Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2012, 19:47
Verwijderd
Dit is de ergste wogdag in de afgelopen 4 jaar, de tering
Advertentie
Oud 23-05-2012, 19:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, ga wat doen dan! Hoppaaaa!
Oud 23-05-2012, 20:13
Verwijderd
En hoppa, negeerlijst.
Oud 23-05-2012, 20:24
mollerator
mollerator is offline
Avond! Hoe is het hier?
Oud 23-05-2012, 20:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En hoppa, negeerlijst.
wie?
Oud 23-05-2012, 20:27
Verwijderd
JIJ!
Oud 23-05-2012, 20:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
waarom?
Oud 23-05-2012, 20:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja zeg, waarom werkt linkedin niet mee Ik wil verdorie nog een opleiding toevoegen, maar dat lukt niet. Sukkels.
Oud 23-05-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
waarom?
Nee, jij niet.
Oud 23-05-2012, 20:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh
Oud 23-05-2012, 20:54
Turk February
Turk February is offline
Trimm Trabb, denk ik.
Oud 23-05-2012, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snap eigenlijk trotzdem niet waarom.
Oud 23-05-2012, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, gevonden. En het was heul simpel Jeetje, ik heb een linkedin. Wat volwassen van mij.
Oud 23-05-2012, 23:24
Zeppelin
Zeppelin is offline
m'n laptop start nu helemaal niet meer op gelukkig vermaakt trimm ons goed met haar ukelele en mondharmonica.
Oud 23-05-2012, 23:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben al meer dan een jaar gestopt met roken, maar ik had (heb?) me vandaag toch zin in een sigaret tjeempie. Maar ik heb ook zin in een hele fles wijn, terwijl ik nog nooit dronken ben geweest en ik zou ook best een joint willen roken, terwijl ik dat alleen 10 jaar geleden ooit een paar keer heb gedaan. En eigenlijk slaat het nergens op. Er is niets gebeurd ofzo, ik heb alleen wat heimwee.
Oud 23-05-2012, 23:49
joris19
joris19 is offline
Zeker staan meeroken (in de rook gestaan) met iemand, 10 jaar is veel te lang, dan wordt het weer eens tijd voor een come-back, en weer ééntje jointje opsteken, om er vervolgens weer 10 jaar vanaf te blijven.
Oud 24-05-2012, 00:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm Trabb, denk ik.
Wat heb ik gedaan?
Oud 24-05-2012, 00:20
Verwijderd
Jij bent het niet hoor Trimm.
Oud 24-05-2012, 00:30
Verwijderd
Een van onze vaste hotelgasten vroeg of ik een poster voor hem op wilde hangen, dus ik ging even op zijn site kijken en hij is dus docent clown op de theateracademie in Brussel en hij heeft in allemaal films gespeeld enzo, supergaaf
Oud 24-05-2012, 00:31
Verwijderd
DOCENT CLOWN hoe goed heb je het dan gedaan
Verwijderd
Oke allemaal films is wat overdreven, hij zijn vooral tv-films en franse tv-series, maar toch
Verwijderd
Hij staat om IMDB en alles.
Oud 24-05-2012, 00:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben veilig thuis!
Oud 24-05-2012, 00:54
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
Martino naamzoek:

[afbeelding]

Voorlopig even de laatste, verdere verzoekjes worden alleen ingewilligd na betaling van 5,-. Nee, echt.
Je bent een engel <3
Oud 24-05-2012, 00:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm Trabb naamzoek! Deze Ioan bedoelde ik
Oud 24-05-2012, 07:02
Verwijderd
Citaat:
En hoppa, negeerlijst.

Mogguh. Pfftt. Vanochtend een lens aan de verkeerde kant in gedaan, nu ziet één oog eruit alsof hij al maanden nonstop in een coffeeshop heeft gezeten :')
Oud 24-05-2012, 07:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij staat om IMDB en alles.
Dat staat onze dramalerares ook, en die heeft maar 1 film gespeeld toen ze 17 was (dat vond ze kut dus daarna is ze toneelregisseuse geworden)
Oud 24-05-2012, 07:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Mogguh. Pfftt. Vanochtend een lens aan de verkeerde kant in gedaan, nu ziet één oog eruit alsof hij al maanden nonstop in een coffeeshop heeft gezeten :')
Kunnen je eigen ogen van elkaar een infectie krijgen?
Oud 24-05-2012, 07:47
Verwijderd
Ja. Nou ja, als in, ik heb ooit een oogontsteking gehad aan 1 kant, en als je dan niet het rustig over laat gaan én nieuwe lenzen neemt raakt ie daarna gewoon nog een keer ontstoken. Dus als je die ene lens in je andere oog doet raakt het andere oog gewoon net zo hard ontstoken

Maar ik weet niet of ze echt daadwerkelijk een infectie van elkaar kunnen krijgen zonder bacteriën überhaupt
Oud 24-05-2012, 07:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, ik heb nu namelijk een dik oog vanwege de pollen enzo, en dan is het niet zo dat als k daar eerst mascara opsmeer en dan op het andere oog, dat ik dan niets meer zie vandaag he?
Oud 24-05-2012, 07:59
florisbaas
florisbaas is offline
ik heb een klein ventilatortje meegenomen naar school
iedereen zweet zich helemaal kapot en ik zit hier lekker koel
Oud 24-05-2012, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb nu namelijk een dik oog vanwege de pollen enzo, en dan is het niet zo dat als k daar eerst mascara opsmeer en dan op het andere oog, dat ik dan niets meer zie vandaag he?
Als je de mascara niet ín je oog smeert lijkt me van niet.
Oud 24-05-2012, 08:19
Verwijderd
Als het door hooikoorts komt sowieso niet, hooikoorts is geen infectie je ene oog heeft nu gewoon geluk gehad dat-ie er kennelijk geen last van heeft, want hij komt net zo goed met stuifmeel in aanraking
wat soms wel een beetje kan helpen als je last van je ogen hebt door hooikoorts, is buiten continu een zonnebril dragen. Dan heb je iets bescherming tegen stuifmeel en bovendien krijg je dan geen droge ogen op de fiets, en vochtige ogen kunnen het stuifmeel sneller naar buiten werken.
Oud 24-05-2012, 08:20
Verwijderd
Wat natuurlijk ook helpt is antihistamine neusspray of oogdruppels, zonder recept te koop bij de apotheek.
Oud 24-05-2012, 08:49
Verwijderd
Sarah! Help!

Mijn huisgenootje zei tegen mij dat omdat ik zo misselijk ben ik domperidom ofzo kon halen bij de apotheek. Ik eet al 3 dagen lang amper iets omdat ik zo misselijk ervan wordt, maar kun je dat inderdaad daar gewoon halen en is het verstandig om dat te doen?
Oud 24-05-2012, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Kunnen je eigen ogen van elkaar een infectie krijgen?
Welnee, het was meer irritatie van wrijven en zo. 's Ochtends ben ik niet op mijn best en ik had niet echt stilgestaan bij de mogelijkheid dat-ie krang (goed woord van oma!) zou zitten
Oud 24-05-2012, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Als je de mascara niet ín je oog smeert lijkt me van niet.
Mascara en eyeliner zijn echt vervelend, dagelijks ruzie mee
Oud 24-05-2012, 09:27
Verwijderd
Vervelend probleem ja
Oud 24-05-2012, 09:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat heb ik gedaan?
Ik dacht het omdat het vlak na jouw post kwam en omdat je iemand aanspoorde om hard te werken, iets waar 'nootje volgens mij niet van houdt.
Oud 24-05-2012, 09:41
Verwijderd
Stemt allen op mijn spitsstrokenpoll op onzin!
Oud 24-05-2012, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Sarah! Help!

Mijn huisgenootje zei tegen mij dat omdat ik zo misselijk ben ik domperidom ofzo kon halen bij de apotheek. Ik eet al 3 dagen lang amper iets omdat ik zo misselijk ervan wordt, maar kun je dat inderdaad daar gewoon halen en is het verstandig om dat te doen?
Je kunt dat gewoon halen, het is geen wondermiddel maar op zich het proberen waard, en als je al drie dagen misselijk bent is dat best verstandig!
Als je voedselvergiftiting hebt is het beter van niet want dan moet het er gewoon uit, maar voedselvergiftiging duurt geen drie dagen.
Oud 24-05-2012, 09:49
Verwijderd
Moet je bij voedselvergiftiging niet ook vaak overgeven enzo? Want ik heb niet echt overgegeven, 1 keer omdat ik toen echt bijna alleen maar water had gedronken en ik daar weer misselijk van werd.
Oud 24-05-2012, 09:54
Verwijderd
Bij voedselvergiftiting moet je inderdaad meestal overgeven
Oud 24-05-2012, 10:21
Verwijderd
Ik vind het altijd lastig dat als mensen zeggen 'ik ben tien jaar geleden gestopt met roken' ik kan zeggen 'zo! dat is al een hele tijd!' en als mensen zeggen 'ik ben vijf maanden geleden gestopt met roken' ik kan zeggen 'oh wat goed zeg!' maar als mensen zeggen 'ik ben nu drie jaar gestopt met roken' ik geen positief bekrachtigend antwoord voor ze heb.
Oud 24-05-2012, 10:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als het door hooikoorts komt sowieso niet, hooikoorts is geen infectie je ene oog heeft nu gewoon geluk gehad dat-ie er kennelijk geen last van heeft, want hij komt net zo goed met stuifmeel in aanraking
wat soms wel een beetje kan helpen als je last van je ogen hebt door hooikoorts, is buiten continu een zonnebril dragen. Dan heb je iets bescherming tegen stuifmeel en bovendien krijg je dan geen droge ogen op de fiets, en vochtige ogen kunnen het stuifmeel sneller naar buiten werken.
Oh een zonnebril is inderdaad wel slim, dat ga ik gewoon sowieso even proberen thanks

Citaat:
Welnee, het was meer irritatie van wrijven en zo. 's Ochtends ben ik niet op mijn best en ik had niet echt stilgestaan bij de mogelijkheid dat-ie krang (goed woord van oma!) zou zitten
Krang

Citaat:
Mascara en eyeliner zijn echt vervelend, dagelijks ruzie mee
Oud 24-05-2012, 10:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind het altijd lastig dat als mensen zeggen 'ik ben tien jaar geleden gestopt met roken' ik kan zeggen 'zo! dat is al een hele tijd!' en als mensen zeggen 'ik ben vijf maanden geleden gestopt met roken' ik kan zeggen 'oh wat goed zeg!' maar als mensen zeggen 'ik ben nu drie jaar gestopt met roken' ik geen positief bekrachtigend antwoord voor ze heb.
jeetje
Oud 24-05-2012, 10:29
Qimm
Qimm is offline
'goed bezig, hou dat vol' ?
Oud 24-05-2012, 10:30
Verwijderd
Hm, dat zou kunnen ze zitten bij mij op zich niet voor het roken, dus 'hou dat vol' is meer iets om er later als ik huisarts ben bij te zeggen, maar 'goed bezig' is wel een goeie.
Oud 24-05-2012, 10:43
Verwijderd
Ik heb allemaal gekke bultjes op m'n hand en het lijkt een beetje op zonneallergie, maar hallo dat krijg ik nooit op m'n handen en normaal ook pas als ik 3 weken in de zon gelegen heb
Oud 24-05-2012, 10:44
Verwijderd
PMLE is een niet-zeldzame vorm van overgevoeligheid voor lichtstralen, meestal in de vorm van sterk jeukende rode bultjes en later kleine blaasjes. Voorkeurslocaties zijn handruggen, ellebogen en de wreef van de voet.

Oh
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten