Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2012, 21:14
Verwijderd
What's Eating Gilbert Grape vind ik uit die lijst de meest fijne titel. Maar die zul je vast al lang en breed gezien hebben, zoals het hoort
Advertentie
Oud 25-06-2012, 21:18
Verwijderd
https://play.google.com/store/apps/d...ames.WaM&hl=en

*hint*

voor muziekliefhebbers.
Oud 25-06-2012, 21:19
Verwijderd
http://itunes.apple.com/us/app/song-...518042655?mt=8 en in de appstore natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
What's Eating Gilbert Grape vind ik uit die lijst de meest fijne titel. Maar die zul je vast al lang en breed gezien hebben, zoals het hoort
Die kan ik achteraf gezien zelfs benoemen als de eerste film waarop ik zat te soppen, zo lang en breed geleden zag ik die! En daarna nog een paar keer.
Verwijderd
Voor wie me niet op facebook heeft: .sann is gebruikersnaam.
Oud 25-06-2012, 21:20
Verwijderd
What's eating Gilbert Grape wilde ik zeggen, maar die heb je dus al gezien Ik kan die nog steeds 20 keer zien volgens mij Blijft fijn!
Oud 25-06-2012, 21:21
Verwijderd
Mijn wederhelft wil met mij Gesloten School kijken. Ware liefde.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Al gezien; dat lijkt me erg melig maar dat is misschien wel prima voor nu; dank, ziet er handig uit!
een wat minder melige lijst
Verwijderd
Citaat:
Hmpf. Ik wil graag een film zien zoals Juno, Gigantic of The kids are alright, maar alle ''people who liked this movie also liked x and y", en "mensen die deze dvd kochten kochten ook"-dingen al afgestruind, maar ik vind niks dat me aanstaat en ik nog niet heb gezien. En hmpf. Halp.
Ik zag laatst een heel toffe Bosnische (ofzo) film, misschien vind je die leuk. De titel betekent iets van 'Zwarte poes, witte kater'. Even zoeken.
Oud 25-06-2012, 21:22
Verwijderd
Moonrise Kingdom staat ook in de lijst, zie ik! Kijken!
Oud 25-06-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zag laatst een heel toffe Bosnische (ofzo) film, misschien vind je die leuk. De titel betekent iets van 'Zwarte poes, witte kater'. Even zoeken.
Voor zover ik weet is Black cat white cat (Kroatisch dacht ik) één van Quis' favoriete films En terecht <3
Oud 25-06-2012, 21:23
Verwijderd
Ah, dat ziet er leuk uit. Straks een installeren!

// Oooooh zie ik net dat KPN via glasvezel hier 500/500mbit gaat aanbieden voor iets van 8 tientjes in de maand (triple play, all in, inclusief een premium Spotify-account). Tijd om m'n FTP/FXP-server weer in ere te herstellen. En uh, ook meteen maar even mijn infrastructuur upgraden her en der opdat we maximaal rendement uit dat soort absurde snelheden halen
Verwijderd
Er staan gewoon 3 Mike Leigh-films in die Juno-lijst (waarvan wel één om te huilen, maar die heb je ook al gezien, helaas )
Verwijderd
Klik! Wij moesten heel hard lachen.
Oud 25-06-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet is Black cat white cat (Kroatisch dacht ik) één van Quis' favoriete films En terecht <3
O. Hm. Mja.

Servisch.
Oud 25-06-2012, 21:25
Verwijderd
Punch-drunk love is ook wel een goeie Moet ik ook weer eens kijken.
Oud 25-06-2012, 21:25
Verwijderd
@Quis: Benny & Joon vind ik ook wel een aanradertje.
Oud 25-06-2012, 21:26
Verwijderd
Jaaa, Black cat white cat is echt lachen gieren brullen. Heerlijke film <3 Rolde echt van m'n stoel, vooral om die gangster en de momenten waarop
Spoiler
Oud 25-06-2012, 21:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, dat ziet er leuk uit. Straks een installeren!

// Oooooh zie ik net dat KPN via glasvezel hier 500/500mbit gaat aanbieden voor iets van 8 tientjes in de maand (triple play, all in, inclusief een premium Spotify-account). Tijd om m'n FTP/FXP-server weer in ere te herstellen. En uh, ook meteen maar even mijn infrastructuur upgraden her en der opdat we maximaal rendement uit dat soort absurde snelheden halen
als ze ook met een tijdvertragingdevice komen zodat je die 2919910 films kan kijken in een normaal tijdsbestek dan ben je helemaal klaar
Oud 25-06-2012, 21:32
Turk February
Turk February is offline
Die moet ik nog zien, maar ik zie er een beetje tegenop, want ik vind de regisseur een racistische propagandalul. Maar misschien is ie dat in BCWC nog niet.
Oud 25-06-2012, 21:32
Verwijderd
Citaat:
een wat minder melige lijst
Ik snap het principe.

Citaat:
Absinthe heeft gelijk! Maar lief dat je meedenkt!

Citaat:
@Quis: Benny & Joon vind ik ook wel een aanradertje.
Oh die is geweldig ja! Ik ken gewoon al teveel films in dat genre.
Citaat:
Jaaa, Black cat white cat is echt lachen gieren brullen. Heerlijke film <3 Rolde echt van m'n stoel, vooral om die gangster en de momenten waarop
Spoiler
M'n lief vind 'm kut. Dat vind ik dan weer kut.
Oud 25-06-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
als ze ook met een tijdvertragingdevice komen zodat je die 2919910 films kan kijken in een normaal tijdsbestek dan ben je helemaal klaar
*grinnik* Inderdaad Ik heb me nooit echt bekommerd om downstream though, of ik nou drie uur of drie dagen moet wachten, /care. 't Komt toch wel binnen.

Maar die upstream, godnakende
Oud 25-06-2012, 21:34
Verwijderd
O en Quis, heb je 'Het lijk van een bruid' (ik ken de originele titels niet omdat ik alleen nagesynchroniseerde versies heb gezien ) gezien?
Oud 25-06-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:
O en Quis, heb je 'Het lijk van een bruid' (ik ken de originele titels niet omdat ik alleen nagesynchroniseerde versies heb gezien ) gezien?
Nou in elk geval niet onder die titel!
Oud 25-06-2012, 21:36
Verwijderd
Citaat:
M'n lief vind 'm kut. Dat vind ik dan weer kut.
Je lief is niet goed bij z'n hoofd. Maar ik vrees dat mijn lief er niet eens aan gaat beginnen, vanwege de Balkanese soundtrack

Ik ga nog even voor je verder denken... ken je het ultiem foute Down with love al? Ik weet alleen niet of je de slechtheid ervan kan waarderen of dat je het écht vervelend vindt
Oud 25-06-2012, 21:37
Verwijderd
Ik heb laatst Singin' in the rain gezien, die is leuk!
Oud 25-06-2012, 21:38
Verwijderd
... en The good, the bad & the ugly natuurlijk, maar dat is nogal een lange zit.
Oud 25-06-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Je lief is niet goed bij z'n hoofd. Maar ik vrees dat mijn lief er niet eens aan gaat beginnen, vanwege de Balkanese soundtrack

Ik ga nog even voor je verder denken... ken je het ultiem foute Down with love al? Ik weet alleen niet of je de slechtheid ervan kan waarderen of dat je het écht vervelend vindt
Die ken ik nog niet nee, gaat gewoon op mijn lijstje. Het wordt tijd dat ik een harde schijf koop, dan kan ik die volzetten en zit ik niet altijd zo te zoeken naar een film en gefrustreerd naar de download te kijken.

Onze lieven zijn niet goed bij hun hoofd, mooi, dat schept een band. Verder heeft 'ie gelukkig een fantastische smaak.
Oud 25-06-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
... en The good, the bad & the ugly natuurlijk, maar dat is nogal een lange zit.
Poe hee, wat een toptitel noem je daar eventjes tussen neus en lippen door Once Upon A Time In The West is er ook zo één En eigenlijk al die Sergio Leone-films en wat er tegenaan schurkt.
Oud 25-06-2012, 21:42
Carn
Carn is offline
nou nou, in film-context kan ik het wel aan hoor! Dat ik zelf geen drugs deal wil toch ook niet zeggen dat ik niet kan genieten van een goeie maffiafilm!
Oud 25-06-2012, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Die ken ik nog niet nee, gaat gewoon op mijn lijstje. Het wordt tijd dat ik een harde schijf koop, dan kan ik die volzetten en zit ik niet altijd zo te zoeken naar een film en gefrustreerd naar de download te kijken.

Onze lieven zijn niet goed bij hun hoofd, mooi, dat schept een band. Verder heeft 'ie gelukkig een fantastische smaak.
Hij is met Ewan McGregor, en Renee Zellweger, daar moet je dan wel een beetje tegen kunnen Maar ik vind hem heel fijn in elk geval.

Citaat:
Poe hee, wat een toptitel noem je daar eventjes tussen neus en lippen door Once Upon A Time In The West is er ook zo één En eigenlijk al die Sergio Leone-films en wat er tegenaan schurkt.
Jaaaa <3 Pas per toeval aan begonnen toen Once upon a time in America op tv was, was meteen verkocht, die steeg zo naar mijn top 5. Daarna Once upon a time in the west gezien (ook prachtig, maar vind het zelfs nog de minste van die drie).. en pas dus The good, the bad & the ugly in de bioscoop hier. Wat een topfilm <3
Oud 25-06-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
nou nou, in film-context kan ik het wel aan hoor! Dat ik zelf geen drugs deal wil toch ook niet zeggen dat ik niet kan genieten van een goeie maffiafilm!
GOEIE VERGELIJKING JONGEEEEEH!
Verwijderd
Maar ok, deal, wij gaan binnenkort Black cat white cat kijken
Verwijderd
Citaat:
Nou in elk geval niet onder die titel!
Deze. Maar ik heb geen idee of je dat leuk vindt.
Oud 25-06-2012, 21:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar ok, deal, wij gaan binnenkort Black cat white cat kijken
Prima. Gevolgd door Moon. Of een andere kwaliteits-scifi-film naar mijn keuze.
Oud 25-06-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Prima. Gevolgd door Moon. Of een andere kwaliteits-scifi-film naar mijn keuze.
Ik las even over het woordje 'mijn' heen
Oud 25-06-2012, 21:46
Verwijderd
Kan iemand wellicht even uit de doeken doen waarom wasbolletjes altijd de tyfusgewoonte hebben om zich vakkundig te verstoppen?
Oud 25-06-2012, 21:46
Verwijderd
Wtf zijn wasbolletjes?
Oud 25-06-2012, 21:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik las even over het woordje 'mijn' heen
Jij mag ook kiezen. Ik heb dan wel enkele goede tips!
Oud 25-06-2012, 21:50
Verwijderd
Ik dacht aan The Fountain
Oud 25-06-2012, 21:50
Carn
Carn is offline
ohja . lekker soppen op Hugh
Oud 25-06-2012, 21:51
Verwijderd
Dat laat ik aan jou over, ik heb niet zoveel met Hugh.
Oud 25-06-2012, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Deze. Maar ik heb geen idee of je dat leuk vindt.
Die ken ik ja. En die is wel aardig.
Oud 25-06-2012, 21:54
Verwijderd
Crazy stupid love is trouwens ook best aardig, Quis!
Oud 25-06-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Crazy stupid love is trouwens ook best aardig, Quis!
Oud 25-06-2012, 21:59
Verwijderd
Quis, hoe is het eigenlijk met je? Ik heb je al best lang niet gesproken.
Oud 25-06-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Wtf zijn wasbolletjes?
Die dingetjes waar je (vloeibaar) wasmiddel in giet en ze in de wasmachine kankert tussen je wasgoed
Oud 25-06-2012, 22:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ohja! Black cat, white cat! Die vond ik helemaal superfantastisch maar ik was het alweer vergeten. Die gaat ik binnenkort maar weer eens kijken
Oud 25-06-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Die dingetjes waar je (vloeibaar) wasmiddel in giet en ze in de wasmachine kankert tussen je wasgoed
Aha. Die kan je toch gewoon in een los doosje bekankeren en die op de kankermachine zetten en dan zijn ze altijd in de buurt als je ze nodig kankert!

Nee maar serieus, hoe kunnen wasbolletjes nou kwijt kankeren? Wat doe je ermee dat ze van plek kunnen verkankeren, überhaupt?
Oud 25-06-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Aha. Die kan je toch gewoon in een los doosje bekankeren en die op de kankermachine zetten en dan zijn ze altijd in de buurt als je ze nodig kankert!

Nee maar serieus, hoe kunnen wasbolletjes nou kwijt kankeren? Wat doe je ermee dat ze van plek kunnen verkankeren, überhaupt?

Yeah, dat kan. Maar de praktijk werkt vaak toch anders, zo blijkt Het zijn gewoon dingen die gemaakt zijn om mensen te frustreren.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten