Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, als-ie dan toch wil vasthouden aan de bekende lineup hoop ik maar dat-ie besluit om de "controleurs" op het middenveld aanvallender te laten spelen. Met z'n allen verder van de goal af en zorgen voor aansluiting bij de aanvallers. Dat zou al wel wat schelen; de aanvallers niet moederziel alleen op 'n eilandje.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kan het me zó niet voorstellen dat ik naar het buitenland zou gaan en het daar zo ontzettend naar mijn zin zou hebben dat ik absoluut niet meer terug zou willen naar Nederland en m'n ouders en vrienden. Maar ik ben dan ook zo'n vervelend heimwee-typje
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik ben niet echt een heimwee-typje. Ik weet ook wel dat ik in Nederland snel weer wen, en dat ik met mijn heimwee naar Rusland ook wel kan leven. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Maar bij mij komt het ook een beetje door mijn vermoeidheid. Nieuwe indrukken (en dus ook omgevingen) kosten veel energie. Voor mij is het dus erg fijn om in mijn vertrouwde omgeving te zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze is gewoon op. Ze is nu 10.5 jaar. Ze kan nog wel genieten van aaien, maar ze heeft steeds diarree, ze wast zich niet meer, ze krijgt haar eten niet op en kan nauwelijks nog hooi eten, ze zakt steeds door haar pootjes en blijft dan maar op de zij liggen, haar vacht valt uit... er blijft gewoon niet zo veel meer over.
|
![]() |
||
Citaat:
En alleen de demo gespeeld; die was best tof. Maar meer kan ik je er niet over vertellen; het had de TM sfeer iig wel goed te pakken (weet niet of je de oude games ook gespeeld hebt).
|
Verwijderd
|
Ik heb schriftelijk informatie opgevraagd bij de oude behandelaar van een patient, laten we doen alsof ze mevrouw Vandam heet. Krijg ik een brief terug 'mevrouw van Dam is niet bij ons bekend'. Nee duh, daar vroeg ik ook niet naar
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik verzin wel wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is er gebeurd? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, weten we zelf eigenlijk ook allemaal niet. Er stond bij dat hij al heel lang ziek was, dus hij zal wel kanker hebben gehad
![]() Ik bedoel, ik kende hem verder helemaal niet hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit was alweer de aller-aller-allerlaatste stagedag in het museum
![]()
|
Even een paar werken ter illustratie
![]() Portable City van Groningen, speciaal voor de tentoonstelling gemaakt: ![]() Thought: ![]() Collective Subconscious ![]() Yin maakt heel veel van haar werken van tweedehands kleding, dat draagt voor haar ervaringen en gedachtes van de drager met zich mee. Zo is de Portable City van Groningen gemaakt van kleding uit Groningen ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|