Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Terras-meet zou wel tof zijn! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zappa beanwoordt vragen van studenten.
Allemaal hipsters die zeggen dat hij vroeger beter was. ![]() Tevens: Vraagsteller: ''John Lennon, bla bla bla Lennon." Zappa: ''Lennon, bla bla bla Lennon.'' Captain Beefheart: "Who's Leonard?'
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Also; even iets heel anders: ik heb dringend een goede tips nodig wat betreft avondeten. In return: dit beeldige klassiekertje.
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Woei, s.com heeft snode Groupon-mollen in huis! </choo choo>
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net zo'n leuke film gezien! Hij was op Zappbios en eigenlijk wilde ik niet eens blijven kijken, maar ik bleef aan de tv gekluisterd vanaf het begin!
Hij heet I rymden finns inga känslor (alt. titel: Simon and Sam). Hij was de Zweedse Oscarinzending van 2010. Gaat hem allemaal zien, serieus! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-03-2012 om 17:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-03-2012 om 17:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Afgelopen vrijdag met wat homies wezen eten in Utrecht (Saigon) en bij de Blauwe Borden (Lorelei naamzoek voor wat suf gegniffel) stonden verschillende clubjes mensen die eerste paar minuten door te gaan, Sarah. Omdat ik even moest wachten heb ik er naar zitten kijken en het was best leuk om te zien dat mensen die alleen aan kwamen en naar de inmiddels best grote groep moesten lopen echt op twee gedachten hinkten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het is enger om de eerste te zijn! Dan sta je daar van 'is dit wel de goede plek en is dit wel de goede dag' totdat je opgelucht ziet hoe een totaal onbekende die je toch vagelijk herkent van foto's aarzelend op je af stapt.
Maar tot nu toe kon ik meestal al in de trein afspreken met mensen, dat scheelt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben wel eens 1e geweest op een meet waar we voor de burger king hadden afgesproken en op precies datzelfde moment was er een andere meet aan het verzamelen onder de blauwe borden. Dat was helemaal eng. "moet ik niet bij die mensen? maar ik ken ze niet! en we zouden voor de burger king! maar dat is een meet en ik meet hier helemaal niemand!"
Duurde ook niet lang, er kwam al gauw iemand op me af om te melden dat er al wat mensen bij het meetingpointgevaarte met het vlaggetje erop stonden en dat waren wel de goede mensen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|