Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2012, 13:55
Verwijderd
iemand loopt ons internet te verkutten.
Advertentie
Oud 14-04-2012, 13:56
Martiño
Martiño is offline
het is het internetmonster!
Oud 14-04-2012, 13:57
Martiño
Martiño is offline
Verwijderd
Citaat:
Wel spannend!
Ja, ik heb er ook niet echt veel problemen mee verder.
Martiño
Martiño is offline
Oud 14-04-2012, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, ik heb er ook niet echt veel problemen mee verder.
Nee, kan ik me voorstellen Ik hou van mijn ouders, maar ik heb het liefst dat ze zich zo min mogelijk met mijn leven bemoeien
Oud 14-04-2012, 14:03
Verwijderd
zo, ik heb ook geluncht en mijn haar gekamd, en nu ga ik boodschappen doen
Oud 14-04-2012, 14:04
Martiño
Martiño is offline
Oud 14-04-2012, 14:04
Martiño
Martiño is offline
Mijn plan om vanochtend naar de HEMA te gaan om brood te scoren zal nu wel niet meer lukken
Oud 14-04-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
zo, ik heb ook geluncht en mijn haar gekamd, en nu ga ik boodschappen doen
Toch maar winterkleding aan?
Oud 14-04-2012, 14:16
Verwijderd
Wat een kort boodschappenlijstje voor een zaterdag. Voor vanavond sla en zeevruchten, want verder barbecue. Voor de cocktail die ik wou maken, sinaasappelsap en room, want likeur heb ik vorige week gehaald. Voor morgen varkensfilet en pepers want alle kruiden en specerijen heb ik vorige week al gehaald. En ijsjes. Vergeet ik nu niets?
Oud 14-04-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
1 Wat vind je er van?
ik vind het echt supper cool het zit heel erg lekker en trekt lekkeren wyven
2 Doe jij het?
ik doe het en ik draag mij broek cht focking laag rond de 25 a 30 cm
3 Krijg je meer vrienden en respect hier door?
ja mijn moeder vind het helemaal cool en allen schoolieren willen vrienden met mij zijn
4 Wat voor onderbroek heb je er altijd onder?
eigenlijk altijd bjorn borg want die zit gewoon het lekkerst en mijn moeder wil mij niet zoon jack and jones oderebroek geven want zij vind 30 euro te goedkoop en ze is dan bang dat ik uitgelaggen word
- 5 Hoeveel doen het in jouw klas?
nadat ik het deed doet nu de hele klas het zo lovely
Ik moest echt heel hard lachen toen ik dit las
Oud 14-04-2012, 14:17
Verwijderd
Oud 14-04-2012, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Toch maar winterkleding aan?
ja, toch maar wel. Alleen dan een longsleeve waar ik normaal in sport, met daarover heen een jurk-trui die ik te weinig gedragen heb afgelopen winter en gewoon een spijkerbroek.
Oud 14-04-2012, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wtf
Oud 14-04-2012, 14:20
Verwijderd
Citaat:
30 euro te goedkoop
Oud 14-04-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
dit kan gewoon niet.
Oud 14-04-2012, 14:22
Verwijderd
Citaat:
30 euro te goedkoop
Ja, duh. 30 euro om je kont is niks, joh. Want dan gaan ze je allemaal uitlagge
Oud 14-04-2012, 14:23
Verwijderd
En dat mag dan later ook stemmen he
Oud 14-04-2012, 14:23
Martiño
Martiño is offline
Lol, ik heb nog nooit meer dan een paar euro voor een onderbroek betaald
Oud 14-04-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
En dat mag dan later ook stemmen he
Gelukkig wel!
Oud 14-04-2012, 14:28
Martiño
Martiño is offline
Oh, moesasji, jij onvervalste idealist!
Oud 14-04-2012, 14:37
Verwijderd
Ik ben het eens met Panopticon, maar als ik een beter mens was zou ik het eens zijn met moesasji.
Oud 14-04-2012, 14:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh nee dan kan ik niet, ik heb superveel deadlines en geen geld voor de trein.
Helaasch!

Citaat:
Oh haha, komende week dus. Mja, ik weet niet of zoiets echt mijn ding is.
Dat dacht ik al niet, maar ik wist verder niemand die in Brabant woont O wait, Absinthe ook toch? Misschien is die iets cultureel geïnteresseerder
Oud 14-04-2012, 14:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hmmmm, mooie opstatijd. *zoekt ontbijt in de krochten van zijn koelkast*
Oud 14-04-2012, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, wat fijn, een lief ik-baal-met-je-mee-kaartje van goede vriendin <3
Oud 14-04-2012, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Krijg net een brief van het UWV, waarin staat dat ik naar het beoordelingsgesprek met de verzekeringsarts álle medische informatie mee moet nemen. Euh ik heb echt geen uitdraai van mijn medisch dossier ofzo hoor.
Oud 14-04-2012, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het eens met Panopticon, maar als ik een beter mens was zou ik het eens zijn met moesasji.
Oud 14-04-2012, 14:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm nu moet ik nog iemand verzinnen die met me mee kan gaan naar dat gesprek dinsdag...
Oud 14-04-2012, 14:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik snap niet hoe ze die broek kunnen laten hangen zonder dat ie op de enkels zakt bij het lopen
Oud 14-04-2012, 14:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Helaasch!

Dat dacht ik al niet, maar ik wist verder niemand die in Brabant woont O wait, Absinthe ook toch? Misschien is die iets cultureel geïnteresseerder
Ik denk niet dat zij iets voor de Arts & Antiques fair voelt, maar je kunt het altijd vragen!
Oud 14-04-2012, 15:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk niet dat zij iets voor de Arts & Antiques fair voelt, maar je kunt het altijd vragen!
Ach nou ja, het is geen drama als ze blijven liggen. Ik kreeg ze ook gratis toegestuurd. Ik zet ze wel even op fb, misschien is een studiegenoot geïnteresseerd
Oud 14-04-2012, 15:39
Verwijderd
Ik vind het nooit zo leuk als er onbekende invalkrachten alleen het pand bewaken. Daar word ik heel zenuwachtig en verlegen van en dan ben ik bang dat alles in de soep loopt. Dus ik blijf nu even heel lang op mijn kamer denk ik. Oh, ik denk dat ik zo gewoon even ga douchen . Uuuuuitgebreid douchene
Oud 14-04-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik mis Gnork trouwens! Gnork naamzoek, laat die baby nu eens even janken en kom ons aandacht geven, kthnx!
Oud 14-04-2012, 16:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha ik geef de hond net een stukje brood met pindakaas en het plakt aan zijn verhemelte sukkel
Oud 14-04-2012, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Krijg net een brief van het UWV, waarin staat dat ik naar het beoordelingsgesprek met de verzekeringsarts álle medische informatie mee moet nemen. Euh ik heb echt geen uitdraai van mijn medisch dossier ofzo hoor.
Dan schrijf je toch zelf wat.

"Kijk, het is waar, want het staat geschreven! "

Oud 14-04-2012, 16:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet overigens zo de deur uit om te gaan werken, maar ik ben behoorlijk in de party stemming. Ik heb zelfs m'n make-up en m'n haar anders enzo. Hopelijk zie ik er om 11 uur vanavond nog steeds enigszins 'netjes' uit.
Oud 14-04-2012, 16:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan schrijf je toch zelf wat.

"Kijk, het is waar, want het staat geschreven! "

Sounds like a plan!
Oud 14-04-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Hahaha ik geef de hond net een stukje brood met pindakaas en het plakt aan zijn verhemelte sukkel
je geeft een hond toch geen pindakaas.
Oud 14-04-2012, 16:32
Verwijderd
wat ben ik toch weer slecht bezig. zit ik in artikelen te zoeken naar iets voor mijn nederlands opdracht. kom toch weer hier uit.
Oud 14-04-2012, 16:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat vinden de meeste honden heel erg lekker, hoor! En het kan geen kwaad. Heel veel mensen geven hun wormtabletten in een boterham met pindakaas.

En ik zit hier samen met de boer Grand National te kijken. Britser kan het niet worden.
Oud 14-04-2012, 16:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn broertjes toch soms vervelende wezens. Die van mij kan zich echt nóóit aan een afspraak op tijd houden. Gisteren hebben we afgesproken dat hij me om half 6 op zou halen in Groningen. Belt hij nu "we gaan ongeveer nu weg uit Assen hoor". Ongeveer nu, lekker dan.
Oud 14-04-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dat vinden de meeste honden heel erg lekker, hoor! En het kan geen kwaad. Heel veel mensen geven hun wormtabletten in een boterham met pindakaas.
dat wist ik niet. Alleen de hond die wij hadden luste geen pindakaas.

broertjes zijn heel erg vervelend ja.
Oud 14-04-2012, 16:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tuurlijk wel, al is het alleen maar voor het amusement
Oud 14-04-2012, 17:16
Verwijderd
Ik heb net gekookt en daar ben ik best trots op! Ik ben nu wel kapot. Meneer de invaller vroeg of ik even iedereen wilde roepen voor het eten, want hij wist niet waar iedereen was. Toen zei ik dat ik niet zo goed de trappen op en af kon. Toen zei hij 'o'. Ik geloof niet dat meneer de invaller op de hoogte is van wat er met mijn aan de hand is en dat vind ik wel een beetje vreemd. Daar kan meneer de invaller niets aan doen, maar dat is wel de reden dat ik het stom vind dat men hier invallers op de groep zet die hier nog nooit gewerkt hebben en er ook geen donder van snappen wat voor een afdeling dit is en niemand hier kennen enzo..
Oud 14-04-2012, 17:27
Verwijderd
En nu gaat ik eventjes slaapje doen zodat ik straks met het bezoek de hort op kan Probleem van ongemakkelijk voelen hier ook opgelost.
Oud 14-04-2012, 17:42
Verwijderd
nou ja zeg, zeggen ze dat we een nieuw lesrooster krijgen. staat nog steeds op het lesrooster pasen op de maandag en dinsdag. daar heb niks aan. nu weet ik niet welk vak ik op welk uur heb.
Oud 14-04-2012, 18:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb net gekookt en daar ben ik best trots op! Ik ben nu wel kapot. Meneer de invaller vroeg of ik even iedereen wilde roepen voor het eten, want hij wist niet waar iedereen was. Toen zei ik dat ik niet zo goed de trappen op en af kon. Toen zei hij 'o'. Ik geloof niet dat meneer de invaller op de hoogte is van wat er met mijn aan de hand is en dat vind ik wel een beetje vreemd. Daar kan meneer de invaller niets aan doen, maar dat is wel de reden dat ik het stom vind dat men hier invallers op de groep zet die hier nog nooit gewerkt hebben en er ook geen donder van snappen wat voor een afdeling dit is en niemand hier kennen enzo..
Heb je geen dossier oid wat ze van te voren even doornemen? Of een overdracht van de vaste dienst?
Oud 14-04-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Helaasch!

Ik vraag me ook sterk af of dat iets voor mij is. En dat heeft niets met gebrek aan cultuurliefde te maken.
Oud 14-04-2012, 20:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vraag me ook sterk af of dat iets voor mij is. En dat heeft niets met gebrek aan cultuurliefde te maken.
Jammer! En uiteraard weet ik dat je niet weinig cultuurliefde hebt

Regels voor berichten