Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Amerikaanse inlichtendienst FBI bereidt een wetsvoorstel voor, waarbij alle diensten die communicatie mogelijk maken via internet een backdoor moeten inbouwen om mogelijk te maken dat inlichtendiensten gebruikers afluisteren.
De backdoors moeten het mogelijk maken om meer informatie te vergaren om zo meer te weten te komen over mogelijke verdachten in onderzoeken, meldt Cnet. De FBI heeft daarom bedrijven die de backdoors zouden moeten inbouwen, zoals Microsoft, Google, Facebook en Skype, gevraagd om niet tegen te werken bij het invoeren van een wetsvoorstel. Het wetsvoorstel zou moeten gelden voor alle diensten die communicatie mogelijk maken, zoals voip-diensten, e-mail en sociale media. Niet alle diensten hoeven de backdoor in te bouwen: alleen als een bepaald aantal gebruikers de dienst gebruikt wil de FBI op verzoek mee kunnen luisteren. Het wetsvoorstel is een wijziging van een huidige wet, die nu gebruikt wordt om telecomproviders te dwingen mee te werken aan het afluisteren van telefoongesprekken van verdachten. Het is onduidelijk wat de betrokken bedrijven vinden van het wetsvoorstel, maar lobbyisten van Microsoft en Apple zijn al bezig met het onderwerp. Ook is het wetsvoorstel weliswaar voorbereid, maar er is nog geen politicus in de Verenigde Staten die het daadwerkelijk heeft ingediend. Daardoor is het ook onduidelijk of er politieke meerderheden zijn om het voorstel tot wet te verheffen. Wanneer een concreet voorstel zal worden ingediend, is onduidelijk. Inlichtingendiensten zijn al langer bezig met een mogelijke verruiming van afluisterpraktijken. Clicketyclick. ![]() |
![]() |
|
Dank je.
Heel tof wel, iedereen van het oude Beastie Boys forum komt ineens weer bij elkaar om elkaar te steunen enzo. Ik heb daar lang gezeten, heb er toffe mensen door ontmoet. Shit hee, zonder Beastie Boys was ik mss zelfs nog maagd geweest. :'D
|
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik naar bevrijdingsdag ga. Want 10minuten fietsen, 10 minuten lopen en dan misschien de hele tijd staan. Dat is wel een beetje veel. En dan is het natuurlijk heel leuk, maar moet ik snel al weer weg enzo en dat is niet leuk
![]()
|
Man oh man. Feestje in Tivoli vanavond, en mijn eerste ex is daar dan ook met een paar vrienden van mij, en ik heb via een vriend gehoord dat hij geen direct contact met mij wil. Ik vind het suf, maar oké, dat zal wel. Ik ga lekker toch, ook al vind ik het wel een beetje pijnlijk/ongemakkelijk. Ik zou het helemaal geen probleem vinden als mijn vriendje met me mee zou gaan maar die heeft het gister plotseling uitgemaakt, dus eh, ja. Wat een flutdag.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Lief vriendinnetje belde me net of ik nog zin had met haar en een paar anderen mee te gaan naar bevrijdingsfestival, maar het hoefde niet, alleen als ik zin had en er genoeg energie voor had en ook als ik eerst zou zeggen dat ik mee zou gaan mocht ik altijd nog afzeggen en en en.
![]()
|
![]() |
|
|