Citaat:
Ja  Al ben je natuurlijk nog steeds schattig  
|
Prft.

Toch op een andere manier! Ik heb dat jurkje al lang niet meer aangehad en de laatste keer d'at ik het aanhad, voelde het een beetje ongepast.
Citaat:
Heupen heb ik gelukkig niet zo vaak last van  . Het is wel naar, want om te knakken moet ik kunnen liggen, en als dat niet kan is lopen pijnlijk  .
Typen heb ik meestal niet zo'n last van (<3 gelukkig). Als in, mijn duimen zijn wel vervelend af en toe, maar die gebruik ik nauwelijks, en mijn armen liggen altijd op tafel 
|
Ach dat scheelt. Nja ik heb dus rsi-achtige toestanden, deels door gewoon echt te veel computerwerk en te weinig andere dingen (want werk en dan 's avonds nog studeren), en dat voelt heel anders, maar het zou moet niet verbazen als het een wel erger wordt door het ander en zo. Hoe dan ook zijn mn polsen vingers en schouders nu wel erg crappy, voor iemand van 25.

En nu is er wel een bedrijfsarts ingeschakeld en zo maar eer er dan eens iets gebeurd, bwhuuhh. Maar goed, eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen: ik weet hoe je je voelt. En veel ''beterschap'' met je elleboog. <3