Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2012, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Heb je er al aan gedacht om audioboeken te gaan luisteren? Daar hoef je fysiek niets voor te doen maar het houdt je mentaal wel bezig.
Ja ik had er wel aan gedacht. Ik moet even over een drempel denk ik, om dat te gaan doen (ik weet ook niet waarom), maar eigenlijk is het wel een goed idee . Ik ben overigens wel erg blij met mijn spotify-abbo, want muziek luisteren kan ik als de beste en ik leer veel nieuwe muziek kennen nu!
Advertentie
Oud 01-05-2012, 17:39
Verwijderd
Ik krijg helemaal zin om te gaan shoppen door jullie! Ik denk dat ik maar wat ga surfen bij de webwinkels
Oud 01-05-2012, 17:40
Miekje*
Miekje* is offline
Om maar even in de vrouwenzeur-sfeer te blijven: ik wou dat mijn handen wat minder lelijk waren. Ik kan ook echt niks met mijn nagels doen met succes, want in elke vorm gevijld zien mijn nagels er lelijk uit. En nepnagels zijn verschrikkelijk.
Oud 01-05-2012, 17:41
Verwijderd
Ik heb ook lelijke handen. Echt.

En heel lelijk haar. Het is niet om te zeuren, ik vind het allemaal echt.
Oud 01-05-2012, 17:42
Verwijderd
En ik heb niet genoeg drank in huis om te bezatten

/alcoholic first world problem
Oud 01-05-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Maar stel jullie kopen een rokje. Hoe vind je dan iets wat je erboven kan dragen? Ik heb een aantal rokjes in de kast, maar ik weet niet wat ik erbij aan kan doen.

En dan zit ik nog met het probleem dat ik geen blote benen wil, én met het probleem wat voor schoenen te dragen. Want ik kan niet lopen op de meeste open schoenen met hakken.
Als het een rokje is wat de aandacht trekt doe ik daarboven een simpel effen shirtje, en als het een basic rokje is, probeer ik juist een wat toffer shirt te dragen, waar iets op staat, of wat wat ander soort mouwtjes heeft, of wat meerdere kleuren heeft. Blote benen kun je oplossen met leggings en er zijn ook genoeg leuke schoenen zonder hak. Misschien iets van ballerina-achtige schoenen?
Oud 01-05-2012, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Maar stel jullie kopen een rokje. Hoe vind je dan iets wat je erboven kan dragen? Ik heb een aantal rokjes in de kast, maar ik weet niet wat ik erbij aan kan doen.

En dan zit ik nog met het probleem dat ik geen blote benen wil, én met het probleem wat voor schoenen te dragen. Want ik kan niet lopen op de meeste open schoenen met hakken.
Gewoon! Ik heb een heel leuk grijs rokje. Daar doe ik bijvoorbeeld een donkerrode panty bij, met daarboven een wit shirtje met rode/roze bloemetjes (oke, zo klinkt het als een afgrijselijk shirtje, maar dat is echt niet zo!) en een zwart vestje ofzo.
Oud 01-05-2012, 17:52
Verwijderd
Ik heb ook een grijs rokje. Maar als ik in de winkel iets ga zoeken weet ik het niet hoor.
Oud 01-05-2012, 17:58
Verwijderd
Ik vind deze poncho heel leuk http://www.large.nl/pussy-deluxe-cat...ho/art_217868/
maar dit vest ook: http://www.large.nl/pussy-deluxe-sta...on/art_170430/
Oud 01-05-2012, 18:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Poncho's vind ik maar rare dingen
Oud 01-05-2012, 18:11
Verwijderd
Ik kan ook echt geen kleding combineren, dus dan trek ik ook maar weer een spijkerbroek en een shirtje aan. En dan probeer ik weer eens iets anders en dan is het weer lelijk en dan stop ik er maar weer mee voor een paar maanden. Ik vind het ook echt niet leuk om te gaan shoppen, ofzo. Stefenootje, ik geloof dat ik in dat opzicht wel een beetje op je lijk.
Oud 01-05-2012, 18:12
Verwijderd
Ik denk dat ik mezelf gewoon ga toestaan om voor 100 eurie te shoppen ofzo /v-lid
Oud 01-05-2012, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, daar ben ik naar uitgeweken Maar ja, noem er eens een paar? Ik ken alleen de standaard "grappig design" shirt/hoodie-websites.
Het meeste van mij komt van freshcotton
Oud 01-05-2012, 18:14
Verwijderd
Ik hield altijd erg van winkelen, totdat ik ineens 35 kilo was aangekomen en niets me meer paste. Ik weiger naar grote maten winkels te gaan, maar in de andere winkels moet ik echt geluk hebben wil iets me nog passen. Behalve bij de Hema, bij de hema pas ik de kleren nog en daarom heb ik heel veel hema spul.
Oud 01-05-2012, 18:16
Verwijderd
Ik heb ook veel hema t-shirtjes En ik heb vandaag een geweldig dekbedovertrek bij de hema gekocht. Echt een hele leuke. En ik ben er heel blij mee. Eigenlijk ben ik er zelfs een beetje verliefd op
Oud 01-05-2012, 18:17
Turk February
Turk February is offline
Wat heb ik het met mijn penis toch gemakkelijk qua kleding.
Oud 01-05-2012, 18:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het meeste van mij komt van freshcotton
Oke even kijken!

45 euro voor een simpel C&A-achtig shirt!
Oud 01-05-2012, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline

30 euro
Oud 01-05-2012, 18:25
Turk February
Turk February is offline
Wát.
Oud 01-05-2012, 18:28
Verwijderd
Sale moet je natuurlijk de meeste dingen scoren eh ;p
Oud 01-05-2012, 18:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Sale moet je natuurlijk de meeste dingen scoren eh ;p
Of je gaat gewoon naar een normale winkel en haalt dezelfde kleren voor een tientje.
Oud 01-05-2012, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Of je gaat gewoon naar een normale winkel en haalt dezelfde kleren voor een tientje.
De meeste leuke shirts die ik daar vandaan heb liggen niet in de meeste winkels
Oud 01-05-2012, 18:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan geen favoriet merk noemen, want mijn kleren komen echt overal en nergens vandaan.
Oud 01-05-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Niet alleen DigiD, hoor. Ook die website van studielink.. Steeds als ik even iets moet opzoeken word ik alweer uitgelogd omdat ik te lang niet actief was. Handig, joh
Oh ik was dus niet de enige Dat had ik ook de hele tijd.
Oud 01-05-2012, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Oh ik was dus niet de enige Dat had ik ook de hele tijd.
Ja Ik ben twee uur bezig geweest en nu heb ik nog geen studiefinanciering aangevraagd of me ingeschreven voor mijn studie. En nu geef ik het op voor vandaag.
Oud 01-05-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ja Ik ben twee uur bezig geweest en nu heb ik nog geen studiefinanciering aangevraagd of me ingeschreven voor mijn studie. En nu geef ik het op voor vandaag.
Ik ben een half uurtje bezig geweest, maar het werd niks nee. Na twee minuten wist ik opeens weer waarom ik dat systeem zo irritant vond, vorige zomer ging het ook al zo kut.
Oud 01-05-2012, 18:42
Verwijderd
Oh, in het begin had ik nog wel goede hoop, hoor. Maar dat ging langzamerhand toch wel over.
Oud 01-05-2012, 18:43
Verwijderd
Dat wordt er snel uitgeslagen
Oud 01-05-2012, 18:44
Verwijderd
Dat heb ik gemerkt Maar je zou wel denken dat het toch ook makkelijk moet kunnen, niet? Ik bedoel, hoeveel mensen moet ieder jaar weer met dit werken? Maak het dan even in een keer goed.
Oud 01-05-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik gemerkt Maar je zou wel denken dat het toch ook makkelijk moet kunnen, niet? Ik bedoel, hoeveel mensen moet ieder jaar weer met dit werken? Maak het dan even in een keer goed.
Ja, dat vind ik ook wel. Daarom baal ik er ook een beetje van dat ik dit weer opnieuw moet gaan doen en ARGH gezeik, maak gewoon iets wat fatsoenlijk werkt. Even een paar keer diep zuchten enzo.
Oud 01-05-2012, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog nergens last van gehad met die DigiD *klopt af*. Godzijdank.
Oud 01-05-2012, 18:49
Verwijderd
Ik ben allang blij dat ik wel weet wat ik wil gaan studeren en vooral ook waar, dan nog alleen het administratieve deel regelen
Oud 01-05-2012, 18:50
Verwijderd
*klopt af* Ik heb ook nooit last van dat soort dingen.
Oud 01-05-2012, 18:51
Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet nog niet wat ik hierna wil gaan studeren. Nog niet, in ieder geval. Ik dacht eerst dat ik het wist, maar dat wordt het waarschijnlijk toch niet.
Oud 01-05-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog niet wat ik hierna wil gaan studeren. Nog niet, in ieder geval. Ik dacht eerst dat ik het wist, maar dat wordt het waarschijnlijk toch niet.
Waarom niet?
Oud 01-05-2012, 18:52
Verwijderd
Dit is je laatste jaar van deze opleiding, of niet Miekje? En wat wilde je eerst en waarom toch maar niet?
Oud 01-05-2012, 18:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom niet?
Ik wou eerst HBO biologie doen hierna, maar ik heb ontdekt dat het niveau van wiskunde/natuurkunde/scheikunde voor mijn doen best wel hoog ligt. En aangezien ik op deze opleiding alleen rekenen (ja, je leest het goed, rekenen) krijg aangeboden, valt die sowieso al af. Scheikunde al helemaal, want daar snap ik nu al geen kut van en ik heb er geen examen in gedaan op de middelbare school. Natuurkunde krijg ik ook niet. En alleen biologie wordt volgend jaar opgekrikt voor degenen die dat willen, maar daar heb ik dus weinig aan als ik onder die andere exacte vakken niet eens mijn propedeuse kan halen . En bijspijkercursussen kosten duisentveel geld en eigenlijk vind ik die exacte vakken helemaal niet leuk om te doen. Ik wil verdorie gewoon biologie leren .
Oud 01-05-2012, 18:56
Verwijderd
Ik moet juist altijd mezelf dwingen om ook nog iets basics te kopen ipv alleen maar bijzondere dingen die niet bij elkaar passen.
Oud 01-05-2012, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit is je laatste jaar van deze opleiding, of niet Miekje?
Nee, dit is mijn tweede jaar, ik moet er hierna nog één.
Oud 01-05-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wou eerst HBO biologie doen hierna, maar ik heb ontdekt dat het niveau van wiskunde/natuurkunde/scheikunde voor mijn doen best wel hoog ligt. En aangezien ik op deze opleiding alleen rekenen (ja, je leest het goed, rekenen) krijg aangeboden, valt die sowieso al af. Scheikunde al helemaal, want daar snap ik nu al geen kut van en ik heb er geen examen in gedaan op de middelbare school. Natuurkunde krijg ik ook niet. En alleen biologie wordt volgend jaar opgekrikt voor degenen die dat willen, maar daar heb ik dus weinig aan als ik onder die andere exacte vakken niet eens mijn propedeuse kan halen . En bijspijkercursussen kosten duisentveel geld en eigenlijk vind ik die exacte vakken helemaal niet leuk om te doen. Ik wil verdorie gewoon biologie leren .
Ah dat is wel vervelend, want dan mis je wel echt een heel groot deel Maar wat nu?
Oud 01-05-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet juist altijd mezelf dwingen om ook nog iets basics te kopen ipv alleen maar bijzondere dingen die niet bij elkaar passen.
Maar ben andere mensen vind ik bijzondere dingen juist altijd leuk Maar voor mezelf niet. Of ik heb íets en dan heb ik echt geen idee wat ik daar verder bij aan moet, zeg maar.
Oud 01-05-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit is mijn tweede jaar, ik moet er hierna nog één.
Oh, dan heb je nog wel even. Gelukkig, in jouw geval. Kun je niet op de een of andere manier een paar vakken op havo-niveau doen? (Ik weet eigenlijk niet of dat kan en hoe en hoeveel geld het kost, maargoed.) Want dan zou je basis wel goed genoeg zijn, denk ik. Is er niet een hbo-opleiding die beter aansluit op wat je nu doet? Of vind je die niet leuk/interessant genoeg?
Oud 01-05-2012, 19:01
Verwijderd
En zaterdag heb ik me uitgebreid geërgerd bij de Esprit. Ik heb dus eigenlijk maat 36/s en steeds meer winkels doen aan vanity sizing waardoor ik steeds vaker maat 34/xs heb (ik ben niet dunner geworden). Maar bij de Esprit was ook maat xs me te groot. En niet een beetje ruim of losjes ofzo, maar echt dat alle bloesjes en shirtjes als een tent om me heen vielen met de schoudernaden op mijn bovenarmen. Echt wat de fok, Esprit.
Oud 01-05-2012, 19:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah dat is wel vervelend, want dan mis je wel echt een heel groot deel Maar wat nu?
Géén idee. Ik ga voorlopig nog even verder zoeken. Ik vind Toegepaste Biologie ook wel wat, maar dan zit ik weer met die exacte vakken plus het feit dat het alleen in Den Bosch aangeboden wordt. En dat is voor mij een beetje ver, en er is eigenlijk geen optie voor mij om het huis uit te gaan.
Oud 01-05-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Maar ben andere mensen vind ik bijzondere dingen juist altijd leuk Maar voor mezelf niet. Of ik heb íets en dan heb ik echt geen idee wat ik daar verder bij aan moet, zeg maar.
Nouja, iets basics dus. Iets effen grijs/zwart/wit/lichtblauw/donkerblauw/bruins.
Oud 01-05-2012, 19:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dan heb je nog wel even. Gelukkig, in jouw geval. Kun je niet op de een of andere manier een paar vakken op havo-niveau doen? (Ik weet eigenlijk niet of dat kan en hoe en hoeveel geld het kost, maargoed.) Want dan zou je basis wel goed genoeg zijn, denk ik. Is er niet een hbo-opleiding die beter aansluit op wat je nu doet? Of vind je die niet leuk/interessant genoeg?
Er is geen één HBO-opleiding die ook maar op enige punt aansluit bij wat ik nu doe . Ja, veehouderij ofzo, whoehoe.
Oud 01-05-2012, 19:05
Verwijderd
En lerarenopleiding biologie?
Oud 01-05-2012, 19:05
Verwijderd
Via volwassenenonderwijs het niveau van je exacte vakken opkrikken?
Oud 01-05-2012, 19:09
Verwijderd
Ik bedacht me net dat ik zin had in een ijsje en toen ging ik in de vriezer kijken en toen waren er gewoon nog ijsjes
Oud 01-05-2012, 19:09
Verwijderd
Lelijke smiley op een nieuwe regel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten