Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2013, 15:19
Martiño
Martiño is offline
oh kut, winkels al over een half uur dicht
Oud 12-01-2013, 15:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
oh kut, winkels al over een half uur dicht
Ja, dit is mijn probleem ook. Dit is nu de 5e dag op rij dat ik eigenlijk de stad in moet om m'n bril op te halen, maar ik ben steeds te laat wakker.
Ik kwam er ook net pas achter dat het zaterdag is vandaag en dat de winkels dus nog vroeger dicht zijn.
Oud 12-01-2013, 16:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dit is mijn probleem ook. Dit is nu de 5e dag op rij dat ik eigenlijk de stad in moet om m'n bril op te halen, maar ik ben steeds te laat wakker.
Ik kwam er ook net pas achter dat het zaterdag is vandaag en dat de winkels dus nog vroeger dicht zijn.
Hier in DB zijn de grote winkels (V&D, HEMA, Bijenkorf etc.) wel tot 18.00 geopend en sommige kleinere winkels tot 17.30 dus valt allemaal wel mee maar moet rond 7 in Breda zijn dus toch wel beetje haast.
Oud 12-01-2013, 16:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net een Stadjerspas aangevraagd (kortingskaart voor Groningers met lage inkomens) en direct ook maar een bibliotheekabonnement afgesloten (met €7,50 korting door die stadjerspas)
Oud 12-01-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat Marc-Marie een typetje deed, een soort Adje, maar een jaar geleden ofzo kwam ik erachter dat hij gewoon echt zo is. :\
Oud 12-01-2013, 16:46
Verwijderd
Ste, als je kind in mei geboren wordt is hij waarschijnlijk wel rond of tijdens zijn eindexamen jarig, dat is niet zo fijn.
Oud 12-01-2013, 16:51
Verwijderd
ik ken mensen die dat probleem hebben.
Oud 12-01-2013, 16:52
Verwijderd
Aww, wat is Anni Friesinger toch een schatje. En wát een sportcarrière
Oud 12-01-2013, 16:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb net een Stadjerspas aangevraagd (kortingskaart voor Groningers met lage inkomens) en direct ook maar een bibliotheekabonnement afgesloten (met €7,50 korting door die stadjerspas)
Ik heb zo'n pas voor Utrecht en ik heb 'm net binnen. Ik heb alleen nog geen pasfoto voor erop. Maar mijn bedoeling was ook om ermee een bieb-abo af te sluiten. En dankzij dat ding heb ik een fijne zorgverzekering En ik kan er 50% korting mee krijgen bij de muziekschool, maar ik weet alsnog niet of ik dan muzieklessen kan betalen. Eerst mijn financiën inzichtelijk krijgen. Maar, het is een fijne pas ja
Oud 12-01-2013, 17:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het komt waarschijnlijk door de wrijving die je kleding met de stoffen stoelbekleding maakt, dus je kunt misschien andere kleren proberen, of een andere stoel.

edit: oh haha, latetrain
Maarja, ik heb die kleren nu eenmaal en ik heb die stoel ook nog maar net. Ik probeer het nu door op sokken door het huis te lopen. Maar mijn vloer is erg koud dus dat is ook niet heel fijn. En ik probeer te ontladen via mijn nagels, schijnt minder onprettig te zijn Oh en ik heb een bakje water op de verwarming gezet, want een minder droge lucht schijnt ook te helpen
Oud 12-01-2013, 17:04
Verwijderd
Haha, mijn oma en moeder hadden vroeger ook van die waterbakjes aan de CV hangen overal. Vaak met heel fraaie dessins. Beeldige bloemetjes of een stilleven. Nou, daar fleurt je huis van op!
Oud 12-01-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Haha, mijn oma en moeder hadden vroeger ook van die waterbakjes aan de CV hangen overal. Vaak met heel fraaie dessins. Beeldige bloemetjes of een stilleven. Nou, daar fleurt je huis van op!
Huh hier heb ik nog nooit van gehoord.

Mijn oma zet wel eens bakjes water neer voor de geesten enzo, maar ze had een kat, dus in de praktijk was het voor de kattengeest. Nu is de kat dood en hebben de geesten ook niet zo'n dorst meer.
Oud 12-01-2013, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wij hadden die ook ja, maar gewoon boring wit, die hingen dan ook aan de binnenkant.
Oud 12-01-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ste, als je kind in mei geboren wordt is hij waarschijnlijk wel rond of tijdens zijn eindexamen jarig, dat is niet zo fijn.
Haha, oh nee. Nou ja ach. Waarom eigenlijk niet? Welkome afwisseling van de stress! En als mijn kind een beetje op mij lijkt heeft hij/zij toch /care over zijn/haar verjaardag.

Maar ik heb eigenlijk besloten dat ik wss geen kinderen 'neem'.
Oud 12-01-2013, 17:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
....? You serious?
Oud 12-01-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
De ruimte op m'n werk waar ik werk is heel erg droog. Niet zo handig, omdat er heel veel gepraat wordt.
Dus pasgeleden stonden er overal emmertjes Dat was blijkbaar niet zo'n succes, want nu staan er waterverstuif-apparaten. Die helpen best wel
Oud 12-01-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Huh hier heb ik nog nooit van gehoord.

Mijn oma zet wel eens bakjes water neer voor de geesten enzo, maar ze had een kat, dus in de praktijk was het voor de kattengeest. Nu is de kat dood en hebben de geesten ook niet zo'n dorst meer.

Dit soort gruwelijk wanstaltige dingen

Hmm, toch zal het waterniveau in de bakjes dalen! Wellicht hebben de geesten tóch nog dorst. Beter blijft ze dat doen, want met ontstemde kattengeesten is het kwaad kersen eten
Oud 12-01-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Haha, oh nee. Nou ja ach. Waarom eigenlijk niet? Welkome afwisseling van de stress! En als mijn kind een beetje op mij lijkt heeft hij/zij toch /care over zijn/haar verjaardag

Maar ik heb eigenlijk besloten dat ik wss geen kinderen 'neem'.
O ik vind het wel een beetje vervelend! Ondanks dat ik mijn verjaardag niet echt van plan ben om te vieren.

Citaat:
....? You serious?
Daar ging het gesprek hier laatst over.

Citaat:
[afbeelding]

Hmm, toch zal het waterniveau in de bakjes dalen! Wellicht hebben de geesten tóch nog dorst. Beter blijft ze dat doen, want met ontstelde kattengeesten is het kwaad kersen eten
Maar die bakjes zijn niet handig, want daar kunnen geesten en katten slecht uit drinken. Mijn oma zou ze wel mooi vinden denk ik.

En ja, het daalt ook nog wel, maar duidelijk minder hard dan daarvoor.
Oud 12-01-2013, 17:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Daar ging het gesprek hier laatst over.

Ja, maar lekker belangrijk toch? Hoe vaak doe je nou eind-examen. Liever in mei jarig dan eind december/begin januari want dat is elk jaar irritant. Bovendien is het in mei al vaak mooi weer, kun je (zeker met de kinderjaren) super leuke feestjes doen. Speurtochten en zo
Oud 12-01-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma ook, en als klein kind snapte ik het nut er niet van. Nog steeds niet.
Oud 12-01-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar lekker belangrijk toch? Hoe vaak doe je nou eind-examen. Liever in mei jarig dan eind december/begin januari want dat is elk jaar irritant. Bovendien is het in mei al vaak mooi weer, kun je (zeker met de kinderjaren) super leuke feestjes doen. Speurtochten en zo
Ja dat zei ik toen ook! Ik ben zelf in mei jarig en ben er heel erg tevreden mee. Maar ik dacht, ik zeg het gewoon even, dat ze dat op haar overweeglijst kan zetten als ze onbeschermde seks heeft.
Oud 12-01-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Maar die bakjes zijn niet handig, want daar kunnen geesten en katten slecht uit drinken. Mijn oma zou ze wel mooi vinden denk ik.

En ja, het daalt ook nog wel, maar duidelijk minder hard dan daarvoor.
Kattengeesten zijn bijzonder inventief, hoor! En nogal wiedes, oma's horen ook notoire wansmaak te hebben Misschien zijn de (katten)geesten uitgeweken naar andere bronnen van vocht, zoals daar zijn: de WC-pot?
Oud 12-01-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma ook, en als klein kind snapte ik het nut er niet van. Nog steeds niet.
Eh, het is net verteld..?
Oud 12-01-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zei ik toen ook! Ik ben zelf in mei jarig en ben er heel erg tevreden mee. Maar ik dacht, ik zeg het gewoon even, dat ze dat op haar overweeglijst kan zetten als ze onbeschermde seks heeft.
Verwijderd
Citaat:
Kattengeesten zijn bijzonder inventief, hoor! En nogal wiedes, oma's horen ook notoire wansmaak te hebben Misschien zijn de (katten)geesten uitgeweken naar andere bronnen van vocht, zoals daar zijn: de WC-pot?
De kat is dood, dus de kattengeesten hebben het huis waarschijnlijk ook verlaten (of juist niet). En wat de andere geesten betreft... tsja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe die eruit zien. Als ze al bestaan.
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ok Vond het zó'n rare redenatie om niet in mei te willen bevallen En dan nog, baby's laten zich slecht plannen
Oud 12-01-2013, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Eh, het is net verteld..?
Ja, maar ik vind ze raar.
Oud 12-01-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik vind ze raar.
Maar je begrijpt het nut nu wel of..
Oud 12-01-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Maar je begrijpt het nut nu wel of..
Ja ja.
Oud 12-01-2013, 17:46
Verwijderd
eten bestel dilemma's! Ik wil eigenlijk niet veel vlees, want dat had ik dinsdag ook al, maar het vlees is zo lekker bij de lokale turk
Oud 12-01-2013, 17:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja mijn ouders hadden ook van dat soort dingen. Maar tegenwoordig hebben ze heteluchtverwarming, dus geen radiatoren meer om die prachtige bakken aan te hangen
Oud 12-01-2013, 17:49
Verwijderd
Hm een lahmacun met doner, is dat een hele berg vlees of alleen een beetje?
Oud 12-01-2013, 17:51
Verwijderd
Mijn nieuwe deo stinkt een beetje naar snoepjes.
Oud 12-01-2013, 17:51
Verwijderd
Theodoor zei: anders neem ik een pizza, en dan neem jij een broodje doner, en dan krijg ik jouw pitabroodje met wat doner die jij overhoudt.

Ja zeg, wat eet ik dan?
Oud 12-01-2013, 17:54
Verwijderd
Niets.
Oud 12-01-2013, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben chili sin carne aan het maken. Straks even de tortilla's verwarmen en er wat zure room, guacamole en chili opkwakken, en nom nom nom!
Oud 12-01-2013, 18:06
Verwijderd
Ik ga m'n lange vegadinges verbreken, want ik ga spekjes door m'n eten doen
Oud 12-01-2013, 18:15
bloodyb
bloodyb is offline
Krijg hier honger van. Ga mezelf maar eens met een Durum Dōner verwennen!
Oud 12-01-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Hmm, toch zal het waterniveau in de bakjes dalen! Wellicht hebben de geesten tóch nog dorst. Beter blijft ze dat doen, want met ontstemde kattengeesten is het kwaad kersen eten
ik vind deze mooi
Oud 12-01-2013, 18:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zal ik pasta, pizza of een ovenvisblok met rijst maken? Het is allemaal 0 moeite en ik vind het allemaal lekker. Enorme honger heb ik ook niet, dus het hoeft niet snel klaar te zijn.

Oh, en gezeik over mijn saaie pasta met kaas of kant en klare visblok hoeft niet
Oud 12-01-2013, 18:28
Verwijderd
Ik ben helemaal blij en vrolijk enzo <3
Oud 12-01-2013, 18:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben helemaal blij en vrolijk enzo <3
Verkapte ik heb seks gehad post.
Oud 12-01-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
ik vind deze mooi
Ik had niet anders verwacht
Oud 12-01-2013, 18:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Verkapte ik heb seks gehad post.
Oud 12-01-2013, 18:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder zit te whinen dat mijn kamer te klein lijkt en dat er shit naar de kelder moet. Nog meer dan ik tot nu toe al naar beneden heb gebracht. Ze wil nu het kastje van oma (Pip naamzoek) beneden zetten. Over mijn lijk dus, want de kamer wordt echt niet op mysterieuze wijze groter door een kastje van nog 70 bij 40 (ofzo) weg te halen. Als ze zo door blijft slaan met "Ja, eh, het huis moet toch verkocht worden.", is straks mijn hele kamer leeg
Oud 12-01-2013, 18:46
Verwijderd
Je kunt het weghalen als er kijkers komen? Mijn zus stopt bij kijkers alle babyspullen in de bus van m'n vader
Oud 12-01-2013, 18:47
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet. Verkapte ik-ben-gewoon-blij-dat-mijn-vriendje-weer-thuis-is post.
Oud 12-01-2013, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je kunt het weghalen als er kijkers komen? Mijn zus stopt bij kijkers alle babyspullen in de bus van m'n vader
Er komen nooit kijkers, de laatste (en enige) kijker vond mijn kamer wat klein, en nu heeft mijn moeder het in haar bol.

Oh wacht, ik stel nu voor of het kastje niet op de gang kan ofzo
Oud 12-01-2013, 19:09
Verwijderd
Of je belooft het weg te halen als er kijkers zijn En dat is niet voordat jij in 2020 uit huis gaat
Oud 12-01-2013, 19:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Of je belooft het weg te halen als er kijkers zijn En dat is niet voordat jij in 2020 uit huis gaat
Ja, maar dan moet het toch ook ergens heen, ik ga echt niet elke keer dat ding (met inhoud) naar de kelder slepen en weer terug, ik heb geen gaatje in mijn kop.

En GRAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG.

Regels voor berichten