Advertentie | |
|
![]() |
|
Om maar even in de vrouwenzeur-sfeer te blijven: ik wou dat mijn handen wat minder lelijk waren. Ik kan ook echt niks met mijn nagels doen met succes, want in elke vorm gevijld zien mijn nagels er lelijk uit. En nepnagels zijn verschrikkelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind deze poncho heel leuk
![]() maar dit vest ook: http://www.large.nl/pussy-deluxe-sta...on/art_170430/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan ook echt geen kleding combineren, dus dan trek ik ook maar weer een spijkerbroek en een shirtje aan. En dan probeer ik weer eens iets anders en dan is het weer lelijk en dan stop ik er maar weer mee voor een paar maanden. Ik vind het ook echt niet leuk om te gaan shoppen, ofzo. Stefenootje, ik geloof dat ik in dat opzicht wel een beetje op je lijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hield altijd erg van winkelen, totdat ik ineens 35 kilo was aangekomen en niets me meer paste. Ik weiger naar grote maten winkels te gaan, maar in de andere winkels moet ik echt geluk hebben wil iets me nog passen. Behalve bij de Hema, bij de hema pas ik de kleren nog en daarom heb ik heel veel hema spul.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En zaterdag heb ik me uitgebreid geërgerd bij de Esprit. Ik heb dus eigenlijk maat 36/s en steeds meer winkels doen aan vanity sizing waardoor ik steeds vaker maat 34/xs heb (ik ben niet dunner geworden). Maar bij de Esprit was ook maat xs me te groot. En niet een beetje ruim of losjes ofzo, maar echt dat alle bloesjes en shirtjes als een tent om me heen vielen met de schoudernaden op mijn bovenarmen. Echt wat de fok, Esprit.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|