Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ja je hoeft natuurlijk echt niet altijd je vriendin boven je andere plannen te verkiezen, maar geen enkele keer je vriendin boven je andere plannen verkiezen is wel weer een ander uiterste.
Dit ja.

Als ie 1 dag naar Frayne zou gaan zou het al prima zijn, maar drie belangrijke dagen af laten weten is gewoon superstom.
Advertentie
Oud 12-12-2012, 21:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja bed
Oud 12-12-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Dit ja.

Als ie 1 dag naar Frayne zou gaan zou het al prima zijn, maar drie belangrijke dagen af laten weten is gewoon superstom.
Oud 12-12-2012, 21:40
Verwijderd
Het gaat niet zozeer om of z'n redenen om wel/niet bij Frayne te zijn met kerst/haar verjaardag/nieuwjaar goed genoeg zijn, toch? Het lijkt me belangrijker om te kijken naar hoe redelijk 't is dat ze verdrietig wordt als hij er nu niet bij is (best redelijk) en hoe belangrijk hij haar gevoel nu zou moeten vinden (best belangrijk) en wat hij daar vervolgens mee doet (nogal weinig, hence: ruzie). De redenen zelf zijn secundair.

Vervolgens zou zij natuurlijk weer moeten kijken naar hoe belangrijk zijn dingen voor 'm zijn, of dat mogelijk belangrijker is dan haar wensen, etc, etc.

Vandaar dat het expres aanpraten van schuldgevoel niet werkt, dan toon je vanaf 't begin al geen respect voor zijn gevoelsbeleving. Van zulke fratsen gaat 'ie logischerwijs hetzelfde doen. Werkt ruzies alleen maar in de hand.
Oud 12-12-2012, 21:40
Verwijderd
Tijd om naar huis te gaan De kou door HOERA, SUPERKUT. Tot later.
Oud 12-12-2012, 21:41
Verwijderd
Maar verder wat Sarah zegt, uiteraard
Oud 12-12-2012, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Dit ja.

Ja, natuurlijk. Dit soort dingen hoor je aan te voelen als dude. Doe je dat niet mankeer je iets of neem je shit niet zo serieus. Dat vind ik, dan, he.
Oud 12-12-2012, 21:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, natuurlijk. Dit soort dingen hoor je aan te voelen als dude. Doe je dat niet mankeer je iets of neem je shit niet zo serieus. Dat vind ik, dan, he.
Het is een Leidse student, die voelen niks aan.
Verwijderd
ik had al lang in bed moeten liggen
Verwijderd
Citaat:
Het is een Leidse student, die voelen niks aan.
Oud 12-12-2012, 21:47
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als je 'kerst vieren met je vriendin' aanvoelt als een aantasting van je vrijheid, denk ik dat het sowieso goed is om je verkering niet als iets serieus op te vatten
Mja. Er bestaan waarschijnlijk niet veel relaties waar je beiden niks moet opgeven.
Oud 12-12-2012, 21:48
Verwijderd
Ja godver, ik ben op het moment de enige die dingen opgeeft.
Oud 12-12-2012, 21:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat moet je dan niet meer doen.
Oud 12-12-2012, 21:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mja. Er bestaan waarschijnlijk niet veel relaties waar je beiden niks moet opgeven.
Nou ja, maar in de meeste relaties beschouw je tijd met elkaar doorbrengen niet als moeten opgeven
Oud 12-12-2012, 21:50
Verwijderd
In mijn succesvolle relaties hoefde ik nooit iets op te geven en de ander ook niet Maar ik date dan ook uitsluitend kopieën van mezelf, dan wil je vanzelf hetzelfde.
Oud 12-12-2012, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, maar in de meeste relaties beschouw je tijd met elkaar doorbrengen niet als moeten opgeven
Ook dit, ja.
Oud 12-12-2012, 21:52
Verwijderd
Nu ga ik ook slapen, want hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en als ik nu nog iets ga eten doen mijn hersenen van 'o i c, het is middag'. Maar het is avond, hersenen, AVOND. Dat is mensenbedtijd.
Oud 12-12-2012, 21:53
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als je er niks voor moet laten vallen en het wilt okay.
Oud 12-12-2012, 21:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest even 3 pagina's terug lezen om dit te snappen, maar Ing, je vriendje is stom. Anders kom ik wel O&N met je vieren
Oud 12-12-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Opgeven nog wel Hallo, 't gaat om een kessumus met je chick. Echt een kwelling, een je reinste ADERLATING inderdaad
Oud 12-12-2012, 21:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Als je er niks voor moet laten vallen en het wilt okay.
Nou ja, als je elkaar niet wil zien kun je beter geen relatie hebben he?
Oud 12-12-2012, 21:55
Verwijderd
Arme kakbelg
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Laten we met heel Saai naar Friesland afreizen. Ik heb haar adres, Haren 2.0.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nu ga ik ook slapen, want hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en als ik nu nog iets ga eten doen mijn hersenen van 'o i c, het is middag'. Maar het is avond, hersenen, AVOND. Dat is mensenbedtijd.
Ik zou niet kunnen slapen als ik honger had
Oud 12-12-2012, 21:57
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Opgeven nog wel Hallo, 't gaat om een kessumus met je chick. Echt een kwelling, een je reinste ADERLATING inderdaad
Ik heb het toch niet perse alleen over kerstmis

Citaat:
Nou ja, als je elkaar niet wil zien kun je beter geen relatie hebben he?
Ja wilt elkaar toch niet altijd elke seconde zien?
Oud 12-12-2012, 22:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kersumus

En daardoor moest ik hieraan denken
Oud 12-12-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:

Nee maar boohoo een paar uur treinen, weet je wat ik kom wel niet is een klein beetje debiel
Oud 12-12-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Kersumus

En daardoor moest ik hieraan denken
[filmpje]
Ja, ik ook
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee maar boohoo een paar uur treinen, weet je wat ik kom wel niet is een klein beetje debiel
Ik zit dus wel al heel de tijd in het algemeen te praten hč.
Niet over Frayne haar situatie.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Natuurlijk niet, maar hoe is dat relevant hier?
Verwijderd
Het is niet dat hij het te ver reizen vind he? Hij komt hier dit weekend wel gewoon heen (denk ik ten minste).
Oud 12-12-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Je begrijpt toch wel dat dát soort feestdagen (zeker als er familie bij betrokken is) nét even wat anders liggen dan, pak 'm beet, het gebruikelijke zuipavondje met je homies? Jeetje
Oud 12-12-2012, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zit dus wel al heel de tijd in het algemeen te praten hč.
Niet over Frayne haar situatie.
Dat weet ik
Citaat:
Het is niet dat hij het te ver reizen vind he? Hij komt hier dit weekend wel gewoon heen (denk ik ten minste).
Dat weet ik maal twee
Oud 12-12-2012, 22:05
Lorelei
Lorelei is offline
En zelfs als je het niet alleen over de feestdagen hebt.. je wil toch af en toe tijd vrijmaken om elkaar te zien gewoon omdat je elkaar zo graag wil zien dat al het andere niet boeiend meer is.
Oud 12-12-2012, 22:06
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Je begrijpt toch wel dat dát soort feestdagen (zeker als er familie bij betrokken is) nét even wat anders liggen dan, pak 'm beet, het gebruikelijke zuipavondje met je homies? Jeetje
Dat gaat niet over Kerstmis jeetje
Oud 12-12-2012, 22:06
Verwijderd
Ach jongens, wat een gedoe! Laten we er maar over ophouden .
Oud 12-12-2012, 22:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik ook
Kankergrappig
Oud 12-12-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ach jongens, wat een gedoe! Laten we er maar over ophouden .
Zo.. eh.... dus... lekker weertje he.
Oud 12-12-2012, 22:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En zelfs als je het niet alleen over de feestdagen hebt.. je wil toch af en toe tijd vrijmaken om elkaar te zien gewoon omdat je elkaar zo graag wil zien dat al het andere niet boeiend meer is.
Ja maar dan wil je het dus allebei. Wat ik hier een tijdje terug zei. Dacht ik toch.
Oud 12-12-2012, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Zo.. eh.... dus... lekker weertje he.
Mja, ik bedacht me dat ik ook wel lichtelijk overreageer en het waarschijnlijk alleen maar zo kut opvat omdat ik me niet fit voel en moe ben.
Oud 12-12-2012, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik bedacht me dat ik ook wel lichtelijk overreageer en het waarschijnlijk alleen maar zo kut opvat omdat ik me niet fit voel en moe ben.
Iedereen hier is het met je eens
Oud 12-12-2012, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Je mag het best kut opvatten alleen is het dan wel handig om aan hem uit te leggen waarom, op de manier die paranoďde zei, ipv op schuldgevoel te spelen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk de British Comedy Awards op Channel 4, en ik moet een beetje huilen van Jonathan Ross en de mensen die genomineerd zijn voor 'King or Queen of Comedy'.
Verwijderd
Citaat:
Nee echt, het zijn er belachelijk veel Hoewel ik helemaal geen belachelijk rare fouten heb gemaakt, maar wel veel streepjesdingen.
Citaat:
Nee echt Ik schaam me er een beetje voor. Ik heb altijd het idee dat ik behoorlijk goed ben in de Nederlandse taal, maar dat idee werd door dit Dictee even goed onderuit geschopt
Joh, ik vind zo'n Dictee eigenlijk weinig zeggen over goed je over het algemeen bent in spellen. Het zijn veelal woorden die je in het dagelijks leven zelden gebruikt, en daarbij ook een hele hoop streepjes- en dakjes- en trema-gezeik.
Ik doe daarom dus gewoon niet meer mee, hoef ik me er ook niet meer druk om te maken
Oud 12-12-2012, 22:15
Verwijderd
Ik heb niet per se geprobeerd om op zijn schuldgevoel in te spelen ik heb alleen maar gezegd dat het voor ons onmogelijk te regelen is met kerst en dat ik dus op eerste kerstdag eigenlijk gewoon thuis moet zijn. En toen begon het hele gedoe want toen zei hij 'oh, ja das prima' en barstte bij mij de bom van WTF.
Oud 12-12-2012, 22:17
Verwijderd
Maar je hebt hem toch wel uitgelegd wat je precies kut vindt en waarom, een beetje zoals je dat aan ons wel hebt gedaan
Oud 12-12-2012, 22:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij is gewoon een idioot.
Oud 12-12-2012, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk de British Comedy Awards op Channel 4, en ik moet een beetje huilen van Jonathan Ross en de mensen die genomineerd zijn voor 'King or Queen of Comedy'.
Hmm, ik veronderstel dat je niet gecharmeerd bent van Ross en de genomineerden? De keren dat ik Ross in actie heb gezien vond ik 't wel een vermakelijke kerel.
Oud 12-12-2012, 22:20
Verwijderd
Ja, zeker. Ik heb hem verteld dat kerst bij ons niet geregeld kon worden en ik heb hem verteld dat ik het kut vind hoe hij erop reageerde, maar hij ziet het probleem niet zo. Wat het wel moeilijk maakt is dat hij weigert te bellen en dat alles dus online is en volgens mij is het daarom ook 1000 keer zo erg. Maar goed. Mooi weer was het dus
Oud 12-12-2012, 22:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hmm, ik veronderstel dat je niet gecharmeerd bent van Ross en de genomineerden? De keren dat ik Ross in actie heb gezien vond ik 't wel een vermakelijke kerel.
Als interviewer is hij ok, maar hij moet geen grapjes maken in een zaal vol met comedians.

en de genomineerden zijn Alan Carr, Sarah Milican, David Mitchell, Lee Mack, Graham Norton en Jack Whitehall.

Nou, dan duidelijk Mitchell. Whitehall kan later wel een hele grote worden, maar hij hoort nog niet in het rijtje. De rest is gewoon 'meh'.

Regels voor berichten