Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2012, 11:49
Verwijderd
Citaat:
:kusjeopquisplakt:
Jaaaaaaaa!
Advertentie
Oud 17-06-2012, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vanaf morgen an die arbeit met het laatste werkstuk in een heel lange tijd. Ik heb een paar dagen uitstel gekregen gelukkig, maar alsnog maar anderhalve week. En stiekem hoop ik (tegen beter weten in) dat het allemaal heel snel gaat en ik dat werkstuk binnen een week klaar heb en dan rustig de tijd heb om de presentatie erover voor te bereiden.

En ik ben een beetje een sukkel, want ik heb een onderwerp gekozen waar ik echt niks over weet Maar ik kan het nu maar beter doorzetten dan eerst een nieuw onderwerp bedenken + info verzamelen.
Oud 17-06-2012, 12:00
Verwijderd
Dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje CR, ik moet een rechtseconomisch papar schrijven, oei. In de opdracht staat in grote letters dat je het probleem dus niet juridisch mag benaderen. HA HA haaaa.
Oud 17-06-2012, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Die boete geldt als verhoogd collegegeld. Dat betekent ook dat als je niet een volledig jaar studeert je maar een deel van de boete krijgt. Dus dat scheelt al iets
Ja, anders had ik het uberhaupt niet kunnen opbrengen. De boete is meer dan 3000, dat heb ik zeg maar niet onder m'n matras liggen (helaas).
Maar dan nog is het zo'n 400 euro per maand dan
En jaja, eigen schuld dikke bult, maar toch is het kut
Oud 17-06-2012, 12:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan zitten we een beetje in hetzelfde schuitje CR, ik moet een rechtseconomisch papar schrijven, oei. In de opdracht staat in grote letters dat je het probleem dus niet juridisch mag benaderen. HA HA haaaa.
Nou lekker is dat ja Succes!

Citaat:
Ja, anders had ik het uberhaupt niet kunnen opbrengen. De boete is meer dan 3000, dat heb ik zeg maar niet onder m'n matras liggen (helaas).
Maar dan nog is het zo'n 400 euro per maand dan
En jaja, eigen schuld dikke bult, maar toch is het kut
Oh hmm. Ik ken het probleem, ik krijg die boete ook. Ik vermoed nu dat ik een half jaar te lang zal studeren. Ka-ching!
Oud 17-06-2012, 12:04
Verwijderd
Al schrijvende stuit ik steeds op nog interessantere materie. Als ik nu een onderwerp zou moeten kiezen zou ik gaan voor commercieel draagmoederschap *ponder*
Und nu weer aan de slag!
En ook schrijfsucces aan Chick Rock en Quis
Oud 17-06-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Nou lekker is dat ja Succes!

Oh hmm. Ik ken het probleem, ik krijg die boete ook. Ik vermoed nu dat ik een half jaar te lang zal studeren. Ka-ching!
Oh ik dacht dat jij buiten de regeling viel! Wat ontzettend zuur
Oud 17-06-2012, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Al schrijvende stuit ik steeds op nog interessantere materie. Als ik nu een onderwerp zou moeten kiezen zou ik gaan voor commercieel draagmoederschap *ponder*
Und nu weer aan de slag!
En ook schrijfsucces aan Chick Rock en Quis
Als scriptieonderwerp? Lijkt me wel heel interessant

Citaat:
Oh ik dacht dat jij buiten de regeling viel! Wat ontzettend zuur
Nee helaas niet. Ik heb laatst te horen gekregen dat er op dit moment één uitzondering op de regel is: als je recht hebt op een extra jaar studiefinanciering. Dat heb ik niet, omdat ik al geld uit het afstudeerfonds van de universiteit heb gekregen een aantal jaren geleden. En het is het één of het ander. Inderdaad zuur. Ga binnenkort toch nog eens een afspraak maken met een decaan, want ik vind het belachelijk. Misschien is er toch ergens een loophole.
Oud 17-06-2012, 12:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
ECHOECHOECHOECHOECHOECHOECHO

Hehe
Oud 17-06-2012, 12:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik verveel me een beetje.
Oud 17-06-2012, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hebben jullie ook weleens dat als je muziek luistert je je voorstelt dat dat de soundtrack van je leven is? Dat je niet gewoon naar de winkel fietst/in de trein zit/auto rijdt, maar dat het een scene in een film is en de muziek die je luistert de filmmuziek is?
Oud 17-06-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
ECHOECHOECHOECHOECHOECHOECHO

Hehe
Oud 17-06-2012, 12:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ha, een gesprekspartner! Hoe is het Lusi?
Oud 17-06-2012, 12:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens dat als je muziek luistert je je voorstelt dat dat de soundtrack van je leven is? Dat je niet gewoon naar de winkel fietst/in de trein zit/auto rijdt, maar dat het een scene in een film is en de muziek die je luistert de filmmuziek is?
Ja
Oud 17-06-2012, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh tof ik voelde me een enorme weirdo, maar ik ben dus niet alleen
Oud 17-06-2012, 12:46
Martińo
Martińo is offline
Citaat:
Ja
Oud 17-06-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ja
Oud 17-06-2012, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 17-06-2012, 12:53
Martińo
Martińo is offline
Niks mis met een rijke fantasie
Oud 17-06-2012, 12:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh tof ik voelde me een enorme weirdo, maar ik ben dus niet alleen
Vooral leuk in het ov/achterin de auto met een zielig nummer en dan naar jezelf in het raam kijken
Oud 17-06-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ha, een gesprekspartner! Hoe is het Lusi?
Oeh hallo! Ik was niet meer aan het opletten maar hoi Ja eh rustige zondag is goed <3 Net een dik paper afgemaakt en ik vind het wel goed zo Was opgehangen en nu is het alweer tijd voor pauze Hoe is het daar?
Oud 17-06-2012, 13:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vooral leuk in het ov/achterin de auto met een zielig nummer en dan naar jezelf in het raam kijken
Dat doe ik inderdaad in de trein wel Maar niet alleen bij zielige liedjes, ook bij roadmovie-liedjes
Oud 17-06-2012, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oeh hallo! Ik was niet meer aan het opletten maar hoi Ja eh rustige zondag is goed <3 Net een dik paper afgemaakt en ik vind het wel goed zo Was opgehangen en nu is het alweer tijd voor pauze Hoe is het daar?
Ah goed bezig dus Wat voor paper moest je schrijven?

Ik heb ook een heel rustig weekend. Even bijkomen van alle stagedrukte en dan morgen weer aan de slag!
Oud 17-06-2012, 13:02
Verwijderd
Is het bij jullie ook zo HEET?
Oud 17-06-2012, 13:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou nee
Oud 17-06-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Ah goed bezig dus Wat voor paper moest je schrijven?

Ik heb ook een heel rustig weekend. Even bijkomen van alle stagedrukte en dan morgen weer aan de slag!
Proposal voor mijn stage Ik kan grotendeels zelfstandig werken, dus het valt niet allemaal onder kantooruren
Oud 17-06-2012, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Proposal voor mijn stage Ik kan grotendeels zelfstandig werken, dus het valt niet allemaal onder kantooruren
Oh fancy, bij ons heet dat gewoon stageplan Wat voor stage ga je doen?
Oud 17-06-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Nou nee
O. Hier wel. +/- dertig graden. Ik was net buiten en ik dreef zo ongeveer weg. Nu ben ik aan het afkoelen en dingen aan het REGELEN.

Citaat:
Nee.

Chick Rock, ben je in een goed humeur vandaag of lijkt dat maar zo?
Oud 17-06-2012, 13:08
Verwijderd
Nah het moet wel enorm gedetailleerd zijn Het is 25 pagina's en is al 6 van de in totaal 20 weken Dan moet je 10 weken echt doen wat de bedoeling is en dan nog een maand verwerken enzo. Ik pm je even!
Oud 17-06-2012, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock, ben je in een goed humeur vandaag of lijkt dat maar zo?
Niet vrolijker dan anders

Citaat:
Nah het moet wel enorm gedetailleerd zijn Het is 25 pagina's en is al 6 van de in totaal 20 weken Dan moet je 10 weken echt doen wat de bedoeling is en dan nog een maand verwerken enzo. Ik pm je even!
Huh wtf, dat is echt enorm Ons stageverslag moet wel zo lang zijn, maar het plan maar echt 2 of 3 pagina's
Oud 17-06-2012, 13:10
Verwijderd
Ik moet nu eigenlijk mijn schoonmaakklusjes doen.
Ik wilde vandaag nog iets creatiefs gaan doen.
Om iets creatiefs te mogen gaan doen, moet ik van mezelf mijn schoonmaakklusjes gedaan hebben. Maar daar heb ik geen zin in, dus zit ik nu al twee uur te internetten, terwijl alleen het eerste halfuur echt leuk was.
Oud 17-06-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens buien dat ik in m'n woonkamer sta en pretendeer het orkest te dirigeren onder het genot van luide klassieke muziek
Oud 17-06-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens buien dat ik in m'n woonkamer sta en pretendeer het orkest te dirigeren onder het genot van luide klassieke muziek
Daar heeft Roald Dahl een heel gaaf verhaal over geschreven! Hoe heet het ook alweer.
Oud 17-06-2012, 13:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet nu eigenlijk mijn schoonmaakklusjes doen.
Ik wilde vandaag nog iets creatiefs gaan doen.
Om iets creatiefs te mogen gaan doen, moet ik van mezelf mijn schoonmaakklusjes gedaan hebben. Maar daar heb ik geen zin in, dus zit ik nu al twee uur te internetten, terwijl alleen het eerste halfuur echt leuk was.
Herkenbaar gedrag.

Citaat:
Oud 17-06-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dokter Sarah, mag ik je even wat vragen? Of vind je dat vervelend op je vrije dag?
Oud 17-06-2012, 13:18
Verwijderd
oh ja, Mr. Botibol
Oud 17-06-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook! Het lijkt me zoooo leuk om dirigent te zijn. <3
Oud 17-06-2012, 13:25
Verwijderd
Ik moet de Russische vlag van mijn avatar afpoetsen, maar dat doet zo'n pijn. GRIEKENLAND FUCKING GRIEKENLAND
Oud 17-06-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook! Het lijkt me zoooo leuk om dirigent te zijn. <3
Hah inderdaad! Het -goed- aansturen van zo'n enorm collectief lijkt me echt episch. En je kunt ook een stukje van jezelf laten zien in de interpretatie

Citaat:
Ik moet de Russische vlag van mijn avatar afpoetsen, maar dat doet zo'n pijn. GRIEKENLAND FUCKING GRIEKENLAND
Hoe bizar was dát. Je zou bijna gaan denken aan malafide praktijken als je die goal van Griekenland ziet
Oud 17-06-2012, 13:31
Verwijderd
Zo, ik heb muziek opgezet en blauwe smokey eyes geprobeerd, het is niet super goed gelukt en het staat natuurlijk sowieso belachelijk zo overdag maar ik haal het er onder de douche vanavond wel af, nu het konijnenhok schoonmaken en dan mag ik weer zelf kiezen, ik doe het om en om
En Chick Rock, je mag best wat vragen, maar ik ga nu geen heel uitgebreide antwoorden geven denk ik!
Oud 17-06-2012, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe bizar was dát. Je zou bijna gaan denken aan malafide praktijken als je die goal van Griekenland ziet
Ik heb alleen de tweede helft gezien, daarvoor sliertte ik ergens op straat rond. Het was zo... zo lelijk.
Oud 17-06-2012, 13:37
Verwijderd
Vanaf nu ben ik voor Polen. /intens lui

Of liggen die er ook al uit?
Oud 17-06-2012, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En Chick Rock, je mag best wat vragen, maar ik ga nu geen heel uitgebreide antwoorden geven denk ik!
Thanks, maar dat hoeft ook niet

Ik heb al ruim een week pijn in m'n rechter kaakgewricht (althans, dat denk ik). Ik voel niks als ik m'n mond niet beweeg, maar kauwen en gapen doen wel pijn. Moet ik daarmee naar de huisarts?
Oud 17-06-2012, 13:46
Verwijderd
Als je het sinds vandaag had zou ik zeggen kijk het een weekje aan, maar dat heb je al gedaan .
En je hebt geen pijn in je kiezen (bv als je er met de achterkant van je tandenborstel op tikt)? Pijn in je achterste kiezen kun je ook in je kaak voelen. Als dat zo is, zou ik zeggen: komende week naar de tandarts.
Het zou ook kunnen dat het gewricht wat geirriteerd is en dat je dat in stand houdt door bewegingen scheef te maken juist om pijn te vermijden. In dat geval zou je kunnen kijken of het helpt om een dag of 4 ibuprofen of naproxen te gebruiken, om zowel de geforceerde bewegingen te voorkomen als de irritatie te dempen, en als dat niet helpt toch maar naar de huisarts.
Oud 17-06-2012, 13:52
Verwijderd
Hier komt mijn gevoel over een paar voorliegende klootzakken die verantwoordelijk voor mij zijn (niet mijn pleegouders, die zijn lief <3): AAAJJjaahHHHAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA
Oud 17-06-2012, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je het sinds vandaag had zou ik zeggen kijk het een weekje aan, maar dat heb je al gedaan .
En je hebt geen pijn in je kiezen (bv als je er met de achterkant van je tandenborstel op tikt)? Pijn in je achterste kiezen kun je ook in je kaak voelen. Als dat zo is, zou ik zeggen: komende week naar de tandarts.
Het zou ook kunnen dat het gewricht wat geirriteerd is en dat je dat in stand houdt door bewegingen scheef te maken juist om pijn te vermijden. In dat geval zou je kunnen kijken of het helpt om een dag of 4 ibuprofen of naproxen te gebruiken, om zowel de geforceerde bewegingen te voorkomen als de irritatie te dempen, en als dat niet helpt toch maar naar de huisarts.
Hm oke. Ik ben niet zo'n fan van dat soort pijnstillers slikken trouwens, maar als het moet! Kan je die dingen slikken in combinatie met andere medicijnen?
Oud 17-06-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Hm oke. Ik ben niet zo'n fan van dat soort pijnstillers slikken trouwens, maar als het moet! Kan je die dingen slikken in combinatie met andere medicijnen?
Als je bloedverdunners, prednison, lithium, methotrexaat, diphantoine of digoxine gebruikt, moet je het eerst met een arts overleggen (ja eh, met je eigen arts dus), anders kan het gewoon
Oud 17-06-2012, 13:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, DIE slik ik in ieder geval niet Ik slik spul tegen maagzuur (werken sommige zware pijnstillers niet erg op je maag?)

Thanks Dokter Sarah
Oud 17-06-2012, 14:05
Verwijderd
oh, ja, deze dingen kunnen wel maagzuur veroorzaken, maar daardoor combineren ze juist heel goed met middelen tegen maagzuur
Oud 17-06-2012, 14:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, de laptop is bijna leeg en ik heb geen zin om het ding aan de lader te leggen want dan moet ik ergens anders gaan zitten omdat het snoer niet lang genoeg is Dus ik ga maar weg. Toedels!

Regels voor berichten