Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat overigens geen ramp is, ik moet niks hier ![]()
|
Mja, geen reden om aan te nemen dat het een slechte huisarts is, hij heeft me niks proberen aan te smeren
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken ze al vanaf groep 3, zijn vanaf die tijd altijd met elkaar omgegaan, maar de laatste jaren wordt het verschil gewoon echt te groot. Qua in het leven staan, interesses. Ik zie ze ook alleen nog bij verjaardagen en heel af en toe eens iets daarbuiten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ben ceremoniemeesteres (met zweepje uiteraard) en in charge over een vrijgezellenfeest organiseren. Heb allemaal goede iedeeen, maar voor al mijn goede ideeen moet je met iets van minimaal 8 of zelfs 12 mensen zijn, en zoveel vriendinnen hebben wij niet, we hebben een mannen vriendengroep ![]() Verder ideaal, mannen zijn makkelijker in de omgang dan vrouwen (generaliserend) maar nu even onhandig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1 iemand kan al niet tegen hitte, dus das lastig. En verder vind ik het eigenlijk het leukst om een activiteit te gaan doen. Ik wilde eigenlijk een kook/bakworkshop, maar ja, das dus echt voor grotere groepen of je moet samen met een andere groep, maar dat is ook lame.
|
|