Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn zus ook, ik was wel expres
![]() Mijn moeder is ook alleen en nu is de hele familie aan haar kant afgestorven, ze heeft best vaak gezegd dat ze dat miste, dat 'hey, weet je nog' en 'hoe heet dat ook alweer, ik bel mijn zus/broer/moeder/oom/whatever', daarom heeft ze mij erbij genomen. Gekregen. "Kinderen neem je niet, die krijg je ![]() ![]()
||
Citaat:
Als mijn omstandigheden het toe zouden laten, is het best welkom. Als ik nu zwanger zou worden, zou ik ook zeggen: jammer! Of ik zou het aan iemand geven die geen kinderen kan krijgen maar ze wel wil, en daar kan ik er zo een paar van opnoemen. Het is best fucked up dat je niet zomaar draagmoeder kan worden. Ik zou dat later best willen ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik nu zwanger zou worden dan zou ik denk ik er gewoon ruimte voor maken. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik een abortus zou laten doen, en een kind opgeven voor adoptie zou ik denk ik ook te moeilijk vinden. Maar goed, mijn vriend heeft daar ook wat in te zeggen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik krijg het nu al niet voor mekaar hier vrienden te krijgen ^^ en met vrienden verspreid over Nederland schiet ik dan ook niks op natuurlijk, tenzij ik daar terug ga wonen. Goed plan, sowieso. Als ik ooit geld genoeg heb. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb helemaal geen last van klapperende eierstokken. En ik heb de neuroloog moeten zweren dat ik niet zwanger was en niet zwanger zou gaan worden vanwege de medicijnen. Wat dat medicijn dan precies doet met ongeboren kindjes of hun moeder, dat weet ik niet, maar het lijkt me niet veel goeds.
En dat wat Mutant zegt, zeg ik ook tegen vriendinnen, maar meer als het gaat om een relatie. 'Ja het lijkt me alleen niet zo tof om oud en alleen te zijn'. Maar ach, ik roep ook vaak dat ik toch niet ouder dan 50 word, dus dan is dat probleem ook weer opgelost ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht, tablet, pil, wtf ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|