Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb net een Stadjerspas aangevraagd
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn oma zet wel eens bakjes water neer voor de geesten enzo, maar ze had een kat, dus in de praktijk was het voor de kattengeest. Nu is de kat dood en hebben de geesten ook niet zo'n dorst meer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb eigenlijk besloten dat ik wss geen kinderen 'neem'. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus pasgeleden stonden er overal emmertjes ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit soort gruwelijk wanstaltige dingen ![]() ![]() Hmm, toch zal het waterniveau in de bakjes dalen! Wellicht hebben de geesten tóch nog dorst. Beter blijft ze dat doen, want met ontstemde kattengeesten is het kwaad kersen eten ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En ja, het daalt ook nog wel, maar duidelijk minder hard dan daarvoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, maar lekker belangrijk toch? Hoe vaak doe je nou eind-examen. Liever in mei jarig dan eind december/begin januari want dat is elk jaar irritant. Bovendien is het in mei al vaak mooi weer, kun je (zeker met de kinderjaren) super leuke feestjes doen. Speurtochten en zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zal ik pasta, pizza of een ovenvisblok met rijst maken? Het is allemaal 0 moeite en ik vind het allemaal lekker. Enorme honger heb ik ook niet, dus het hoeft niet snel klaar te zijn.
Oh, en gezeik over mijn saaie pasta met kaas of kant en klare visblok hoeft niet ![]()
|
Mijn moeder zit te whinen dat mijn kamer te klein lijkt en dat er shit naar de kelder moet. Nog meer dan ik tot nu toe al naar beneden heb gebracht. Ze wil nu het kastje van oma (Pip naamzoek) beneden zetten. Over mijn lijk dus, want de kamer wordt echt niet op mysterieuze wijze groter door een kastje van nog 70 bij 40 (ofzo) weg te halen. Als ze zo door blijft slaan met "Ja, eh, het huis moet toch verkocht worden.", is straks mijn hele kamer leeg
![]()
||
Citaat:
Oh wacht, ik stel nu voor of het kastje niet op de gang kan ofzo ![]()
||
Citaat:
En GRAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG.
|
![]() |
|
|