Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Kan het eigenlijk daadwerkelijk té smal zijn ? Ik bedoel, je bent natuurlijk op de een of andere manier te gespannen dan, maar gebeurt het wel eens daadwerkelijk dat het te smal is ?
Ja, ik ken iemand die eraan geopereerd is. Maar dat komt echt HEEL HEEL zelden voor hoor, denk ik.
Advertentie
Oud 29-11-2012, 19:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, denk je dat wij dat grappig vinden en homoseks is toch ook ingewikkeld? Ik bedoel, dat zal toch ook zeer doen, lijkt me
Het leuke van homoseks is dat alles mag en niks moet. En het is vrij evident wanneer er wordt klaargekomen.

Als anale seks zeer doet: gebruik meer glijmiddel en leer ontspannen. Doet het dan nog steeds zeer: doe het dan niet.
Oud 29-11-2012, 19:21
Verwijderd
goed topic
Verwijderd
Citaat:
Het leuke van homoseks is dat alles mag en niks moet.
En bij heteroseks is dat niet zo?

Verder is homoseks inderdaad chill en alles hoor
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ken iemand die eraan geopereerd is. Maar dat komt echt HEEL HEEL zelden voor hoor, denk ik.
Lijkt me ook. Nogal een faal van de natuur dan weer. HOE PAST ER DAN EEN KIND DOORHEEN
Oud 29-11-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Iets met een voorwerp in een tunnel werpen!
"like throwing a sausage down a hallway"
Verwijderd
Citaat:
goed topic
Ja, vertel eens Klaverhap, hoe is het vaginaal gezien nou als je er twee baby's hebt uitgeperst?

, voor de zekerheid.
Verwijderd
Citaat:
"like throwing a sausage down a hallway"
Ohja, dat bedoelde ik eigenlijk
Martiño
Martiño is offline
Over scheuren gesproken!

gvd ik heb een rol baksteenpatroonpapier gekocht, maar dat ding is zo strak ingepakt dat het bijna onmogelijk is de folie te verwijderen zonder het papier in te scheuren
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ECHT WEL, de lerares is feministisch
Jij mag pas huilen als je ongesteld bent geweest
Citaat:
Ik vergeet 'm altijd een beetje
Ik ook hoor soms denk ik OH NOES en dan is het alweer 10 uur later ofzo.
Citaat:
Het leuke van homoseks is dat alles mag en niks moet. En het is vrij evident wanneer er wordt klaargekomen.

Als anale seks zeer doet: gebruik meer glijmiddel en leer ontspannen. Doet het dan nog steeds zeer: doe het dan niet.
Oh, dat is met heteroseks toch ook, althans, zou moeten?

Ik doe het sowieso niet, maar het lijkt me uiterst onaangenaam, eerlijk gezegd.
Oud 29-11-2012, 19:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar dan ging het om de vagina? Ik vraag het me eigenlijk af van euh.. hoe heet dat.. de vagina-rand?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En bij heteroseks is dat niet zo?
Jawel hoor.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lijkt me ook. Nogal een faal van de natuur dan weer. HOE PAST ER DAN EEN KIND DOORHEEN
Ja, maar dat vraag ik me sowieso af
Verwijderd
Citaat:
Jij mag pas huilen als je ongesteld bent geweest

Ik ook hoor soms denk ik OH NOES en dan is het alweer 10 uur later ofzo.

Oh, dat is met heteroseks toch ook, althans, zou moeten?

Ja hoor hier heb je wat chocolade ik begrijp het niet en ik ga het nooit begrijpen WAT EEN KUTZIN IS DAT
Oud 29-11-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, vertel eens Klaverhap, hoe is het vaginaal gezien nou als je er twee baby's hebt uitgeperst?

, voor de zekerheid.
Nou dat deel ik graag hoor, aangezien ik volgens mij zo goed als ongeschonden ben! Mijn vagina maakt het uitstekend
Verwijderd
Ja, die vraag stel ik me ook wel eens. Maar goed, dat scheurt natuurlijk.

Ten minste mijn geneesko huisgenootjes vertellen horror verhalen over colleges waarin ze zien hoe een kind geboren word, waarbij de camera gewoon recht voor de vagina van die vrouw staat ongeveer en dan scheurt het gewoon
Verwijderd
Citaat:
Nou dat deel ik graag hoor, aangezien ik volgens mij zo goed als ongeschonden ben! Mijn vagina maakt het uitstekend
Oh, chill voor je!
Oud 29-11-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Kan het eigenlijk daadwerkelijk té smal zijn ? Ik bedoel, je bent natuurlijk op de een of andere manier te gespannen dan, maar gebeurt het wel eens daadwerkelijk dat het te smal is ?
Het hymen kan te groot zijn en daarmee de boel bijna helemaal afsluiten, maar veel komt dat niet voor. (helemaal afsluiten komt ook voor, maar dan word je niet ongesteld en heb je heel veel buikpijn)
Oud 29-11-2012, 19:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja hoor hier heb je wat chocolade ik begrijp het niet en ik ga het nooit begrijpen WAT EEN KUTZIN IS DAT
Jullie weten gewoon niet hoe zwaar het is ik bedoel, ongesteld worden, tampons en maandverband, kramp, de pil slikken, ontmaagd worden, zwanger worden en zijn, BEVALLEN. Sorry, maar wat kan een man nou helemaal gebeuren, behalve onaangename anale seks? Die kan zijn lul overal insteken en hoeft zich nergens zorgen over te maken, behalve een soa, maar die krijgen wij ook!
Oud 29-11-2012, 19:26
Verwijderd
zo wil ik uds nooit kinderen krijgen.
Verwijderd
Citaat:
Jullie weten gewoon niet hoe zwaar het is ik bedoel, ongesteld worden, tampons en maandverband, kramp, de pil slikken, ontmaagd worden, zwanger worden en zijn, BEVALLEN. Sorry, maar wat kan een man nou helemaal gebeuren, behalve onaangename anale seks? Die kan zijn lul overal insteken en hoeft zich nergens zorgen over te maken, behalve een soa, maar die krijgen wij ook!
Ja net of dat mijn schuld is NEE DAT ZEG JE OOK NIET dat weet ik.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Voor de heteroman is het natuurlijk prettig want strak en alles. Maar voor een heterovrouw lijkt me er vrij weinig aan, hoewel het met wat glijmiddel, ontspanning en oefening niet onprettig hoeft te zijn. Maar dan nog, het primaire idee van anale seks is dat bij de ontvanger de prostaat wordt gestimuleerd (met als voordeel dat de lul van de top wordt gestimuleerd). Een vrouw heeft geen prostaat, dus dan heeft alleen de man er iets aan.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Citaat:

Ten minste mijn geneesko huisgenootjes vertellen horror verhalen over colleges waarin ze zien hoe een kind geboren word, waarbij de camera gewoon recht voor de vagina van die vrouw staat ongeveer en dan scheurt het gewoon
Iknoemgeennaamivmprivacy was helemaal doorgescheurd, maar niet naar beneden, zoals dat meestal gebeurt, maar naar boven. NAAR BOVEN JONGENS. Amg
Oud 29-11-2012, 19:27
Verwijderd
Mannen moeten al het gezeur van vrouwen aanhoren over ongesteld zijn, tampons, maandverband, kramp, de pil, ontmaagding, zwanger zijn en bevallen . En ze moeten chocola halen.
Oud 29-11-2012, 19:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, erectiestoornis, te vroeg klaarkomen, niet klaarkomen, onprettige houdingen, overgevoeligheid. En je kunt een heteroman in principe ook prima anaal stimuleren hoor.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja net of dat mijn schuld is NEE DAT ZEG JE OOK NIET dat weet ik.
kusjes
Citaat:
Voor de heteroman is het natuurlijk prettig want strak en alles. Maar voor een heterovrouw lijkt me er vrij weinig aan, hoewel het met wat glijmiddel, ontspanning en oefening niet onprettig hoeft te zijn. Maar dan nog, het primaire idee van anale seks is dat bij de ontvanger de prostaat wordt gestimuleerd (met als voordeel dat de lul van de top wordt gestimuleerd). Een vrouw heeft geen prostaat, dus dan heeft alleen de man er iets aan.
Ja, dus steek hem in mijn kut of in de heg
Verwijderd
Ik kan geen tampons gebruiken, dan val ik flauw, en toen ik ontmaagd werd was er zoveel bloed dat ik het hele matras heb vernaggeld. Ik dacht, ik meld het even.
Verwijderd
Citaat:
Mannen moeten al het gezeur van vrouwen aanhoren over ongesteld zijn, tampons, maandverband, kramp, de pil, ontmaagding, zwanger zijn en bevallen . En ze moeten chocola halen.
wauw hebben ze ook iets te doen.
Verwijderd
Het gat kan vooral klein zijn door (onbewust) spieren aanspannen, wat vaginisme kan zijn, of door gebrek aan soepelheid bij sommige dermatologische aandoeningen.
Oud 29-11-2012, 19:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mannen hebben niks te klagen joh mannen weten niet wat pijn is.
Citaat:
Nouja, erectiestoornis, te vroeg klaarkomen, niet klaarkomen, onprettige houdingen, overgevoeligheid. En je kunt een heteroman in principe ook prima anaal stimuleren hoor.
Ik had het over pijnlijke stomme dingen
Oud 29-11-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik kan geen tampons gebruiken, dan val ik flauw, en toen ik ontmaagd werd was er zoveel bloed dat ik het hele matras heb vernaggeld. Ik dacht, ik meld het even.
Ah, ik vroeg me al af, hoeveel mensen bloeden nu eigenlijk. Volgens mij de minderheid?
Oud 29-11-2012, 19:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wacht, je bent ontmaagd? Wanneer, en waar was ik en waarom weet ik dat niet?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het gat kan vooral klein zijn door (onbewust) spieren aanspannen, wat vaginisme kan zijn, of door gebrek aan soepelheid bij sommige dermatologische aandoeningen.
Komt dat veel voor?
Verwijderd
Ja en alle mannen moeten dat gearticuleerd GEHUIL aanhoren op zo'n moment.

Grapje.
Verwijderd
ik ben aan het werk en voor m'n gevoel is het forum relatief veilig om te bezoeken onder werktijd. Ik weet niet of en hoe we gecontroleerd worden (internet voor privé-gebruik is toegestaan, nou ja, niet te veel) maar ik ben bang dat ze op vieze woorden zoeken ik nu de sjaak ben met jullie tampongesprekken
Oud 29-11-2012, 19:31
Verwijderd
Als ik ongesteld ben heb ik helse buikpijn en soms val ik ervan flauw. Die pillen daarvoor helpen niet bij mij.
Verwijderd
Citaat:

he die film heb ik ook gezien en toen spoelde de docent even terug en liet het nog een keer zien.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Stefenootje;3291431vvml3 schreef:
Iets met een voorwerp in een tunnel werpen!
Mijn fanny-muscles zjn exquisite! Ik kan grippen en relaxen wanneer ik dat wil. Fanny power!
Verwijderd
En ingewikkelde s*ksverhalen. Met sterretje, want je weet nooit of ze m'n toetsenbord ook checken
Verwijderd
Citaat:
he die film heb ik ook gezien en toen spoelde de docent even terug en liet het nog een keer zien.
gezellig, dan kroop dat kind dus weer even terug
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma heeft dat laten doen toen ze 83 was, en dat pakte heel goed uit. Ik weet er verder niet zo veel van, het ligt er ook een beetje aan waarom je het laat doen natuurlijk.
Omdat het idee van 's ochtends opstaan en meteen goed kunnen zien me meer en meer begint aan te spreken. Of onderwater kijken zonder te panikeren je lenzen kwijt te raken. Geen gekloot meer met ogen lijkt me zo'n bevrijding, ik heb geen idee meer hoe dat überhaupt is

Maar goed, ik check dan zelf wel even. Laatste keer dat ik dat deed zou ik met een restcorrectie blijven zitten en dan heeft het natuurlijk geen enkele zin.
Oud 29-11-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Nee echt? Dat lijkt me heel goor om achterstevoren te zien.
Oud 29-11-2012, 19:33
Verwijderd
ohja tip van de week: met een mirena worden veel vrouwen helemaal niet meer ongesteld
Oud 29-11-2012, 19:34
Verwijderd
Ja, maar dat moet wel geplaatst worden . Wat voor een drama zou dat zijn, als ik een beetje leuk met m'n vriendje een beetje loop te kloten ik al gespannen ben zal het bij de huisarts ook niet veel beter worden
Oud 29-11-2012, 19:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik ben aan het werk en voor m'n gevoel is het forum relatief veilig om te bezoeken onder werktijd. Ik weet niet of en hoe we gecontroleerd worden (internet voor privé-gebruik is toegestaan, nou ja, niet te veel) maar ik ben bang dat ze op vieze woorden zoeken ik nu de sjaak ben met jullie tampongesprekken

Er even van uitgaande dat je werk geen keystrokesoftware of spyware ofzo op de pc's heeft geïnstalleerd, gebruik gewoon de private mode van je browser, die slaat geen geschiedenis/cookies enzo op. Dat is ook handig, want dan log je direct uit zodra je de browser afsluit.
Oud 29-11-2012, 19:35
Verwijderd
Dat vind ik nu ook het hele probleem met die stomme ring, want het kost me zo extreem veel moeite (en pijn) om het klote ding erin te krijgen. Dan mag het godzijdank gewoon 3 weken blijven zitten, maar pfoe.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
gezellig, dan kroop dat kind dus weer even terug
I don't want to live in that world!
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat moet wel geplaatst worden . Wat voor een drama zou dat zijn, als ik een beetje leuk met m'n vriendje een beetje loop te kloten ik al gespannen ben zal het bij de huisarts ook niet veel beter worden
Ja nee dan is het niet aan te raden. Oefenen met je vriendje is prettiger dan met een eendenbek!
Verwijderd
Ja, dat was mijn idee ook. Ik plaats oefenen met mijn vriendje ook boven tampons. Hij ook
Oud 29-11-2012, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik vroeg me al af, hoeveel mensen bloeden nu eigenlijk.
Nouja, ik dus zoveel dat N dacht dat hij mij vermoord had. Er was heel veel bloed, en ik begon nogal te huilen omdat ik dacht dat zijn matras voor eeuwig had vernaggeld. Nouja, er was gewoon écht heel erg veel bloed, ik ben daarna meteen gaan douchen. Het was veel meer dan bij een ongesteldheid. Ik heb ook nog dagen nagebloed.

Doe dit ook maar niet quoten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten