Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2012, 12:51
Verwijderd
En weer een nieuw carrierepad, hoppakee
Advertentie
Oud 12-12-2012, 12:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, scheelt toch weer een beetje Dat was namelijk ook één van de onvoorziene uitgaven waardoor ik blut ben/was
Oud 12-12-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Opzoeken tussen shitloads van informatie is juist zo leuk. ZOVEEL DINGEN GESCHREVEN DOOR SLIMME MENSEN OMNOMNOMNOM. Misschien moet ik maar paralegal worden
OMG WORDT MIJN PARALEGAL! Ik haat ''browsen", ik máák liever informatie..
Oud 12-12-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
OMG WORDT MIJN PARALEGAL! Ik haat ''browsen", ik máák liever informatie..
Omg sann en Quis als team OMG <3
Oud 12-12-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
En weer een nieuw carrierepad, hoppakee
Is dat wel uitdagend genoeg, denk je? Volgens mij hebben wij enkel hbo-para's. Misschien dat die bij advocatenkantoren wel academisch geschoold zijn though.
Oud 12-12-2012, 12:57
Verwijderd
Hoewel alleen maar zoeken ook saai is, dus ik moet er nog even over nadenken.
Oud 12-12-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Is dat wel uitdagend genoeg, denk je? Volgens mij hebben wij enkel hbo-para's. Misschien dat die bij advocatenkantoren wel academisch geschoold zijn though.
Ik was niet helemaal serieus hoor, maar ik ben elke keer weer overdonderd als ik de search engines van de UB open over wat je allemaal kunt vinden <3
Oud 12-12-2012, 13:01
Verwijderd
Goed worktaim, tot later allemaal!
Oud 12-12-2012, 13:28
Verwijderd
Ik kijk een Harry Potter film en uiteraard moet ik daarbij huilen. /wijf
Oud 12-12-2012, 13:48
Verwijderd
http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-...geNum=1&pos=23

Citaat:
HIJ ZUIGT INEENS NIET MEER..IK HEB AL MET PLAKBAND GEPROBEERT,
en dan die boden
Oud 12-12-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk een Harry Potter film en uiteraard moet ik daarbij huilen. /wijf
Om welk stukje?
Oud 12-12-2012, 13:49
Verwijderd
...

En wat is dat toch met mensen op marktplaats die denken dat álles in hoofdletters een fantastisch idee is? Ik lees het in mijn hoofd dan met een schreeuwstem
Oud 12-12-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Om welk stukje?
Deel 6 dat Perkamentus doodgaat en ze daar allemaal staan met hun toverstokken als een soort van waxinelichtje.
Oud 12-12-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Deel 6 dat Perkamentus doodgaat en ze daar allemaal staan met hun toverstokken als een soort van waxinelichtje.
Oh daar zou ik waarschijnlijk ook om huilen.

Ik moest ook een beetje huilen bij het laatste deel als hij z'n ouders en iedereen weer ziet. Maar toen zat ik in de bioscoop (in Londen ) dus kon ik me niet laten gaan
Oud 12-12-2012, 13:51
Verwijderd
Dat zijn inderdaad ook stukken waar ik om moet huilen . Maar ik huil zo makkelijk bij films, het is echt niet normaal.
Oud 12-12-2012, 13:58
Verwijderd
En omg, een vriendin van mij die ik al ken sinds groep 3 gaat trouwen!

AND SO IT BEGINS....

Maar ze houdt het alleen voor naaste familie, dus ik ben denk ik niet uitgenodigd
Oud 12-12-2012, 14:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh daar zou ik waarschijnlijk ook om huilen.

Ik moest ook een beetje huilen bij het laatste deel als hij z'n ouders en iedereen weer ziet. Maar toen zat ik in de bioscoop (in Londen ) dus kon ik me niet laten gaan
Ik moest huilen bij het laatste deel toen Hermione de geheugens van haar ouders wiste
Oud 12-12-2012, 14:05
Verwijderd
Spoilerssssssssssssssssss
Oud 12-12-2012, 14:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet als je gewon de boeken hebt gelezen
Oud 12-12-2012, 14:11
Verwijderd
Wie heeft de boeken nou nog niet gelezen
Oud 12-12-2012, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moest huilen bij het laatste deel toen Hermione de geheugens van haar ouders wiste
Oh god ja, dat ik dat vergeet. Toen moest ik idd meteen al huilen en dacht ik, nou als het al zo begint
Oud 12-12-2012, 14:14
Verwijderd
Maar Deathly Hallows part 1 is sowieso veruit de beste film van alle 7.
Oud 12-12-2012, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh god ja, dat ik dat vergeet. Toen moest ik idd meteen al huilen en dacht ik, nou als het al zo begint
Inderdaad ja

Baalden jullie trouwens ook zo van die zoen tussen Ron en Hermione? Ik vond het in het boek veel leuker
Oud 12-12-2012, 14:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens net de mooie wol gekocht, dus daar ga ik eens fijn een mooie sjaal van breien
Oud 12-12-2012, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad ja

Baalden jullie trouwens ook zo van die zoen tussen Ron en Hermione? Ik vond het in het boek veel leuker
Ik vond het in het boek heel karig. Had eigenlijk gehoopt op een extra hoofdstukje keiharde pr0n.

Maar in de film vond ik het ook heel erg uit het niets ineens.
Oud 12-12-2012, 14:18
Verwijderd
In de film was het echt zo 'Oh ja, we moeten ook nog zoenen. Oke NU.' dat was een beetje jammer
Oud 12-12-2012, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft de boeken nou nog niet gelezen
Ik ben gestopt na de eerste 4
Oud 12-12-2012, 14:20
Verwijderd
Verwijderd
Waarom die boeken zijn zoveel chiller <3. Heerlijk, boek om middernacht halen en dan uitlezen zodat mijn zus hem de volgende ochtend kon gaan lezen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar ik jank om alles
Oud 12-12-2012, 14:21
Verwijderd
Ik weet nog tijdens het laatste boek, dat ik telkens een paar pagina's verder ging kijken of Ron nog leefde, want ik was zo bang dat hij dood zou gaan
Oud 12-12-2012, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond het in het boek heel karig. Had eigenlijk gehoopt op een extra hoofdstukje keiharde pr0n.

Maar in de film vond ik het ook heel erg uit het niets ineens.
Citaat:
In de film was het echt zo 'Oh ja, we moeten ook nog zoenen. Oke NU.' dat was een beetje jammer
Ik vond het vooral wel grappig in het boek. Maar het kon natuurlijk niet op de boekmanier, want de hele huiselvenverhaallijn was weg.

En inderdaad in de film was het heel abrupt en awkward

Citaat:
Ik ook, maar ik jank om alles
Ik ook Ik jank zelfs bij vreselijk dingen als Extreme Home Makeover
Oud 12-12-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het vooral wel grappig in het boek. Maar het kon natuurlijk niet op de boekmanier, want de hele huiselvenverhaallijn was weg.

Ja daar huil ik ook bij ja.
Oud 12-12-2012, 14:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet nog tijdens het laatste boek, dat ik telkens een paar pagina's verder ging kijken of Ron nog leefde, want ik was zo bang dat hij dood zou gaan
Omg, gelukkig ging Ron niet dood, dat zou ik echt niet aankunnen Ik kon het al nauwelijks aan dat Hedwig doodging En Fred/George. En Lupin en Andromeda dinges.
Oud 12-12-2012, 14:25
Verwijderd
Hedwig vond ik wel heel erg eigenlijk ja. Eigenlijk vind ik alle sterfgevallen in alle boeken wel... heftig.

*ziet vanuit ooghoek alle Harry Potter-haters hun broekje volschateren*
Oud 12-12-2012, 14:26
Verwijderd
Het kleine huis op de prairie . Oh, daar kan ook ik om huilen trouwens.
Oud 12-12-2012, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Hahaha omg wat erg, gelukkig heb ik nooit bedacht dat ie dood zou gaan, want dan zou ik echt kapot gaan

Citaat:

Ja duh, tranen met tuiten, JANKEN als een malle bij zulke programma's
Oud 12-12-2012, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het kleine huis op de prairie . Oh, daar kan ook ik om huilen trouwens.
Citaat:
Ja daar huil ik ook bij ja.
Citaat:
Hahaha omg wat erg, gelukkig heb ik nooit bedacht dat ie dood zou gaan, want dan zou ik echt kapot gaan

Ja duh, tranen met tuiten, JANKEN als een malle bij zulke programma's
Ik hou eventjes intens veel van jullie nu <33333
Oud 12-12-2012, 14:28
Verwijderd
Grey's Anatomy is ook een groot jankfestijn trouwens, hoewel ze nu een beetje te irritant zijn met hun kutkind enzo, maar de eerste 5 seizoenen jankte ik om elke aflevering, elke dode, elke relatie die problemen had etc
Oud 12-12-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik hou eventjes intens veel van jullie nu <33333
Ik heb zelf wel eens gejankt om de Sinterklaasintocht :')
Oud 12-12-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zelf wel eens gejankt om de Sinterklaasintocht :')
God inderdaad. Nou is janken een groot woord, maar in een van mijn minder stabiele tijden schoot ik weleens vol om al die lieve verwachtingsvolle kindjes
Oud 12-12-2012, 14:33
Verwijderd
o hai!
Oud 12-12-2012, 14:34
Verwijderd
ohai! Heb jij ook gehuild bij de Sinterklaasintocht?

Haha je sig :aai: hoe gaat het nu met het slapen van de bebe?
Verwijderd
Citaat:
Waarom die boeken zijn zoveel chiller <3. Heerlijk, boek om middernacht halen en dan uitlezen zodat mijn zus hem de volgende ochtend kon gaan lezen.
Ik vond het saai/was het beu. Ik las wel de Nederlandse versie, misschien lag het daar aan
Verwijderd
Oh my die aflevering met die schietpartij bij Grey's Anatomy. Echt tranen over m'n wangen.
Verwijderd
Citaat:
God inderdaad. Nou is janken een groot woord, maar in een van mijn minder stabiele tijden schoot ik weleens vol om al die lieve verwachtingsvolle kindjes
Ja dat inderdaad. En ik haat kinderen
Verwijderd
Citaat:
Oh my die aflevering met die schietpartij bij Grey's Anatomy. Echt tranen over m'n wangen.
Danny Duqette en Izzy
Verwijderd
Klaverkind moest heel hard huilen bij de aflevering van Malcolm in the middle met de emoscene als de nieuwe baby net geboren is <333
Oud 12-12-2012, 14:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kruig tranen in m'n ogen van de Merci-reclame, niet die nieuwe, maar die met het liedje
Oud 12-12-2012, 14:35
Verwijderd
Met Snow Patrol als muziek erbij, mijn god he KAPOT.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten