Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2012, 21:16
Verwijderd
Ik heb me vandaag verbazingwekkend goed aan het schema gehouden . Ik was uiteindelijk wel moeier dan ik dacht. Had vannacht ook maar een paar uur geslapen.
Advertentie
Oud 04-05-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
God, ik word soms echt knettergek van mijn eigen hoofd.
Wat is er Miekje?
Oud 04-05-2012, 21:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is er Miekje?
Gewoon :*schouderophaal*. Soms word ik gewoon even helemaal gek van mijn moeder enzo. Ik heb het er net weer met mijn zus over gehad, het gaat gewoon niet zo goed tussen ons en ons mam af en toe. Ze doet zo vreselijk kinderachtig heel de tijd en alles is onze schuld, terwijl wij er juist het beste van proberen te maken . En soms denk ik daar teveel over na.
Oud 04-05-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Gewoon :*schouderophaal*. Soms word ik gewoon even helemaal gek van mijn moeder enzo. Ik heb het er net weer met mijn zus over gehad, het gaat gewoon niet zo goed tussen ons en ons mam af en toe. Ze doet zo vreselijk kinderachtig heel de tijd en alles is onze schuld, terwijl wij er juist het beste van proberen te maken . En soms denk ik daar teveel over na.
*roosvicee inschenkt*
Oud 04-05-2012, 21:21
Verwijderd
Zullen we nieuwe hoofden gaan shoppen?
Oud 04-05-2012, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, dat lijkt me een goed idee . Ik wil alleen wel mijn kennis en liefde voor mijn vriendje behouden, dus een goede back-up is dan denk ik beter dan een nieuwe?
Oud 04-05-2012, 21:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nieuwe hoofden shoppen ik wil ook wel
Oud 04-05-2012, 21:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar nu ga ik eerst slapen.
Oud 04-05-2012, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat lijkt me een goed idee . Ik wil alleen wel mijn kennis en liefde voor mijn vriendje behouden, dus een goede back-up is dan denk ik beter dan een nieuwe?
paar bestandjes overzetten, zou ik zeggen.
Oud 04-05-2012, 21:27
Verwijderd
Vroegah had je die serie Madelief, bij de VPRO. Ze had een erg rijke fantasie. In de eerste aflevering verloor ze haar hoofd en ging ze een nieuwe uitzoeken.
Oud 04-05-2012, 21:28
Verwijderd
Maaaadelief waar ga je heen?
Ga je touwtje springen?
Vieze liedjes zingen?
Oud 04-05-2012, 21:30
Martiño
Martiño is offline
Ohja, die boeken heb ik vroeger nog gelezen!
Oud 04-05-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ohja, die boeken heb ik vroeger nog gelezen!
Van meneer Kuier toch?
Oud 04-05-2012, 21:35
Martiño
Martiño is offline
Ja!
Oud 04-05-2012, 21:37
Verwijderd
Ik heb ze nooit gelezen . Maar ik weet wel dat we daar een boek van in de kast hadden staan.
Oud 04-05-2012, 21:38
Verwijderd
Ik was erg fan van de Kameleon-reeks. Die boeken verslond ik echt. Ik weet niet hoeveel er in totaal van zijn, maar ik op een gegeven moment vond ik het moeilijk worden om er nog een te vinden die ik nog niet gelezen had.
Oud 04-05-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik was erg fan van de Kameleon-reeks. Die boeken verslond ik echt. Ik weet niet hoeveel er in totaal van zijn, maar ik op een gegeven moment vond ik het moeilijk worden om er nog een te vinden die ik nog niet gelezen had.
So damn, ik wist niet dat je achterlijk kon worden van een paracetamolletje . Ik ga ineens moeilijke zinsconstructies fabriceren
Oud 04-05-2012, 21:43
Verwijderd
no escape is door *
dat wordt feesten in brussum
Oud 04-05-2012, 21:48
Zeppelin
Zeppelin is offline
ik heb al de hele dag de themesong van kloontje in mijn hoofd
Oud 04-05-2012, 21:49
Verwijderd
Kloontje
Oud 04-05-2012, 21:51
Verwijderd
morgen wordt mijn pakketje bezorgd! Goed, dan moet ik nog wel zorgen dat iemand het van mijn huis mee naar hier neemt, maar jeuj!
Oud 04-05-2012, 21:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb al de hele dag de themesong van kloontje in mijn hoofd
Ohja!

HALLO IK BEN KLOONTJE! EN IK BEN AL VIJF JAAR! IK LUST HEEL VEEL IJZEN! EN IK EET ZE DOOR ELKAAR!
Oud 04-05-2012, 22:03
Miekje*
Miekje* is offline
Slaaptijd, morgen weer vroeg uit de veren. Dag, forum!
Oud 04-05-2012, 22:07
Verwijderd
Dag Miekje! Slaap fijn!
Oud 04-05-2012, 22:17
Verwijderd
Combineert energydrink goed met rum? Blijk ik, na een dag noeste arbeid en vol verlangen na het bacootje-after-work, geen cola meer te hebben, for fuck's sake.
Oud 04-05-2012, 22:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vowel: "je moet eens niet zo Kazet doen tegen mij."
Oud 04-05-2012, 22:30
Zeppelin
Zeppelin is offline
goh.
Oud 04-05-2012, 22:31
Verwijderd
De Amerikaanse inlichtendienst FBI bereidt een wetsvoorstel voor, waarbij alle diensten die communicatie mogelijk maken via internet een backdoor moeten inbouwen om mogelijk te maken dat inlichtendiensten gebruikers afluisteren.

De backdoors moeten het mogelijk maken om meer informatie te vergaren om zo meer te weten te komen over mogelijke verdachten in onderzoeken, meldt Cnet. De FBI heeft daarom bedrijven die de backdoors zouden moeten inbouwen, zoals Microsoft, Google, Facebook en Skype, gevraagd om niet tegen te werken bij het invoeren van een wetsvoorstel.

Het wetsvoorstel zou moeten gelden voor alle diensten die communicatie mogelijk maken, zoals voip-diensten, e-mail en sociale media. Niet alle diensten hoeven de backdoor in te bouwen: alleen als een bepaald aantal gebruikers de dienst gebruikt wil de FBI op verzoek mee kunnen luisteren. Het wetsvoorstel is een wijziging van een huidige wet, die nu gebruikt wordt om telecomproviders te dwingen mee te werken aan het afluisteren van telefoongesprekken van verdachten.

Het is onduidelijk wat de betrokken bedrijven vinden van het wetsvoorstel, maar lobbyisten van Microsoft en Apple zijn al bezig met het onderwerp. Ook is het wetsvoorstel weliswaar voorbereid, maar er is nog geen politicus in de Verenigde Staten die het daadwerkelijk heeft ingediend. Daardoor is het ook onduidelijk of er politieke meerderheden zijn om het voorstel tot wet te verheffen. Wanneer een concreet voorstel zal worden ingediend, is onduidelijk. Inlichtingendiensten zijn al langer bezig met een mogelijke verruiming van afluisterpraktijken.
Clicketyclick.

Oud 04-05-2012, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Neeeeee, MCA is dood. Godverdomme, hoerenziekte.

Ik ben er echt kapot van.
Oud 04-05-2012, 23:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
*knuffel voor trimm*
Oud 04-05-2012, 23:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dank je.

Heel tof wel, iedereen van het oude Beastie Boys forum komt ineens weer bij elkaar om elkaar te steunen enzo. Ik heb daar lang gezeten, heb er toffe mensen door ontmoet.
Shit hee, zonder Beastie Boys was ik mss zelfs nog maagd geweest. :'D
Oud 05-05-2012, 09:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ohja!

HALLO IK BEN KLOONTJE! EN IK BEN AL VIJF JAAR! IK LUST HEEL VEEL IJZEN! EN IK EET ZE DOOR ELKAAR!
Je wordt bedankt
Oud 05-05-2012, 09:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik naar bevrijdingsdag ga. Want 10minuten fietsen, 10 minuten lopen en dan misschien de hele tijd staan. Dat is wel een beetje veel. En dan is het natuurlijk heel leuk, maar moet ik snel al weer weg enzo en dat is niet leuk Dus bespaar ik mezelf de energie en blijf ik thuis of toch niet..?
Oud 05-05-2012, 10:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Man oh man. Feestje in Tivoli vanavond, en mijn eerste ex is daar dan ook met een paar vrienden van mij, en ik heb via een vriend gehoord dat hij geen direct contact met mij wil. Ik vind het suf, maar oké, dat zal wel. Ik ga lekker toch, ook al vind ik het wel een beetje pijnlijk/ongemakkelijk. Ik zou het helemaal geen probleem vinden als mijn vriendje met me mee zou gaan maar die heeft het gister plotseling uitgemaakt, dus eh, ja. Wat een flutdag.
Oud 05-05-2012, 10:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat stom allemaal zeg, hopelijk kom je je ex gewoon niet tegen!
Oud 05-05-2012, 10:39
Verwijderd
Wat een flutweer
Oud 05-05-2012, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is hier verrassend mooi weer, zonnetje schijnt zelfs!
Verwijderd
En 5 uur slaap was ook niet helemaal de planning.
Verwijderd
Citaat:
Het is hier verrassend mooi weer, zonnetje schijnt zelfs!
Ja groningen heeft het goed voor elkaar vandaag. Hier gaat het tussen 12.00 en 15.00 (licht) regenen als ik buienradar mag geloven .
Oud 05-05-2012, 10:41
Verwijderd
Nou ja lekker in de regen naar Nick en Simon
Oud 05-05-2012, 10:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja groningen heeft het goed voor elkaar vandaag. Hier gaat het tussen 12.00 en 15.00 (licht) regenen als ik buienradar mag geloven .
Eindelijk heeft Groningen het eens goed voor elkaar Volgens mij gaat het hier helemaal niet regenen.
Oud 05-05-2012, 10:42
Verwijderd
Ik heb ook geen lekker lopende waterdichte schoenen /zeik.
Oud 05-05-2012, 10:43
Verwijderd
Kortom het wordt koud en nat maar vast supergezellig
Oud 05-05-2012, 10:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eigenlijk vind ik niks echt boeiend wat gaat spelen. Ik ken de helft ook niet trouwens.
Oud 05-05-2012, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik niks echt boeiend wat gaat spelen. Ik ken de helft ook niet trouwens.
Jullie hadden Ben Howard maar die heeft gecancelled.

Hier is het ook niet bijzonder boeiend hoor
Oud 05-05-2012, 10:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die ken ik ook niet
Oud 05-05-2012, 10:47
Verwijderd
Dan moet je 'm even opzoeken want zijn muziek is heeeeel fijn

Hier, speciaal voor jou, in Groningen
Oud 05-05-2012, 10:48
Verwijderd
Goed, ik ga naar Rationeel en Lorelei!

Fijne dag allemaal!
Oud 05-05-2012, 10:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan moet je 'm even opzoeken want zijn muziek is heeeeel fijn

[filmpje]

Hier, speciaal voor jou, in Groningen
Dankje!

Citaat:
Goed, ik ga naar Rationeel en Lorelei!

Fijne dag allemaal!
Veel plezier en hopelijk valt het mee met de regen
Oud 05-05-2012, 10:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lief vriendinnetje belde me net of ik nog zin had met haar en een paar anderen mee te gaan naar bevrijdingsfestival, maar het hoefde niet, alleen als ik zin had en er genoeg energie voor had en ook als ik eerst zou zeggen dat ik mee zou gaan mocht ik altijd nog afzeggen en en en. Ze kent me blijkbaar een beetje.

Regels voor berichten