Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag en vannacht gedaan:
- één portretstudie in inkt - drie constructie-oefeningen - een set stockillustraties (op papier, nog niet in Illustrator) - uitgebreide perspectiefstudie (met papieren schaalmodel!) - ~40 schetsjes van dit kaliber Was ik maar altijd zo productief. Nu is het bedtijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben moe en heb het koud
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben trouwens naar huis gegaan, want ik stortte bijna in en kon niet nog tot 10 uur wachten. Ik heb de aantekeningen van het vak toch al en ik heb ´t nog es van veel betere docenten gehad ook, dus ik mis niet zoveel.
Nu heb ik krieltjes, worteltjes en ui in de oven gedaan (niet eens vleesch, zo moe ben ik) en ik heb er fucking veel trek in, want ik heb sinds 9 uur vanochtend niks meer gegeten. Zal ik er champignon- of pepersaus bij maken?
|
Woei, ik heb ein-de-lijk eens via Google Maps mijn boer gevonden in Wales
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hai
![]() ![]() ![]() En vandaag was ik sowieso supertrots, want bij de laatste keer 10 minuten kon ik de laatste minuut ofzo constant onder de 2.20 gemiddeld, dat is wel ongeveer waar mijn teamgenootjes zitten. Dus trots ![]() |
![]() |
||
Goedzo, Frayne
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
gekkenhuis hier, er zijn twee heren die om de haverklap uit bed komen en overal de kamers binnen gaan. De ene loopt mee naar zijn kamer maar de ander is zeer agressief. Verder nog een vrouw die aan het gillen is alsof ze wordt afgeslacht, waardoor er andere mensen ook onrustig worden. Verder trof ik net een man aan die zijn hele bed en de vloer had onder geplast. Nou ja, de tijd gaat in elk geval snel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een sinaasappel die ik traditioneel gezien zou moeten eten, maar sinaasappels zijn zo'n gedoe. Ik denk dat ik maar cocopops ga eten ![]() |
![]() |
|
|