkoopster die gewoon weet waar ze het over heeft, 1 blik op je werpt en dan met 20 bh's aan komt lopen die allemaal in 1 keer fantastisch zitten hoef je alleen maar de leukste uit te kiezen.

Maar goed, het was ooit deels omdat ik dus geen goed zittende bh's kon krijgen, en nu een beetje van dat en een beetje dat ik een luxepopje ben in dat opzicht. Maar eerlijk is eerlijk, ze gaan duisentlang mee, dus echt klagen is ook weer niet nodig
Welk merk draag je dan? En waar koop je ze? Ik ging meestal in utrecht naar sandrabra. Daar hebben ze vooral freya, fauve en fantasie. Wel leuk maar ze gaan niet 3 jaar mee
Oud 25-03-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Maar even serieus over de meets: ik wil wel een keer komen, lijkt me echt leuk om iedereen eens in levende lijve te zien (en doodeng, maar dat terzijde). De reden dat ik nu steeds niet ga is omdat het te vermoeiend voor me is om 's avonds naar een andere stad te reizen en alles Sowieso beperk ik m'n avondactiviteiten behoorlijk, ga al niet vaak uit eten/naar de bioscoop, en al helemaal niet 'uit uit'. Oja en ik drink ook niet, dus vind het ook niet altijd leuk om ergens naar toe te gaan waar veel wordt gedronken. Maar wie weet gaat het wel binnenkort beter met me en kan ik wel een keertje komen
Ik drink ook (bijna) niet dus ik vind het fijn een medestander te hebben . En ik ben ook nog niet op een dk-meet geweest. Ik voel een band ontstaan

Terras-meet zou wel tof zijn!
Oud 25-03-2012, 15:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik pleit nog steeds voor een nieuwe cocktail/pokermeet!
Oud 25-03-2012, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Maar even serieus over de meets: ik wil wel een keer komen, lijkt me echt leuk om iedereen eens in levende lijve te zien (en doodeng, maar dat terzijde). De reden dat ik nu steeds niet ga is omdat het te vermoeiend voor me is om 's avonds naar een andere stad te reizen en alles Sowieso beperk ik m'n avondactiviteiten behoorlijk, ga al niet vaak uit eten/naar de bioscoop, en al helemaal niet 'uit uit'. Oja en ik drink ook niet, dus vind het ook niet altijd leuk om ergens naar toe te gaan waar veel wordt gedronken. Maar wie weet gaat het wel binnenkort beter met me en kan ik wel een keertje komen
Ach, de meesten gedragen zich wel. Het zijn geen bingedrinks.
Oud 25-03-2012, 15:44
Uice
Uice is offline
Zappa beanwoordt vragen van studenten.

Allemaal hipsters die zeggen dat hij vroeger beter was.

Tevens:

Vraagsteller: ''John Lennon, bla bla bla Lennon."
Zappa: ''Lennon, bla bla bla Lennon.''
Captain Beefheart: "Who's Leonard?'
Oud 25-03-2012, 15:50
Uice
Uice is offline
Dit is ook mooi. Beefheart en Van Oekel.

Oud 25-03-2012, 16:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik drink ook (bijna) niet dus ik vind het fijn een medestander te hebben . En ik ben ook nog niet op een dk-meet geweest. Ik voel een band ontstaan

Citaat:
Ach, de meesten gedragen zich wel. Het zijn geen bingedrinks.
Dat dacht ik ook niet hoor
Oud 25-03-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Quintiano heeft als het goed is wel gewoon zegeltjes gekregen van mij! Of wie was dat toen ? Maar ik weet niet wat er met die zegels die naar jou toe zijn gegaan gebeurt is . Krijg je over 20 jaar een keertje ofzo.

Ik ga altijd bij jongens afrekenen, en dan lief lachen
Yep, ik heb jouw zegeltjes goed kunnen gebruiken

Also; even iets heel anders: ik heb dringend een goede tips nodig wat betreft avondeten. In return: dit beeldige klassiekertje.

Spoiler
Oud 25-03-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Lusi naamzoek. Ik zag net je naamzoek van over de spits stripjes. ik denk dat ik maar een andere nick kies..
O hee Ik vond het aandoenlijk <3
Oud 25-03-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Yep, ik heb jouw zegeltjes goed kunnen gebruiken

Also; even iets heel anders: ik heb dringend een goede tips nodig wat betreft avondeten. In return: dit beeldige klassiekertje.

Spoiler
Zelf hamburgers maken nomnomnom
Oud 25-03-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Zelf hamburgers maken nomnomnom
Dat is al een stuk beter dan de suggestie die ik van voorgangers kreeg; die kwamen niet veel verder dan dorito's
Oud 25-03-2012, 16:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
He ik wilde eindelijk eens foto's van m'n huisje posten, maar m'n laptop herkent ineens m'n camera niet meer
Oud 25-03-2012, 16:25
Verwijderd
Woei, s.com heeft snode Groupon-mollen in huis! </choo choo>
Oud 25-03-2012, 16:27
Verwijderd
AMG, Q is terug!
Oud 25-03-2012, 16:34
Verwijderd
Ik heb net zo'n leuke film gezien! Hij was op Zappbios en eigenlijk wilde ik niet eens blijven kijken, maar ik bleef aan de tv gekluisterd vanaf het begin!

Hij heet I rymden finns inga känslor (alt. titel: Simon and Sam). Hij was de Zweedse Oscarinzending van 2010. Gaat hem allemaal zien, serieus!
Oud 25-03-2012, 16:39
Em.
Em. is offline
Oh, zulke mensen zijn zó irritant. Sneaky links verstoppen in berichten - vooral als je oude ineens gaat wijzigen!
Oud 25-03-2012, 16:47
Carn
Carn is offline
Ik had het al gemeld bij M&M maar blijkbaar mag het gewoon allemaal .
Oud 25-03-2012, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik had het al gemeld bij M&M maar blijkbaar mag het gewoon allemaal .
Oh ik naziknop dat soort posts altijd, meestal zijn ze dan diezelfde dag nog verwijderd.
Oud 25-03-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:

Ik ga meestal rond tien uur naar huis ivm treinen en ik ben op genoeg meets geweest zonder alcohol te drinken, dat kan allemaal prima hoor maar daardoor ben ik idd ook wel voor meets die 's middags beginnen, anders is het niet de moeite van het reizen waard.

Laatst gewijzigd op 25-03-2012 om 17:04.
Oud 25-03-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad begrijpelijk, maar dus ook begrijpelijk dat ik ga zeuren als het in Den Haag ofzo is Jammer dat de noorderlingen in de minderheid zijn, anders dwongen we gewoon elke meet af in Zwolle/Groningen
.
Er is wel een meet in Amersfoort geweest een tijdje terug! Maar Den Haag is mij meestal ook te ver. Dat is vanuit Enschede toch weer het verschil tussen dik anderhalf uur naar Utrecht of bijna tweeenhalf naar Den Haag. En dan nog weer terug.

Laatst gewijzigd op 25-03-2012 om 17:05.
Oud 25-03-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
AMG, Q is terug!
Uhhuh. Een gierend uit de klauwen geëscaleerde ripdeal zorgde er voor dat ik eventjes laag moest liggen.
Oud 25-03-2012, 16:58
Carn
Carn is offline
ik ga alleen naar meets als ze in Utrecht zijn. Of ergens waar ik dan toevallig ook ben.
Oud 25-03-2012, 17:01
Verwijderd
Maar bij deze meet wacht ik gewoon eerst even af wanneer het is, dan zie ik vanzelf wel of ik dan kan.
Oud 25-03-2012, 17:02
Verwijderd
Het lijkt me eigenlijk wel een beetje eng om zomaar naar een meet te gaan
Oud 25-03-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me eigenlijk wel een beetje eng om zomaar naar een meet te gaan
Koudwatervrees
Oud 25-03-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh. Een gierend uit de klauwen geëscaleerde ripdeal zorgde er voor dat ik eventjes laag moest liggen.
eh, wat?
Oud 25-03-2012, 17:05
Verwijderd
Citaat:
eh, wat?
Ik kan er helaas, om veiligheidsredenen, niet meer over zeggen
Oud 25-03-2012, 17:06
Verwijderd
ik vind nog bij elke meet de eerste minuut heel spannend
Oud 25-03-2012, 17:08
Verwijderd
Afgelopen vrijdag met wat homies wezen eten in Utrecht (Saigon) en bij de Blauwe Borden (Lorelei naamzoek voor wat suf gegniffel) stonden verschillende clubjes mensen die eerste paar minuten door te gaan, Sarah. Omdat ik even moest wachten heb ik er naar zitten kijken en het was best leuk om te zien dat mensen die alleen aan kwamen en naar de inmiddels best grote groep moesten lopen echt op twee gedachten hinkten
Oud 25-03-2012, 17:11
Verwijderd
Dat soort meetings bestaat dus nog steeds.
Oud 25-03-2012, 17:15
Verwijderd
ik ben ook wel bij meets met 20+ mensen geweest! Toch altijd eigenlijk jammer, je spreekt nooit echt met al die mensen.
Oud 25-03-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Dat soort meetings bestaat dus nog steeds.
Zeer zeker Het was wel aandoenlijk; een paar meiskes hadden een heuse vlag gemaakt met daarop probably de naam van "de groep"
Oud 25-03-2012, 17:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Afgelopen vrijdag met wat homies wezen eten in Utrecht (Saigon) en bij de Blauwe Borden (Lorelei naamzoek voor wat suf gegniffel) stonden verschillende clubjes mensen die eerste paar minuten door te gaan, Sarah. Omdat ik even moest wachten heb ik er naar zitten kijken en het was best leuk om te zien dat mensen die alleen aan kwamen en naar de inmiddels best grote groep moesten lopen echt op twee gedachten hinkten
leerlingen.com?
Oud 25-03-2012, 17:21
Verwijderd
Citaat:
leerlingen.com?
Beats me; ik schat de gemiddelde leeftijd dusdanig laag dat 't m'n dochters konden zijn </oldfag>
Oud 25-03-2012, 17:24
Verwijderd
Meh het zit vandaag allemaal niet mee. Eerst donderstraalt m'n RAID in elkaar en nu kom ik erachter dat ik nog stééds hinder heb van een bounceattack op m'n domein, godgloeiende.
Oud 25-03-2012, 17:25
mollerator
mollerator is offline
Aaahhh, net 3 uur getennist/conditietraining gehad. Nu tijd voor een palmpje met een calzone.
Oud 25-03-2012, 17:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het lijkt me zo ontzettend godsgruwelijk eng om naar zo'n groep te lopen
Oud 25-03-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hah, dat was ook van die smoeltjes af te lezen Ik heb me kostelijk vermaakt met de (implied) awkwardness
Oud 25-03-2012, 17:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mwah, als ik dat deed, keek ik altijd of ik mensen herkende en dan moest ik lachen om het groepje awkward kijkende mensen Het is eerder amusant dan eng.
Oud 25-03-2012, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hah, dat was ook van die smoeltjes af te lezen Ik heb me kostelijk vermaakt met de (implied) awkwardness

Citaat:
Mwah, als ik dat deed, keek ik altijd of ik mensen herkende en dan moest ik lachen om het groepje awkward kijkende mensen Het is eerder amusant dan eng.
Ja grapje, voor jou ja
Oud 25-03-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Is ook wel een beetje.

Gelukkig ben ik na 1 minuut al helemaal niet bang meer. Maar juist heel on-bang.
Oud 25-03-2012, 17:35
Verwijderd
Het is enger om de eerste te zijn! Dan sta je daar van 'is dit wel de goede plek en is dit wel de goede dag' totdat je opgelucht ziet hoe een totaal onbekende die je toch vagelijk herkent van foto's aarzelend op je af stapt.

Maar tot nu toe kon ik meestal al in de trein afspreken met mensen, dat scheelt . Telefoonnummers uitwisselen en dan smsen in welk treinstel je zit.
Oud 25-03-2012, 17:38
Verwijderd
Ik ben wel eens 1e geweest op een meet waar we voor de burger king hadden afgesproken en op precies datzelfde moment was er een andere meet aan het verzamelen onder de blauwe borden. Dat was helemaal eng. "moet ik niet bij die mensen? maar ik ken ze niet! en we zouden voor de burger king! maar dat is een meet en ik meet hier helemaal niemand!"
Duurde ook niet lang, er kwam al gauw iemand op me af om te melden dat er al wat mensen bij het meetingpointgevaarte met het vlaggetje erop stonden en dat waren wel de goede mensen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten