Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb echt geen flauw idee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Op de kermis was het soms lastig. We hadden wel de regel "douchen of schijten, dan gaat de ander pleite", maar je kan moeilijk iemand in de regen laten staan omdat jij moet kakken. Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zou me tamelijk ongelukkig maken als een vent gaat zitten schijten terwijl ik me lekker aan het inzepen ben. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Plassen doe ik met de deur op een kier of dicht, niet op slot. Alleen als ik alleen thuis ben of iedereen slaapt, laat ik de deur wagenwijd open.
Als ik ga schijten, doe ik altijd de deur op slot, ook als ik alleen ben. Geen idee waarom.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Psychopaten blijken een opmerkelijk slecht reukvermogen te hebben, stelden onderzoekers van de Macquarie University in het Australische Sydney in vakblad Chemosensory Perception. Zowel de psychologische afwijking als het reukvermogen zijn te herleiden tot een storing in het orbito-frontale complex in de hersens.
Vowel naamzoek ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|