Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2012, 19:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb zojuist m'n eigen kapsalon shoarma gemaakt.

Oud 12-06-2012, 19:50
Verwijderd
wat een lief konijn
Oud 12-06-2012, 19:51
Verwijderd
Omnomnom
Oud 12-06-2012, 19:51
Verwijderd
heb je DDP al bereikt?
Oud 12-06-2012, 19:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat een lief konijn
Die zit als shoarma verwerkt in m'n kapsalon.
Oud 12-06-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
"I pull over and kick your ass out!" -- Cab driver
Mja. De lul.
Oud 12-06-2012, 20:04
Verwijderd
Ah, Van Marwijk wijkt niet van z'n strategie af. Voetbalhaters zullen in hun nopjes zijn, exit Oranje morgen
Oud 12-06-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ah, Van Marwijk wijkt niet van z'n strategie af. Voetbalhaters zullen in hun nopjes zijn, exit Oranje morgen
Beetje jammer, Bert
Oud 12-06-2012, 20:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nouja, Bert zal het wel beter weten dan wij. Wij zien een momentopname, hij ziet dagelijks op de training het volle potentieel van zijn elftal.
Oud 12-06-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Nouja, Bert zal het wel beter weten dan wij. Wij zien een momentopname, hij ziet dagelijks op de training het volle potentieel van zijn elftal.
Erhm, zag niet iedereen het falen tegen Noord-Ierland en Denemarken? Natuurlijk kunnen ze morgen winnen, maar dat neemt niet weg dat Bert alsnog geen gelijk heeft, ondanks een eventuele zege (die ik erg onwaarschijnlijk acht).

Opta Sports ‏@OptaJoe
11 - Alexander Kerzhakov has now had 11 shots without getting one on target at Euro 2012 (9 off target, 2 blocked). Frustrated

Oud 12-06-2012, 21:05
Verwijderd
Ach, als-ie dan toch wil vasthouden aan de bekende lineup hoop ik maar dat-ie besluit om de "controleurs" op het middenveld aanvallender te laten spelen. Met z'n allen verder van de goal af en zorgen voor aansluiting bij de aanvallers. Dat zou al wel wat schelen; de aanvallers niet moederziel alleen op 'n eilandje.
Oud 12-06-2012, 22:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dames en heren, bel de krant, ik ga naar bed.
En ook nog werken morgen ik heb er echt zin in! Trusten allen!
Oud 12-06-2012, 23:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dames en heren, bel de krant, ik ga naar bed.
En ook nog werken morgen ik heb er echt zin in! Trusten allen!
Ik heb Hart van Nederland gebeld, ze komen vannacht nog bij je langs voor het opnemen van een item.
Oud 13-06-2012, 06:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen!
Oud 13-06-2012, 09:05
Verwijderd
Citaat:
maar je was toch naar nederland terug gekomen?
Neeee. Ik wilde terugkomen naar Nederland, maar bedacht me een uur voor het kopen van een vliegticket toen mensen aanboden me in huis te nemen. Dus. Zo. Ik kom ergens begin juli terug. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik vind het heel eng - ik ben een beetje vergeten hoe Nederlanders zich gedragen en overal mensen en dingen en en en. En ik kan niet meer zo goed Nederlands praten. In de zin van, ik ken wel bijna alle woorden en kan wel zinnen maken, maar ik weet niet meer hoe je in het Nederlands zinnen moet intoneren. Ik praat nu heel lelijk. En ik kan niet alles en iedereen achterlaten. Ik ga zo hard huilen als mijn vliegtuig opstijgt.
Oud 13-06-2012, 09:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan het me zó niet voorstellen dat ik naar het buitenland zou gaan en het daar zo ontzettend naar mijn zin zou hebben dat ik absoluut niet meer terug zou willen naar Nederland en m'n ouders en vrienden. Maar ik ben dan ook zo'n vervelend heimwee-typje
Oud 13-06-2012, 09:17
Verwijderd
Ik heb nog nooit heimwee gehad.
Oud 13-06-2012, 09:20
Verwijderd
Sterker nog: toen ik laatst terug was uit München, ging ik het liefst meteen weer die kant op.
Oud 13-06-2012, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het me zó niet voorstellen dat ik naar het buitenland zou gaan en het daar zo ontzettend naar mijn zin zou hebben dat ik absoluut niet meer terug zou willen naar Nederland en m'n ouders en vrienden. Maar ik ben dan ook zo'n vervelend heimwee-typje
Ik wil ook heel graag mijn ouders en vrienden terugzien! Maar het is echt, ik moet gewoon voor altijd een heel léven hier achterlaten, snap je?

Maar goed, ik ben niet echt een heimwee-typje. Ik weet ook wel dat ik in Nederland snel weer wen, en dat ik met mijn heimwee naar Rusland ook wel kan leven.

Citaat:
Ik heb nog nooit heimwee gehad.
Ik wel, maar (zeker naar omstandigheden ) niet zo erg veel/vaak.
Oud 13-06-2012, 09:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wil ook heel graag mijn ouders en vrienden terugzien! Maar het is echt, ik moet gewoon voor altijd een heel léven hier achterlaten, snap je?

Maar goed, ik ben niet echt een heimwee-typje. Ik weet ook wel dat ik in Nederland snel weer wen, en dat ik met mijn heimwee naar Rusland ook wel kan leven.
Dat snap ik! En ik denk dat ik daar ook moeite mee zou hebben, maar dat ik niet snel in de situatie zou terechtkomen omdat ik al niet snel zou gaan wonen in een ander land
Oud 13-06-2012, 09:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar bij mij komt het ook een beetje door mijn vermoeidheid. Nieuwe indrukken (en dus ook omgevingen) kosten veel energie. Voor mij is het dus erg fijn om in mijn vertrouwde omgeving te zijn.
Oud 13-06-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Maar bij mij komt het ook een beetje door mijn vermoeidheid. Nieuwe indrukken (en dus ook omgevingen) kosten veel energie. Voor mij is het dus erg fijn om in mijn vertrouwde omgeving te zijn.
Oh dit is zeker waar. Het afgelopen jaar heeft psychisch ook best veel gevraagd - ik ben nog steeds soms zonder reden zo moe dat ik bang ben om weer ziek te worden.
Oud 13-06-2012, 10:05
Verwijderd
Het konijn van mijn zus wordt vanavond ingeslapen
Oud 13-06-2012, 10:06
Martiño
Martiño is offline
Aw, vervelend wat heeft hij/zij?
Oud 13-06-2012, 10:46
Verwijderd
Ze is gewoon op. Ze is nu 10.5 jaar. Ze kan nog wel genieten van aaien, maar ze heeft steeds diarree, ze wast zich niet meer, ze krijgt haar eten niet op en kan nauwelijks nog hooi eten, ze zakt steeds door haar pootjes en blijft dan maar op de zij liggen, haar vacht valt uit... er blijft gewoon niet zo veel meer over.
Oud 13-06-2012, 10:48
Verwijderd
Ze heeft trouwens ook tumoren in de buik, maar die heeft ze al een jaar of twee dus dat groeit niet snel, en ze lijkt daar geen pijn van te hebben.
Oud 13-06-2012, 12:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn, jij hebt toch een PS3? Heb je ook Twisted Metal? Zo ja, is het wat?
Yep!

En alleen de demo gespeeld; die was best tof. Maar meer kan ik je er niet over vertellen; het had de TM sfeer iig wel goed te pakken (weet niet of je de oude games ook gespeeld hebt).
Oud 13-06-2012, 12:41
Pierrot
Pierrot is offline
Oud 13-06-2012, 13:17
Verwijderd
Ik heb schriftelijk informatie opgevraagd bij de oude behandelaar van een patient, laten we doen alsof ze mevrouw Vandam heet. Krijg ik een brief terug 'mevrouw van Dam is niet bij ons bekend'. Nee duh, daar vroeg ik ook niet naar de aanvraag is weliswaar handgeschreven, maar er staat duidelijk geen spatie en de positie van de hoofdletter is ook echt wel duidelijk.
Oud 13-06-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Neeee. Ik wilde terugkomen naar Nederland, maar bedacht me een uur voor het kopen van een vliegticket toen mensen aanboden me in huis te nemen. Dus. Zo. Ik kom ergens begin juli terug. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik vind het heel eng - ik ben een beetje vergeten hoe Nederlanders zich gedragen en overal mensen en dingen en en en. [afbeelding]
En ik kan niet meer zo goed Nederlands praten. In de zin van, ik ken wel bijna alle woorden en kan wel zinnen maken, maar ik weet niet meer hoe je in het Nederlands zinnen moet intoneren. Ik praat nu heel lelijk. En ik kan niet alles en iedereen achterlaten. Ik ga zo hard huilen als mijn vliegtuig opstijgt.
het komt wel goed. en je kunt nog altijd terug moet je denken, de mensen willen je graag in huis nemen.
Oud 13-06-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
het komt wel goed. en je kunt nog altijd terug moet je denken, de mensen willen je graag in huis nemen.
Ik kan voorlopig niet zomaar terug naar Rusland. Niet omdat ik nergens kan wonen, maar omdat ik ook nog zoiets als een diploma enzo ergens vandaan moet halen, op zijn minst van de middelbare school, en daarna dan nog iets. Ik heb een wazig toekomstplan waarbij ik over zo'n drie jaar trouw en hier voor altijd blijf, maar ik ben er nog niet helemaal over uit hoe goed dat plan is. (en hoe ik mijn ouders ooit recht krijg met het idee :') )

Wat een mooie lege post en wat aangenaam om te merken dat je nog leeft!
Oud 13-06-2012, 13:41
Verwijderd
kun je niet in Rusland gaan studeren? ik vind wel dat je even je diploma moet gaan halen in Nederland. je zit toch in je examen jaar eigenlijk?
Oud 13-06-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
kun je niet in Rusland gaan studeren? ik vind wel dat je even je diploma moet gaan halen in Nederland. je zit toch in je examen jaar eigenlijk?
Ik moet nog twee jaar middelbare school, en, ja, dat moet ook. In Rusland studeren kan eventueel wel, maar Russische diploma's hebben nog wel eens problemen met hun geldigheid in Nederland, dus dan kan ik misschien nooit meer terug.

Maar goed, ik verzin wel wat.
Oud 13-06-2012, 13:49
Verwijderd
Jakkes. Vrijdag hadden wij presentaties, en op zich had ik er niet zoveel zin in, maar dat is nu geannuleerd wegens het overlijden van een medestudent. Of nou ja, student Egyptologie, maar goed, dan is hij alsnog een medestudent van mij.
Oud 13-06-2012, 13:50
Verwijderd
dat is altijd naar als zo jong iemand sterft.
Oud 13-06-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Jakkes. Vrijdag hadden wij presentaties, en op zich had ik er niet zoveel zin in, maar dat is nu geannuleerd wegens het overlijden van een medestudent. Of nou ja, student Egyptologie, maar goed, dan is hij alsnog een medestudent van mij.
Wut. Gecondoleerd.

Wat is er gebeurd?
Oud 13-06-2012, 13:52
Verwijderd
Ja, weten we zelf eigenlijk ook allemaal niet. Er stond bij dat hij al heel lang ziek was, dus hij zal wel kanker hebben gehad .

Ik bedoel, ik kende hem verder helemaal niet hoor ik heb hem alleen wel eens zien lopen. Maar goed, medestudent is toch medestudent, en dat iemand van je eigen leeftijd dood gaat is gewoon raar als je nog jong bent
Oud 13-06-2012, 14:07
Verwijderd
wat een kut school, moeten we de schoolboeken dit jaar in kerkrade gaan inleveren. ik weet niet eens waar die school ligt waar we het moeten inleveren. en ik zie mezelf niet met een zware boekentas mijlen ver fietsen
Oud 13-06-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
wat een kut school, moeten we de schoolboeken dit jaar in kerkrade gaan inleveren. ik weet niet eens waar die school ligt waar we het moeten inleveren. en ik zie mezelf niet met een zware boekentas mijlen ver fietsen
:') Want als school is het zoveel moeite om die boeken met een vrachtwagentje naar kerkrade te brengen.
Oud 13-06-2012, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit was alweer de aller-aller-allerlaatste stagedag in het museum Maar de GM-collector voor de tentoonstelling Yin Xiuzhen is af! Vrijdagavond naar de opening (yay) en vanaf zaterdag is 'ie open voor publiek!
Oud 13-06-2012, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even een paar werken ter illustratie

Portable City van Groningen, speciaal voor de tentoonstelling gemaakt:

Thought:

Collective Subconscious

Yin maakt heel veel van haar werken van tweedehands kleding, dat draagt voor haar ervaringen en gedachtes van de drager met zich mee. Zo is de Portable City van Groningen gemaakt van kleding uit Groningen

Oud 13-06-2012, 15:23
Carn
Carn is offline
huhuhuhuhu (repost )

Oud 13-06-2012, 15:31
Verwijderd
Waar is ons Lentekriebeltje eigenlijk heen? (of, ze heet nu iets van Snebbeltje, toch?)
Oud 13-06-2012, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Yep!

En alleen de demo gespeeld; die was best tof. Maar meer kan ik je er niet over vertellen; het had de TM sfeer iig wel goed te pakken (weet niet of je de oude games ook gespeeld hebt).
Kggr. Ik heb al die games tot in den treuren gespeeld, Carmageddon, Twisted Metal, Quarantine.. Dikke liefde. En nu is er een toffe, console-exclusieve opvolger
Oud 13-06-2012, 15:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waar is ons Lentekriebeltje eigenlijk heen? (of, ze heet nu iets van Snebbeltje, toch?)
Die had een ban aangevraagd, maar nu is ze er weer!
Oud 13-06-2012, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Die had een ban aangevraagd, maar nu is ze er weer!
Ooooo!

Hoi Lentekriebel! <3
Oud 13-06-2012, 15:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kggr. Ik heb al die games tot in den treuren gespeeld, Carmageddon, Twisted Metal, Quarantine.. Dikke liefde. En nu is er een toffe, console-exclusieve opvolger
Volgens mij is Twisted Metal al sinds 1998 Sony-exclusive
Oud 13-06-2012, 15:41
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Wat een mooie lege post en wat aangenaam om te merken dat je nog leeft!
Dank.

We proberen het nogmaals:
Oud 13-06-2012, 16:05
Verwijderd
Wij aten vroeger wel rijstsalade, maar ik ben vergeten wat er in gaat . Witte rijst, perzik, paprika, lente-ui, salami, cashewnoten. Wat is er nog meer lekker in?
Oud 13-06-2012, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is Twisted Metal al sinds 1998 Sony-exclusive
Ik ken het ook alleen maar van de PC, dat was ruim voor 1998 als ik me niet vergis. Tragisch; ik overweeg nu serieus een PS3 aan te schaffen puur voor Twisted Metal
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten