Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 22:26
Verwijderd
Nope dit was onze koelkast op dag 1 van de huisvakantie in de Ardennen. Maar hij moest in hoi

Ik heb ook nog wel een foto dat alles op tafel staat, dan ziet het er wel indrukwekkender uit
Advertentie
Oud 11-08-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik overbelast dingen heel snel. Als in, als ik veel herhaling heb ik bewegingen overbelast ik het bijna standaard. Mijn fysio zei dat het komt doordat mijn gewrichten vrij instabiel zijn, allemaal heel los enzo, en daardoor schijnen mijn spieren sneller te overbelasten. Ik overstrek mijn knieën en ellebogen ook heel erg, daar heb ik ook het meeste last van, en ik heb al jarenlang zwakke enkels.

Maar goed, ik heb nu al sinds maandag last van mijn elleboog, en de pijn wil niet weg . Eerst zo'n steunverband ding gedragen, voor wat extra stabiliteit, dat maakte het niet echt beter, dus toen dacht ik, oke, dan niet. Ik dacht ook dat het daadwerkelijk wegging, maar toen kwam het dus weer terug vandaag .
Oh dat is precies wat ik heb. Maar in mijn geval was er dan ook weer een fysio die meent dat de mate van pijn die ik kan hebben nooit het gevolg kan zijn van hypermobiliteit. (zo enorm hypermobiel ben ik ook niet). Nu weet ik niet goed meer wat ik moet geloven en wat ik er nog mee moet.
Citaat:
Oh, en die gewrichten gaan niet echt over. Veel sporten dan worden de spieren sterker en overbelast je ze niet zo vaak. Wat mijn buik betreft: Ja geen idee. Ik weet niet waar de pijn vandaan komt, dus dan weet ik ook niet of het overgaat.

Ik heb kwa gewrichten meestal "alleen" maar last van enkels, knieën, heel af en toe mijn heupen, die willen nog wel eens vast zitten en dat is best pijnlijk. Dan moet je ze knakken. Uhm, mijn ellebogen, schouders ook in mindere mate, beetje hetzelfde als mijn heupen en mijn kaak vreemd genoeg. Die gaat af en toe uit de kom.
Bij mij is het in de loop der jaren wel veel erger geworden. Eerst was het alleen enkels en soms handen (met name in de winter), inmiddels is het zo ongeveer alles. Steeds meer kan ook knakken, ik kan echt enge dingen met mn schouders, brrr. Heupen gelukkig nog het minst, dat lijkt me echt naar! Heb jij ook extra last van typen en zo?

Citaat:
Ik kijk nu de foto's terug Lorelei met d'r coltrui huhu.
Hu hu hu. En ik was een soort schattige versie van mezelf.
Oud 11-08-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Oh voor mij juist totaal niet.
Nou ja, ik baseer het nu even op de foto's van dat jaar, maar ik geloof dat het ook wel echt een behoorlijk goed jaar was

Citaat:
Oke, ik maak gebruik van deze meet-discussie die mij minder interesseert om snel weg te gaan. Nog even niet over iets boeiends beginnen plz, dan heb ik de kans om mijn bed te bereiken zonder terugval.

Tabee ende adios!
trusten.
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is precies wat ik heb. Maar in mijn geval was er dan ook weer een fysio die meent dat de mate van pijn die ik kan hebben nooit het gevolg kan zijn van hypermobiliteit. (zo enorm hypermobiel ben ik ook niet). Nu weet ik niet goed meer wat ik moet geloven en wat ik er nog mee moet.
Bij mij is het in de loop der jaren wel veel erger geworden. Eerst was het alleen enkels en soms handen (met name in de winter), inmiddels is het zo ongeveer alles. Steeds meer kan ook knakken, ik kan echt enge dingen met mn schouders, brrr. Heupen gelukkig nog het minst, dat lijkt me echt naar! Heb jij ook extra last van typen en zo?

Hu hu hu. En ik was een soort schattige versie van mezelf.
Ja Al ben je natuurlijk nog steeds schattig
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Trusten!

We gaan wel weer praten over staartdelingen!
Dat is goed
Oud 11-08-2012, 22:28
Verwijderd
Oh Lowlandssss ZOVEEL ZIN IN <3 Absinthe naamzoek.
Oud 11-08-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Heupen heb ik gelukkig niet zo vaak last van . Het is wel naar, want om te knakken moet ik kunnen liggen, en als dat niet kan is lopen pijnlijk .

Typen heb ik meestal niet zo'n last van (<3 gelukkig). Als in, mijn duimen zijn wel vervelend af en toe, maar die gebruik ik nauwelijks, en mijn armen liggen altijd op tafel
Oud 11-08-2012, 22:29
Verwijderd
Oh, trusten CR!
Oud 11-08-2012, 22:29
Verwijderd
Oh Absinthe, niet je paardenmuts vergeten! En dinsdag en woensdag heel hard duimen dat de shirts op tijd zijn!
Oud 11-08-2012, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ja Al ben je natuurlijk nog steeds schattig
Prft. Toch op een andere manier! Ik heb dat jurkje al lang niet meer aangehad en de laatste keer d'at ik het aanhad, voelde het een beetje ongepast.

Citaat:
Heupen heb ik gelukkig niet zo vaak last van . Het is wel naar, want om te knakken moet ik kunnen liggen, en als dat niet kan is lopen pijnlijk .

Typen heb ik meestal niet zo'n last van (<3 gelukkig). Als in, mijn duimen zijn wel vervelend af en toe, maar die gebruik ik nauwelijks, en mijn armen liggen altijd op tafel
Ach dat scheelt. Nja ik heb dus rsi-achtige toestanden, deels door gewoon echt te veel computerwerk en te weinig andere dingen (want werk en dan 's avonds nog studeren), en dat voelt heel anders, maar het zou moet niet verbazen als het een wel erger wordt door het ander en zo. Hoe dan ook zijn mn polsen vingers en schouders nu wel erg crappy, voor iemand van 25. En nu is er wel een bedrijfsarts ingeschakeld en zo maar eer er dan eens iets gebeurd, bwhuuhh. Maar goed, eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen: ik weet hoe je je voelt. En veel ''beterschap'' met je elleboog. <3
Oud 11-08-2012, 22:33
Verwijderd
De foto's van de 90's now meet zijn ook vrij briljant <3
Verwijderd
Citaat:
Petje af, Apaatje, je doet het beter dan ik vaak (Maar je mag ook best eens klagen hoor (sorry Quintiano ), als dat helpt!)
*grinnik*

Woeiii ik ben aangeschoten! En het was vet leuk, de familiebbq
Verwijderd
Citaat:
Oh, trusten CR!
Ja ook van mij!
Verwijderd
Citaat:
Prft. Toch op een andere manier! Ik heb dat jurkje al lang niet meer aangehad en de laatste keer d'at ik het aanhad, voelde het een beetje ongepast.

Ach dat scheelt. Nja ik heb dus rsi-achtige toestanden, deels door gewoon echt te veel computerwerk en te weinig andere dingen (want werk en dan 's avonds nog studeren), en dat voelt heel anders, maar het zou moet niet verbazen als het een wel erger wordt door het ander en zo. Hoe dan ook zijn mn polsen vingers en schouders nu wel erg crappy, voor iemand van 25. En nu is er wel een bedrijfsarts ingeschakeld en zo maar eer er dan eens iets gebeurd, bwhuuhh. Maar goed, eigenlijk wilde ik alleen maar zeggen: ik weet hoe je je voelt. En veel ''beterschap'' met je elleboog. <3
Dank je wel <3. Ik ken het knakken trouwens ook heel erg ja, bij mij knakt werkelijk alles
Oud 11-08-2012, 22:34
Verwijderd
Bwhahaahahahahaha zoenende forumers
Oud 11-08-2012, 22:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat zijn er hier veel mensen met vage gewrichtsdingen Ik had dat ook veel, maar nu al zo'n 3 jaar geen last meer gehad geloof ik! *even afkloppen*
Oud 11-08-2012, 22:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat voor foto's hebben jullie!
Trouwens, als ik ga trouwens, wil ik heel graag dat de vrouwen van DK een vrijgezellenfeest voor me organiseren Ik heb buiten het forum om toch maar 3 vriendinnen, die passen er nog wel bij
Oud 11-08-2012, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Zoenen is viessssss, Patrick!
Verwijderd
Citaat:
Wat voor foto's hebben jullie!
Trouwens, als ik ga trouwens, wil ik heel graag dat de vrouwen van DK een vrijgezellenfeest voor me organiseren Ik heb buiten het forum om toch maar 3 vriendinnen, die passen er nog wel bij
En waarom moeten 'wij' dat doen, en niet je drie irl vriendinnen?
Verwijderd
Gewoon van heel 2010, maar daar waren ook wat zeer gedenkwaardige meets. Zoals die bij jou, maar die van 90's now in tivoli nog wel meer denk ik
Oud 11-08-2012, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Zoenen is viessssss, Patrick!
Verwijderd
Vertel mij wat. Noedel kan er wat van, eah?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En waarom moeten 'wij' dat doen, en niet je drie irl vriendinnen?
Het maakt me niet uit wie het organiseert hoor Maar ik wil gewoon dat jullie er zijn
Oud 11-08-2012, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Het maakt me niet uit wie het organiseert hoor Maar ik wil gewoon dat jullie er zijn
Als het maar niet iets sufs wordt waar je ook nog eens veel voor moet betalen!

Ik lees op Viva weleens verhalen, dan gaan ze een middag servies beschilderen, of nog iets anders veel suffers, plus dat ze dan ook nog eens 50 euro pp kwijt zijn.

Nou, dacht het mooi even niet!
Oud 11-08-2012, 22:39
Verwijderd

Oud 11-08-2012, 22:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als het maar niet iets sufs wordt waar je ook nog eens veel voor moet betalen!

Ik lees op Viva weleens verhalen, dan gaan ze een middag servies beschilderen, of nog iets anders veel suffers, plus dat ze dan ook nog eens 50 euro pp kwijt zijn.

Nou, dacht het mooi even niet!
Maar dat is het mooie, echt NIEMAND van de mensen die ik lief vind vinden dat leuk
Oud 11-08-2012, 22:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wtf doet Ashton Kutcher daar
Oud 11-08-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Nu je het zegt, daar heeft ie best wat van weg (Het is Mephisto voor de duidelijkheid )
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje
Verwijderd
Oh wow ik heb ook nog halve naaktfoto's van carn
Verwijderd
Ik ben zoooo goed in opruimen jongens ;D
Verwijderd
Citaat:
Hij lijkt er totaal niet op, gekke Fizzle
Oud 11-08-2012, 22:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ashton Kutcher ziet er heel anders uit
Verwijderd
Oh en de pandaparty van Trimm
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Dank je wel <3. Ik ken het knakken trouwens ook heel erg ja, bij mij knakt werkelijk alles
Ik vind het vooral erg voor andere mensen. Met name mn vriend krijgt er de rillingen van maar ik kan het soms echt niet laten. Ik hoop dat ik me morgen nog zo ondernemen voel, maar nu heb ik ineens ''zin'' om me extra voor fysio te verzekeren en nog maar weer eens achter een second opinion te gaan.
Oud 11-08-2012, 22:46
Verwijderd

Oh jaaaaaaa <3
Oud 11-08-2012, 22:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh en de pandaparty van Trimm
Huh, whut, naamvind.
Oud 11-08-2012, 22:47
Verwijderd
Knakken móet soms gewoon even.
Oud 11-08-2012, 22:48
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Oh jaaaaaaa <3
Billeh! En gesigneerd door twee forumbabes no less. Collector's item!
Oud 11-08-2012, 22:48
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het vooral erg voor andere mensen. Met name mn vriend krijgt er de rillingen van maar ik kan het soms echt niet laten. Ik hoop dat ik me morgen nog zo ondernemen voel, maar nu heb ik ineens ''zin'' om me extra voor fysio te verzekeren en nog maar weer eens achter een second opinion te gaan.
Nou ja mijn eerste fysiotherapeut zei ook dat het te korte kuitspieren waren, omdat ik in eerste instantie alleen maar last van mijn knieën had tijdens het werken. Door de fysio ben ik weer wat meer gaan sporten en doen, en daardoor heb ik nu dus meer last gekregen. Maar aangezien ik het nu weet is het wel prettig, want ze kunnen je wel vertellen wat te doen als enzo.

Oh en je nek laten knakken <3. Daar kan ik wel van genieten. Voor de rest gebeurt het bij mij gewoon zonder dat ik er erg in heb.
Oud 11-08-2012, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Billeh! En gesigneerd door twee forumbabes no less. Collector's item!

Inmiddels al gevonden? ;D:
Oud 11-08-2012, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Oh jaaaaaaa <3
Ah, is dat de Q-kast met oogjes?
ZO jammer dat ik daar niet bij kon zijn.
Oud 11-08-2012, 22:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben zoooo goed in opruimen jongens ;D

Citaat:
Hij lijkt er totaal niet op, gekke Fizzle
Citaat:
Ashton Kutcher ziet er heel anders uit
JAWEL KIJK DAN!
Verwijderd
Citaat:
Huh, whut, naamvind.
Zer00s heroes was dat geloof ik, vieze pizza's eten en toen had jij een pandamasker mee vanwege je pandafeestje!
Verwijderd
Citaat:
Ah, is dat de Q-kast met oogjes?
ZO jammer dat ik daar niet bij kon zijn.
Beste middag van 2011
Oud 11-08-2012, 22:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zer00s heroes was dat geloof ik, vieze pizza's eten en toen had jij een pandamasker mee vanwege je pandafeestje!
Oh ja, m'n pandalustrum!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
JAWEL KIJK DAN!
Nee, echt niet
Verwijderd
Eerste keer dat ik Para meette ook, om vervolgens naar de Ikea te gaan, een Billy met het openbaar vervoer naar the middle of nowhere te vervoeren, om Q te pesten <3
Oud 11-08-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Inmiddels al gevonden? ;D:
Volgens mij wel! Die Billy blijft voor de rest van mijn leven in mijn bezit
Oud 11-08-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Eerste keer dat ik Para meette ook, om vervolgens naar de Ikea te gaan, een Billy met het openbaar vervoer naar the middle of nowhere te vervoeren, om Q te pesten <3
Giechelmeisjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten