Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat niet zozeer om of z'n redenen om wel/niet bij Frayne te zijn met kerst/haar verjaardag/nieuwjaar goed genoeg zijn, toch? Het lijkt me belangrijker om te kijken naar hoe redelijk 't is dat ze verdrietig wordt als hij er nu niet bij is (best redelijk) en hoe belangrijk hij haar gevoel nu zou moeten vinden (best belangrijk) en wat hij daar vervolgens mee doet (nogal weinig, hence: ruzie). De redenen zelf zijn secundair.
Vervolgens zou zij natuurlijk weer moeten kijken naar hoe belangrijk zijn dingen voor 'm zijn, of dat mogelijk belangrijker is dan haar wensen, etc, etc. Vandaar dat het expres aanpraten van schuldgevoel niet werkt, dan toon je vanaf 't begin al geen respect voor zijn gevoelsbeleving. Van zulke fratsen gaat 'ie logischerwijs hetzelfde doen. Werkt ruzies alleen maar in de hand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik doe daarom dus gewoon niet meer mee, hoef ik me er ook niet meer druk om te maken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet per se geprobeerd om op zijn schuldgevoel in te spelen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, zeker. Ik heb hem verteld dat kerst bij ons niet geregeld kon worden en ik heb hem verteld dat ik het kut vind hoe hij erop reageerde, maar hij ziet het probleem niet zo. Wat het wel moeilijk maakt is dat hij weigert te bellen en dat alles dus online is en volgens mij is het daarom ook 1000 keer zo erg. Maar goed. Mooi weer was het dus
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en de genomineerden zijn Alan Carr, Sarah Milican, David Mitchell, Lee Mack, Graham Norton en Jack Whitehall. Nou, dan duidelijk Mitchell. Whitehall kan later wel een hele grote worden, maar hij hoort nog niet in het rijtje. De rest is gewoon 'meh'.
|
![]() |
|
|