| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En het is vrij evident wanneer er wordt klaargekomen.Als anale seks zeer doet: gebruik meer glijmiddel en leer ontspannen. Doet het dan nog steeds zeer: doe het dan niet.
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
soms denk ik OH NOES en dan is het alweer 10 uur later ofzo.Citaat:
![]() Ik doe het sowieso niet, maar het lijkt me uiterst onaangenaam, eerlijk gezegd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, die vraag stel ik me ook wel eens. Maar goed, dat scheurt natuurlijk.
Ten minste mijn geneesko huisgenootjes vertellen horror verhalen over colleges waarin ze zien hoe een kind geboren word, waarbij de camera gewoon recht voor de vagina van die vrouw staat ongeveer en dan scheurt het gewoon
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik bedoel, ongesteld worden, tampons en maandverband, kramp, de pil slikken, ontmaagd worden, zwanger worden en zijn, BEVALLEN. Sorry, maar wat kan een man nou helemaal gebeuren, behalve onaangename anale seks? Die kan zijn lul overal insteken en hoeft zich nergens zorgen over te maken, behalve een soa, maar die krijgen wij ook!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
NEE DAT ZEG JE OOK NIET dat weet ik.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
kusjesCitaat:
|
|
|||
|
Citaat:
mannen weten niet wat pijn is.Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ik ben aan het werk en voor m'n gevoel is het forum relatief veilig om te bezoeken onder werktijd. Ik weet niet of en hoe we gecontroleerd worden (internet voor privé-gebruik is toegestaan, nou ja, niet te veel) maar ik ben bang dat ze op vieze woorden zoeken ik nu de sjaak ben met jullie tampongesprekken
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en toen spoelde de docent even terug en liet het nog een keer zien.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik check dan zelf wel even. Laatste keer dat ik dat deed zou ik met een restcorrectie blijven zitten en dan heeft het natuurlijk geen enkele zin. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Er even van uitgaande dat je werk geen keystrokesoftware of spyware ofzo op de pc's heeft geïnstalleerd, gebruik gewoon de private mode van je browser, die slaat geen geschiedenis/cookies enzo op. Dat is ook handig, want dan log je direct uit zodra je de browser afsluit.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er was heel veel bloed, en ik begon nogal te huilen omdat ik dacht dat zijn matras voor eeuwig had vernaggeld. Nouja, er was gewoon écht heel erg veel bloed, ik ben daarna meteen gaan douchen. Het was veel meer dan bij een ongesteldheid. Ik heb ook nog dagen nagebloed.Doe dit ook maar niet quoten.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|