Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2013, 13:13
Verwijderd
leuke broek heb je aan fizzle
Advertentie
Oud 18-02-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien weet Sarah dat wel over de bijwerkingen op de maag ? Nouja, zo lang je het niet te vaak neemt kan het ook geen kwaad inderdaad, ik neem aan dat je niet wekelijks griep hebt of knallende rugpijn. In Nederland is paracetamol met codeïne geloof ik ook alleen op recept verkrijgbaar. Hoe dan ook: beterschap .
Volgens wikipedia is er onderzoek waar uit blijkt dat je gelijk hebt. Vitamine C schijnt daar dan weer tegen te helpen, net als drop.
Oud 18-02-2013, 14:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
leuke broek heb je aan fizzle
Dankjewel!
Oud 18-02-2013, 14:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is al kwartvoor 4
Oud 18-02-2013, 14:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tof haar Fizzle!
Oud 18-02-2013, 14:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is al kwartvoor 4
ja, schijnt elke dag zo rond die tijd te zijn.
Oud 18-02-2013, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja, schijnt elke dag zo rond die tijd te zijn.
No shit! Ik doelde meer op het feit dat het al kwart voor 4 is (inmiddels 4 uur) en ik echt nog geen fuck heb uitgevoerd.

Wat overigens geen ramp is, ik moet niks hier
Oud 18-02-2013, 15:11
Verwijderd

aw
Oud 18-02-2013, 15:12
Martiño
Martiño is offline
Het sneue is dat hij getekend is en dus ook zelf helemaal niet bestaat!
Oud 18-02-2013, 15:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gvd, wat heb ik zin in Game of Thrones s3.

Emma Peel (The Avengers), Gareth Keenan, Dennis the Pennis!
Oud 18-02-2013, 15:43
Verwijderd
Nog vijf weekjes!
Oud 18-02-2013, 15:45
Verwijderd
Wat is er zo leuk aan?
Oud 18-02-2013, 15:58
Carn
Carn is offline
Als je er niet van houdt, niet veel.
Oud 18-02-2013, 15:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is er zo leuk aan?
Mooie locaties, goed acteerwerk, leuke cast, goeie muziek, goed verhaal
Oud 18-02-2013, 16:00
Carn
Carn is offline
Intriges en bedrog en tieten en bloed!
Oud 18-02-2013, 16:02
Carn
Carn is offline
en natuurlijk Carice 'Thu neit is darruk ant vull of terrurs' van Houten.
Oud 18-02-2013, 16:07
Qimm
Qimm is offline
ik moet seizoen 2 nog kijken, maar het is knap verwarrend als je ondertussen ook nog het boek leest
Oud 18-02-2013, 16:10
Qimm
Qimm is offline
oh wow, de acteur die ze voor jojen hebben gekozen ziet er precies zo uit als het personage in mijn hoofd
Oud 18-02-2013, 16:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
oh wow, de acteur die ze voor jojen hebben gekozen ziet er precies zo uit als het personage in mijn hoofd
Oud 18-02-2013, 16:25
Martiño
Martiño is offline
Kun je van huisarts wisselen als die een militante homeopaat blijkt te zijn?
Oud 18-02-2013, 16:41
Qimm
Qimm is offline
als jij je niet prettig voelt bij je huisarts, om wat voor reden dan ook, dan mag je gewoon een andere zoeken geloof ik
Oud 18-02-2013, 17:01
Martiño
Martiño is offline
Mja, geen reden om aan te nemen dat het een slechte huisarts is, hij heeft me niks proberen aan te smeren maar hij staat geregistreerd als homeopaat en in de praktijk liggen foldertjes waarin ze protesteren tegen plannen van minister Schippers om strengere regels voor homeopathische producten in te voeren (bijvoorbeeld dat de werkzaamheid van een product moet zijn bewezen voordat je op de verpakking zet waar het voor is), en daar word ik toch wel een beetje kriegel van.
Oud 18-02-2013, 17:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een enquete vraagt me 'wat ik doe'.

Ik studeer
Ik werk en verdien geld
Ik ben werkloos etc.

"Ik werk en verdien geld" Nu mis ik de optie "Ik werk, als slaaf".
Oud 18-02-2013, 17:28
Verwijderd
goed aangekomen! vliegen is gaaf, hotel luxe. 25 graden en zon
Oud 18-02-2013, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Een enquete vraagt me 'wat ik doe'.

Ik studeer
Ik werk en verdien geld
Ik ben werkloos etc.

"Ik werk en verdien geld" Nu mis ik de optie "Ik werk, als slaaf".
Vrijwilligerswerk?
Oud 18-02-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is er zo leuk aan?
Je kan er vast een vernietigende maar toch zeer eloquente review over schrijven en die op FTV&R zetten.
Oud 18-02-2013, 18:44
Verwijderd
Ohjee, AND SO IT BEGINS. Het eerste vrijgezellenfeestje van mijn vriendengroep dient zich aan. Hoop niet dat het, dat groepje kennende , iets truttigs gaat zijn.
Oud 18-02-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Je kan er vast een vernietigende maar toch zeer eloquente review over schrijven en die op FTV&R zetten.
Daar ga ik niet een heel seizoen voor kijken hoor
Oud 18-02-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Mja, geen reden om aan te nemen dat het een slechte huisarts is, hij heeft me niks proberen aan te smeren maar hij staat geregistreerd als homeopaat en in de praktijk liggen foldertjes waarin ze protesteren tegen plannen van minister Schippers om strengere regels voor homeopathische producten in te voeren (bijvoorbeeld dat de werkzaamheid van een product moet zijn bewezen voordat je op de verpakking zet waar het voor is), en daar word ik toch wel een beetje kriegel van.
nou dan zou ik ook een andere nemen
Oud 18-02-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ohjee, AND SO IT BEGINS. Het eerste vrijgezellenfeestje van mijn vriendengroep dient zich aan. Hoop niet dat het, dat groepje kennende , iets truttigs gaat zijn.
Je praat altijd zo negatief over die vriendinnen van je.
Oud 18-02-2013, 18:51
Verwijderd
you are absolutely glamorama!
Oud 18-02-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Je praat altijd zo negatief over die vriendinnen van je.
Dat komt omdat het niet echt vriendinnen meer zijn, en ik de laatste tijd aan het nadenken ben over wat ik er precies mee aanmoet

Ik ken ze al vanaf groep 3, zijn vanaf die tijd altijd met elkaar omgegaan, maar de laatste jaren wordt het verschil gewoon echt te groot. Qua in het leven staan, interesses. Ik zie ze ook alleen nog bij verjaardagen en heel af en toe eens iets daarbuiten.
Oud 18-02-2013, 19:00
Verwijderd
Zien ze elkaar wel vaker?

Ik heb vanochtend ontbeten met chocoladecake
Oud 18-02-2013, 19:04
Verwijderd
op tv zijn amerikaanse ijsbanen altijd vol mensen die wél goed kunnen schaatsen, maar niet met 50 km/u in een schaatspak een uur lang rondjes schaatsen
Oud 18-02-2013, 19:07
Qimm
Qimm is offline
hmmmz over vrijgezellenfeesten gesproken... ik moet nog wat bedenken om te gaan doen. Moeilijk!
Oud 18-02-2013, 19:08
Verwijderd
ben je iemands bruidsmeisje?
Oud 18-02-2013, 19:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nou dan zou ik ook een andere nemen
Ja, ik vroeg me al af wat jouw mening was en ik vermoedde al dat het zoiets was Ik moet er morgenochtend toevallig naar toe, eens kijken wat hij me aanraadt.
Oud 18-02-2013, 19:11
Verwijderd
Oud 18-02-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vroeg me al af wat jouw mening was en ik vermoedde al dat het zoiets was Ik moet er morgenochtend toevallig naar toe, eens kijken wat hij me aanraadt.
ja, al was het alleen maar omdat als ik naar een huisarts ga, ik al heb uitgeprobeerd of het helpt om een gepaste tijd af te wachten en of het werkt en ik ook al huis tuin en keukenmiddeltjes heb uitgeprobeerd. Ik neem aan dat dat meestal ook voor jou geldt.
Oud 18-02-2013, 19:14
Verwijderd
Oud 18-02-2013, 19:15
Verwijderd
<3
Oud 18-02-2013, 19:16
Verwijderd
En het schijnt een bengaalse kat te zijn, geen miniatuurluipaard.
Oud 18-02-2013, 19:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja, al was het alleen maar omdat als ik naar een huisarts ga, ik al heb uitgeprobeerd of het helpt om een gepaste tijd af te wachten en of het werkt en ik ook al huis tuin en keukenmiddeltjes heb uitgeprobeerd. Ik neem aan dat dat meestal ook voor jou geldt.
Ja inderdaad. Ik wil gewoon behandeld worden (of niet, als het niet nodig is), maar bij een homeopaat weet ik dus niet of het écht niet nodig is (want ik ben geen dokter, dus het kan best dat het zo overgaat), of dat hij alleen maar denkt dat het overgaat omdat hij er van overtuigd is dat het orthomoleculair gezien niet zo lekker loopt bij mij.
Oud 18-02-2013, 19:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ben je iemands bruidsmeisje?
bruidsmeisjes, doen mensen dat in nederland?

Ben ceremoniemeesteres (met zweepje uiteraard) en in charge over een vrijgezellenfeest organiseren. Heb allemaal goede iedeeen, maar voor al mijn goede ideeen moet je met iets van minimaal 8 of zelfs 12 mensen zijn, en zoveel vriendinnen hebben wij niet, we hebben een mannen vriendengroep

Verder ideaal, mannen zijn makkelijker in de omgang dan vrouwen (generaliserend) maar nu even onhandig!
Oud 18-02-2013, 19:21
Verwijderd
ja of nouja, de getuigen van de kant van de bruid
Oud 18-02-2013, 19:23
Verwijderd
Citaat:
bruidsmeisjes, doen mensen dat in nederland?

Ben ceremoniemeesteres (met zweepje uiteraard) en in charge over een vrijgezellenfeest organiseren. Heb allemaal goede iedeeen, maar voor al mijn goede ideeen moet je met iets van minimaal 8 of zelfs 12 mensen zijn, en zoveel vriendinnen hebben wij niet, we hebben een mannen vriendengroep

Verder ideaal, mannen zijn makkelijker in de omgang dan vrouwen (generaliserend) maar nu even onhandig!
hmm lastig! Sauna? Toen mijn zus ging trouwen gingen we naar de sauna (ze heeft 1 vriendin, en mij, en een nicht met wie we allebei bevriend zijn, en dat zijn de vrouwen in haar leven) inclusief lunch en massage enzo. Maar dan moet je je daar wel comfortabel bij voelen natuurlijk.
Oud 18-02-2013, 19:25
Qimm
Qimm is offline
1 iemand kan al niet tegen hitte, dus das lastig. En verder vind ik het eigenlijk het leukst om een activiteit te gaan doen. Ik wilde eigenlijk een kook/bakworkshop, maar ja, das dus echt voor grotere groepen of je moet samen met een andere groep, maar dat is ook lame.
Oud 18-02-2013, 19:29
Verwijderd
Heeft Alanis Morrisette nou een kleine bijrol in deze sex and the city aflevering?
Oud 18-02-2013, 19:29
Verwijderd
Ze gaat vast zoenen met Carrie
Oud 18-02-2013, 19:30
Verwijderd
Citaat:
En het schijnt een bengaalse kat te zijn, geen miniatuurluipaard.
Wauw, wat een mooi beest
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten